News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 35 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

S-a mai spus, UMB nu reîncălzește ciorba...

montaniardul

#7846
^ S-o mai fi spus, dar acum este posibil sa fie diferit.

danutzu_1069

UMB are propriul stil de proiectare si execuție... Totul este pe "șabloane" in serie... pentru a reduce costurile...
O structura, un pasaj de exemplu, cu pilele sus, dar nu are grinzi executate, nu cred ca ar fi economic pentru UMB sa execute grinzi strict pentru acel pasaj, adică, proiectare, execuție, teste.... Pentru ce au in execuție, au toate astea.... nu mai cheltuie bani...
La terasamente, se poate baza pe ce au pus si făcut broscarii??? (sa sa mai si dea garantie....)

archaeus

^
Pe principiul asta nu se baga nimeni...

mirceaeliade

De notat ca daca nu exista balbaieli si nici contestatii, s-ar putea ca T1 sa aiba optimist termen decembrie 2024.

Ionut

Hai să nu ne amăgim. Pe câte loturi de autostradă și drum expres (contract de lucrări) ați văzut voi că NU se depun contestații în afară de minunile de pe A7 si LD2 unde UMB a licitat extrem de agresiv și i-a speriat pe toți?

Sau mergem pe ideea că licitează din nou UMB în stil A7 pe DEx12 T1? Aha, ok. N-aș paria pe asta.

dr4qul4

Pe A7 era normal sa liciteze asa, ca era teritoriul lor. Pe LD2 au fost fortati, ca nu toate echipele de pe A3 pot lucra pe A7 si au nevoie de experienta pentru A8 si A13.
Pe CraPi1 nu vor licita. Au destul de munca si nu au nici un motiv sa se complice. Probabil se vor bate firme mici, locale, sau care nu prea mai au de munca.
Ma astept sa vedem: ucrainieni, turci, bulgari (cu sau fara Coni), Erbasu, Secol, Rizzani de Eccher, Pizzarotti, Selina si Itinera. Cu ceva noroc poate si un Strabag sau un Geiger, sau chiar un Astaldi.
Speranta mea este legata de apropierea licitatiei pentru continuarea spre Tg Jiu, asa ca firmele mari se pot gandi ca nu ar strica sa prinda lotul ca sa fie prezente in zona.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oneLess

#7852
Nodul de la Valea Mare era azi la 11 dimineața înnegrit tot cu maclavais negru. Bretele, rampe, DEx până chiar în T2 ... Pe suprabetonare nu am văzut din DN65.


gxg29

Quote from: danutzu_1069 on March 18, 2023, 08:09:33 AMS-a mai spus, UMB nu reîncălzește ciorba...

Exista si posibilitatea ca UMB sa subcontracteze de la TS evitand niste etape de licitari si altele, dupa care vin cu acte aditionale.... (intelegere tacita intre cele trei parti)

carutasul

asta ar fi mers dacă nu s-ar fi reziliat :)
Oricum UMB are multe de făcut, nu-i trebuie încurcături din astea :)
Din păcate nu am mai ajuns pe "plaiurile căruțești" ca să văd ce mai fac turcii de pe DN6 Mihăiești-Caracal, poate se bagă și ei, că de la Caracal la Craiova e aproape :)

paullie

In poza de mai jos imi pare ca ceva nu e complet. Nu lipseste un podet, ceva?


danutzu_1069

@gxg29, o a doua regula a celor de la UMB: nu subcontractează!

panzer

Fabrica Ford a fost vanduta. V-a scapat stirea? Partenerul stategic s-ar putea sa nu mai impinga atat de tare.  :lol:

UMB n-o sa vedeti niciodata pe L1. Mare noroc daca se baga Nurol sau Alsim. Ca tot e turceasca fabrica acum.

GIV

@panzer a fost vanduta, dar nu e ca si cand ar fi fost a statului roman pana acum si de aia exista motivatia sa se faca a/dx12.