DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Radu Aramă

^^^ Faptul că mă duc pe acolo nu mă face specialist în domeniu dar vreau să spun totuși 3 lucruri până când nu voi vedea mâine la prima oră vreun articol pe undeva prin online în care se zice că (din nou) cade Podul sau ceva.  :lol:

1) Văzut de foarte aproape pilonul are o grămadă de imperfecțiuni cosmetice pe care eu le atribui sistemului de cofraj. Nu sunt fisuri ci adâncituri de câțiva milimetri, cred că cel mai potrivit termen ar fi "zgârieturi". Plus alte mici gropițe sau protuberanțe, mai ales când treci degetele peste el apare pe alocuri rugos, în alte alocuri lis.

2) Lămurind deja la punctul 1) că nu sunt câtuși de puțin specialist în construcții aș vrea să spun fără falsă modestie că mă pricep cât de cât la domeniul foto-video. În momentul în care pui un obiectiv ultrawide cum este GoPro-ul foarte aproape de ceva fenomenul optic este ca acel lucru apropiat să fie distorsionat, adică să apară mai mare decât este de fapt. Cum eram la probabil 20-30 de cm de pilon când m-am întors pe acea pasarelă presupun că și distanța foarte redusă a făcut imaginea mai dramatică. Plus rezoluția (care era chiar 5k, nu 4k dar am făcut downsampling pentru youtube).

3) Vorbind despre pasarelă, pe ea se perindă zilnic majoritatea inginerilor din șantier, mă îndoiesc că dacă era ceva de remediat (inclusiv dpdv optic) nu s-ar fi luat măsuri.

Și da, pilonii vor fi vopsiți cu un produs epoxidic bicomponent din câte am înțeles.

tom_sawyer

Quote from: yetiman on April 18, 2017, 12:23:20 PM

18 August 2022
"Faza de sudură a depășit mai bine de 50 la sută, iar noi avem ca țintă să finalizăm acest procedeu până la sfârșitul lunii august, urmând ca în prima parte a lunii septembrie să aplicăm primele straturi de hidroizolație pe tablier, urmând ca după aceea să aplicăm asfaltul și să începem operațiunile pregătitoare pentru deschiderea de trafic în prima etapă – adică, vorbim aici de girația kilometrului 4, urcarea pe pod, stația de taxare de la kilometrul 7+500, precum și drumul de legătură către Măcin", ne-a mai spus supervizorul lucrărilor.
viata-libera.ro

Înseamnă că în prima etapă autovehiculele cu MTMA peste 3,5 tone nu vor avea acces pe pod.

Ar trebui insistat să termine și porțiunea km 1 - km 4, să poată avea acces și camioanele, deși din filmarea de pe pagina precedentă nu prea pare posibil.

dumbravaandrei

De ce să nu aibă voie vehiculele mai mari de 3,5t?  :o :o :o
Încap și prin bretelele astea camioane 

tom_sawyer

DN22B ("drumul de pe dig") e limitat la 3,5 t. Am pus link Google Maps mai sus. Nu vor putea ajunge la nodul de la km 4.

Radu Aramă

Apropos de discuția de mai sus, după părerea mea o eventuală deschidere de la km 1+180 (giratoriul de pe Calea Galați) ar fi oarecum inutilă și ilogică în sensul că pe porțiunea rămasă de la km 0 singura lucrare grea este pasajul peste CF, în rest e doar drum pe pământ mult mai simplu decât ce e de făcut "în vale". Plus că nu se rezolvă aproape deloc fluxul de camioane pentru că nu se va face legătura cu niciun drum major.

Deci eu o văd ca pe o deschidere completă mai curând decât pe bucățele.

Am fost azi în zona pasajului peste CF Br-Gl (Km 0+389) și se lucrează bine, mi s-a spus că luna asta se vor ridica toate grinzile. Voi trece mai des pe acolo!




















Raducu Popa

La acest pasaj, la structura, lucreaza un subcontractor, aceeasi societate care lucreaza si la structurile de pe drumul spre Macin / Smardan. Plus si la unele structuri de pe A1 Pitesti Curtea de Arges

Radu Aramă


Radu Aramă

De azi 16.09. Tot petardă sunt cu drona dar am evoluat de la stadiu de racheta rusească tip bumerang care lovește propria poziție cum eram la început la cel de muniție neexplodată din WW2. Asta e ...  O:-)


mirceaeliade

M-am uitat si eu mai atent la ultimele filmari si imi e foarte greu sa cred ca podul se va da in circulatie anul asta.  Poate descarcarea spre Braila o sa fie gata.  Poate chiar si podul sa fie finisat. Dar malul din Tulcea nu are nici o sansa sa fie gata in 2.5 luni.  Cred ca sunt doua poduri acolo care nici macar nu au grinzile puse.  Ne vedem poate in Q2 cu primele vehicule personale pe pod.

Radu Aramă

Au ridicat baieții o grămadă de grinzi în câteva zile la km 0+389.











Whyse1

In a 3-a poza din postarea anterioara se vede si ceva schimbat la sensul giratoriu de la Calea Galati.(tot emulsie bituminoasa?)

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on May 08, 2017, 11:11:28 PMSa punem si aici documentatia privind podul postata de userul AlexisMD pe SkyscraperCity: https://yadi.sk/d/ZyQNXPwm3HZGU3

Planșe din SF (e posibil să se mai fi modificat ceva la proiectul tehnic):






Powered by API/PUM imgur uploader

Nu s-au apucat de pasajul peste str. Tudor Vladimirescu (poza nr. 3 din postarea lui Radu). Sper că nu va fi blocată, ca în planșa din SF.

Quote from: Radu Aramă on September 12, 2022, 06:28:30 PMApropos de discuția de mai sus, după părerea mea o eventuală deschidere de la km 1+180 (giratoriul de pe Calea Galați) ar fi oarecum inutilă și ilogică în sensul că pe porțiunea rămasă de la km 0 singura lucrare grea este pasajul peste CF, în rest e doar drum pe pământ mult mai simplu decât ce e de făcut "în vale". Plus că nu se rezolvă aproape deloc fluxul de camioane pentru că nu se va face legătura cu niciun drum major.

Se face legătura cu DN2B la Baldovinești; cu trecere la nivel cu calea ferată lângă Baldovinești.

Whyse1

Quote from: tom_sawyer on September 16, 2022, 10:52:13 PMNu s-au apucat de pasajul peste str. Tudor Vladimirescu (poza 3). Sper că nu va fi blocată, ca în planșa din SF.
Dacă va fi "blocată", atunci nu ar putea/nu ar urma să fie desființată trecerea la nivel cu calea ferată?

horatiu.cosma

Nu e nevoie de pasaj acolo, accesul se va face prin noul drum între cele 2 giratorii.

Kravim

Oare a decis CNAIR noului DN? Nu mai e mult până la deschidere totuși...