News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Eu nu inteleg d ce acolo nu se face o bretea mai larga. Loc este destul. Giratoriul in nici un caz nu trebuia facut acolo. Dar cred ca va aparea si o legatura cu aleea Teisani.
Stiti ca cei de la Greenfield se laudau cu 500.000 E pt investit. Au uitat sa mentioneze: 50.000 E pt asfaltare si 450.000 E pt spaga
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

La ce semne avem acum, cred ca momentan o sa avem doar giratoriu de la Otopeni. Insa pe panou nu am vazut acea diferentiere masini mici si mari dupa cum s-a vorbit. Dupa mine, masinile mari sa poate face stanga spre Bucuresti ca pana acum, dar nu o sa poti opri masinile mici sa faca la fel.

dr4qul4

camioanele pot intra in Bucuresti facand dreapta la 180 de grad (dinspre A2, dreapta pe vechea centura, dreapta dupa pod, dreapta 180   de grade pt a intra pe DN1). La fel faceau si cand nu exista hobanatul
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

Giratoriul nou de la Lukoil va ajuta cat frectia la piciorul de frasin daca nu se desfiinteaza "giratoriul mutant" de sub DN1. Sau macar cu interdictie de stanga dinspre Pipera spre Bucuresti.

Vj_Alecs

Ma puteti ajuta si pe mine va rog ce se doreste prin aceste ronduri? nu reusesc deloc sa-mi dau seama si nu am gasit nicio schita pe aici..

VladyF

Duminica 19.03.2017
A1-> Pasaj Chitila  si de la  8:50 Dragomiresti-> A1 (celalalt sens)

(fara audio)

lovalova

ne rugam sa avem 4 benzi, dar...(aroganta): oare drumul asta va fi vreodata marcat/semnalizat corespunzator? oare va fi vreodata curatat, oare va vedea vreodata asfalt negru? oare va avea vreodata separatoare de sens, oare va avea vreodata parapeti de margine completi? oare va avea vreodata perdele de vegetatie? oare vor fi vreodata ecologizate zonele imediat adiacente? (cireasa de pe tort) oare va fi vreodata luminat corespunzator pe timp de noapte? si toate astea fiind simple/de baza, pana la denivelarile din giratorii/intersectii - ceea ce deja e SF...

acest drum e imaginea in oglinda a administratiei locale si nationale...:(

GDPR

^Asta e o intrebare retorica, nu?

S-a terminat asfaltarea la Autoklass si au inceput sa asfalteze in zona Tehnologica, insa s-au oprit intrucat chiar la intrarea in baza Tehnologica trebuie sa ridice cota stratului de piatra sparta.

danfumureanu

Salutare! Stie cineva cum o sa se procedeze la intrarea pe A1/iesirea de pe A1? O sa se faca vreun sens giratoriu sau cum?
Dupa ce o sa se dea drumul la 4 benzi cred ca o sa fie o zona destul de aglomerata.
Mersi!

panzer

In proiectul initial este doar o intersectie in T simpla, iluminata.

GDPR

Asa a ramas , o simpla intersectie in T care nu va functiona de nicio culoare, indeosebi iesirea din A1.

LittleWanderer

Nu va fi similar cu intersectia cu DN1 cu 2 giratorii dar mult mai apropiate?

Giratoriul de la Carrefour si inca unul in sud spre Domnesti?

GDPR

#912
In contractul Delta ACM este inclus un giratoriu de tip ovoid la intersectia cu str. Industriilor (Carrefour) si intersectii in forma de T cu bretelele de legatura cu A1, plus o mica largire in fata la Titan-Mar. Nimic altceva.

Uite si PUZ-ul (sus e penetratia A1-Ciurel, iar jos e autostrada):



Si culoarul de expropriere in zona A1:


panzer

Probabil ca pana la urma asa va ajunge. 2 giratorii sa rezolve conflictul de trafic. Dar asta daca solutia de la DN1 va functiona.
Personal mi-as dori si o bretea prin spatele Kika sa lege A1 cu DNCB spre sud.

dr4qul4

O bretea prin spate la Kika...pana la Bd Timisoara  O:-)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024