News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

Duta C

Doar capra cu trei iezi va trece pe podurile astea in urmatorii 100 de ani!

carutasul

fiecare ied pe podul lui :)
Nu se știe niciodată, dar oricum situația e cam ciudată pentru mine, unul din poduri putea fi cred făcut o dată cu primul, cel puțin parțial, parcă ar fi aflat la sfârșit că trebuie făcute și astea ...

oneLess

^ Pare că se puteau începe mai de mult setul de culei mai înalte!


Powered by API/PUM imgur uploader

alexV

Pai fara incinte s-au turnat oricum.

Mai degraba au crezut cei de la UMB ca nu le mai fac deloc, asa cum ar fi fost rational.

mitsu

E clar ca UMB e cea mai serioasa firma de constructie drumuri si autostrazi ce activeaza in Romania. Nicio o alta firma de profil nu se misca atat de eficient si atat de profesionist. Si, chiar daca nu va deschide la 1 iulie intreg lotul 2, nicio alta firma n-ar fi reusit asta.

naivu

^^^podul din mijloc este exact sub linia CF inițială. Cred că nu s-a permis lucrul sub linia existentă până nu a fost funcțională linia de pe primul pod construit.

TibiV

@oneLess vorbea despre "al treilea" pod, cel inalt, care probabil va avea rolul de cocoasa de triere....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

archaeus

Live de la Valea Mare si Ganeasa

cassyo

#6998
Quote from: TibiV on June 21, 2022, 01:54:15 PM@oneLess vorbea despre "al treilea" pod, cel inalt, care probabil va avea rolul de cocoasa de triere....

Sa speram ca al treilea nu va insemna si cel de pe urma !
In fond are de onorat un nume emblematic-Podul Inalt. Inaltimea fizica deja o are, iar moldovenii sunt si ei prezenti !
Calatorului ii sade bine cu drumul

oneLess

#6999
Lucrau acum la Valea Mare la al doilea giratoriu pe partea cu T3, cu circulație restricționată. A doua culee este decofrată, lucrau la amândouă la cuzineți.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

oneLess


p_mrs


TibiV

Marius,

multumim!

Viitorul suna bine...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sealand01

Mi se pare mie sau breteaua din stanga nu va fi folosita pana nu se termina pasajul, giratoriul clar nu este functional pentru asa ceva
Ce o sa se intample, se va folosi temporar doar o bretea? Sa speram ca nu se asteapta si realizarea pasajului si d-asta nu se cere finalizarea...

Fenrir

#7004
Chiar daca ar amana deschiderea bretelei din stanga pana la finalizarea pasajului, traficul tot va trebui deviat pentru cateva ore bune pana la finalizarea giratoriului strapuns de DN65.
Pentru a evita ruta ocolitoare DJ657 > DJ653 > oras cred ca cel mai simplu ar fi sa devieze traficul prin stanga giratoriului, peste canalul partial acoperit cu pamant.
Zic si eu. Sunt convins ca razesii vor gasi solutia optima.