DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.


Raducu Popa



jalemare

𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮 - 𝗚𝗮𝗹𝗮𝘁𝗶

Am convocat în șantier factorii responsabili de această lucrare pentru a vedea ce lucrări mai sunt de executat și care sunt măsurile ce trebuie luate, în așa fel încât desfășurarea acestora să fie într-un ritm care să permită darea în trafic a acestui obiectiv, inclusiv cu drumurile de legatură, cât mai repede și în condiții optime.

Am văzut din partea antreprenorilor începutul unui nou tip de abordare, una pozitivă, care mă face să cred că ritmul lucrărilor va fi accelerat și predictibil.

Până acum, s-au așternut 32.000/80.000 tone asfalt aferente primei etape a drumurilor de legătură + pod și continuă asfaltarea pe acestea, pe ambele maluri.

În momentul acesta, se execută lucrări atât la pod, cât și la drumurile de legătură, după cum urmează:

𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗮𝘁
✅️ Se realizează armarea, cofrarea și turnarea ultimelor două porțiuni din placa de suprabetonare a structurilor blocului de ancoraj Jijila;
✅️ Se montează elemente ale sistemului de dezumidificare aferent cablului principal;
✅️ Se realizează aplicarea primului strat (primer) aferent hidroizolației;
✅️ Se execută, săpătura, armarea, cofrarea și betonarea grinzilor de bază aferente Turnurilor Jijila și Brăila, acestea fiind ultimele elemente de structură ale pilonilor.

𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 - 𝗘𝘁𝗮𝗽𝗮 𝟭 + 𝗘𝘁𝗮𝗽𝗮 𝟮

𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮
✅️ Km 4+500 (giratoriu 3) și km 1+200 (giratoriu 2):se montează bordurile și pavelele;
✅️ Km 4+500 (viaduct): se montează dalele de racordare;
✅️ Pod km 2+222: se cofrează și betonează grinda de parapet;
✅️ Km 2+800 Centru de Întreținere și Coordonare: se lucrează la compartimentările atelierului mecanic și a clădirilor anexe și se așterne stratul de formă în zona parcării;
✅️ Pod km 1+759: se efectueaza lucrări de armare, cofrare și betonare a plăcii de suprabetonare;
✅️ Km 1+200 - 4+500: se montează parapetele în zona podurilor;
✅️ Km 2+450 - 2+409 și km 1+700 - 1+390: se așterne stratul superior de fundație (piatră spartă);
✅️ Se execută lucrări de realizare a rigolelor de acostament necesare drumului principal;
✅️ Se execută lucrări de profilare taluz în zona bretelelor 1, 2, 3 și 4 și în zona drumului principal.

𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗝𝗶𝗷𝗶𝗹𝗮
✅️ Giratoriu 4: se montează bordurile și pavelele;
✅️ Km 7+300 (stația de taxare): se execută lucrări aferente structurii și la canalizării pluviale, precum și așternerea straturilor de asfalt în zona acesteia;
✅️ Podeț casetat km 7+810, pod km 9+469 și pod km 11+779: se armează, cofrează și betonează elevațiile;
✅️ Km 0+000 - 2+000: se așterne primul strat de asfalt AB 31,5;
✅️ Pod km 3+320: se betonează trotuarele și grinzile de parapet;
✅️ Km 0+000 - 4+365 DL (drum de legătură): se montează parapetele în zona podurilor;
✅️ Drum principal și drum de legătură: se lucrează la montarea casiurilor necesare scurgerii apelor pluviale și la profilarea taluzilor.

ℹ️ În funcție de evoluția lucrărilor din Februarie-Martie, care depind de mobilizarea antreprenorilor, dar și de condițiile meteorologice, vom comunica în ce luna din acest an vom da în trafic acest obiectiv.

La vizita în șantier, am fost însoțit de domnul director al Direcției Implementare Proiecte din cadrul CNAIR, domnul Mihai-Felician Cerneștean, precum și de responsabilii de proiect, alături de care am parcurs și verificat fiecare zonă a șantierului în parte.

