News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Sealand01

traficul va fi deviat si unde se termina pasajul si nu pentru putin timp, zile multe, din ce inseleg eu se va supra pune cu devierea si n-ai cum

Fenrir

Ai dreptate. Acum am realizat ca spre Valea Mare devierea actuala se intersecteaza cu capatul pasajului. Partea buna este ca acolo au suficient loc de manevra si pot "intepa" temporar giratoriul aproape de capatul bretelei pana la finalizarea pasajului.

Oricum, daca primesc unda verde si deshid intreg lotul cat mai curand, vor scapa de cel putin 80% din volumul traficului actual.

oneLess

La nodul de la Brăneț, discuțiile au fost că de ce nu a fost prevăzut un al doilea giratoriu. Și pac, peste noapte a apărut un al doilea giratoriu pe DN65. Fără nicio deviere. Fiți liniștiți, într-o săptămână va fi completată girația.

p_mrs

Subtraversare Găneasa | Relocare CF | DEx12 | 2022-06-25


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


Skynick

Batalia de la Ganeasa o sa-i ramana numele.

danutzu_1069

Poate o sa se supere unii dar... UMB a gasit in drumul lor, al DX-ului, de fapt, pe langa linia standar de CF, si acel ramblu pentru linia de fuga (parca asa ii zice) si, in mod normal trebuia sa faca ceva pentru a asigura continuitatea dupa constructia DX... chit ca sina CF nu mai este... dar rambleul este ... in inventar...
Concluzia este ca al treilea pod trebuia sa fie, nu mergea fara.... restul...este can-can

(bine ca nu mai este dușmanul ala de buton de dislike.. :lol:  :lol: )

oneLess

Eu am înțeles ce ai sugerat și cred că ai dreptate. Practic al 3-lea pod cel înalt reconstituie continuitatea rambleului așa cum era înainte fără șină. Adică și înainte și acum se putea/se va putea construi acea șină pe rableu fără ca în viitor să încurce pe nimeni sau să fie încurcați de cineva. Fără șină avem un fel de resturațio aici. Este o explicație. Mulțumim bunului filantrop CFR pentru bunăvoință și înțelegere.
Dar podul 2 ? Doar profitațio ?

dr4qul4

eu nu inteleg de ce nu puteau fi doar proiectate acele poduri, si ulterior, construite de CFR cand vor reface triajul!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

presupun că logica a fost: dacă nu era șoseaua, aveam de pus doar șinele, deci asta e starea în care vreau să îmi dați amplasamentul înapoi. Cheltuielile suplimentare au fost generate de CNAIR, deci ei să le plătească. O logică are, dar de exemplu cred că podul ăsta ultimul putea fi construit și înainte sau o dată cu primul, că nu cred că intra în conflict cu linia existentă inițial, mai degrabă pare că s-a tot sperat să nu se mai facă...

PlayStation

Au fost incarcate imagini street view cu DEx12 pe google maps

cassyo

Quote from: oneLess on June 26, 2022, 10:08:49 PMFără șină avem un fel de resturațio aici. Este o explicație. Mulțumim bunului filantrop CFR pentru bunăvoință și înțelegere.
Dar podul 2 ? Doar profitațio ?
Poate sa gresesc, dar la analiza restauratio  versus profitatio, in situatia actuala, avem profitatio, pentru ca CFR/SNTFC nu are de ce sa se lege la cap acum cu aceste poduri  (a se citi: nu are bani pentru). Pentru viitor insa, avand in vedere perspectivele de revigorare din UE ale cailor ferate, CFR are nevoie, pe teren, de situatia dinainte de edificarea DEx12, deci  de restauratio.
La fel ar putea fi privita problema tunelurilor ''pentru ursi'', in locul CFR-ului fiind ursul. LA momentul construirii tunelului, va fi tehnic vorba de profitatio dar, in perspectiva tot restauratio.
,
Calatorului ii sade bine cu drumul

carutasul

Măcar să le vedem noi folosite în următorii 5 ani și nu mi-ar părea rău. Problema e să nu asistăm cum se transformă în niște ruginituri ignorate de beneficiar...

oneLess

#7018
Eu cred că e și o componentă care ține de buna colaborare cu CFR.

De exemplu la podul 2, se făcuse un upgrade la culee, ne bucuram, era vopsea albă și neagră acolo, deci era considerat terminat și de către UMB,
și pac, apare upgrade nr. 2 la culee, care mai durează și ăla. Nu cred că UMB a vrut să țepuiască CFR sau că a lucrat cu ocaua mică merge ș-așa.

Vă aduc aminte și cum arăta zona acum fix 1 an și acum fix 2 ani.
A fost neglijată rău lucrarea asta încă cu startul în sine și acum stăm după ea. UMB sau CFR aici?

Și da, culeele la podul 3 cel înalt puteau fi făcute primele chiar, lucrându-se la suprafață ca și acum nu în groapă.




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Quote from: oneLess on June 27, 2022, 09:18:12 AMȘi da, culeele la podul 3 cel înalt puteau fi făcute primele chiar, lucrându-se la suprafață ca și acum nu în groapă.

Da, puteau fi facute, dar oare ar fi meritat efortul?...

Amintiti-va ca atat pasajul rutier pe DN64 peste DEx, cat si podul 1 CF, au fost facute lucrand la suprafata - si au mers de 3-4 ori mai incet decat podurile 1 si 2 CF... (sau podurile 1 si 2 CF au mersd de 3-4 ori mai repede, cum vreti sa o luati...  ;) )
 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)