News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

#7545
pt oamenii care cer rezilierea: vedeti ce s-a intamplat la Chetani-CTurzii: a trecut 1.5 ani de la reziliere pana la noua semnare, si noii constructori au 1 an3 luni de proiectare.  si cred ca ala a fost un caz oarecum fericit.  orice reziliere probabil inseamna 21.5 ani in plus la deschidere

Kravim

Pe Chețani Câmpia Turzii sunt 3 luni pentru proiectare totuși....

PaulS

Din pacate la partea de elevatii se pare ca nu s-a mai lucrat deloc in ultimul an.

GAC

Banuiale mes este ca macaronarii se bazeaza pe faptul ca relicitarea ar dura 2 ani, la care se mai adauga inca 2 pentru a termina ce ei nu au fost in stare sa faca. Deci, prin ritmul pe care il au, ei ne spun ca ar binevoi sa termine in 3 ani de acum incolo.
Deci alegerea e simpla: fie 4 ani cu alt constructor fie 3 ani cu ei.
Bine ca au inceput sa mai miste. Greul a cam trecut pe acest lot. In ceea ce priveste lipsa stratului de protectie, acolo unde se impune, macaronarii isi asuma un risc calculat: iarna de Oltenia este relativ blanda si saraca in precipitaii, nu ca-n Ardeal, unde este castel de ape. Eu cred ca macaronarii asteapta instalarea recesiunii ca sa cumpere bitum ieftin pentru asfalt, cel mai probabil pe la vara vom mai vedea "negru" pe acest lot. Pana atunci, termina cu terasamentele, ca oricum mai au cam cat le-ar lua celor de la UMB vreo 2 saptamani sa termine.

archaeus

Santier abandonat .... la structuri nu s-a mai lucrat de luni de zile, mai sapa anemic la debleul de la centura Nord. Nici nu stiu ce imi doresc...sa se rezilieze si sa se certe prin tribunale 2-3 ani si inca 1-2 pana termina altii sau sa se taraie broscarii inca 2-3 ani ...  :((

oneLess

#7550
Pe YT publicat de PTV Oltenia pe 02.11.2022
DeX 12 AVANSEAZĂ SPRE EST, STAGNEAZĂ LA VEST

LE: Au șters filmarea, motivele lor, asta e. Oricum nu aducea mare informare!
Doar că au 250 de muncitori pe T3 și au mutat din utilaje pe alte șantiere, recunoscut de CNAIR Olt!

medicul de garda

Eu vad ca de facto, Tirena Scavi s-a hotarat ca lotul ei se intinde de la nodul cu centura Craiovei pana la primul nod cu acel DJ. In rest, nu s-a lucrat nimic, structuri abandonate in stadii avansate, terasamente la cota pentru balast stabilizat napadite de buruieni, ba chiar e o portiune cu balast stabilizat care a ramas asa, neasfaltata, buna de degradat la primul inghet.

Chestia asta te duce cu gandul la probleme severe de cash-flow, de nu isi permit sa mai cumpere fier beton sau bitum (si probabil nu le mai vinde nimeni pe credit) pentru a realiza etapele mai bine platite din proiect, sa factureze mai consistent ca sa poata avansa proiectul. Nimeni nu face profit din sapat deblee, e clar ca se concentreaza pe asta fiindca nu trebuie sa cumpere nimic in plus, folosesc utilajele pe care le au si forta de munca pe care inca nu au pierdut-o...

Filmare asta imi provoaca un deja-vu cu Straco care muncea de zor la nodul Chetani, sa vada lumea ca nu sunt falimentari, desi restul nodului lor se degrada incet, dar sigur. Solutia trebuie sa fie aceeasi, Tireni nu are cum sa isi mai revina din stadiul in care se afla acum, pe toate santierele lor se vede acelasi tipar al insolventei.
Trust me, I'm an east-european doctor!

mdragos

Daca TS nu primeste bani de la grupul mama nu ajunge final cu proiectele astea.
CNAIR a zis ca au vorbit in vara si au promisiuni ca se rezolva. E iarna.....

Sorinus

Daca aveau, primeau banii pana acum. Trebuie reziliere peste tot, pe bune. Aici nu au nici macar asfalt, si nici pe DNCB, deci nu e ca si cand se mai forteaza un pic si termina. Poate doar la Timisoara sa mai miste ceva util.

O reziliere acum, in prag de iarna, ar putea face ca in Iunie sa se apuce urmatorii, ceea ce ar fi grozav. Ar garanta ca macar la sfarsit de 2024 avem lotul asta gata.

oneLess

#7554
Quote from: Sorinus on November 06, 2022, 01:41:13 PM... Ar garanta ca macar la sfarsit de 2024 avem lotul asta gata.
Cine ar garanta ?
Sunt loturi în tribunale de 3+ ani pentru reatribuire.
Și câștigă pița/actor la final!
Vine UMB și bem cafeaua la toamnă în 2023 la Robănești!
Basme!

adyneamtu

@Sorinus, cu CNAIR nu ai garanția asta.
Probabil se va rezilia la final de 2023, urmează constestații de la TS.
Se lanseaza noua licitație in 2024, anunță câștigătorul și urmează iar contestații.
În 2025 se semnează și vor continua ceilalți, cu puțin noroc 2026 finalizare lucrări.

Vezi exemplul Chețani-Câmpia Turzii.

timisoreanul

E dificil de luat o decizie in situatia asta si nu stii cum e mai bine sa procedezi. Daca santierul ar fi abandonat cu totul, ar fi usor sa decizi rezilierea. Daca ii vezi ca mai misca, speri sa isi creasca mobilizarea, stiind o reziliere urmata de o noua procedura de licitatie ar putea dura foarte mult. Ma intreb de ce in asemenea situatii nu ar fi posibil sa se atribuie direct continuarea lucrarilor celor de pe urmatoarele locuri, daca accepta. Culmea este ca TS a finalizat lucrari mari, eu m-am bucurat cand i-am vazut castigatori pe centura Timisoara. Au facut Lugoj-Deva lot 1, Timisoara-Lugoj lot 2, Sebes-Turda lot 3 (fara sa se taraie precum Pizzaroti sau Aktor), precum si niste DN-uri, am impresia ca au facut Caransebes-Orsova. Nu inteleg ce s-a intamplat cu ei, e cert ca au devenit o dezamagire si din categoria constructorilor seriosi au ajuns in cea a celor indezirabili.

hefaistos

Cu TS e moarta in cotet. Puteti spera la reveniri, la miracole... Singurul miracol posibil e sa preia cineva firma mama, care aparent e in moarte clinica si sa-si asume contractele semnate, cu bune si cu rele. Doar ca probabil situatia TS e asa de nasoala (financiar) ca nu-si asuma nimeni pierderile (pentru ca daca preiei o companie o faci cu tot cu datorii).
E pacat ca CNAIR e din nou prostul satului, nu face nimic sa lamureasca situatia, se acund in spatele unei hartii inutile numita contract. TS si-a incalcat obligatiile legate de termene inca de acum 2 ani, nu din vara anului 2022.   
Singurul lucru bun din combinatie este ca lotul TS e "facultativ".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

miahi

^^Parca a spus un coleg ca la TS de cand a plecat partenenerul cu "sapa" Condotte D'aqua si a ramas cel cu "mapa" Tirena Scavi, nu prea au mai mers lucrurile bine.

marinul

Prostul satului si-a batut joc de TS cu receptia Sebes-Turda lot3, acum primește ce merită. La fel ca si atunci cu amanarea deschiderii cat si cu problemele de acum intarzieri/reziliere tot noi avem de suferit din cauza prostului.