[Centru] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Centru

Started by coco.serban, May 12, 2012, 08:34:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

O corectura, cred ca e a 4-a sau a 5-a incercare. Chiar sunt curios ce poate CON-A pe lucrari de infrastructura.

JohannDB

Ținând cont de "importanța" locală a podului..... DJ 105 duce de la DN 1 Sibiu - Făgăraș la Cincșor - Cincu - Merghindeal apoi apropape de Dealu Frumos dă în DJ 106 spre Sighișoara; ce facem cu traficul de Cincu dacă se demolează podul ?? Se va ocoli prin Dridif - capul barajului - Cincșor - Cincu ?? Ce să mai zic... La Dridif trecerea peste calea ferată (M 200) este așa de abruptă (dacă vii din Cincșor, sau invers, din DN1) pe intrare/ieșire de pe linie, că un trailer "gondolă" la numai 18m lungime rămâne cu burta suspendat pe linia de cale ferată... Și dacă mai cari un utilaj oarecare de 50-70  tone (apropo: un Abrams gol are 62 de tone), totul este ok.... Vai de capul tractor ce trebuie să scoată tonajul de pe linie, fără amenajarea corespunzătoare a trecerii peste linie. Și nu numai; drumul de câmp de la Cincșor până la barajul de la Dridif (peste Olt) este "puțin prea mizerabil". M-am târât prin zonă cu studiu și proiect de traseu. Nu este  o glumă sau un simplu drum "de țară".

tom_sawyer


RaduG

Mega conferință de presă a ministrului transporturilor Bode azi la Sibiu-Boița, cu o multitudine de detalii despre proiectele din regiunea centru, dar nu numai. S-au abordat inclusiv domeniul feroviar, aeroporturi:

https://www.facebook.com/pnl.ro/videos/241527050588635








Powered by API/PUM imgur uploader

Io

Aaaa, adica cum DX-3 Fundatica Rasnov? Trebuie ca ar face parte din DX Pitesti - ceva (Rasnov, Cristian, Vulcan?, pe-acolo) da' ma iertati daca n-am auzit pina acum de asa ceva. Asta cind pe Campulung - Podul Dambovitei - coborirea spre Moeciu drumul e din ce in ce mai prost si stam pe loc, ba nu, dam inapoi de cita vreme? 5 ani?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

myid

Dragilor,
Vin catre voi cu o mica cerere de ajutor.

Exista acest nod rutier  https://goo.gl/maps/gesSEM4X8eUq6ZR4A , peste ocolitoarea Brasovului, care la orele de varf a devenit sufocant, a fost gandit prost de la bun inceput.
Pentru locuitorii din Sanpetru, dimineata pe sensul de Brasov, le ia aprox 45m-1ora sa traverseze
Seara pe sensul spre Sanpetru aceeasi problema, poate chiar mai grava..

Noul primar ales al Sanpetru(USR/PLUS) chiar vrea sa rezolve cat mai urgent problema, e constient ca nu se pot face minuni peste noapte si o sa fie nevoie de o reconfigurare masiva a nodului pe viitor. Deocamdata ne cere ajutorul ca si solutie Quick-WIN, pana va reusi sa mearga prin institutii sa rezolve problema major. Drumul nu tine de primarie, ci de CNAIR/DRDP - supratraversarea si DJ de Consiliul Judetean bineinteles.

Ce ati propune voi pe termen scurt, quick win : max 6 luni - 1an ?

Ce solutie de reconfigurare propuneti pe termen lung tinand cont ca in acest moment a fost definitivat un nou drum de acces, care in opinia mea o sa aduca si mai mult trafic intr-un giratoriu deja sufocat (cel sudic )

https://www.bizbrasov.ro/2020/07/29/constructia-noului-bulevard-brasov-sanpetru-estimata-la-aproape-24-de-milioane-de-euro-acesta-va-traversa-ocolitoarea-prin-subteran/

PS : Cei din Brasov care stiu problema, rog sa se abtina, ca sa vedem si un punct de vedere obiectiv si neimplicat in problema.

dr4qul4

Eu zic ca problema vine de la portiunea 1+1 de 500m. De acolo vine trafic mare care nu poate iesi din giratoriu doar pe o banda. Dar aia tine de Brasov.
Si chiar si cu ea, nu va fi diferenta mare. Cat timp dormitoarele vor fi legate doar prin sosea de oras, se vor forma cozi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Ok, mă abțin, deși parca îmi aduc aminte că îi dădusem lui Marian câteva variante. Singura observație e sa schimbi sudic cu nordic că doar te referi la giratoriu dinspre Sânpetru.

