News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

dorum

pai numa bine...LE FACEM pa TOATE..!!!! :) :)

CornelB

Quote from: dr4qul4 on November 21, 2013, 10:09:58 AM
@CornelB, am o singura intrebare pentru tine: Crezi ca pana la sfarsitul iernii tu poti sa te duci spre munte pe acolo?
adica, daca vor termina pasajul, cei din pipera o pot lua pe o scurtatura si sa iasa pe A3?

Sau drumul care duce acolo este mult prea deteriorat si nu se merita

@dr4qul4: daca se termina pasajul, eu personal as putea intra pe autostrada din Popasului.
Nu direct pe la bariera paznicului, ci cu un mic printr-o strada de langa aliniament.

Oricum, daca nu ploua maine dimineata, ma dau cu masina pe autostrada si fac si un filmulet cu felul in care se poate face accesul.

CornelB

Tocmai astazi, m-am gasit si eu sa-mi las camera foto acasa.
Azi, cand in Popasului se lucreaza de parca s-a desfundat teava cu bani.

Am trei poze cu telefonul, insa nu-s cele mai grozave fiindca e ceata afara.



Aici ar trebui sa vedeti buldozere, basculante, excavatoare, camioane, insa nu le vedeti ca atat poate camera de BB.

Ionut

Cel mai schizofrenic santier din tara. Nici nu stii ce sa mai intelegi. Ba abandon, ba lucreaza de rup, wtf?! Merci de poze!
De curiozitate: stie cineva daca au luat grinzile de pe sensul B-Ploiesti imediat dupa viaductul peste centura? Acolo e un pic ciudata intrarea, au eliberat-o?

dr4qul4

@CornelB multumesc pentru explicatii. Sper sa fi primul "civil" care se duce la munte folosind pasajul peste centura 8)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

yuli 1

Am vorbit ieri cu un muncitor si mia zis ca trebuie sa elibereze terenul agricol de la Stefanesti ( omul poate vrea sa vanda )  unde mai au materiale si le cara la Popasului  de ai e activitate  n-au primit  banii sa continuie lucrarile .

CornelB


Astazi m-am dus pana la birou sa-mi pun rotile de iarna si am tras o fuga pana in Popasului.

Intentionam sa intru sa ma plimb pe autostrada, insa din cauza burnitei de peste noapte, pamantul s-a inmuiat asa ca am abandonat.

Oricum, lucrau ceva pe acolo, cred ca aduceau materiale dinspre centura.




Eurocopter

#2347
Ca tot se vorbeste de traseul continuarii A3 dupa Campia Turzii, am filmat de deasupra cat de exact am putut in conformitate cu harta de pe site-ul Bechtel.

Zborul a fost finantat de www.goldring.ro.

http://www.youtube.com/v/YTwsZ53R34E

mariansb

Pe culoarul filmat de eurocopter nu pare greu traseul. Doar la poduri ar fi provocari mai mari.
Se aseamana cu tronsonul Orastie-Deva. Probabil ca vor fi 2 loturi, care pot fi terminate in 2 ani . Sa speram ca se va circula in 2017?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

^ Super filmarea, multumim mult si multumim si sponsorilor! :)
Nu ai mai filmat si A1 sa inteleg, nu?

Ionut

Reconfirmare, 9 decembrie pentru Comarnic-Brasov.

Preţul final pentru construcţie va fi stabilit în urma negocierii competitive, însă Şova este de părere că, în principiu, costul de construcţie a autostrăzii Comarnic-Braşov este în jurul a 1,2 miliarde de euro-1,3 miliarde de euro, ,, nu mai mult". Toate cele trei firme cu care CNADNR negociază în prezent au prezentat şi varianta de finanţare.

,,S-a negociat contractul cu constructorii, fără să cheme la masă potenţialii finanţatori. Noi am chemat la masă toate băncile finanţatoare care şi-au exprimat interesul", a spus Şova, care nu a  dorit să precizeze finanţatorii interesaţi de Comarnic –Braşov.

,,Sunt 400 de milioane de lei prinşi ca buffer în bugetul pe 2014, ca fond de siguranţă, aşteptând să vedem care va fi clasificarea pe care o va face statul cu privire la acest proiect. Dacă proiectul se află în deficitul bugetar sau în afara deficitului bugetar. Asta depinde de modul de repartizare a riscurilor între statul român şi constructori", a arătat el.

Lucrările la Comarnic Braşov sunt programate să înceapă în aprilie 2014. Întrebat cât vor dura, el a spus că depinde de doi factori, problemele geologice şi condiţiile meteo. ,,Depinde de problemele geologice pe care le găsesc pe parcurs pentru că sunt vreo 3 tuneluri de făcut şi nu va fi foarte uşor, şi depinde şi de vreme, dacă îi ajută vremea, termină până la finele 2016, dacă nu, termină în 2017", a spus Şova.

sursa: Gandul

ovicor

Daca nu termina in 2017, termina in 2018, daca nu termina in 2018..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sargon1806

Daca nu termina in 2018, atunci se apuca in 2020.

dorum

#2353
...si daca castigatorul, adica VSA, nu termina in 2017, io ma las de meserie.... :) :) :)

...sa-mi fie cu iertare....da' cu ce finantarea pacii, sa nu zic altceva ce incepe cu P, poate venii UMB?....common.....:)

PS: chit ca sunt un fan inversunat al demersurilor lui Baiazid pt SB-Pitesti, m-as bucura ENORM sa vad pe VSA porniti sa lucreze si sa termine acest tronson.... mai departe vedem ce-i cu SB-Brasov vs SB-Pitesti!!!

Ionut

N-are treaba Comarnic-Brasov cu alte povesti. Comarnic-Brasov e musai de facut. S-a discutat de o mie de ori... Vinci va fi 99%. Problema e ca va fi gata prin 2017, parerea mea. La final de 2017, sunt lucrari incredibil de dificile si chiar daca va fi concesiune/gen PPP (bani privati), tot va fi greu de construit.