News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Pasaj Drajna, 13.05.2022.
Doar poze. Probleme tehnice majore cu cardul incompetent...






















Ionut

API pe Facebook

Fotografii aeriene în premieră de la Pasajul Drajna. Traseul dintre DN21 și nodul Drajna al Autostrăzii A2 are puțin peste 2,7 kilometri, incluzând pasajul propriu-zis peste calea ferată de aproximativ 300 de metri. Hartă interactivă: https://bit.ly/3Mj7TN7.

Lucrările au început în februarie 2022, românii de la Arcada progresând foarte bine până acum, existând promisiuni că obiectivul se va inaugura în acest an, înainte de termen, șoferii scăpând de coșmarul statului la barieră zeci de minute. Sunt șanse, dar nelipsitele rețele de utilități care trebuie mutate blochează momentan avansul în teren.

Licitația pentru studiul de fezabilitate a fost lansată în 07.03.2019 și finalizată în 23.05.2019 odată cu semnarea contractului cu Search Corporation. Durata: 6 luni. Licitația aferentă lucrărilor a fost pornită în 17.08.2020, contractul fiind parafat în 17.02.2021 cu Arcada pe suma de 98,1 milioane lei fără TVA, cu 6 luni de proiectare, 18 de execuție și 5 ani garanție.

tom_sawyer

#197
Quote from: tom_sawyer on June 22, 2021, 10:34:45 AM
Quote from: NGC on December 02, 2020, 12:10:23 PMIeri a fost lansata licitatia [CN1026609] "Elaborare Studiu de Fezabilitate, P.A.C. si Proiect Tehnic de Executie pentru "Pasaj superior pe DN2, peste CF la Roman, Km. 332+961"".

Durata contractului: 10 luni

Ofertant castigator: NV Construct S.R.L. / RO18639415

Anunt de atribuire: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100216769

Ar cam trebui să fie finalizat proiectul la pasajul acesta. Contractul a fost semnat în iunie 2021.

tom_sawyer

17.05.2022
Anunţ public privind decizia etapei de încadrare pentru proiectul " Pasaj superior pe DN2, peste CF la Roman, km 332+961"

C.N.A.I.R. S.A. – D.R.D.P. IAȘI, cu sediul în Iași, șoseaua Națională, nr. 23, județul Iași, prin reprezentant NV CONSTRUCT SRL, cu sediu în Cluj Napoca, str. Răvașului, nr. 22, județul Cluj, anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția pentru Protecția Mediului Neamț, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul ,,PASAJ SUPERIOR PE DN2, PESTE CF LA ROMAN, KM 332+961", propus a fi amplasat în municipiul Roman, str. Ștefan cel Mare, județul Neamţ – titular C.N.A.I.R. S.A. – D.R.D.P. IAȘI.

primariaroman.ro




mitsu

20 de milioane de euro, ptr 2,7 km de drum de campie, fara nimic complicat, care incepe si se termina cu cate un giratoriu si care cuprinde un pasaj de doar 300 de metri, mi se pare foarte mult. Sper macar sa fie din start la standard de drum expres, la banii astia! Plus iluminare completa.

AlexxC

Uite aici detaliile pasajului: Detalii tehnice pasaj Drajna
Are tot ce trebuie: 2 benzi pe sens, iluminat, 23m latime, separare de sensuri cu new Jersey, acostament generos.
Costurile sunt rezonabile, ai 2km drum expres care costa undeva la 8-9 mn euro si restul pana la 20 este pasajul cu 11 deschideri; pentru comparatie Pasajul Mogosoaia cu 4 deschideri a costat 6,8 mn euro.

TibiV

R@du a uitat sa posteze aici filmarea asta din 10 iunie:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Pe DN1, langa Ucea, la trecerea la nivel cu CF-ul spre Victoria (CF in mare parte nefolosit) avem iar santier. Zic iar pentru ca, din cate imi amintesc, am mai avut unul prin 2018-2019. Dar solutiile alese sunt proaste (dale de beton peste o fundatie ce nu pare sa reziste) si prin urmare denivelarile destul de mari sunt aproape permanente (si foarte deranjante pentru traficul de marfa).

De ce nu se pune problema unui pasaj superior pentru DN, chiar nu pricep...

