News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 20 Guests are viewing this topic.

oneLess

#7950
OZALTIN are ceva în execuție pe undeva ? Sau livrări ? Sunt cei cu DN6 din Olt ?

sarbu

#7951
Reabiliteaza o portiune de drum national intre Craiova si Alexandria, am trecut pe acolo acum 1 luna parea o lucrare ingrijita. Baza lor e langa Caracal, au un depozit mare de agregate acolo.

https://goo.gl/maps/jR42pvTzdBN6HJbG9

archaeus

De la OIL intra direct in teren, nu?

pbh

Surpriza mare. UMB nu se lasa si vine tare pe turnanta. Este si o premiera, UMB preia o lucrare proiectata si inceputa de altii.
Eu nu vad decat un motiv pentru aceasta "aroganta", daca pe A7 au ratat sansa de a construi cap-coada, aici se poate... Daca nu se prelungeste semnarea contractului prea mult sunt sanse sa se deschida T1 si T4 in acelasi timp.Sau T1 si T3 O:-)! Ca la ce mai este de lucru pe T1, UMB il poate face in 6 luni (practic "in timpul liber") :D
Acum regret doar un lucru (daca tot nu aveau de gand sa se opreasca de la licitatii), ca nu au intrat si pe tronsoanele de la Suplacu la Biharia.

jalemare

Sa punem si comunicatul oficial:

Joi, 04.05.2023, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de execuție lucrări Drum Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 1, km 0+000 – km 17+700, – Relicitare.

Până la termenul limită au depus oferte următorii operatori economici:

1. Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) - SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE S.R.L. (România)

2. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S (lider de asociere) - STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.R.L. - VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L (Turcia – România)

Obiectul procedurii de achiziție publică îl reprezintă atribuirea contractului de tip FIDIC ROȘU pentru finalizarea lucrărilor rămase de executat aferente tronsonului 1 al Drumului Expres Craiova – Pitesti, în lungime de 17,7 km.

Durata pentru finalizarea lucrărilor rămase de executat este de 18 luni.

Perioada de garanție a lucrărilor va fi de minim 60 de luni, această durată putând fi extinsă până la 120 de luni, în funcție de aspectele ofertate de către operatorii economici participanți la procedură.

Valoarea estimată a procedurii este de 544.132.122,79 lei fără TVA și sursa de finanțare este asigurată prin Fonduri Europene Nerambursabile.

În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-depuse-dou%C4%83-oferte-pentru-finalizarea?fbclid=IwAR1_PYXs3Yve1IgZInEJFQMxCEEcKjzVvSsOh18JZv_W1nrYJon_RMAGS4U

oneLess

#7955
^^^ Pe SEAP scrie Executie lucrari Drum Expres Craiova – Pitesti Tronsonul 1 km 0+000 – km 17+700 - Relicitare
Nu se pomenește de altceva gen proiectare, mediu ... bla bla ...

^^ Nu este premieră. S-a discutat asta. Și nu au preluat-o încă! Din fericire turnanta este îngustă. Cred că nici cu turcii nu ar fi o alegere greșită. Acei turci care lucrează în Olt pe DN6. Speranța mea e să nu fie contestații, să intre în teren până în toamnă. Și da, 1 dec 2024 DEx-ul UMB/UMB-Ozaltin deschis complet! ...

CapitanulPtk

Sa fiu eu pesimistul de serviciu, dar in general nu cred ca e un semn bun ca avem doar doi ofertanti.

snackhunter

Quote from: pbh on May 04, 2023, 04:20:24 PMDaca nu se prelungeste semnarea contractului prea mult sunt sanse sa se deschida T1 si T4 in acelasi timp.Sau T1 si T3 O:-)! Ca la ce mai este de lucru pe T1, UMB il poate face in 6 luni (practic "in timpul liber") :D
De unde optimismul asta? Au de refacut terasamente si structuri degradate + terasamente si structuri lipsa. Lotul este evaluat la 57% progress nu 80%. Si sa nu uitam ca au multe contracte in executie si furnicutele sunt impartite in echipe mai mici pe santiere, deci progresul nu va fi la fel de spectaculos ca in trecut. O deschidere in acelasi timp cu T4 ar fi perfecta.

De nodul cu A1 se mai aude ceva? Au primit AC?

carutasul

Ozaltin sunt cei care lucrează pe DN6, nu? Ar avea și ei oarecare îndreptățire...

IonutPad

Nici pe mine nu mă surpinde că UMB participă și la licitația asta. În regiune vor mai fi proiecte mari de infrastructură, urmează imediat drumul expres Târgu Jiu-Filiași iar mai apoi autostrasa Craiova-Alexandria (sper să rămână la profil de autostradă segmentul acesta). N-ar avea de ce să-și retragă forța de muncă de aici.

dr4qul4

Daca va ramane UMB, va fi UMB de pe A7 sau UMB de pe DX12 T4?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

naivu

^Evident DX12T4, A7 este prima prioritate, atât pt UMB cât și pt guvern. Nu uita că la Buzău-Pașcani se poate adăuga anul acesta A8 TgNeamt, poate și A7 Pașcani-Suceava!

danutzu_1069

UMB la licitația asta... mi-a luat piuitul, cum se spune... N-aș fi crezut niciodată. Dar, sa câștige și sa termine tot DX12!


AlexxC

Asociatii turcilor sunt o firma din Craiova "STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.R.L." , au avut de reabilitat un sector de 40km din judetenul Craiova-Cetate si au reusit sa execute calitativ si la termen lucrarea. Un alt proiect foarte vizibil executat rapid este reasfaltarea centurii Craiova.
Eu tind sa fiu optimist asupra finalizarii lucrarilor pe T1 indiferent de castigator.