Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

si continuui eu,cu ceea ce consider a fii de importanta capitala.

Cand va fii aprobat MPGT de catre Parlament ,sau cand va fii trimis spre aprobare,astfel incat sa devina lege ?

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: adiarc on January 06, 2016, 07:09:03 PM
Cand va fii aprobat MPGT de catre Parlament

Întrebarea asta nu are rost să o trimiţi la CNADNR sau la MT, ci direct la Parlament...

Iar răspunsul este evident : "când vrea muşchii noştri ! "

De trimis va fi trimis (proiectul de lege) foarte curând.
Dar Parlamentul trebuie să treacă de episodul "sarmaua de Sărbători" şi să revină la muncă.
După aia să dezbată !... De asta mi-e frică... Îşi mai aduce aminte unul aminte că soacra nu are autostradă la poartă în MPGT şi vrea să îl "îmbunătățească"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Are CNADNR in vedere o descarcare temporara sau permanenta (in caz de urgenta in tuneluri) la Holdea, planificata pentru momentul cand va fi gata lotul Lugoj-Deva 3?

alexbb

Cand se va da ordinul de incepere a lucrarilor pentru Autostrada Bucuresti - Brasov, Sectiunea Bucuresti - Ploiesti, Sector 1, km 0+000 - km 3+325; Nod Centura Bucuresti, km 6+500 si Nod Moara Vlasiei, km 19+500?

horatiu.cosma

Care e motivul pentru care UMB nu a emis facturi pe Lugoj-Deva lot 4 si Gilau-Nadasel in ultima perioada a anului, avand in vedere ca a lucrat sustinut pe ambele loturi pana la mijlocul lui decembrie? Exista lucrari neconforme care nu au fost avizate de consultant?

vladb

^Sincer din intrebarile tale as lasa-o doar pe ultima. La prima ti se poate raspunde lejer cu "Nu stim". Sau o reformulare de genu: Exista motive dependente de CNADNR (sau de consultant) pentru care UMB nu a emis facturi in perioada....

bridge

#606
Quote from: horatiu.cosma on January 08, 2016, 02:42:07 PM
Care e motivul pentru care UMB nu a emis facturi pe Lugoj-Deva lot 4 si Gilau-Nadasel in ultima perioada a anului,
Nu stiu daca CNADNR poate raspunde la intrebarea de ce nu emite facturi UMB-ul,nu stiu de ce ii asa de important sa factureze UMB-ul,sunt convins ca daca ar fi indreptatiti sa factureze ar face-o sau daca sunt nedreptatiti vor percepe penalitati.Motivele pot fi si altele decat lucrari neconforme .

bridge

#607
Quote from: horatiu.cosma on January 06, 2016, 05:36:36 PM

3. Din ultimul raport al proiectantului Consitrans al SF-ului Sibiu-Pitesti, gradul de finalizare al SF-ului pe sectiunile de mijloc a autostrazii e unul foarte scazut.



Consitrans???

bridge

Quote from: horatiu.cosma on January 06, 2016, 05:36:36 PM

5. Care este situatia pe A3, sectorul Suplacu de Barcau - Bors, unde ultimele informatii arata o neintelegere intre membrii asociatiei castigatoare, sansele pentru reziliere fiind foarte mari? Cand se va ajunge la o concluzie in ceea ce priveste rezilierea?


01.03.2015 dar rezilierea este favorita.

bridge

Quote from: horatiu.cosma on January 06, 2016, 05:36:36 PM


6. S-a finalizat reactualizarea SF-ului pentru A3, sectiunea Suplacu de Barcau - Mihaiesti? In ce stadiu e realizarea SF-ului pentru tunel Meses, de pe A3? Mentionez faptul ca in octombrie 2015 au expirat cele 6 luni de la semnarea contractului pentru realizarea acestui SF.



Se asteapta alegerea variantei de tunel pentru finalizarea reactualizarii SF-ului pt A3.SF-ul la tunel merge prost(asa cum ziceam de prin octombrie)

adiarc

Ce măsuri plănuiește CNADNR,MT sa întreprindă pt.a demara o întreținere corecta in special a autostrăzilor dar si a Dn sau De ?

In prezent aceasta lipsește aproape in totalitate si cu excepția schimbării unor parapeții,mult dupa perioada optima ( si adesea incompleta,fara toate elementele necesare ,cum ar fii catadioptriile),NU se face absolut nimic.

Acest lucru contribuie la scăderea siguranței,la reducerea duratei de viata a obiectivului respectiv si la aspectul de țara abandonată si rezulta intr-un gri apăsător.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Care este strategia Mt si CNADNR ,pt a demara plantări de amploare ale perdelelor forestiere,pe principalele drumuri si autostrazi cu probleme de înzăpezire ,datorita viscolului,mai ales ca in fiecare an avem aceasi situație ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nirolf


cristi5

Pai e guvern nou, poate tehnocratii stiu sa caute mai bine... Pe bune, putem intreba daca il mai cauta! Fiind foarte pagubos, merita cautat pana se prescriu faptele...

Ionut

Daca din discutiile astea gasim si niste intrebari serioase, este bine. Daca nu, poate ne abtinem pe acest topic...