News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[IS] Centura Podu Iloaiei

Started by tom_sawyer, September 14, 2022, 12:28:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

[CN1047051] Elaborare Studiu de Fezabilitate ,,Varianta de ocolire a orasului Podu Iloaiei, jud. Iasi"

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.

Valoarea totala estimata: 822.604 lei

Durata contractului: 5 luni

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 17.10.2022

Xander

Sper ca e o gluma asta cu drum de 12m, cu 2 benzi (2 x 3.5m) si acostamente consolidate (2 x 2.5m).
In rest ... Doamne ajuta sa se faca cat mai repede.

https://apix.ro/trafic-zilnic-de-pana-la-46-000-de-vehicule-sens-in-podu-iloaiei-planuri-pentru-un-drum-ocolitor-prin-sudul-orasului/

reed

Sa  faca A8 si nu mai au nevoie de centura asta

Xander


NGC

"Elaborare Studiu de Fezabilitate ,,Varianta de ocolire a orasului Podu Iloaiei, jud. Iasi""

A fost depusa o singura oferta. Ofertantul este LIKE CONSULTING.

NGC

Am uitat sa scriu ca licitatia a fost anulata acum cateva saptamani.

hvm

@NGC  Si care ar fi motivul? Oferta nonconforma sau se asteapta A8?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

NGC

Ei zic ca "Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme".

Am uitat sa scriu ca intre timp licitatia a fost relansata si are aceeasi valoare estimata. Deocamdata termenul pentru depunerea ofertelor este 16.01.2023.

NGC

Ofertantii pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate ,,Varianta de ocolire a orasului Podu Iloaiei, jud. Iasi"":

1. Like Consulting SRL
2. INCONS DEVELOPMENT
3. Asocierea SIMPA CONSULT + ROUTTE-CONSTRUCT

tom_sawyer


gabim

Se pare ca studiul de fezabilitate e cam gata, cel putin asa scrie in presa locala (Ziarul de Iasi)

Varianta finală a studiului de fezabilitate va fi supusă aprobării pe parcursul lunii ianuarie. Documentaţia a fost deja analizată de autorităţi, dar, în această perioadă, este revizuită pentru a fi repoziţionat unul dintre punctele de intersecţie cu drumul european (spre Budăi) astfel încât să coincidă cu breteaua care va lega autostrada A8 de DN28: noua legătură va fi la câteva sute de metri de cea prevăzută iniţială.
Planurile de situaţie ne-au fost furnizate de Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP). Directorul instituţiei Ovidiu Laicu ne-a precizat că studiul revizuit va ajunge la DRDP în cursul săptămânii viitoare.

,,Legătura spre A8 este suplimentară cerinţelor iniţiale pentru realizarea documentaţiei, aceasta a fost necesară pentru ca racordarea drumului să fie făcută în nodul A8", a declarat şeful DRDP. Potrivit acestuia, investiţia în drumul nou ajunge la 56,1 milioane lei, construcţiile şi montajul fiind 45,9 milioane lei.

El a subliniat că DRPD a aflat târziu de această cerinţă, în toamna anului trecut, după ce studiul deja fusese finalizat. Potrivit lui Ovidiu Laicu, acesta lucru a fost posibil după ce a fost bătut în cuie traseul A8 prin judeţul Iaşi – din acest punct de vedere, ruta a suferit o serie de modificări pe parcursul unui an, în urma solicitărilor venite de pe plan local şi judeţean.

,,După ce va fi predat studiul revizuit, respectiv după 5 ianuarie, va începe perioada de obţinere a avizelor şi, ulterior, va putea fi lansată licitaţia", a mai spus Ovidiu Laicu.



Sa punem si schita cu centura, cel putin cea preliminara.


Sursa
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

tom_sawyer

#11
Proiectul drumului nou de ocolire a oraşului Podu Iloaiei începe să prindă contur. Însă, de la proiectare la execuţie este cale lungă: calvarul rutier din zonă ar putea lua sfârşit, într-un scenariu optimist, spre finalul anului 2025, după o investiţie de aproape 60 milioane lei. ,,Ziarul de Iaşi" vă prezintă astăzi traseul drumului de 4,3 km, alternativă de trecere prin zona Podu Iloaiei.
03 ianuarie 2024



Imaginea de mai sus are un caracter ilustrativ, iar rolul acestei schițe, care a fost prelucrată de ZDI în baza unor planuri de situație, este de a arăta, în ansamblu, care este traseul noului drum de 4,3 km. În stânga traseului, la km 0, integral cu roșu, este legătura spre A8, cea care va fi ,,redesenată" de proiectant în studiul revizuit, în locul intersecției prevăzute inițial.

ziaruldeiasi.ro


22 aprilie 2024

,,Proiectantul a predat documentația tehnică în termenul contractat, pentru a fi analizată și avizată în Comisia Tehnico-Economică a Direcției Generale Regionale de Drumuri și Poduri Iași", dar CNAIR a cerut la sfârșitul anului trecut corelarea traseului Variantei Ocolitoare Podu lloaiei cu nodurile rutiere propuse să facă legătura între oraș și traseul A8", a explicat ministrul Transporturilor în răspunsul la o interpelare adresată de un deputat ieșean.

Însă ,,această modificare de traseu a condus la necesitatea execuției unui viaduct rutier pe traseul Variantei Ocolitoare", arată ministrul Sorin Grindeanu în răspunsul la interpelarea deputatului Alexandru Muraru. ,,După îndeplinirea acestei solicitări a fost pusă în discuție amplasarea nodului rutier de reintrare a VO Podu lloaiei în DN 28", a adăugat Sorin Grindeanu. Directorul Regionalei ieșene de drumuri naționale, Ovidiu Laicu, ne-a spus că este vorba despre amplasarea acestui nod rutier, respectiv a sensului giratoriu: înainte de calea ferată de la intrarea în localitate sau după linie.

Adaptarea traseului la noile cerințe se află acum în stadiul obținerii de avize și acorduri: de la Compoania Națională de Căi Ferate (în curs de obținere), de la Administrația Bazinală de Ape Prut-Bârlad (la fel, în curs de obținere), de la Agenția de Protecție a Mediului (cu procedură de evaluare a impactului asupra mediului), aviz de amplasament de la ApaVital (obținut luna trecută) și avizul de principiu de la Delgaz Grid, în care se menționează că pe traseul variantei există obiective ale sistemului de distribuție a gazelor naturale, respectiv la Delgaz Grid Electricitate, care impune lucrări de deviere/mutare a liniilor electrice aeriene de joasă, medie și înaltă tensiune.

Urmează din nou depunerea dosarului la Comisia Tehnico-Economică de la DRDP Iași și întocmirea unui raport de audit de siguranță rutieră.

ziaruldeiasi.ro