News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 29 Guests are viewing this topic.

vancouver

Da, ai dreptate, am citit mai cu atentie. Pe DN7 la Boita nu este vorba de giratoriul facut de Porr, ci e o consolidare pe 4km a drumului DN7, realizata de Strabag, si se inchid portiuni de 200-300m alternativ. Comunicatul era un pic confuz (zice ceva de genul: "pentru legatura DN7 cu A1" si "inchidere pe 300m" si citind in fuga am tras eu concluzia, ca e vorba de giratoriu.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Da, au fost niște știri ciudate cu restricțiile pe Valea Oltului în următoarele luni. Eu am circulat aseară (între 20:30 și 22) foarte bine de la Rm. Vâlcea la Sibiu, nicio restricție, Geiger terminase asfaltarea de la Boița la Veștem. Am văzut într-adevăr un indicator Strabag de la Boița spre Vâlcea și stâlpișori de șantier pregătiți pe marginea drumului, dar încă nu există restricții.

adyneamtu

Cam tarziu, dar poate ajută:

QuoteTraficul rutier pe Drumul Național 65 – European 574, între localitățile Slatina și Valea Mare, va fi restricționat până deseară la ora 20.00, având în vedere lucrările ce se desfășoară la Drumul Expres 12.

Astfel, traficul rutier se va desfășura alternativ, pe sensul de deplasare Slatina către Pitești, fiind folosiți piloți de dirijare ai executantului lucrărilor.

Restricțiile de trafic sunt necesare pentru continuarea lucrărilor la Drumul Expres 12, iar, pe această cale, sfătuim conducătorii de autovehicule cu masa totală maxim autorizată mai mică de 3,5 tone să folosească, ca rută ocolitoare, Drumul Județean 653, respectiv Drumul Județean 657, ce tranzitează localitatea Valea Mare.
Sursa IPJ Olt

Fenrir

#6963
Stie cineva de ce nu au improvizat o bretea ocolitoare pe partea cu T3? Ma gandesc ca le-ar fi permis sa lucreze linistiti si in conditii de siguranta atat la supratraversare cat si la giratorii.
A fost regandita prima iteratie a nodului dupa asfaltarea rutei ocolitoare curente sau proprietarii terenurilor de la inceputul T3 nu permit o astfel de deviere pe langa acei stalpi de inalta tensiune?


oneLess

Din cauza camioanelor mele cu șuruburi @Fenrir  :D
Nu pe bune, și eu m-am mirat de partea aleasă pentru deviere.
Trecând de multe ori pe acolo, cu speranța că o să văd ceva în lucru,
ce am observat este că au lucrat pe partea aia cu T3 la relocarea BRUA,
și puțin de-a lungul lui DN65 de la supratraversarea de acum spre Craiova.
Asta cred eu.

ddfab

^terenurile sunt lucrate pe acea parte... posibil sa fi fost nevoie de alte exproprieri. aici, in interiorul nodului este expropriat.

alexd4u2

DEx12, Colonesti - DN65 - inceput Tronson 4, din 11.06.2022:

Fenrir

@oneLess nu am vrut sa par rautacios insa afirmatia ta din cele doua postari mi s-a parut amuzanta si ma gandeam ca multi o vor lua de buna  :). Cu BRUA cred ca au terminat demult.
Am vazut ca terenurile sunt lucrate dar la cum arata capetele in proximitatea stalpilor, mare paguba-n ciuperci nu cred ca ar fi fost. In fine, daca au finalizat giratoriile si au reusit sa le dea ieri in folosina, inseamna ca pot lucra linistiti la supratraversare.

Tinand cont ca cele 3 puncte(giratoriile si pasajul) nu sunt simetrice si nici paralele cu DN65, sunt tare curios de cum vor arata la final.

tom_sawyer

[CN1043795] Prestari serv. de proiectare constand in elaborare Studiu de Fezabilitate, Pth de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea Asistentei Tehnice pe parcursul exe. de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie DRUM DE LEGATURA PENTRU SPORIREA CAPACITATII DE TRAFIC INTRE DN6 (ZONA UZINEI FORD) SI DRUMUL EXPRES CRAIOVA PITESTI (TRONSONUL 1)

Data publicare: 16.06.2022

Valoarea totala estimata: 1.260.504 lei

Durata contractului este de 29 de luni la data emiterii ordinului de incepere a prestarii serviciilor conform prevederilor contractuale şi până la epuizarea convenţională sau legală a oricărui efect pe care îl produce, inclusiv epuizarea eventualelor pretenţii fondate pe clauzele sale, din care:
Etapa I - Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri: 3 (trei) luni;
Etapa II - Elaborare PT inclusiv D.T.A.C. si D.E.: 2 (doua) luni;
Etapa III - Asistenta tehnica este asigurata de proiectant pe perioada de executie a lucrarilor – 24 luni estimat si pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de Inspctoratul de Stat in Constructii: 24 (douazeci si patru) de luni estimat.
Nota: Etapa II respectiv intocmire proiect tehnic va fi demarata numai dupa aprobarea prin Hotarare de Guvern a indicatorilor tehnico-economici.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 25.07.2022

oneLess

#6969
Mda. Ca să citez un clasic în viață de aici, poate a treia oară este cu nocroc. Salut Ionuț  :)

Știe cineva cine ar trebui să se ocupe de nodul ăla struțo-cămilă-mormoloc, adică îmbucarea profil Dex12 T1 t1renna est vest - profil autostrada Craiova Filiași  (DEx Craiova Târgu Jiu) spre nord - Drumul acesta de legătură profil DN spre sud?

p_mrs


Sealand01

deci aici este totul finalizat
La valea mare o saptamana si e totul gata
Cei care se pricep ce mai ramane de facut la Ganeasa si nu se poate face sub trafic?
Cat oare sa mai dureze, poate,poate prindem 1 iulie

CapitanulPtk

Daca nu au inceput procesul de receptie, cum ar putea sa deschida la 1 iulie? ma gandesc ca 7-15 iulie daca suntem norocosi.

adyneamtu

Intretimp...TS, vineri, ora 15:00, program scurt. Utilajele parcate.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Fenrir

TS ar face bine sa se mobilizeze acum cat e cald pentru ca la iarna camioanele alea obosite nu cred pornesc nici cu matauzul.