In alta ordine de idei, la Dumbravioara (MS) pe DN15 (intre TGM si Reghin) inlocuiesc rosturile de dilatare la pasajul peste CF facut prin anii 1990 (trafic deviat, ceva cozi, etc...). Bine ca acolo au putut face pasaj (desi era in sat, la un unghi mult mai ascutit, etc...). Ma rog, alte vremuri, decizia de investitie si proiectul putea fi dus la capat de DRDP-ul local in acele vremuri.

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

NGC

Zilele trecute a fost lansata licitatia [CN1050521] "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii: [...] Lot 4 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 12 km 87+200 cu trecerea la nivel cu calea ferată [...].

Termen depunere oferte: 31.01.2023

Valoare estimata lot 4:  795.184,75 RON fara TVA

Este vorba despre pasaje noi. Are cineva timp sa le identifice pe harta si sa puna aici niste capturi?

Dan74

Cred ca este vorba de pasajul de la iesirea din Siculeni, e singura trecere la nivel cu calea ferata pe DN12 intre Miercurea Ciuc si Gheorgheni

tom_sawyer


tom_sawyer

^^
Lot 4 - Pasaj rutier denivelat la intersecția DN 12 km 87+200 cu trecerea la nivel cu calea ferată

Ofertanți:

1. Ofertant unic : TQM Management
2. Asociere : Mega Mühendislik Müşavirlik A.Ş. (Leader), Total Business Land SRL

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100189314

tom_sawyer

Consiliul Județean Călărași a votat marți un proiect ce prevede construcția unui pasaj peste calea ferată la Lehliu, similar celui de la Drajna, care se apropie de finalizare.

Concret, este vorba despre o Hotărâre privind aprobarea încheierii unui parteneriat între UAT Lehliu Gară și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA în vederea realizării obiectivului de investiții "Pasaj de trecere la nivel de cale ferată București-Constanța (Lehliu Gară), informează site-ul local Calarasipress.ro.

Acest parteneriat a fost deja aprobat pe 7 decembrie 2022, de către Consiliul Local al Orașului Lehliu Gară. Pe baza documentului, autoritățile locale vor putea începe demersurile în vedere selectării firmei care va realiza studiul de fezabilitate, în urma căruia va rezulta și valoarea estimată a investiției.


https://clubferoviar.ro/pasaj-peste-calea-ferata-la-lehliu-gara/


Denumire complet anapoda: "pasaj de trecere la nivel" :lol:


RaduG

#209
Pasaj DN3 peste CF la Lehliu-Gară, plus eventual pasaj peste același CF la Brănești

Fb Sorin Vrăjitoru https://www.facebook.com/photo?fbid=631109968823858&set=a.328263889108469

QuoteUpdate: Călărășeni, vin cu știri noi!
➡️ Suntem tot mai aproape de marele start în proiectul pasajului de la Lehliu-Gară!
➡️ În sala de ședințe de la CNAIR, membrii consiliului de administrație și-au dat votul pentru semnarea acordului de parteneriat între autoritățile locale și Ministerul Transporturilor, condus de prim-vicepremierul Sorin Grindeanu, pentru realizarea acestui pasaj.
➡️ S-a făcut un pas important, așadar, în economia acestui proiect extrem de important pentru călărășeni și nu numai. Practic, trecerea peste calea ferată la Lehliu Gară va ușura călătoriile șoferilor, dar va avea și un rol de siguranță.
Vești bune pentru călărășeni! 
➡️  Ministerul Transporturilor, condus de prim-vicepremierul Sorin Grindeanu, pregătește un proiect nou pentru județul nostru!   
➡️  Proiectul, derulat prin CNAIR, se referă la semnarea unui acord de parteneriat cu autoritățile locale pentru costruirea unui pasaj nou peste calea ferată în Lehliu-Gară!
➡️ Iată, într-o perioadă de timp foarte scurtă, vă aducem al doilea pasaj, după cel de la Drajna care este aproape gata!
➡️  Noul proiect face parte dintr-o listă de 20 de pasaje, toate finanțate prin PNRR.

https://obiectiv-online.ro/aviz-de-principiu-al-cnair-pentru-pasaj-peste-calea-ferata-la-lehliu-gara/

QuoteAviz de principiu al CNAIR pentru pasaj peste calea ferată la Lehliu Gară
 Obiectiv  2 februarie 2023  0 Comentarii
Obiectivul de investiţii ,,Pasaj de trecere la nivel de cale ferată București – Constanța (Lehliu Gară)" a primit aviz de principiu din partea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. pentru încadrarea în direcțiile de dezvoltare ale Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, direcţii stabilite prin documentul programatic reprezentat de Programul Investițional pentru Dezvoltarea Infrastructurii de Transport pentru perioada 2021–2030.
Acest proiect se regăseşte la Capitolul Investiții în infrastructura existentă pentru siguranța rutieră, cu finanțare asigurată prin Programul Național de Redresare și Reziliență.

