Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mascarpone

E vreun traseu nou wip pe harta api? Vad ca a disparut

Whyse1

Actualizare CESTRIN (doar pentru sectorul Braila - Tulcea):
"CA URMARE A SEDINTEI DE LUCRU DIN DATA DE 24.08.2022, S-A STABILIT CA PRESTATORUL VA TRANSMITE A.M.C. 1 ACTUALIZAT CONFORM MODELULUI NATIONAL DE TRANSPORT"

tom_sawyer

#137
Quote from: tom_sawyer on April 08, 2022, 06:09:14 PM[CN1039234] Servicii de Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drumuri de legătură cu conexiune la ,,Drumul Expres Constanţa – Tulcea – Brăila" între localitățile Tulcea, Mineri, Cataloi, Agighiol și Malcoci

Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea

Ofertanți:

1. Ofertant unic : CONSITRANS

2. Ofertant unic : SC EXPLAN SRL

3. Ofertant unic : MEGA ENGINEERING CONSULTING INC.

4. Ofertant unic : İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ

5. Asociere : TOTAL ROAD (Leader),EVALCONS TECH SRL,RUTIER CONEX XXI S.R.L.

6. Asociere : EUROCERAD INTERNATIONAL (Leader), WE PROJECT ENGINEERING S.R.L., 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A.

7. Asociere : INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL (Leader),TQM Management

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100161118


"Am avut licitaţii, au fost 7 trusturi care au dorit să participe (...) şi, spre bucuria noastră, pe 6 septembrie, când s-a încheiat perioada de contestaţii, nu am întâmpinat nici o problemă, ceea ce înseamnă că vom da ordinul de începere a lucrărilor pentru primele documente – studiu de fezabilitate şi proiectare pentru execuţie, ceea ce înseamnă inclusiv găsirea soluţiilor tehnice, studii care să gestioneze noua rută care să cuprindă municipiul şi Delta Dunării.
[...]a afirmat Ştefan Ilie, primarul municipiului Tulcea."

Referitor la realizarea drumului care ar decongestiona traficul din municipiul Tulcea, Ştefan Ilie a precizat că se fac eforturi pentru ca acesta să fie finanţat din exerciţiul bugetar 2021-2027, cu menţiunea că, ,,de la obţinerea finanţării şi realizarea propriu-zisă trece o perioadă de timp considerabilă în România". ,,Dacă ne mişcăm repede şi, să fim optimişti, vom avea acest drum cam în 5 ani. Dacă nu suntem optimişti, şi în 10 ani", a adăugat edilul.

focuspress.ro


Profilul transversal va fi de drum expres:



https://www.primariatulcea.ro/noutati/licitatie-drumuri-de-legatura-conectate-la-dobrogea-expres/

survola

Deci au trafic congestionat în Tulcea.

NGC

^^

"Servicii de Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drumuri de legătură cu conexiune la ,,Drumul Expres Constanţa – Tulcea – Brăila" între localitățile Tulcea, Mineri, Cataloi, Agighiol și Malcoci"

Nu avem vrabiute in zona, dar "pe surse" se pare ca a castigat asocierea condusa de EUROCERAD. Mai confirma cineva? Poate a aparut vreun articol prin presa locala.

tom_sawyer

Da, ei sunt:

Asocierea de firme Eurocerad International SRL – 3TI Progetti este cea care va realiza, cu circa un milion de euro, studiul de fezabilitate şi proiectarea execuţiei viitoarei centuri ocolitoare a municipiului Tulcea. Este vorba de studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic de execuţie pentru drumuri de legătură cu conexiune la ,,Drumul Expres Constanţa -Tulcea – Brăila",  între localităţile Tulcea, Mineri, Cataloi, Agighiol şi Malcoci.

Contractul între antrepenor şi Primăria Tulcea va fi semnat zilele acestea şi are o valoare totală de 5.050.599,26 lei, potrivit primarului Ştefan Ilie.


ziaruldelta.ro

mirceaeliade

cam ciudata formualrea asta cu VO Tulcea.  Tot DX8 e un fel de VO pt Tulcea.  Nu inteleg de ce se vrea a construi ceva semi-paralele cu DX8 asa cum mi se pare ca zice harta presupusa:


paullie

Ei nu prea este. DX8 va trece prin zona Posta- Frecatei- Cataloi, apoi merge spre Sud. Adica vreo 10 km de Tulcea. Va fi similar cu A1 la Timisoara.

Skynick

DX8 nu are rol de centura pentru Tulcea. Nu poate asigura tranzitul de la Mineri catre iesirea spre Agighiol sau Mahmudia. E nevoie si de centura. Si da, traficul este masiv in oras in orele de varf.


mirceaeliade

*devansat tinta deschidere din cum era initial 2031-2032, la 2027
*valorile de trafic au crescut cu razboiul dar si cu deschiderea de la Isaccea
*finantarea podului a fost justificata fara existenta coridorului DX8

Whyse1

Actualizare CESTRIN (Braila - Tulcea):
"IN DATA DE 12.09.2022 PRESTATORUL A INAINTAT AMC 1 REVIZIA 2 , AU FOST EMISE OBSERVATII"

Actualizare CESTRIN (Tulcea - Constanta):
"CA URMARE A SEDINTEI DE LUCRU, S-A STABILIT CA PRESTATORUL VA TRANSMITE A.M.C. 1 ACTUALIZAT CONFORM MODELULUI NATIONAL DE TRANSPORT"

Feri

^^ Din ședința de lucru, planșă cu zona Cataloi  (conexiune DX BR-TL si DX TL-CT)



Am rotit-o ca să fie cu Nordul sus.

