News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Termene și promisiuni rutiere (ne)respectate

Started by north, August 26, 2016, 01:51:20 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

http://www.turnulsfatului.ro/2018/04/03/cand-se-face-autostrada-sibiu-brasov-pana-in-august-se-reface-studiu-de-fezabilitate/

"CNAIR are în derulare contractul de Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Făgăraș. Termenul de finalizare al contractului este 8 august 2018. În prezent, proiectantul elaborează Analiza Multicriterială în vederea alegerii variantei optime de traseu, sub îndrumarea reprezentanților Comisiei Europene, având în vedere că acest obiectiv este cuprins în MPGT și finanțarea este asigurată prin POIM 2014-2020", se arată în răspunsul secretarului de stat din Ministerul Transporturilor, Maria Magdalena Grigore.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut


NGC

Quote from: NGC on April 20, 2018, 10:20:33 PM
Informatiile nu sunt inca publice in SICAP, dar avand in vedere ca majoritatea lor vor deveni publice in principiu pana Marti, va zic acum ce au raportat vrabiutele. :p


1) "Proiectare si Executie Autostrada Sibiu - Pitesti: Sectiunea 1, Sibiu – Boita, Lot 2, km 13+170 - km 14+150 si Sectiunea 2, Boita – Cornetu, km 14+150 - km 44+500"

- Deocamdata doar anunt de intentie
- Lansarea licitatiei propriu-zise in principiu in Iulie 2018
- Valoare estimata +/- 4,18 miliarde RON fara TVA
- Se va face in baza SF din 2008
- 18 luni proiectare
- 59 luni executie
- Nu era hotarat definitiv numarul de loturi


2) "Proiectare si Executie Autostrada Sibiu - Pitesti: Sectiunea 3, Cornetu – Tigveni, km 44+500 - km 81+900"

- Deocamdata doar anunt de intentie
- Lansarea licitatiei propriu-zise in principiu in Iulie 2018
- Valoare estimata +/- 4,76 miliarde RON fara TVA
- Valoarea estimata anul trecut era de doar +/- 4,49 miliarde RON fara TVA, asa ca vom avea ceva surprize in valoare de +/- 270 miliarde RON fara TVA
- Se va face in baza SF din 2008
- 18 luni proiectare
- 59 luni executie
- 1 singur lot
- Fara nodurile din capete

Sa mai trecem o promisiune nerealizata.

Motivul invocat se stie, adica "nu mai lansam fara AM".

tom_sawyer

+ A3 Suplacu - Mihaiesti  - Nadaselu lansare licitatie "pe noul contract national" in iulie

tom_sawyer

Ministrul demisionar al Transporturilor, Lucian Şova, s-a aflat, joi, pe şantierele autostrăzii Lugoj - Deva, anunţând că până la Crăciun va fi scos la licitaţie segmentul E de pe lotul al doilea al acestei autostrăzi, iar în primăvara anului viitor va exista şi un câştigător.

"Compania de drumuri pregăteşte documentaţia pentru a respecta Acordul de Mediu dat. Nu mai aşteptăm alte modificări ale Acordului de Mediu. Am aşteptări de la Companie ca în cursul acestui an să scoată pe SEAP şi licitarea acelui segment aşa-zis E. Până atunci sper să descopăr că cei de la COMSA se vor fi mobilizat suficient de bine ca măcar în situaţia în care vom deschide lotul 4 să avem descărcare la capătul lotului 3 încât să mai folosim cei 20-25 de kilometri de autostradă. Probabil că în primăvara anului viitor vom avea declarat câştigătorul şi la acea secţiune E şi se vor începe lucrări care, sigur, sunt foarte complicate, e vorba de nişte tuneluri[...]"

news.ro

adiarc

^ Sa ne uitam in partea de sus a acestei pagini ca sa vedem care este "valoarea" acestor declaratii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Si sa speram ca includ si lucrarile neterminate pe D. ;)

In alta ordine de idei, se termina si noiembrie si mie imi pare rau ca nu am pus pariu cu nimeni dintre cei care tot repetau ca se va da AC-ul pentru lotul Rasnov - Cristian. Bine, adevarul e ca as pune  in continuare pariu ca vine rezilierea mai intai. ;)

tom_sawyer

Premierul Viorica Dăncilă a afirmat, luni, că prima investiţie în infrastructură în parteneriat public-privat va fi autostrada Ploieşti - Comarnic - Braşov, iar într-o lună va fi anunţat câştigătorul, potrivit Agerpres.

economica.net


Dominik

Cuc incepe sa ''realizeze'' ca nu are cum sa inaugure 180 km in 2019

You're in Steelers Country


alin2pas

Conform articolului: ,,Ritmul a scazut treptat in ultima perioada, iar motivul neoficial al noii inrautatiri a situatiei este atitudinea celor din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere care certifica foarte tarziu lucrarile executate sau chiar refuza sa le certifice" - în mod cert, CNAIR nu are suficienți angajați competenți care să certifice lucrările executate. Este probabil compania în care se manifestă în cel mai mare grad posibil legea lui Murphy: ,,fiecare om tinde să urce în schemă până își atinge nivelul de incompetență". Deja majoritatea angajaților cu putere de decizie l-au atins probabil.

pasadia

Dar ce mai certifica și ei peste certificarea data de Inginer?



yetiman

Hai sa punem aici si niste comunicate ale noului Ministru de la Transporturi. Sa vedem daca le respecta sau nu.

Quote"Am venit, astăzi, aici să înmânăm ultimele ordine de începere a lucrărilor la tronsonul 2 din drumul expres Craiova – Pitești.
    Practic prin această acțiune constructorul are front total de lucru la centura orașului Balș. Și centura municipiului Slatina reprezintă o prioritate pentru noi. Am început cu lucruri concrete și așa o să fie tot mandatul meu. Românii nu mai au timp de promisiuni și spectacole mediatice. Ei vor lucruri concrete: o infrastructură extinsă, care să unească toate regiunile țării și care să fie realizată cu respectarea standardelor de siguranță și calitate.
    Inaugurările de borduri le lăsăm în grija celor din opoziție. Avem asigurată finanțarea pentru acest obiectiv astfel încât constructorul va avea ca obiectiv principal respectarea termenelor contractuale. Le-am spus și celor de la CNAIR ca toate plățile să fie făcute la timp. Dacă noi suntem serioși privind plata, așa trebuie să fie și constructorii. Aici e o situație specială, este un constructor român, bun, care de obicei ne surprinde în mod plăcut prin faptul că termină lucrările înainte de termen."

Lucian Bode, ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor.
Sursa MT - 22.11.2019

Quote

    "La întâlnirea cu reprezentanții conducerii Dacia am convenit asupra formării unor grupuri de lucru alcătuite din reprezentanți ai administrației, ai investitorilor privați și consilieri ai Prim-Ministrului. Știu problemele cu care se confruntă cei de la Dacia și am convingerea că printr-un dialog permanent, mare parte dintre acestea se pot rezolva. Deja le-am transmis ca s-a rezolvat situația pe care mi-au semnalat-o în ceea ce privește portul Constanța: din ianuarie 2020 nu se vor mai desfășura operațiuni  încărcare/descărcare mărfuri pulbere vrac, la dana vecină cu zona unde se află autoturismele Dacia, destinate exportului. În ceea ce privește relația contractuală cu CFR Marfă, sper ca noua conducere a societății să găsească, prin dialogul cu reprezentanții Dacia, o soluție care să avantajeze ambele părți"

    Lucian Bode, ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor.

Sursa MT - 23.11.2019
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu