News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 28 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

UMB nu reincalzeste ciorba facuta sau inceputa de altii...

reed


montaniardul

Evident ca nu este cel mai bun lucru sa lucrezi dupa altii, dar din pacate exista tronsoane la care lucrarile s-au inceput si nu s-au terminat. Acelea trebuiesc finalizate oricum.

danutzu_1069

S-a mai spus... la Bacau daca au fost mutate 3 roabe de pamant...
UMB a inceput de la 0

Allex

S-au mutat mai mult de 3 roabe de pamant. Forajele la podul peste raul Bistrita (si nu numai) pe un sens au fost facute de turcii de la EKO. Au avut si inceput de structuri in vreo doua locuri. Oricum suntem total off-topic aici cu aceasta discutie.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Mascarpone

Nodul rutier cu DN4. Poate cineva sa explice ce-i cu pasajul din stanga care uneste 2 bretele?

oneLess

^ O avea vreo legătură cu CIC-ul din apropiere, să poată să treacă repede pe celălalt sens fără a parcurge nodul complet ? Un fel de șunt ?





Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

#5137
Pare a fi subtraversare cu turbosider (  e "tubul" ăla din tablă prin care, câteodată, se poate circula. Terasamentele par destul de înalte acolo)

yetiman

^^^ Posibil sa fie devierea temporara a DN4 cat timp se construieste pasajul?

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Mascarpone

#5139
Hai ca dau zoom sa se vada detaliile mai bine. Eu vad ca o sa fie niste pile lipite (dunga neagra perpendiculara cu benzile in locul in care se despica) deci sigur e ceva permanent (nu se intelege din cauza desenelor dar scrie ca banda are 5.5m latime si acostamente pe ambele laturi de 0.75. Langa cele 2 acostamente sunt 2 benzi de 3 metri).

hvm

Am o dilema.De ce se prelungeste epopeea chinezeasca pe A0N3? Daca nu exista nici o varianta de excludere eu consider ca ar trebui sa fie atribuita lor. Stam de aprox 2 ani si nu facem nimic. Daca era atribuit lor exista sansa ca pana acum poate sa fie in stadiu terminal... sau sa fi fost reziliat daca nu isi faceau treaba....

eu as atribui lotul si urmarit la sange si asigurat ca statul si-a facut/isi face treaba bine ca sa nu fie intarzieri si apoi daca chinezii nu fac treaba bine autnci asta e. o sa il reziliem. Nu inteleg ce se mai asteapta? Sau se spera ca o sa renunte chineziii?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

panzer

Am incercat eu un raspuns mai demult.
Discutia a fost pe A1. Dezlanata, pe multe pagini. Dar acolo s-au folosit de un regulament European. Nu stiu aici.

hvm

#5142
@panzer stiu discutia de atunci dar in acelasi timp avem si centura zalau care merge relativ bine...

Fix din aceste doua motive am zis ca exista sansa sa fie gata... sau puteam avea ghinion si sa tb relicitat. In orice caz era o problema depasita de acum.

Acu ma intreb ce alta varianta exista acum de ai scoate din licitatie, fara alte intarzieri ca doar nu renuntam la proiect.

Ma intreb si eu, nu dau cu parul.... Iar daca picheteaza ambasada nu ar teebui sa fie problema noastra ci a chinei chiar daca fortele de ordine sunt romanesti...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

BEV

Nodul rutier A2-A0 (27-Aug-2022)


Mascarpone

#5144
Cele 4 bretele atacate au traseele optimizate