[BH] Inel Rutier Metropolitan Oradea

Started by razvan96, December 17, 2021, 11:43:10 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cristian 74


medicul de garda

La minutul 4:00 din ultima filmare e o groapa (ilegala) pentru resturi de materiale de constructii, sau mi se pare mie?
Trust me, I'm an east-european doctor!

Cristian 74

Așa pare a fi. Toată zona aceea e mizerabilă.

marinul

A aparut prima foreza, revin si cu video mai tarziu



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)














Powered by API/PUM imgur uploader

chicago

9 ofertanți pentru Inelul rutier metropolitan

Inelul rutier metropolitan Oradea



Powered by API/PUM imgur uploader
QuoteObiectivul de investiții ,,Inel Rutier Metropolitan Oradea – Lot 1: km 0+000 – 9+055 și Lotul 2: km 9+055 – 17+017" va fi finanțat prin Programul Național ,,Anghel Saligny", din alocările pentru Municipiul Oradea și Consiliul Județean Bihor. Contribuția guvernamentală va reprezenta 80% din valoarea totală a investiției, iar 20% reprezintă contribuția Consiliului Județean Bihor și a Primăriei Oradea.

Valoarea estimată a proiectului este cuprinsă între 196.753.661,05 și 216.429.027,16 lei, fără TVA. Durata contractului va fi de 24 de luni, din care 6 luni pentru realizarea proiectului tehnic și 18 luni pentru execuție. Pentru realizarea acestei investiții, Consiliul Județean Bihor a încheiat protocoale de colaborare cu Primăria Municipiului Oradea și primăriile comunelor Oșorhei, Sânmartin și Nojorid.

Inelul rutier metropolitan va avea o lungime de 17 kilometri fiind un drum judeţean cu două benzi și va ocoli municipiul Oradea prin partea de sud. Rețeaua rutieră va pleca de la aproximativ 10 km de Oradea, respectiv de la intrarea în Oșorhei dinspre Cluj-Napoca, apoi va ajunge ocolind Alparea la intrarea în stațiunea Băile Felix dinspre Beiuș, în zona benzinăriei USA Oil. Drumul DN76 va fi traversat în zona respectivă cu un viaduct înspre Cordău. În continuare, acest inel metropolitan va merge spre comuna Nojorid, ocolind satul Apateu și făcând joncțiune cu drumul național spre Arad și cu viitorul drum expres Oradea-Arad, pe teritoriul comunei Nojorid.

Lucrările au fost licitate pe două loturi.
  • Primul tronson are o lungime de 9 kilometri și este cuprins între Nojorid și viaductul care va fi construit peste DN76, la ieșirea din Băile Felix.
  • Cel de-al doilea sector de drum pornește de la acest viaduct și ajunge în Orșorhei, ocolind localitățile Băile 1 Mai și Cheriu.

Astfel, pentru lotul 1 au fost depuse oferte de la:
(1) Dumexim,
(2) Construcții Erbașu,
(3) PORR Construct,
(4) DIMEX-2000 Company (Lider), Mirghis & Mayer, SC Proiect-Construct Regiunea Transilvania,
(5) SSAB-AG (Lider), Hystrostroy AD, Perfect Consult Europe S.R.L.,
(6) Drum Asfalt (Lider), Ilgaz Inșaat Ticaret Anonim Sirketi, Trameco,
(7) ASFAMIXT (Lider), Dacia Faber S.R.L., OPR Asfalt.

Pentru lotul 2 au fost depuse oferte de la:
(1) Construcții Erbașu,
(2) PORR Construct,
(3) DIMEX-2000 Company (Lider), Mirghis & Mayer, SC Proiect-Construct Regiunea Transilvania,
(4) SSAB-AG (Lider), Hystrostroy AD, Perfect Consult Europe S.R.L.,
(5) OPR Asfalt (Lider), Dacia Faber S.R.L., Asfamixt.


RobertH


GIV

pana la urma s-au hotarat sa l faca cu 2 benzi pe sens? vazusem la un moment dat pe site ul cons jud bihor ca o sa fie cu o banda pe sens ???

Gaghito

#22
^
Nu, drumul va avea două benzi in total, cate una pentru fiecare sens.

elphax

foarte interesant, acest drum va deveni foarte atractiv pentru tranzit dar si pentru traficul local din sate, vor lasa si traficul greu aici sau doar masinile mai mici ?

ijwtsh

Pe partea de sud se fac centuri peste centuri, dar pe partea de nord a orasului? Un drum Biharia - Osorhei ar fi binevenit.

Gaghito

O astfel de legătură există deja. E ceea ce orădenii numesc "drumul expres". Drumul pornește din același giratoriu ca și viitoarea centură Oșorhei și intră în E671 chiar înainte de Biharia.

ijwtsh

Stiu de acel drum si ajuta si faptul ca s-a deschis Calea Bihorului, dar na, e destul de in oras, are sensuri giratorii. Ar ajuta si sa nu trebuiasca sa strabati Biharia ca sa iesi spre Cluj.

marinul


lucianluci96

#28
Pun aici stirea sa nu facem topicuri separate si sa fie toate centurile din Zona Metropolitana aici (poate ar trebui redenumit si topicul) :

Constructor desemnat pentru centurile Oșorhei, Sântandrei și Nojorid


https://www.cjbihor.ro/constructor-desemnat-pentru-centurile-osorhei-santandrei-si-nojorid/

A fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la centurile din Zona Metropolitană Oradea (ZMO), după finalizarea procedurii de licitație.

Proiectul ,,Creșterea accesibilității pe drumurile județene în Zona Metropolitană Oradea" prevede reabilitarea DJ 767E Orșorhei-Copăcel (12,7 km) și realizarea centurilor Oșorhei (5,8 km), Sântandrei (5 km) și Nojorid (8,4 km).

Procedura de atribuire a fost împărțită pe două loturi (Lotul I: Centura Oșorhei și reabilitarea DJ 767E Oșorhei – Copăcel și Lotul 2: Centurile Sântandrei și Nojorid). Constructorul clasat pe locul I pentru ambele loturi este PORR CONSTRUCT SRL.

Valoarea ofertei câștigătoare pentru Lotul 1 este de 108.275.129,09 lei, fără TVA, iar a celei pentru Lotul 2, de 84.394.118,95 lei, fără TVA. Ofertantul a fost invitat la semnarea contractului în data de 2 februarie 2023, după ce expiră perioada pentru contestații. Finanțarea va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Regional. Studiul de fezabilitate și proiectele tehnice aferente proiectului sunt realizate.

Consiliul Județean Bihor și-a asumat realizarea celor trei drumuri noi de legătură în Zona Metropolitană Oradea, în parteneriat cu cele trei primării pe raza cărora trec drumurile, respectiv Oșorhei, Nojorid și Sântandrei.

Decizia privind realizarea proiectului ,,Creșterea accesibilității pe drumurile județene în Zona Metropolitană Oradea" a fost luată ca urmare a datelor statistice din trafic, care arată că în zona din jurul Oradiei circulă cele mai multe mașini din Bihor. Acest lucru se datorează numărului mare de locuri de muncă din ZMO, respectiv a celor care fac naveta (din peste 160.000 de locuri de muncă din județ, 115.000 sunt în zona metropolitană).




GIV