News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 28 Guests are viewing this topic.

mike_us

#7875
La 1 martie parca erau la 63%. Înseamna ca luna asta au avansat 7%. Chiar nu vad cum s-ar putea sa nu termine lotul 3 anul asta.

horatiu.cosma

^^
Afirmația mea se referă la ce va fi, nu la ce ar putea să fie. În loc să includă în contractul UMB o variantă de descărcare a traficului (temporară sau definitivă), urmează să scoată la licitație proiectarea unui nod definitiv la Colonești. Asta cred că e clar pentru toată lumea ce înseamnă referitor la deschiderea până la Colonești în 2023.

^
Nu are sens să facem o fixație din procentele de progres, că majoritatea nu au legătură cu realitatea. Nu e sub nicio formă 70% (spre zero balast stabilizat, zero asfalt, zero parapete, marcaje, casiuri etc). Tot pe la 70% e dat și A0 Sud lotul 2 care are de bine de rău ceva kilometri de asfalt, antifonice, stâlpi de iluminat, casiuri, început de fundații pentru indicatoare și alte mărunțișuri de genul.

cosss

Sper sa se concentreze mai mult asupra calitatii executiei. Pe lot 1 Tr 2 intre podul de peste Oltet si nodul rutier de la Branet au aparut fisuri, iar pe unele portiuni te simti ca pe mare. Din ce imi aduc aminte acolo au bagat pe repede-inainte si acum se cunoaste...

RobertH

[CN1053539] Executie lucrari Drum Expres Craiova – Pitesti Tronsonul 1 km 0+000 – km 17+700 - Relicitare

Data de deschidere a ofertelor: 04.05.2023 15:00

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 544.132.122,79  si 596.001.848,77  Moneda: RON

dr4qul4

Nu e cam mult?
Licitatia castigata de TS a fost:
Valoare estimata:  479.802.905,88 RON fara TVA
Valoare atribuire: 358.179.480,69 RON fara TVA

Si parca TS trecuse de 50%. Inteleg ca au crescut preturile in constructii, dar nu s-au triplat
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Cetatean

Nu e vorba ca s-au triplat. Dar valoarea de atribuire la TS poate a fost subapreciata.
Marea majoritate a materialelor ramase de pus in opera,vb de asfalt,stabilizat,parapeti sunt materiale scumpe.
Valoric proportia materialelor de la suprastructura fata de cele din infrastructura poate sa fie mai mare.
Nu am in minte o filamre de la TS.
Interesant de vazut o lista de cantitati cu un rest de executat.

oneLess

Info de la colega Podaru

Postat azi 28.03.20023

Contractele CNAIR reziliate cu Tirrena Scavi ajung vineri pe masa judecătorilor de la CAB / Tribunalul Comercial Cluj a admis insolvența constructorului din Italia

QuoteCurtea de Apel București judecă vineri, 31 martie 2023, contestația constructorului italian Tirrena Scavi împotriva Companiei de Drumuri în dosarul celor trei contracte reziliate în decembrie 2022. Pe de altă parte, Tribunalul Comercial Cluj a decis luna aceasta să admită cererea de insolvență a antreprenorului Tirrena Scavi care nu mai derulează niciun contract cu CNAIR și nici nu mai poate participa pentru o perioadă de trei ani la licitații având un certificat negativ.

Astfel, judecătorii CAB urmează să judece, vineri plângerea Tirrena Scavi ,,executare contract administrativ", conform datelor publice. Compania de Drumuri a reziliat în decembrie 2022 (poate mult prea târziu) trei mari contracte cu Tirrena Scavi: primul Lot al Drumului Expres Craiova – Pitești 58%, modernizarea DN 2 – A2 cu pasaj Cernica la doar 20% execuție și Centura Timișoara Sud la aproape 60% execuție, reziliere care s-a produs după trei certificate negative care au atestat lipsa de mobilizare.

După un an și jumătate de la deschiderea șantierului, Tirrena Scavi a executat doar 20% din contractul de modernizare DN 2 – A2 și Pasaj Cernica, deși lucrarea trebuia să fie deja finalizată.

