News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 33 Guests are viewing this topic.

CapitanulPtk

la 8.26: ce serpuire frumoasa face DX-ul si ce drept merge DN-ul...wtf. Cine naiba a gandit acest traseu?

Fenrir

@CapitanulPtk niste cocosati. S-au adunat intr-o seara, au baut bine si pana dimineata a fost gata planul. Intr-o nota mai serioasa, probabil au incercat sa ocoleasca zonele impadurite(vad o parcela cu puieti la inchiderea curbei) si terenurile arabile care presupuneau noi exproprieri.

crystale

S-au montat semne cu limita de 120km/h pe tronsonul care ocolește Balșul

vancouver

Niste *d&$%& care cred ca ocolind padurea salveaza ceva. Ori e de o mie mai bine ca drumul sa treaca prin padure: siguranta sporita in caz de ceata (nu se lasa de regula sub nivelul varfului copacilor), zapada (automat protectie anti-troienire, peste tot pe unde diverse drumuri trec prin padure nu exista probleme pe viscol). Plus padurea absoarbe mare parte din noxe aproape imediat cum se produc si ajuta la pastrarea unui aer mai curat. Plus ca orice ocolire inseamna ca milioane de masini in zeci sau sute ani vor parcurge o distanta putin mai mare, ceea ce in total inseamna o poluare mai mare.

In locul celor cativa copaci taiati din padure se pot planta fara probleme altii sau de 10 ori mai multi in alte locuri, creand eventual o noua padure de-a lungul DX.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cmonea69

Am facut cateva foto de pe santierul DEx 12(zona Ganeasa si podul Olt), ieri 15.05.2022.
M-au impresionat armaturile de la podurile CF si, de asemenea faptul ca la podul peste Olt toate structurile de beton au fost vopsite pe dedesupt, probabil cu o vopsea rezistenta la apa ! Impresionant ! Enjoy !
 





























































































Powered by API/PUM imgur uploader

Sealand01

Quote from: crystale on May 16, 2022, 12:02:13 PMS-au montat semne cu limita de 120km/h pe tronsonul care ocolește Balșul

Fals, cnair a lipit un 2 peste 0,cum anticipam înainte  :lol:  :lol:  :lol:

Nu zic ca e decizia greșită, decat banii pe alte panouri, dar sa o facem tot romaneste

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3093619500898108&id=1555709434689130&sfnsn=mo


crystale

Quote from: Sealand01 on May 16, 2022, 01:09:20 PMFals, cnair a lipit un 2 peste 0,cum anticipam înainte  :lol:  :lol:  :lol:


Din goana "calului" nici nu mi-am dat seama. Și oricum, pe segmentul ăsta până să te dumirești că ești pe drum expres s-a și terminat  :D

Ionut

Drumul Expres DEx12 Slatina Nord-Est (Valea Mare)-Slatina Sud-Vest (Piatra Olt) - 14.05.2022


Sealand01

Cred ca orice discutie de marit dx pe viitor dx e inutila, trebuie sa vorbim de acel spatiu median, e aproximativ cat o banda, o masina mai ingusta merge linistata pe mijloc. (multumim de filmare)


Europiu

Chiar, băieți din zonă? Cum se circulă pe bucata inaugurată? Cum e cu "claustrofobia" sau alte sentimente mai neplăcute?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

am impresia ca CNAIR prefera parapet dublu metalic pentru ca muncitorii sunt mai in siguranta intre ele atunci cand (ar trebui sa) fac mentenanta.
Eu unul as fi preferat new jersey. Sau eventual NJ dublu. Scapam si de mentenanta lui, iar curatenie se putea face cu o masina cu perii.
Sa nu incepeti ca opreste zapada ca si cel metalic poate oprii, si gardurile antifonice si avem destule portiuni pe autostrazi unde avem NJ. Si am fi avut 1m unde sa fie depozitata zapada, adica ar trebui sa viscoleasca bine de tot.

PS. au mai trecut si altii pe acolo. Este OK. Nu se simte claustrofobic, dar banda de urgenta nu prea exista. O masina sigur musca din cascaval. Chiar bine de tot pentru ca nu o lipesti de parapete.
Dar se simte OK si pentru ca traficul este infim. Camioane f putine. Eu am de ales intre DX12 si Dealul Negru asa ca mai rau nu paote fi.
Vedem cum va fi dupa ce se deschide si centura Slatina si eventual pe ploaie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oneLess

#6717
Asta cu Dealul Negru de unde ai mai scos-o colegu ? Din mâneca cu descărcarea la Balș pentru Craiova sau cealaltă unde ai construit un al treilea giratoriu la Slatina Est pentru intrare/ieșire la Colonești.

Eu nu cred că ai fost pe DEx12 până acum.

Eu nu am băgat chiar cum zice fiul meu : să faci Balșul cu 170... , dar e prea scurt oricum.

GAC

Parcurgerea DEx 12 mi s-a parut o experienta faina, as indrazni sa zic, cea mai interesanta portiune de autostrada pe care am fost in Romania.
As mentiona doar 2 aspecte negative:
1. Tarusii de pe banda de urgenta (bine ca sunt pe o portiune foarte scurta - unul era deja retezat);
2. Rosturile de dilatatie se cam simteau.

In ceea ce priveste o posibila limitare a potentialului de a dezvolta o banda suplimentara in viitor (data de podurile CF Ganeasa), am mari indoieli ca are sens sa ne gandim la asa ceva intrucat populatia Romaniei este in declin (atat miscare naturala cat si migratorie) si nu se intrevede vreo schimbare de trend... Macar de-am avea inca vreo 2,000 Km de DEx la nivelul centurii Bals.

elphax

(probabil s-a mai spus, scuze)

la Valea Mare ( Est de Slatina) se face si nodul sau vor fi descarcari partiale/temporare ?