Consiliul Județean Călărași a aprobat, în ședința din ianuarie a.c., încheierea unui Acord de parteneriat între orașul Lehliu Gară, Judeţul Călăraşi şi Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., pentru obiectivul de investiții: ,,Pasaj de trecere la nivel de cale ferată București – Constanța (Lehliu – Gară)".

Acest parteneriat a fost aprobat deja prin Hotărârea Consiliului local al Oraşului Lehliu Gară nr. 93 din 07.12.2022.

Ulterior acestui acord, va urma procedura specifică pentru demararea investiției la pasajul care va supratraversa calea ferată în localitatea Lehliu Gară. Conform reprezentanților Primăriei Lehliu Gară, cel mai probabil, pasajul va fi construit la ieșire din oraș spre Dor Mărunt, în zona silozului din localitate.

https://calarasipress.ro/proiect-pentru-realizarea-unui-pasaj-de-trecere-la-nivel-de-cale-ferata-la-lehliu-gara/



https://economedia.ro/un-nou-pasaj-cu-bani-din-pnrr-peste-magistrala-cfr-bucuresti-constanta-cnair-a-aprobat-parteneriatul-cu-consiliul-judetean-calarasi-pentru-un-pasaj-rutier-la-lehliu-gara.html#.Y-YSFnZBxD8

QuoteUn nou pasaj cu bani din PNRR peste Magistrala CFR București-Constanța : CNAIR a aprobat parteneriatul cu Consiliul Județean Călărași pentru un pasaj rutier la Lehliu-Gară
Mădălina Podaru  FEB. 9, 2023  0 comentarii  1001 vizualizări
Pasajul Drajna
Consiliul de Administrație al Companiei de Drumuri a aprobat un acord de parteneriat cu Consiliul Județean Călărași pentru construirea unui pasaj rutier la Lehliu peste Magistrala CFR 800 București-Constanța, finanțarea urmând să fie asigurată cu bani din PNRR, capitolul siguranță rutieră. Pasajul superateran va fi realizat la Lehliu, pe drumul vechi spre Litoral, bariera de la calea ferată fiind acționată de zeci de ori pe zi, mai ales în sezonul estival când pe linia București-Constanța circulă peste 80 de trenuri de călători și de marfă. Ar putea fi al treilea pod peste Magistrala 800, primul, cel de la Drajna de pe DN 21 fiind aproape de finalizare (estimare martie-aprilie), iar al doilea pasaj, la Brănești, în județul Ilfov, recent lansat în licitație pentru execuție (Primăria Brănești a solicitat finanțare prin PNRR)

,,Consiliul de Administrație este de acord cu demararea procedurilor pentru semnarea Acordului de parteneriat între CNAIR-SA, Consiliul Județean Călărași și UAT orașul Lehliu-Gară, județul Călărași pentru realizarea obiectivului de investiții Pasaj de trecere la nivel de cale ferată București-Constanța (Lehliu-Gară)." se arată în decizia administratorilor CNAIR pe care a consultat-o Economedia.

Proiectul Pasajului de la Lehliu-Gară a fost votat în ședința Consiliului Județean Călărași din 31 ianuarie 2023. Prin PNRR, Ministerul Transporturilor și Compania de Drumuri pot primi finanțare parțială pentru 20 de pasaje rutiere, valoarea estimată a acestora fiind de peste 400 milioane Euro.

Subprefectul Diaconu despre necesitatea unui pasaj la Lehliu Gară

Sorin Vrăjitoru despre necesitatea unui pasaj la Lehliu Gară

Sorin Vrăjitoru: Vom face un pasaj nu numi la Drajna ci și la Lehliu Gară