News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 35 Guests are viewing this topic.

dorum

TS de la wow pe TL si LD, a ajuns JUNK :( iar noi nu ne dorim sa lucram cu astfel de firme...
Au fost blocaje si pe TL si LD, dar au fost rezolvate si prin implicarea italienilor de atunci.
Acum TS are o conducere de cacat si e in buda financiar :(

oneLess

Pe DNCB la Cernica stau și mai rău decât pe CraPi 1 și VO Timișoara.

alexandru_m

Parca de la faza cu pixometrul s-a rupt ceva cu TS. Porr vad ca a ramas pe baricade, dar TS nu isi mai bate capul.

GAC

Compania TS mimetizeaza interesul CNAIR & MT pentru finalizarea proiectului. Problema nu a fost si nu este la TS cat este la autoritati. Daca autoritatile isi faceau treaba la timp si aveau amplasamentul eliberat 100% si toate documentele gata la OIL, acum am fi avut parghiile juridice de a aplica sanctiuni.
Chiar daca TS se clatina financiar, tot sunt mai avansati ca Aktor in 2019 si au mai putine de facut pe un lot mai scurt (si misca mortu' cat decat). O reziliere acum are toate sansele sa compromita atat acest sezon de de constructii, cat si sezonul viitor, cu sanse realiste de a vedea proiectul gata in 2024, poate chiar 2025.
In alta ordine de idei, ceea ce avem nevoie, nu este neaparat o revolutie a rezilierilor ci de un mecanism legislativ care sa ingreuneze accesul la licitatii al companiilor neserioase.
Sistemul legislativ este prin excelenta un experiment social (si din pacate) prost orchestrat. Oricand se pot crea noi prevederi legale pentru companiile neserioase, se pot adauga noi cerinte atat pentru beneficiar cat si pentru companii, dar si noi sanctiuni pentru prestatie neconforma.
Rezilierea este moartea dintr-o lovitura-n cap. Daca suntem destepti putem face viata grea dintr-o mie de taieturi mici dar dureroase, in asa fel incat sa se descurajeze neseriozitatea si atitudinea speculativa, dar si incompetenta si delasarea.

pierreprowo

Quote from: dorum on April 11, 2022, 09:16:11 PMTS de la wow pe TL si LD, a ajuns JUNK :(

E clar că în ritmul actual de lucru Tirrena nu va termina până la sfârșitul lui 2024. Poate undeva prin 2025... Cred că API ar trebui să acționeze astfel încât firma italiană să nu mai participe la licitații.

alexa_adrian2001

Trebuie sa mai monteze garduri de siguranta pe DX?

daniel321

#6411
^
Pe Tr2 lot1 sunt montate deja garduri de protectie

Ionut


daniel321

#6413
Aici se vad gardurile de protectie min 16:40, 17:40, 22:12

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB Bals, Piatra Olt 11042022


oneLess

Ieri 12.04, venind de la București pe DN65 am observat forfotă mare pe T3.
Au început să înflorească structurile. Am văzut undeva 2 piloni cu radier finalizat și lăngă ei o culee finalizată.
La Colonești fundația e finalizată, lucrau la suprafată la armarea celor 4 piloni și 2 culei.
La Valea Mare un singur muncitor și o grămadă de conducte, cred BRUA, împrăștiate prin zonă.
Și pe T2L2 se vedeau utilaje în mișcare.

pest1969

Si vineri la ora 22:00 era forfota mare de camioane pe TR3.

horatiu.cosma

Am reușit să trecem azi de Parlament proiectul USR de creștere a vitezei de circulație pe drumurile expres la 120. A fost un efort susținut de convingere, dar e bine că a ieșit și, dacă nu apar surprize de la președinte, săptămâna viitoare va intra în vigoare. La fix pentru deschiderea centurii Balș din 21 (cel mai probabil).

Ionut

E bine că a ieșit fum alb. Doar întreb, nu caut nod în papură: au timp să comande și să facă indicatoare noi cu limita nouă? Toate sunt acum la 100 km/h.

Sealand01

Vine cnair cu câteva colante cu 2 și le lipește peste 0 😂

danpandrea

^Sper să nu-l pună pe ultimul 0...