Ce a decis Tribunalul Comercial Cluj:

,,Admite cererea de deschidere a procedurii secundare de insolvenţă a debitoarei TIRENA SCAVI SPA, formulată de Marco Terrigi şi Luca Rossi, în calitate de lichidatori judiciari ai TIRENA SCAVI SPA, numiţi prin Sentinţa nr. 11/2023, pronunţată la data de 30.01.2023, de Tribunal Lucca din Italia, prin care s-a dispus deschiderea procedurii principale de faliment a debitoarei. Dispune deschiderea procedurii simplificate a insolvenţei faţă de debitoarea TIRENA SCAVI SPA. Constată, în condiţiile art. 66 alin. (6) din Legea nr. 85/2014, că cererile de deschidere a procedurii insolvenţei formulate de creditorii TRANS CASTOR SRL, ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL, MURAL GRUP SRL, AXON SPEDITION SRL, MARACANA TM CONSTRUCT SRL, MONICAM CONCEPT SRL, SOR AD BUILDING SRL, TRANS AR TRUST INSTALAŢII, SOCRITA TEAM CONSTRUCT SRL, PROTECT NPG INTERVENTII SRL, GROUP TRINITY SRL, SC EXPERT RENT CONSTRUCT SRL, IDEEA CONSTRUCT SRL, SC ALL IZOMETAL SRL, BANCA TRANSILVANIA SA, UNICREDIT BANK SA, HELIOS INVEST SRL, VERONA LOGISTIC SRL, SANT BAU CON SRL, NIG METAL VEST SRL, TRANS PETRE SRL, IVONCO TRADE SRL, devin declaraţii de creanţă. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu BDO Business Restructuring SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de faliment în formă simplificată până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014".

NGC

Quote from: oneLess on March 28, 2023, 06:58:04 PM
QuoteContractele CNAIR reziliate cu Tirrena Scavi ajung vineri pe masa judecătorilor de la CAB

Ajung pe naiba!

Duduia asta iar habar nu are. A vazut ea ca scrie acolo "executare contract administrativ", si cum nu are alte informatii (ca doar atat scrie "conform datelor publice"), a tras concluzia ca e vorba despre "contestația constructorului italian Tirrena Scavi împotriva Companiei de Drumuri în dosarul celor trei contracte reziliate în decembrie 2022" si iar dezinformeaza.
De data asta nu o sa mai explic cum stau lucrurile si ce e cu dosarul ala. Nu are rost sa o facem mai desteapta decat e.

@Duduia Podaru: Stai jos! Nota 4!

mdragos

@NGC : tu presupui ca ea citeste acest forum. Nu e sigur. Oricum ea e in filmul ei, va scrie in continuare prostii.....

oneLess

#7884
Ceva date noi la T3, asfaltări de exemplu ?


Drax

Nu ar fi fost mai potrivit un cut-and-cover la Valea Mare?
Par niste deblee gigantice si pe langa volumul de munca pare ca se vor scoate din circuitul agricol suprafete importante.
Macar de le-ar planta , impaduri.

Nu inteleg de ce nu au deschis nici acum pasajul din nod.
Pare o chestie de cateva zile maxim o saptamana daca "si-ar pune capul".

Raman la parerea ca s-a intamplat ceva ciudat cu acest T3 care la forta (istoricul) de pana acum a UMB ar fi trebuit deja sa fie inaugurat in aceasta primavara sau pana la inceputul sezonului estival.

GIV

@Drax da, s-a intamplat ceva ciudat, nu se mai deschid loturi inainte de termenul contractual

gabi00ro

eu inteleg ca lotul nu poate fi gata inainte de termen, e firesc sa fie asa, sa nu avem asteptari care pot devenii dezamagiri.
dar sa nu dai drumul la pasaj avand acea solutie temporara unde din fericire nu s-a intamplat nimic pana acum, asta nu mai inteleg.
mai mult decat atat sunt inca multe masini mari de tranzit pe varianta veche a slatinei, ceea ce ma face sa cred ca multi venind dinspe Pitesti se incurca in al dolea sens giratoriu.

EugenRo

Ce nu a fost sa fie:



Oare cu cat era mai scump? :-[