A, și menționează și planurile.cu noile ghetou-uri Isaran din spatele garajului RAT că să înțeleagă lumea cum se va bloca oricum și giratoriu dinspre Brașov.

PS: sincer fac icter când aud de soluții "quick-win". Înțeleg că ce vreau eu durează și costă, dar fara expropieri (cuvânt ce mă tot chinui sa îl bag in vocabularul politicianului local), nu o să rezolvați nimic.

voicul

Se poate mari giratoriu la 2 benzi? (in sensul nu e lucrare pe fonduri UE si nu se pot face modificari)
Daca se poate face si 2 benzi din centura pana in giratoriu ...
Problema e ca sunt conflicte de trafic acolo si chiar si la 2 benzi o sa fie trafic.

Se poate muta noul bulevard mai la E, astfel incat sa iasa traficul intr-un nou giratoriu mai la N fata de cel actual?


oc7avian

Disclaimer: sunt Brașovean, dar totuși e forum de discuții libere

Între Sânpetru și giratoriu s-ar putea face 2+1 (a rămas un spațiu mare între trotuarul nou și drumul actual). Cred că ar merge cu ideea ta de a mări giratoriul la 2 benzi. Dar nu cred că ar fi cu mult mai bine pentru că nu poți forța menținerea benzii liberă doar pentru viraj la dreapta spre centură.

Transportul public e abia incipient acolo. Frecvența de 2 ore și blocajul în trafic îl fac neatractiv. Dacă s-ar putea debloca ieșirea pe centură spre dreapta, atunci aș propune un traseu de genul (capătul în Centru Civic e aleator ales). Poate cu o frecvență bună lumea nu s-ar mai simți izolată. Dar trebuie captate și zonele cu densitate mare, cumva.



Separat de ce am scris, un risc major pe care îl văd este șansa mare ca strada trasată cu negru să fie asfaltată înainte să avem podul peste centură în continuarea Narciselor. Giratoriul ăla deja începe să fie și acces în centură, și pentru trafic local



Update: două gânduri de care am uitat

La sud de nod încă avem și dezvoltare industrială, nu doar rezidențială. Așa mi-am adus aminte de pozele postate pe celălalt topic, legat de linia de producție a Bilka. Zona fostei platforme Rulmentul pare că va rămâne pe industrial

Iar legat de transportul public din Sânpentru: trebuia să mă întâlnesc cu cineva în centrul Brașovului iarna trecută. Fiind ora de vârf de dupămasă, Uber-ul era exorbitant de scump. A luat până la urmă autobuzul regional că oricum se apropia ora când trecea prin stație. Cu schimb la Terminal Rulmentu și în Livada Poștei a făcut 2 ore, pe lângă 15 minute merse pe jos până la stație. Normal că toată lumea alege mașina.

JohannDB

La anumite ore din zi, dimineața sau seara, am văzut și eu, trecând pe VO1K.BV cozi cu mașini mici și tir-uri pe podul de supratraversare a str. 13 decembrie peste "Ocolitoarea Brașov"/VO 1K.................. Sincer, nu pot să-mi imaginez DE CE, DE LA BUN ÎNCEPUT nu s-a gândit cu creierul.... Podul ăsta peste variantă este din start (treceam pe el pentru poze la vremea ctitoririi lui) prea îngust, atât el cât și căile de acces la el cu cele două giratorii "handicapate" (le zic eu). 
   Poate podul putea fi făcut ușor în formă curbată, cu devierea ușoară a drumului la ieșirea din Sânpetru spre "DN11/Săcele"cu trecerea podului ușor oblic peste VO1K și apoi revenirea coborârii, cu o curbă ușoară dinspre vest (DN13) pentru a reintra pe str. 13 decembrie; asta în condiția în care se vroia a se utiliza un spațiu liber de construcții la ambele capete (la acel moment) și a se croi cu două benzi minimal..... Nu cum este acum, că nici la ora asta cu breteaua pentru intrare din Sânpetru pe VO1K spre DN13/Stupini, mai este acel colț de casă "de neclintit"/bine, omul își apără proprietatea și aici proiectantul este "cu probleme"....
    O dovadă că "facem ceva acum" pentru a cârpi, ce nu ține cu realitatea explozivă......

