News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 34 Guests are viewing this topic.

Ionut

#7140
^ Mai scriu totuși, încă o dată, ca să fie clar în ce context vorbesc. T3 gata în 2023 până la Negreni, că nu avem descărcare la Colonești și nici nu cred că se va sinchisi cineva să o facă birocratic și contractual, mai ales în contextul în care pe T4 se poate focaliza UMB să deschidă până la Albota.

Deci presiunea ar putea fi T3+T4 până la Albota în 2023, dar este prematur deocamdată de vorbit așa ceva cu antreprenorul. Mai ales în contextul în care, deocamdată, nu are semnate actele adiționale pentru escaladare prețuri. Mai discutăm prin decembrie să vedem stadiul pe T3+T4 și, dacă există premise realiste, să fiți convinși că vom pune presiune pentru Valea Mare-Albota în 2023. Dar sunt mulți de dacă și cu parcă în ecuație în acest moment.

Cert, cât se poate de cert, nu văd care ar fi problemele pentru Valea Mare-Negreni în 2023. Adică ăsta va fi în cel mai prost scenariu la care vreau să mă gândesc.


adyneamtu

De la sol de sâmbătă dimineață. Accesul la imobilele din deal devine din ce in ce mai dificil. Săptămâna trecută proprietarii au protestat și s-au pus în calea utilajelor.

După țărușii de pe margine pare a fi în plan un acces până jos pe lângă padure, dar ei se grăbesc să excaveze dealul.

Lucrările la Tronsonul I al Drumului Expres, blocate de oamenii care rămân fără cale de acces


Drive_140

Cei care vor să facă ,,presiune" pentru a obține rezultate în 2022 sau 2023 ar trebui să țină cont de faptul că problema inflației va fi permanentă. Și prețurile vor fi revizuite de mai multe ori. Și în 2022, și în 2023, și în 2024. Nu trebuie să vă așteptați la miracole, nici măcar de la UMB.

horatiu.cosma

S-a explicat pe larg subiectul formulelor de ajustare a prețurilor cu inflația pe thread-urile dedicate, se pot consulta discuțiile de acolo. În principiu cu actuala formulă de actualizare polinomială cu 10 termeni ar trebui să fie la adăpost contractele indiferent de ce se va întâmpla cu prețurile în următorii ani.

alin2pas

Când s-au dat autorizațiile de construcție pentru DEx, nu s-a știut că locitorii din acea zonă vor rămâne fără cale de acces? Nepăsare și indolență la autoritățile locale. La cum a lucrat Tirrena Scavi, aveau timp berechet să amenajeze alt drum de acces.

Akittaqi

Cei de acolo au facut o "romaneasca" si au autorizatii pentru anexe gospodaresti.

adyneamtu

E irelevant ce autorizații au avut. Sunt proprietari care până acum un an aveau acces la un drum județean, care a fost demolat fara o soluție buna pentru cei care-l tranzitau.

Tony7Y

#7148
Si-au facut casele pe o tarla care are cam 2-3 iesiri.

1. DJ643F, unde nu o sa mai aibe accces din cauza DX.
2. Se mai face o ramificatie din ea in Strada Plopului.
3. Continua spre strada Aviatorilor.

DJ643F era folosit cam de toti ca si cale de acces. Dar asta pentru ca pur si simplu au avut norocul ca in partea asta, pamantul sa fie ceva mai stabil.
Pe variantele 2 si 3, le cam trebuie 4x4 si e greu si cu alea.

Eu m-am cam plictisit de toti astia care incearca sa fenteze legea, ca dupa sa aibe pretentia ca noi restul sa platim pentru ei.
Si-au luat un mare karma.

Daca tot cer strada, sa vina sa ne arate si noua autorizatiile de constructie, proiectele si toate cele.
Altfel, constructiile alea ar trebui demolate sau amendati zdravan si sa treaca in legalitate (trecere in intravilan, expertize, AC etc).
La cat au iesit in public si de cate ori au blocat inclusiv lucrarile la DX, eu nu inteleg cum de nu ii verifica nimeni.

danpandrea

Atmosfera a fost foarte încărcată la zborul de întoarcere. Cea mai bună imagine din serie este cea de mai jos, cu începutul lotului 4. Sub motor este satul Bumbueni. Undeva în centrul imaginii (click-dreapta și "Open in new tab") se vede limita T3-T4 de la Colonești.


oneLess


GIV

chiar pe 28 vor deschide?

oare cat va fi castigul de timp pe dx t2 vs dn la ora de varf?

danutzu_1069

Castigul de timp, sau siguranta deplasarii?
Care-i mai importanta?

bogdan4ice

Pe DX vei face aproximativ 12 minute la o viteza normala vs cat faci acum pe DN care e de la 20 de minute in sus.
Iar siguranta e cu totul alta.

Drax

Se reduce probabil timpul cu vreo 15 minute dar, cum ziceau si colegii, se castiga la siguranta, consum, poluare in orase...

Iar referitor la deschiderea Valea Mare - Negreni, pare destul de fezabil sa deschida chiar in primavara anului viitor avand in vedere ca sunt probabil la peste 33% deja.
Apoi se pot concentra pe restul de lot 4 si jumatate lot 3 si pot finaliza si deschide tot odata (negreni-A1)