News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Ionut


NGC

Ce avem noi aici? Chiar asa, ce avem noi aici? :lol:

O vrabiuta a obtinut documentul emis de CNAIR prin care s-a "reziliat partial" / a "incetat partial" contractul pentru LD2.

















NGC

O sa scriu si un mesaj cu o mica analiza, dar abia in weekend.

pasadia

Daca imi permiti, pun eu primul comentariu - jos palaria pentru SALINI!

Ei erau dispusi sa-si ia toate catrafusele si sa se care, cedandu-ne un PT finalizat (cel pentru tunele), dar noi suntem prea prosti ca sa acceptam asa ceva...
Eu cu asta raman - nu avem PT, nu avem nimic pentru acei 9 km.

NGC

^^^ Ai retinut esentialul. :D

Aprilie 2017



dr4qul4

Daca inteleg eu bine, Salini a fost de acord sa ne dea Proietul tehnic pentru tunele in schimbul renuntarii la CIC. Garantia pentru sectiunile A-D ar fi fost in continuare valabila.
Dar CNAIR nu a acceptat sa renunte la un amarat de CIC si hotaraste unilateral "incetarea partiala a contractului", ...care nu are cum sa stea in picioare la arbitraj. Salini care prin faptul ca nu lucreaza la CIC le arata celor de la CNAIR ca ii doare in fund de "incetarea lor partiala".
De remarcat ca propunerea Salini a venit acum 9 luni si jumatate. Acum puteam avea semnat contractul pentru executia tunelelor si pentru restul sectiunii E si a CIC-ului.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alin_simeriaveche

Poate vad eu prea stramb si NGC cunoaste situatia mai bine....daca suma depaseste cu mult valoarea contractului imi este clar ca nu se poate realiza decat facand o alta licitatie. Apoi Salini vine cu o propunere, apoi tot ei nu mai sunt de acord cu solutia propusa... :o :-[

NGC

Mai citeste o data cu atentie ce scrie acolo.
SALINI au venit cu propunerea in 28.06.2017, iar in 11.07.2017 CNAIR le-a respins-o si le-a cerut lucrurile alea pana in 14.07.2017, printre care si sa termine sectiunea D in 3 zile. :lol:

TibiV

Am (au) pierdut o gramada de timp sa ajunga intr-o situaie mai proasta decat oferta Salini...
(CIC-ul ar fi putut sa il faca pana si "in regie proprie"...)

Dar, in situatia data...

Cand (desi doar Dumnezeu stie cand anume...) vor scoate la licitatie sectiunea E...

Oferta imbatabila de pret, ghici Salini cine o va avea ?...
(Din ce inteleg, Salini a facut si studiile geotehnice...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Salini a propus CIC contra Proiect tunele si renuntare amiabila la sectiunea E.  CNAIR nu a vrut.
Desi legea spune ca nu se poate construi sectiunea E fara o alta licitatie, Salini are dreptul la despagubiri deoarece ei au castigat licitatia initiala pentru acea sectiune, dar si pt realizarea PT-ului cerut de CNAIR. Licitatie care a presupus costuri pentru pregatirea ofertei. In plus pot spune ca de acolo doreau sa se aprovizioneze cu material de umplutura pentru restul lotului. Sa vedeti acum cum vor face claim pentru toate costurile pentru materiale de umplutura: excavat, depozitare, transport, chirie gropi de imprumut.

Nu stiu care sunt costurile CIC-ului si ale acestui PT, dar cum in acest moment puteam avea semnat contract pentru tunele, mie mi se pare o oferta buna. Din pacate statul roman nu poate semna aditionale prin care sa renunte la o lucrare platita. Intra DNA-ul in ei instant.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alin_simeriaveche

@NGC, am citit mai atent inca odata tot documentul. Intr-adevar...de ce a trebit sa dureze asa de mult timp pt o decizie asa de proasta?

GDPR

#39476
Inteleg ca suplimentarea de 141% ar fi fost daca Salini s-ar fi ocupat de toata sectiunea E. Atunci de ce mama zmeului nu au denuntat contractul doar pentru sectiunea E2? Cat sa fi costat un viaduct nou + prelungirea celuilalt? Cred ca s-ar fi incadrat in cei 10%.

TibiV

#39477
Quote from: MMM on April 11, 2018, 10:56:28 PM
Mie mi se par enorm de exagerate pretentiile pentru ecoducte. Spre comparatie, in Banff National Park au 6 supratraversari si 38 de traversari pe dedesubt (care pot fi orice de la un tub la un podet sau adaptarea unui viaduct existent) pe cca. 125 km. Si astia au animale, nu gluma!
Daca te referi la LD2, cred ca nu ai vazut planurile initiale...
Acolo erau preavazute adevarate "transee", adanci de 30-40 de metri, care ar fi "rupt" complet legatura dintre cele doua laturi ale autostrazii... (intre nord si sud).
(Asa ceva merita facut doar la razboi, caci nici Armata Rosie nu ar fi putut trece peste ele...)

Daca consideri ca pretentiile sunt "enorm de exagerate" de ce nu te uiti la vecini (HU, BG, SR etc.) unde fac tuneluri de 100-200 metri si prin niste amarate de delusoare...
Uita-te prin topicul "Rutier" din "Europa"....

Quote from: adrian rosca on April 11, 2018, 11:31:21 PM
Atunci de ce mama zmeului nu au denuntat contractul doar pentru sectiunea E2?
Poate de asta:


Quote from: adrian rosca on April 11, 2018, 11:31:21 PM
Cat sa fi costat un viaduct nou + prelungirea celuilalt? Cred ca s-ar fi incadrat in cei 10%.
Viaductele da... Dar tunelurile ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: adrian rosca on April 11, 2018, 11:31:21 PM
Cat sa fi costat un viaduct nou + prelungirea celuilalt? Cred ca s-ar fi incadrat in cei 10%.

AM 2010



AM revizuit in 2013 / 2016



rocklee

am fost azi pe lotul3 LD ...la nodul ilia ceva miscare ..ceva miscare si lagrind iar la holdea ..nevar...iar la spatile deservici slaba miscare ...imagini doar cateva ..ca nu amavut ce poza
>:( >:( >:(