bgd77

Salut, si eu sunt brasovean, insa trec rar pe acolo.

Cred ca exista doua mari probleme:
1) cele doua giratorii
2) bretelele care vin dinspre centura, care fac "merge" la DJ, inainte de giratorii

Ca posibile solutii:
1) marirea razei giratoriilor, daca e posibil: giratoriile au raze mici, sunt inghesuite, masinile incetinesc foarte mult ca sa intre in ele; fiind mici, aproape orice masina in giratoriu te face sa incetinesti/opresti pentru a acorda prioritate, chiar daca masina respectiva iese din giratoriu inainte
2) bretelele care vin dinspre centura si se lipesc la DJ ar trebui reconfigurate asa incat sa intre in giratoriu perpendicular pe DJ; astfel, acest trafic ar trebui sa acorde prioritate DJ-ului si nu ar mai incurca pe cei care circula pe DJ

Mai jos propunerile mele pentru 2):

Nord:


Sud:


Totusi nu sunt foarte sigur ca impactul va fi foarte mare.

Sunt curios de propunerile lui pasaida, chiar daca e si el brasovean sunt curios sa vad la ce s-a gandit si el. De asemenea, poate ar merita sa-l contactezi pe vancouver pentru o opinie.

tom_sawyer

A IV-a încercare a fost cu noroc. Podul NATO de la Voila va fi refăcut de constructori sibieni și sălăjeni în schimbul a peste 15 milioane de lei

Comisia desemnată la nivelul CJ Braşov a declarat câştigătoare oferta prezentată de Asocierea de firme SC Con-A SRL – SC Con-A Operations SRL din Sibiu și SC Drum Inserv SRL din Zalău.

Contractul cuprinde demolarea podului existent la kilometrul 6,600, pe DJ 105 şi construirea unui pod nou, cu o lungime de 93,95 metri şi o lăţime totală de 13,50 metri. Vor fi executate lucrări de refacere a albiei Oltului în amonte şi aval, vor fi construite rampe de acces, va fi amenajat drumul pe lungimile minime necesare, vor fi deviate rețelele de utilități din amplasament, urmând a fi refăcute utilitățile pe noua structură şi vor fi realizate lucrări pentru siguranţa circulaţiei.

bizbrasov.ro

mirceaeliade

Din prezentarea de mai sus am luat harta asta cu proiectele rutiere din zona centru.  Nu stiu daca a mai fost postata, dar cel putin stim ca e oficial harta actuala:


elphax

nu stiu daca aici e cel mai potrivit sa pun, o initiativa cu o abordare surprinzatoare pentru drumul care duce la lacul Oasa (pe Transalpina) pana la Luncile Prigoanei si Domeniul Schiabil Sureanu - DJ 704 si cred DC 709. Acum este un drum forestier, vara faci sub o ora, dar iarna poate fi foarte greu de ajuns acolo, e ingust, e nevoie de lanturi, sunt blocaje frecvente.
Langa Iezerul Sureanu exista o niste cladiri ce apartin MAPN, tine de UM 02213 din Sebes. Ideea este ca au decis in CSAT ca acest drum pana la UM este strategic si ar putea fi modernizat. Poate are si legatura cu faptul ca presedintele Iohannism seful CSAT, prefera sa mearga la ski acolo la Sureanu. Sa vedem cum evolueaza schimbarea regimului si cine ar da banii pt modernizarea drumului.

https://www.sebesinfo.ro/drumul-catre-unitatea-militara-din-poarta-raiului-a-fost-declarat-strategic-si-poate-fi-modernizat-24463.html



Powered by API/PUM imgur uploader