News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 15 Guests are viewing this topic.

pest1969

Noutati...
https://www.euroolteniainfo.com/drumul-expres-sectiunea-bals-deschis-pana-de-paste/

"De Paște sunt șanse de aproape 99,9% să circulăm pe Drumul Expres ocolind orașul Balș, după cum au declarat pentru euroolteniainfo.com surse din zona constructorului. "

Ionut


Sealand01

#6287
De ce nu si Sarului? 🤔

Par mai avansati pe sectiunea bals est-piatra olt, decat portiunea de centura

Edit: Mergem cu 100? Bine, prin bals era 50,deci e o diferenta

jalemare

Primul lot al Drumului Expres Craiova-Pitești (18,5 km) va fi dat în scurt timp în circulație!
Luni voi merge pe acest șantier!
Antreprenorul lotului 1 al Tronsonului 2 a solicitat începerea procedurilor de recepție la terminarea lucrărilor.
Lotul 1 al DEx 12 va avea rol de variantă ocolitoare a Balșului.
După deschiderea circulației rutiere, accesul pe acest lot se va face astfel:
 ➡️ pe relația Craiova-Pitești, accesul se face din DN 65, prin sensul giratoriu executat în apropiere de Balș.
 ➡️ pe relația Pitești-Craiova, accesul se va face prin sensul giratoriu construit pe DN 65, spre localitatea Piatra Olt.

Facebook - Sorin Grindeanu

Ionut

Dar vai ce s-au aprins așa deodată toți. Trebuia API să le aprindă focul sub c**.

carutasul

dar ei au cerut recepția preventiv în ideea că până vine comisia termină podul de peste Olteț (respectiv umplutura )? Că nu cred că l-au terminat de la ultima filmare...

Ionut

Nu preventiv, din câte știu eu CNAIR are termen 30 de zile să vină pe șantier pentru recepție din momentul în care este notificată de antreprenor. Dacă nu vine în astea 30 de zile, atunci antreprenorul mai dă o dată o cerere. CNAIR are alte 30 de zile să vină. Dacă nu vine nici a doua oară, am impresia că se consideră că s-a făcut recepția tacită. Nu mai știu dacă informația e actuală/dacă s-a modificat ceva aici în legislație.

Deci dacă informația e reală (că nu știi cu ăștia niciodată), atunci UMB are timp suficient să termine Oltețul. Adică fac hârtie de cerere recepție azi, iar CNAIR vine peste X săptămâni.

"În scurt timp."

carutasul

Ei au 30 de zile să vină, dar teoretic pot să vină și mâine. Practic probabil că au discutat cu oamenii ăia, dar nu are rost să despicăm firul în patru, eram doar curios dacă nu cumva au terminat umplutura în cele zece zile de la ultima filmare :) Bine, asta e cam imposibil din cauză că vremea a fost cum a fost, e bine că dau porțiunea asta în trafic și scăpăm de Balș, să sperăm că nu durează mult nici cealaltă. Am văzut că la Olt fac gabioane. Probabil în mai puțin de o lună rămâne doar calea ferată, în funcție de cum se rezolvă acolo.

sharpe

Foarte acida evaluarea colegului Tony7Y ....dar din pacate si realista in mare masura.UMB-ul s-a imprastiat pe multe santiere, spre exemplu la segmentul care-l au langa podul peste Dunare baga si noaptea, la lumina reflectoarelor (si asta e doar un exemplu).Sper sa respecte termenele contractuale fiindca o buna reputatie se construieste mai greu decat o autostrada romaneasca si se prabuseste mai repede decat economia rusa in urmatoarele luni.
Grindeanu zice ca "in curand" o sa dea drumu' la bucata din DX care ocoleste Balsul. Daca ar fi fost un calendar bine stabilit cu CNAIR credeti ca-l impiedica ceva sa dea o data fixa de inaugurare? Cã ce le mai place sa taie panglica :)
Despre dopul din lotul2 nu putem afla ceva de la sursa? Ne sopteste cineva din interior o informatie sa putem face si noi un "educated guess".
Eu fac pariu pe 100 de ron ca Tr2Lot2 nu se receptioneaza la termenul contractual.
Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita

adiarc

eu as zice sa va faceti griji pt altii,care nu mai au nici capacitate financiara suficienta,nici de personal ,etc...cum ar fii mortu-viu - Tirenna.

Umb a demonstrat ca poate in conditii muuuuuult mai vitrege decat prea multe lucrari ( lotul in pierdere de pe A1)...

mult zgomot pt nimic...sa discutam concret nu pe nenumarate fantezii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

slartibartfast

Pariurile nu sunt rele. @sharpe, dacă se recepționează Tr2Lot2 la sau înainte de termenul contractual, vei vira 100 RON în conturile API pentru monitorizări.

danutzu_1069

DEx Braila Galati este scurt, la campie si fara mari probleme, cel puțin la săpături si terasamente... si asta vor sa rezolve repede, pentru ca implica mult personal si utilaje...Daca aduc la stadiul de balast stabilizat si protejat își iau jucariile si jucatorii si se muta in alta parte, iar acolo raman oameni ptr stucturi si asfaltare si finisaje...

oneLess

#6297
^ Asta pe 7Km pe care au AC la DEx6 din 11, plus încă 2Km sunt ușori
Dar mai sunt 2Km cu podul hobanat , complexitate apropiată de podul de la Olt.
La Olt au lucrat sub cerul liber în câmp, la Galați viaductul trece peste un triaj CFR funcțional.
V-ați prins ?

Plus că o să le vină AC-ul și pentru Centura Mare a Galațiului pe care tot el, UMB o are.
(Varianta Ocolitoare Galați pe harta API, probabil și la CNAIR)
Și are ceva Km.

Plus că acu' se face anul la A0Nord LOT4 și primesc acordul de mediu.
Încep și acolo, unde pe jumătate din lotul ăla mic scurtuț sunt numai structuri.

Nu le plâng de milă și sunt convins că se descurcă UMB.

Pentru luna asta rămasă cu darea în folosință a CraPi2 Lot1
vor reloca forțe serioase din alte șantiere și se va termina clar
pentru că a apărut și voința politică. Ciudat dar util din când în când.

La CraPi2 Lot2, rămânem să așteptăm binecuvântarea CFR.

Părerea mea.

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 25 martie 2022

5.PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilului proprietate privată, situat pe amplasamentul suplimentar, care face parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional «Drum Expres Craiova - Piteşti şi legăturile la drumurile existente», Tronsonul 2, aflat pe raza localităţii Balş din judeţul Olt

gov.ro

davyl

#6299
Am gasit din intamplare pe YouTube acest video. Tot creditul este al autorului, bineinteles:

Mare surpriza la capatul podului de la Bals. Au umplut aproape de cota finala!!!!
Si aproape de finalul filmarii, o noua surpriza: drumul de legatura spre DN65 pare ca are asfalt!