Sursa:
QuoteDiscuțiile de la Ministerul Transporturilor s-au axat pe traseul viitorului drum și pe problemele ridicate de o serie de situații punctuale - traversarea marilor parcuri eoliene de la granița județului Tulcea cu județul Constanța, trecerea prin zona de siguranță a unui poligon al Ministerului de Interne în preajma Municipiului Tulcea.

Un aspect care mi se pare important este ca proiectanții să găsească o soluție pentru ca Drumul Expres să fie legat de noul Pod peste Dunăre, astfel încât traficul să fie cât mai fluid către Municipiul Tulcea, Portul Constanța și spre granița de sud a României din Dobrogea.
https://www.facebook.com/George.Siscu.Deputat/posts/pfbid0jaAPH1ES8CDyiJ7SHHB6wRt3FPhpApRrunrDazx3egVoHBCLdUA4rHgfKLCJijGLl

Whyse1

#148
Actualizare CESTRIN 26.01.2023 (Braila - Tulcea):
QuoteIN DATA DE 14.09.2022 A FOST INAINTATA PENTRU ANALIZA SI PUNCT DE VEDERE LA JASPERS.IN DATA DE 21.10.2022 AU FOST TRANSMISE CATRE PRESTATOR OBSERVATIILE JASPERS.IN DATA DE 20.10.2022 AU TRANSMIS REVIZIA 3, CARE A FOST RESPINSA IN DATA DE 26.10.2022 IN VEDEREA IMPLEMENTARII OBSERVATIILOR TRANSMISE IN DATA DE 21.10.2022 ASUPRA REVIZIEI 2.

EDIT:
QuoteData finalizării
28.02.2022 (TERMEN INITIAL)
11.04.2024 (CF AA. NR.5 - 92/91622/31.10.2022)

Actualizare CESTRIN 26.01.2023 (Tulcea - Constanta):
QuoteA FOST ORGANIZATA SEDINTA IN DATA DE 12.10.2022 CU PRESTATORII DX CONSTANTA – TULCEA SI DX BRAILA – TULCEA PENTRU A DISCUTA DESPRE SITUATIILE INTAMPINATE IN DERULAREA OBIECTIVELOR, CAT SI A SOLUTIILOR DE REZOLVARE A SITUATIEI CU INTERSECTAREA POLIGONULUI MILITAR.

EDIT:
QuoteData finalizării
10.04.2022 (TERMEN INITIAL)
14.01.2024 (CF AA. NR.4 - 92/50486/24.06.2022)

tom_sawyer

Am primit foarte multe întrebări legate de Drumurile Expres Brăila-Tulcea și Tulcea-Constanța, astfel că vin spre dumneavoastră în această săptămână cu toate informațiile la zi pe care le-am aflat de la conducerea CNAIR (și îi mulțumesc Directorului General Cristian Pistol). Lucrurile sunt destul de tehnice, dar am încercat să le simplific atât de mult cât s-a putut.

După cum știți, în 2020 au fost semnate contractele pentru studiile de fezabilitate și proiectare, în valoare de aproape 3 milioane de euro, respectiv 3,6 milioane de euro pentru segmentele Brăila-Tulcea și Tulcea-Constanța. La circa trei ani de zile de la acel moment, lucrurile nu arată extraordinar de bine, câtă vreme încă nu avem pentru nici unul din cele două drumuri expres traseul final, nu au identificați proprietarii de teren, nu avem acord de mediu și nici începute studiile geo/topo/arheologice în teren. Cea mai mare întârziere a fost cauzată de identificarea soluțiilor de legare a acestui drum expres cu podul de peste Dunăre de la Brăila, precum și de problema intersecției variantelor de traseu a drumului Tulcea-Constanța cu ariile unor poligoane miliare ale Ministerului Apărării.

În limbajul tehnic al celor de CNAIR, ambele proiecte de drum expres se află în faza de analiză a AMC1, așa-numita Analiză Multicriterială de Traseu Etapa 1 (AMC1). Abia în faza următoare, AMC2, vom avea un traseu definitiv pentru Drumurile Expres Brăila-Tulcea și Tulcea-Constanța.

Ce urmează? Pe traseele finale, după recepționarea documentației AMC2, vor fi realizate studiile geotehnice, topografice și arheologice și, în paralel, vor fi elaborate documentațiile privind identificarea proprietarilor terenurilor de pe traseu, precum și documentațiile de mediu. Abia în urma recepționării și avizării acestor din urmă documentații se poate trece la emiterea Hotărârii de Guvern, avizării din partea Ministerului Transporturilor, în cadrul Consiliului Interministerial și se poate trece la realizarea proiectului tehnic de execuție și a documentației necesare obținerii autorizației de construire.

În condițiile în care noi suntem departe de a fi gata cu documentația pentru a realiza licitații de execuție (dar aici mizez pe faptul că cei de la CNAIR vor înțelege că prestatorul poate fi impulsionat să accelereze munca!), nu aș dori să înaintez termene. Inițial, pentru contractele pentru documentații semnate în 2020, termenul de predare ar fi trebuit să fie de 24 de luni, dar ne apropiem de 36... Rămâne, evident, spinoasă și problema finanțării lucrărilor-propriu zise, iar aici avem o fereastră foarte mică de oportunitate privind apelurile pentru fondurile europene 2021-2027 și întâietate la alocarea fondurilor o vor avea proiectele mature. Realist, nici unul din cele două drumuri expres nu se încadrează în această categorie. Avem astăzi în România proiecte în lucru care depășesc de trei ori banii pe care îi avem la dispoziție din fonduri europene și naționale.

facebook.com/George.Siscu.Deputat