DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

^
Probabil e vorba de drumurile de legătură, nu de pod.


danpandrea


kitsune

Solo cred că vine la noi in curând, deja îi avem pe Ashoka, Amidala și Skywalker.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


survola

Quote from: danutzu_1069 on April 27, 2023, 04:56:04 PMAsta vorbește sa nu tacă...
A fost vreo macara calata pe asfaltul de pe pod?
Nu imi amintesc...
Uite și macaraua pe pod... la minutul 9.

danutzu_1069

Ok, la momentul la care a fost făcută afirmația, nu aveam filmarea.
Prin definiție, calele unei macarale au suprafață mare, tocmai ca să nu se afunde în terenul portant, cu atât mai puțin în asfalt...
N-am văzut pana acum ca o macara sa lase urme de afundare în stratul de asfalt (evident, dacă ce este sub asfalt este ceva corespunzător. Pot întra in detalii... dsr devine off-topic).

Marius Papadopol

29.04.2023

Pasaj CFR


Pasaj CFR


Pasaj CFR


Pasaj CFR


Pasaj CFR


Pasaj CFR


Pasaj CFR



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

dorum



Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇


dumbravaandrei

Deja ma incearca nostalgia cand ma gandesc ca e posibil ca din august incolo sa nu mai folosesc bacul la trecerea Dunarii. Totusi, era un moment de respiro in drumurile mele, un moment in care Dunarea isi cerea tributul, fortandu-te la un moment de liniste, de reducere a tempo-ului.


Cu toate astea, abia astept sa circul pe pod!




P.S: Scuzati calitatea pozelor. Dupa o pauza de 15 ani, de cateva zile am revenit la un DSLR, obiectivul principal fiind cel de a scoate poze clare, in modul manual...

carutasul

când te apucă nostalgia poți să te muți mai încolo, la Călărași de exemplu :)
Adevărul e că era frumoasă călătoria spre mare, cu bacul și după aia prin munții Dobrogei, avea ceva ușor magic - pentru cine nu se grăbea. Pentru cine se grăbește e destul de ciudat să faci mai mult de la Galati ca de la București până la Constanța :)
Pentru mine e un mister de ce nu prea există, măcar vara, călătorii de agrement pe Dunăre - cel puțin câtă vreme locuiau socrii în Galați am tot întrebat. Acum ajung nu mai des de o dată pe an, nu mai știu ... Am înțeles că mai demult exista "pasager" spre Deltă...

Whyse1

Sunt curse de agrement in Braila, punctul principal de atractie fiind podul.
Tocmai ce au reinceput acum la 1 mai.

https://adevarul.ro/stiri-locale/braila/plimbari-pe-dunare-cu-celebrele-nave-ale-brailei-2262109.html
QuotePrimăria Brăila a anunţat că reia cursele de agrement cu navele de pasageri ,,Lacu Sărat" şi ,,Chira Chiralina". Sunt singurele curse publice pe Dunăre, din zona Brăila-Galaţi. Podul suspendat va fi principala atracție turistică.

Potrivit Serviciului de Transport Public Local de Călători și Administrare Portuară Brăila din cadrul Primăriei Brăila, cursele de agrement cu navele ,,Lacu Sărat" şi ,,Chira Chiralina" vor fi reluate începând cu 1 Mai. Cei dornici să aibă parte de o călătorie relaxantă pe Dunăre trebuie să plătească 20 lei/persoană pentru o oră de deplasare cu nava ,,Lacu Sărat" si 25 lei/persoana cu nava ,,Chira Chiralina".

Plimbări pe Dunăre în zona Brăila-Galați
,,Numărul minim de persoane ce pot fi îmbarcate pe nava Lacu Sărat va fi de 30 pasageri iar numărul maxim permis va fi de 90 pasageri. Cursele se vor desfăşura doar dacă sunt minim 30 pasageri. Numărul minim de persoane ce pot fi îmbarcate pe nava Chira Chiralina va fi de 17 pasageri, iar numărul maxim permis va fi de 25 pasageri. Cursele se vor desfăşura doar dacă sunt minim 17 pasageri", au transmis autoritățile.


Înscrierile pentru curse se fac zilnic/ de luni până joi în intervalul orar 8.30 - 16.30 şi vineri în intervalul orar 08.30 - 12.00, telefonic la tel./fax 0239/613654; mobil 0753/095046.

Pentru înscriere se vor comunica, obligatoriu, următoarele date: numele, prenumele şi  numărul de telefon al persoanei de contact, numărul de persoane şi cursa pentru care se face înscrierea. Traseul nu a fost încă anunțat, însă cele două nave vor ajunge până în apropierea podului suspendat peste Dunăre, unul dintre cele mai importante atracții pentru turiști.

,,Dacă în intervalul stabilit pentru înscrieri nu s-a întrunit numărul minim de persoane, pentru fiecare cursă, aceasta nu se va efectua, urmând ca fiecare persoană înscrisă să fie înştiinţată telefonic, la numărul comunicat la înscriere. Îmbarcarea pasagerilor va începe cu 20 minute înainte de fiecare cursă. Accesul pe navă se va face pe bază biletului de călătorie, la îmbarcarea pentru cursa respectivă", au mai transmis reprezentanții Serviciului de Transport Public Local de Călători și Administrare Portuară Brăila.

În 2022, singurele curse publice de pasageri de pe Dunăre, din zona Brăila-Galaţi, au fost suspendate la numai o lună de la deschidere. Motivul este aproape de necrezut: lipsa personalului autorizat, respectiv timonier şi căpitan fluvial. Cursele au fost reluate, însă, o lună mai târziu.

Nava de pasageri ,,Lacu Sărat" a fost construită în anul 1990, în Şantierul Naval Brăila. Nava ,,Chira Chiralina" a fost construită cu fonduri europene nerambursabile accesate prin Programul Operaţional pentru Pescuit şi Afaceri Maritime. A fost botezată ,,Chira Chiralina" în amintirea ,,femeii-simbol" a Brăilei.