News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

Hai să nu ne ducem cu discuția în zona asta. Deocamdată nu au câștigat 10 loturi ca să vorbim că vor intra pe toate 10 deodată. În primul rând nu le-au câștigat. În al doilea rând nu le pot duce pe toate deodată. Voi ați adunat câți kilometri înseamnă astea 10 loturi de la Buzău la Pașcani? Ia adunați.

Și în al treilea rând mai au și altele de făcut în următoarele 24 de luni.

JoSo

Salutare, cu tot respectul, dar daca "nu le pot duce pe toate deodata", de ce sa mai liciteze? Sunt sigur ca au o strategie in privinta asta. Ma indoiesc ca la modul cum lucreaza pe santiere sa nu aiba si o viziune clara in ceea ce privesc licitatiile. Ramane de vazut!

Kimi

Nu vreau sa fiu nici optimist nici pesimist dar care a fost ultimul lot pe care UMB nu a reusit sa il finalizeze in termenul contractual?

horatiu.cosma


P3trut

Hai cu UMB si Nurol de la Focsani la Bacau!

Courtesy of Irinel I.S. below:  :lol:
Quote𝗔𝘂 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗱𝗲𝗽𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳𝗲𝗿𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝗱𝘂𝗿𝗮 𝗱𝗲 𝗮𝘁𝗿𝗶𝗯𝘂𝗶𝗿𝗲 𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗮𝗰𝗵𝗶𝘇𝗶𝘁𝗶𝗲 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗹𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶- 𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂
Până la termenul limită, au fost depuse 12 oferte de către următorii agenți economici, câte 4 oferte pentru fiecare lot în parte, astfel:
➡️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶 - 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗧𝗮𝗿𝗴, cu o lungime totală de 35,60 km (de la km 0+000 la km 35+ 600) și cu o valoare de 2.980.541.107,96 lei, fără TVA:
1. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET AS (Turcia)
2. MAPA INSAAT VE TICARET AS (Turcia)
3. NUROL INSAAT VE TICARET AS (Turcia)
4. Asocierea SPEDITION UMB SRL – SA&PE CONSTRUCT SRL – TEHNOSTRADE SRL (România)
➡️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗧𝗮𝗿𝗴 - 𝗥𝗮𝗰𝗮𝗰𝗶𝘂𝗻𝗶, cu o lungime totală de 38,78 km (de la km 35+600 la  km 74+380) și cu o valoare de 3.147.260.622,03 lei, fără TVA:
1. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. -– S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (România)
2. NUROL INŞAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
3. Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Turcia)
4. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
➡️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝗥𝗮𝗰𝗮𝗰𝗶𝘂𝗻𝗶 - 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹 𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂, cu o lungime de 21,522 km (de la km 74+380 la km 95+902,35) și cu o valoare de 2.118.715.571.17 lei, fără TVA:
1. Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S. (Turcia)
2. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
3. NUROL INŞAAT VE TiCARET ANONIM ŞIRKETI (Turcia)
4. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. -– S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (România)
ℹ️ Autostrada Focșani - Bacău are o lungime totală de 95.902 km și va cuprinde 91 de poduri/pasaje, 5 noduri rutiere, 2 parcări de scurtă durată (stânga/dreapta), 2 parcări tip S1 (stânga/dreapta), 1 parcare tip S3 (stânga/dreapta) și 3 Centre de Întreținere și Coordonare.
📍 Traseul autostrăzii se desfășoară pe teritoriile administrative ale județelor:
● Vrancea (de la km 0+000 până la km 52+427) și cuprinde următoarele localități: Municipiul Adjud, orașele Odobești, Mărășești, Panciu, comunele Vânători, Garoafa, Bolotești, Tifești, Movilița, Pufești și Ruginești)
● Bacău (de la km 52+427 până la km 95+902,35) și cuprinde următoarele localități: Comunele Sascut, Valea Seacă, Orbeni, Parava, Răcăciuni, Cleja, Fărăoani și Nicolae Balcescu.
Valoarea totală este de 8.246.517.301,16 lei, fără TVA, cu o perioadă de execuție de 30 de luni. Proiectul este cuprins în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

reed

Incredibil :lol: Aceeasi poveste de secole,moldovenii contra turcilor :lol: Bine ca nu-s totusi  harnicii de Aktor,Pizzarotti sau tTirenna

danpandrea


P3trut


mirceaeliade

Sincer, eu chiar vreau sa vad turci castigand. Pe A3 Nurol a luat fatza UMBului.  Oricat de frumos ar fi sa "ii ajutam pe ai nostri" trebuie sa fim realisti ca totusi nu e bine sa fim atat de dependenti de un singur constructor ca sa ajungem la un pseudo-monopol pe A7.  Daca din 13 loturi au mai mult de 6-7 in executie, cat timp mai au si pe DEx6, si pe VO Galati, si vreo 2 pe A0N, si vreo 3-4 pe A3, si un tunel pe A1... nu e de chiuit.

P3trut

@mirceaeliade sunt de acord cu ce zici doar ca nu poti compara A3Nurol vs A3UMB: e ca si cum ai compara A02NUMB vs A3UMB. Unul e usor si altul e greu (plus probleme cu CNAIR si intarzierea aprobarii solutiilor necesare adaptarii traseului).

ijwtsh

#8050
Normal ca pe A3 Nurol a luat fata UMB-ului, sa comparam totusi loturile... Hai sa ne gandim cum ar fi facut UMB lotul celor de la Nurol sau cum ar fi facut Nurol loturile UMB-ului.

Nu ca ar conta parerea mea, insa mai degraba as vedea toate loturile (dar chiar toate) date catre UMB atribuire directa (de ce nu se mai poate ca pe vremea Bechtelului? (serios intreb, n-am idee ce s-a schimbat de atunci in materie de legi, desi ma astept sa fie ceva ca sa combata coruptia, probabil), si chiar daca ia mai mult sa se termine un lot in functie de cand ajung la el, macar ai garantia ca o sa faca treaba buna. Mai bine o intarziere de la UMB si apoi stii sigur ca se face lotul cand ajung la el decat intarziere de la Pizza sau mai stiu eu cine si acolo poate sa fie urmata de o reziliere sau sa traga de timp cu niste parcari de scurta durata sau n alte porcarii.

Desi inteleg ca nu e o solutie minune, si oricand poate sa apara problema coruptiei. Practic ce am descris eu mai sus e o dictatura, si stim cum se termina alea, chit ca unele poate incep cu intentii bune.

tom_sawyer

Dacă le dădeai prin atribuire directă, nu mai era forțat UMB-ul să liciteze la 80% din valoarea estimată.

Era la 100%+comisionul pentru partid.


Întotdeauna frica păzește bostănăria și concurența e benefică în piață.

TeoH9

Oare de ce este o diferenta asa mare intre numarul ofertelor depuse pe Pl-BZ, BZ-Focsani, Bacau-Pascani, adica vreo 7-8 oferte per lot, si Focsani-Bacau cu doar 4 oferte pe lot?

oneLess

^ Oare pentru că pe Lotul 2 , pe la Adjud, are UMB casa, adică are organizare de șantier deja făcută, fabrică de grinzi deja făcută ? Și oricine altcineva joacă în deplasare cu costuri considerabile ? UMB va oferta sub 80% aici!

archaeus

^
parca sub 80% nu prea e voie sau ceva de genu'...