News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 27 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

of doamne ce v-ati aprins de la centura timisoarei. faptul ca participa la licitatie, nu inseamna ca o si castiga. iar umb nu se inchide din 2027. normal ca are nevoie continua de proiecte multe la cat de mari au devenit.. poate totusi revenim la dx12

p_mrs


rocklee

nu este in toata Oltenia ....un DRONAR sa faca o filmare la centura Targu JIU ....CEI ASA MARE LUCRU ....NU AVEM NICI O INFORMATIE CESPRE ACEST PROIECT   :o :(


MULTUMIM DE FILMARE MARIUS ... :D  :D

AFC

#7938
Nu prea inteleg de ce o lalaie cu pasajul peste DX din nodul Valea Mare. Exista vreo explicatie logica?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

danutzu_1069

Da, este. Vor sa asfalteze pasajul odata cu restul de Dxpana in vale...
Pana la asfaltare mai au hidroizolatie, stalpi de iluminat, balustrade, parapeti...

Traficul pe varianta actuala este ok. De ce s-ar grabi?

Drax

Quote from: danutzu_1069 on April 28, 2023, 11:46:33 AM.....
Traficul pe varianta actuala este ok. De ce s-ar grabi?
Poate pentru ca isi "dau cu firma in cap" lasand asa un pasaj care putea fi la modul serios terminat in toamna trecuta.
Nu stiu daca au fost accidente dar sigur cateva minute se puteau scuti cu accesul pe DX in mod normal de pe bretele.
Si nu ca ar conta dar optimismul meu fata de terminarea proiectelor UMB la timp a scazut considerabil.

oneLess

#7941
^ Nu își dau cu firma în cap. Dimpotrivă. Pasajul face parte din Tronsonul 3. Poți să cauți când este termenul de livrare pentru Tronsonul 3. Au făcut un favor chiar cu deschiderea Tronsonului 2 printr-o improvizație rutieră la limita T3. E doar o chestiune de optimizare de costuri. Deocamdată merge ș-așa. Eu le mulțumesc! Am abuzat de această improvizație la greu! O să vezi cum o să fie cu Negreni-Colonești muzeu ! Ce frumos o să arate privit de pe DN65.

dr4qul4

Se creaza vreun blocaj acolo? Sau deschiderea pasajului ar puncta doar la capitolul "estetic" ?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Fenrir

Quote from: dr4qul4 on April 28, 2023, 09:56:57 PMSe creaza vreun blocaj acolo? Sau deschiderea pasajului ar puncta doar la capitolul "estetic" ?

Da, tranzitez zilnic zona si pot spune ca se creaza blocaje pe ambele sensuri de mers, atat dimineata (dinspre Slatina) cat si dupa ora 16:00 spre Slatina. Au fost si accidente, in cel mai recent fiind implicat in mod ironic chiar un camion UMB care nu a cedat trecerea celor care circulau pe DEx dinspre Craiova.
In ultimele cateva zile am vazut cateva utilaje si multa agitatie pe pasaj ceea ce ma face sa cred ca lucrurile s-ar putea schimba cat de curand. :cake:

hefaistos

Teoria spune ca la acest moment deschiderea pasajului oi ajuta oar pe cei din Slatina. Pentru cei ce intra-ies de pe DX nici un avantaj.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

daniel321

Venind dinspre Pitesti ocolesti, parcurgi o distanta mai mare sa intri pe DEx spre Craiova plus ca te intersectezi cu circulatia care vine dinspre Slatina. UMB trebuie sa toarne stratul de uzura sa monteze parapetul dintre sensuri si sa nu uitam de circulatia din santier ori ce nod rutier dat in folosinta ajuta circulatia...

oneLess

Astăzi este 4 mai! Se deschid ofertele pentru T1 la ora 15.oo!

snackhunter

Astăzi a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Executie lucrari Drum Expres Craiova – Pitesti Tronsonul 1 km 0+000 – km 17+700 – Relicitare.
Pana la termenul limita au depus oferte urmatorii ofertanti:
📌Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) - SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE S.R.L. (Romania) și
📌Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S (lider de asociere) - STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.R.L. - VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L (Turcia – Romania).

Obiectul procedurii de achizitie publica il reprezinta atribuirea contractului de tip FIDIC ROSU pentru finalizarea lucrarilor ramase de executat aferente Drum Expres Craiova – Pitesti Tronsonul 1 km 0+000 – km 17+700, in lungime de 17,7 km.
Durata pentru finalizarea lucrarilor ramase de executat este de 18 luni.
Perioada de Garantie a lucrarilor va fi de minim 60 de luni, aceasta durata putand fi extinsa pana la 120 de luni, in functie de aspectele ofertate de catre operatorii economici participanti la procedura.
Valoarea estimata a procedurii este de 544.132.122,79 lei fara TVA si sursa de finantare este asigurata prin Fonduri Europene Nerambursabile.
▪ Drumul Expres Craiova Pitesti va realiza o conexiune directa la reteaua de transport TEN-T Core existenta si reprezentata de Coridorul IV Pan European care va asigura accesibilitate la nivel national dar si international pentru zona deservita de Drumul Expres. Drumul Expres Craiova Pitesti va asigura atat pentru traficul de calatori, cat si pentru traficul de marfa conexiuni intre infrastructura de transport pentru traficul pe distante lungi, respectiv Coridorul IV Pan European actual si Drum Expres Danubius in viitor (Conform Master Plan National de Transport) si traficul local aferent DN 65 dar si cel regional aferent zonei de influenta din cadrul celor 3 judete traversate (Dolj, Olt, Arges).
In perioada urmatoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

archaeus

Wow, UMB! Asta da veste ...

jalemare

Nici cei mai optimisti nu sperau acum cateva luni ca UMB va oferta aici.
Acum sa-si miste oasele domnii de la CNAIR si sa evalueze repede cele doua oferte.