News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 34 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Toate sansele ca maine sa aiba turnare la segment nr 3. Adica vineri...

Tudor99


raulbogdan23






SegmentDataZile trecute de la Segment - 1
114.05.20210
226.05.2021+12
3?04.06.2021??+9?

voi continua sa fac update la tabel pe masura ce se finalizeaza alte segmente

mike_us

@raulbogdan23 Interesant tabelul. Cite segmente sint in total?

udar

De mult timp  am vrut sa pun intrebarea, dar amu inteleg de ce aici nu au inceput nimic .....
Au asteptat relocari de utilitati !

bastus

Salutare,
azi am mai dat o fuga in zona Merisani, tronsonul 5, am inceput cu portiunea indicata de catre colegul @Feri  (zona decopertata ce se vedea in imaginile de la satelit) cu ea incepe video-ul; cineva din zona a spus ca de acolo va porni constructia podului peste canal. Se va merge si cu decopertarea spre Pitesti. In zona organizarii de santier stiu ca au dat de o asezare dacica si s-a lucrat la descarcare. In rest nu stiu sa fie alte lucrari, avand in vedere ca inca nu e A.C.; daca cineva observa ceva din satelit, spuneti si ne deplasam.


alin_simeriaveche

Multumim pt filmari.
O intrebare despre viaductul de pe lotul 1. Ma scuzati de intrebare dar era necesara acea metoda de lucru? Este superba lucrarea de arta dar din perspectiva mea de nespecialist pare ca este mai complicat si cred ca si mai scump. Multumesc pt raspunsuri.

RaduG

#54772
@bastus mulțumesc pentru filmare, imaginile din satelit sunt disponibile public aici.

@alin_simeriaveche Este într-adevăr mai migălos, s-a mai discutat subiectul cu ceva ( mai multe :) )pagini în urmă. Probabil este soluția cu cele mai puține costuri per total. Fiind un lot ,,proiectare+execuție" evident soluția tehnică este la latitudinea câștigătorului licitației, iar Porr fiind o companie profi sunt convins că au studiat pe îndelete toate tipurile uzuale de soluții, geologia (destul de proastă - am observat că au pilotat inclusiv secțiunile de capăt, unde amplasează acele schele la sol pentru cofrare), seismicitatea și toți ceilalți factori, și au ajuns la această soluție optimă.

raulbogdan23

Quote from: mike_us on June 03, 2021, 10:47:16 PM
@raulbogdan23 Interesant tabelul. Cite segmente sint in total?

Parca @voicul zicea intr-o postare anterioara ca sunt 12 segmente (banuiesc ca 12 pana la mijlocul distantei dintre pile)

Quote from: voicul on June 03, 2021, 02:30:11 PM
Zic ca e bine sa fie notatat si asta: e sectorul 3 din 12 pe directia Pitesti. Parca au inceput acum 4 saptamani - oricum nu rezolva (inca) un sector la 7 zile


voicul

^Cu siguranta sistemul este mai lent decat altele.

12 sectoare pe pila la care se lucreaza acum:
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/166462652038408/ de la 1.30

cristi5

#54775
@alin_simeriaveche existau multe alte solutii pt pasaj dar asa s-a proiectat in SF si contractul e semnat pe O600 deci solutia nu putea fi schimbata cu usurinta. In general pe design&build suntem obisnuiti cu "optimizari" dar O600 a fost proiectat sa le impiedice.

Pe de alta parte dezvoltarea acestei expertize va fi de folos pt PiSi2 si 3 unde in unele locuri chiar va fi printre putinele optiuni disponibile.

adrian sibiu

Cu siguranță acest sistem se va folosi in continuare pe celelate loturi așa cum si Cristi 5 a amintit mai devreme.
RaduG acei piloți forati au fost necesari pentru a stabiliza aceea ,,pădure de schele",acolo urmand a se folosi acele eșafodaje necesare pentru realizarea grinzilor.
Alin_simeriaveche  datorita celebrului O600 nu s-a mai putut face nimic,dar cu siguranță acest sistem e cu mult mai bun față de celelalte metode folosite în alte cazuri,el fiind mult mai sigur si mai ieftin de întreținut în timp.

Kidu

#54777
Ca tot discutati in paginile anterioare despre problema alunecarilor de la debleul Aciliu si de lipsa impaduririi, mereu m-am intrebat daca nu ar fi fost o solutie sa planteze puieti de Pawlonia Tomentosa  sau Pawlonia Elongata (arborele cu cea mai rapida rata de crestere de pe planeta), ambele specii aclimatizate perfect la clima din Romania, renumite pe langa rata lor de crestere si pentru radacina pivotanta care patrunde adanc in sol, chiar si mai mult de 10 m.
Este foarte trist sa vedem zona aia complet abandonata si golasa desi tin minte ca s-ar fi plantat ceva salcami acolo.

mihai008

Pentru lotul 2 si 3 cand vedem lista aia scurta de 5-6 constructori calificati? Catalin de vreo 3-4 saptamani tot spune saptamana viitoare dar nu s-a intamplat inca. Avem ceva informatii vizavi de cine sunt cei care vor depune oferte?
Maybe @NGC ?

Mascarpone

@mihai008 am intrebat si eu luna trecuta asta si mi s-a spus ca sunt 4 europeni si 2 turci si ca se va publica lista "zilele astea".