News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

archaeus

Asta inseamna ca nu mai fac incintele alea din piloti forati? Bine ar fi!

icristian

#6331
Quote
Eu din aceasta filmare vad 3 poduri
1. min 0:55 (pod feroviar)
2. min 1:15 (pod feroviar) langa linia de tren in functiune
3. min 2:20 (pod rutier) se circula deja pe el.

Nu mi-e clar unde ar trebui sa se faca alt pod feroviar. Totusi cele 2 poduri par intr-un stadiu avansat

GIV

la min 1:15 langa podul feroviar se descarca elementele podului feroviar ce urmeaza a fi construit in zona (daca nu chiar langa acel pod nou construit)

adyneamtu

^^ min 0:55 nu e pod feroviar, e un pod pentru drum agricol peste DEx12.
al doilea pod feroviar va fi exact pe aliniamentul liniei curente pe care trebuie s-o excaveze UMB cand termina subcontractorii podul care e in constructie acum langa.

oneLess

Harta CESTRIN Tronson 4.

Observații
ANTREPRENORUL A CONSTITUIT GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, IN CONFORMITATE CU PREVEDRILE CONTRACTUALE, ACEASTA FIIND APROBATA DE CATRE C.N.A.I.R. S.A. IN DATA DE 02.09.2021. DURATA CONTRACTULUI ESTE DE 156 DE LUNI, DIN CARE:• 12 LUNI PERIOADA DE PROIECTARE,• 24 LUNI PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR,• 120 DE LUNI PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR. INCEPAND CU DATA DE 15.11.2021 A FOST EMIS ORDIN DE INCEPERE.


Pe harta API apare (încă) roșu tronsonul 4! (?)
Ordinul de începere nu spune a proiectării sau a lucrărilor.
Unde suntem de fapt? Cu actele că UMB-ul e la decopertare ...  :)

sharpe

Quote from: oneLess on March 29, 2022, 09:29:43 PMPe harta API apare (încă) roșu tronsonul 4! (?)
Ordinul de începere nu spune a proiectării sau a lucrărilor.
Unde suntem de fapt? Cu actele că UMB-ul e la decopertare ...  :)
De la data de 15-11-2021 decurge termenul de 1 an pentru proiectare (presupun).Daca UMB-ul a lucrat avant la lettre (cand inca nu se transase disputa cu chinezii) atunci cinste lor, au proiectarea terminata si pot depune inainte de termen (15-11-2022) proiectul tehnic , primesc AC si da-i bataie la construit. Eu asa vad logic prin prisma procedurilor si termenelor declarate din contract.Gresesc?
Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita


CapitanulPtk

Despre drumul de legatura "Ford -> DX12 tronsonul 1" se mai aude ceva? Se reia licitia?

oneLess

SubTraversare Găneasa

Hai să încerc să clarific eu puțin lucrurile.
Dacă spun ceva eronat vă rog să mă corectați, dar este ceea ce am înteles eu până acum.

SubTraversarea are 3 poduri peste DEx12 acum și va avea 4.

Un pod peste DN64 , ăsta e gata și dat în circulație.
Mai bibilesc pe ici pe colo pe lăngă el.

Al doilea pod este o supratraversare a DEx12 pentru un drum agricol.
Podul este gata dpdv al DEx12, sus nu este asfaltat. Oricum este in middle of nowhere acolo.
Nu continuă un drum asfaltat mai vechi. Nu încurcă darea în circulație a tronsonului DEx12.

Al treilea pod este supratraversarea pentru linia CFR.
Linia CFR veche, existentă acum, Craiova-Sibiu via Piatra-Olt, este funcțională și utilizată de CFR.
O bucățică , gen 100m, va fi demolată și mutată pe cel de al treilea pod, deja construit, care a trecut acum de faza de suprabetonare pare din filmări.
Se vor monta liniile,traversele, piatra spartă, sudate capetele de linia veche, etc.
Când noua linie va fi funcțională și binecuvântată de recepția CFR,
se poate goli pământul de sub acest al treilea pod și termina de construit DEx12 în acea porțiune.

Pe locul actualei linii CFR se va construi un al patrulea pod, pentru doar 2 linii de cale ferată.
Aici au fost cumpătați cei de la CFR, că tot plătea CNAIR-ul nu ei.
La acest pod mult va lua construcția culeilor, dar o să o facă la suprafață
nu în groapă și sper cu trafic. O să oprească o perioadă mică traficul pentru a ridica
podul metalic și pentru finisaje.

Nu cred că știe nici CFR la ce i-ar trebui acest mic triaj acolo. Dar a fost gratis. Ei trebuiau să dea aprobarea.
Eu cred că o să pună O13 presiune pe CFR. Zilele astea e ocupat cu t1rena.


danutzu_1069

Intreb si eu ptr un prieten.... ;)
Ăsta, al doilea pod CF va fi  dotat de catre UMB (sau pe banii lor) cu sine CF si macaze, etc?

Inclin sa cred ca va fi...chel, doar structura, ca altfel ar fi pus de la inceput macazele in capete..

oneLess

^ horațiu zicea că este "prins" în contractul UMB.
Probabil la sfârșit va trebui să fie funcțional cumva. Cu ce legate liniile ...
Le face UMB triaj dar nu cred că le dă și un depou bonus  :)

daniel321

#6341
Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 DN65 Tronson3 UMB Colonesti 26032022


daniel321

#6342
Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronsonul4 UMB Colonesti Podul Brosteni 15032022


oneLess

#6343
Avem și o dată se pare :

Din gazeta de sud , flux de știri pe android
O fi de azi ...

"ceea ce ţine de CNAIR pentru Tronsonul I este rezolvat şi mă aştept să fie o mobilizare mult mai mare. Dacă nu, vom intra pe acea procedură prin care va trebui să găsim constructori serioşi, care să termine lucrările la timp. De cealaltă parte, pe Tronsonul II deja vor începe procedurile de recepţie, iar pe 21 aprilie vom încheia această etapă, pe Lotul I din Tronsonul II. De asemenea, lucrările la Lotul II vor fi gata până la începutul lunii iunie", a declarat Sorin Grindeanu"

https://www.gds.ro/Local/2022-03-29/tirrena-scavi-risca-rezilierea-tronsonul-ii-de-pe-drumul-expres-aproape-de-final/

daniel321

#6344
Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronsonul4 UMB Colonesti A1 Pitesti 26032022