Ionel Scriosteanu - Facebook

TibiV

O filmare postată în urmă cu 2 zile de @Radu Aramă: Pod Suspendat Braila - 21.01 | ELIBERARE teren | borduri

Azi, sâmbătă 21 ianuarie vedem că s-a intrat pe porțiunea de la pasajul peste calea ferată către Calea Galați și se degajează terenul pe anumite sectoare, unde chiar săptămâna trecută erau grămezi de pământ și alte materiale. De asemenea s-au pus pe poziție primele grinzi peste canalul de desecare din zonă.

Dincolo de km 1+180 se continuă cu stratul de balast stabilizat, probabil vor urma în succesiune rapidă emulsia bituminoasă și mai apoi asfaltul.

Pe alte tronsoane se montează bordurile de delimitare a părții carosabile.

Pe tablierul podului s-a reînceput aplicarea grundului pentru continuarea hidroizolației.



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Raducu Popa

Mal Tulcea, ieri, 23.01


Si filmarea cu drumurile de legatura Jijila, Macin si centura BR

mirceaeliade

Nu inteleg de ce oameni ca Scriosteanu publica lista celor care se fac in loc sa publice lista la ce mai de de facut.  Prin Octombire s-a semnat in fata unui tabel cu vreo 50 de chestii care mai trebuiau facute.  De ce nu se publica lista aia clara si sa se arate cate din alea au fost sau sunt in curs de completare, ca sa vedem si noi. Ca "✅️ Se execută, săpătura, armarea, cofrarea și betonarea grinzilor de bază aferente Turnurilor Jijila și Brăila, acestea fiind ultimele elemente de structură ale pilonilor" mie imi suna a chestie care trebuia facuta inainte sa se intinda tablierele podului, si acum apare ca umflatura la lista chestiilor care se fac...

viossboss

Quote from: mirceaeliade on January 24, 2023, 02:53:07 PM...
Poate intâmplarea următoare va reuși să te lămurească intr-un fel : In 2019 , in timp ce se săpa la turn ( piciorul podului) pe malul Tulcean , doi "indivizi" de la minister intrebau "-Și aici ce se construiește ?" , venind pe jos de la blocul de ancoraj !  :insomnia: Incetul cu incetul s-a ințeles faptul că oamenii au lipsă de imaginație și au inceput să arate ce "s-a făcut" nu ce mai e de făcut , bașca faptul că lista cu cele 50 de puncte le-a fost dată in buzunar , ptr. vizitele viitoare. Pt.a doua observație , in legătură cu grinda , cele 5 segmente au fost sudate la sol ("îmbrăcând" piciorul , cumva) exact pe poziția viitoare a grinzii. Și sunt 100% convins că pe acea listă de 50 , figura și grinda . Sper că am ajutat cumva.
Dream come through !
Once in a lifetime !


Marius Papadopol

29.01.2023  :welcome:

Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023


Podul de la BRAILA 29.01.2023



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

danutzu_1069

Cred ca au stins lumina si au pus lacatul pana mai spre primavara, cand se topeste zapada.... :)

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Skynick

Oare care e variatia de inaltime la mijloc intre iarna si vara? Cat se contracta cablurile alea de sustinere la lungimea asta? Aveti vreo idee?


mirceaeliade

QuoteAutorizatie nr. 1 - Modificarea Autorizației de construire nr. 23/28.05.2021 ,,Etapa IV - Drum principal Brăila - Jijila: km 0+000 – km 2+560, km 4+150 – km 11+980 (exclusiv secțiunea II A.C. nr. 139/19.12.2018 și A.C. nr. 16/03.04.2019) și km 16+450 - km 19+095.81, precum și Drum de legătură km 0+000 – km 4+366" din cadrul obiectivului de investiție ,,Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila" Excludere Sector km 1+900 – km 2+200 – Drum Principal Brăila-Jijila
https://www.mt.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/autorizatii-2023/4431-a2023-1