S-ar putea să regret, dar asta e. Poporul e suveran.
@IulianV eu zic nu mai facem nici un nod pe nicaieri. Ce daca cel mai apropiat nod e la 15km?
Mutat raspunsul, corectat distanta. Dar principiul e acelasi fie ca e 15 fie ca e 50.
Cât despre CJ Olt, buna gluma
@Ionut .
@paullie Pe DN65 faci sub 10 min de la Colonesti pana la Negreni(10 km). Daca nu esti din Colonesti nu gasesc nicio logica pentru care esti asa dornic de un nod rutier acolo.
Nodul este facut practic ca sa deserveasca un oras ( Scornicesti ) care daca vrei sa discutam practic este de vreo 5/6 ori mai mare decat Colonesti, deci clar si o adresabilitate mai mare pentru Dex12.
@paullie Păi ia-ți niște prieteni și du-te peste ei în ședințe, trage-i de mânecă. Serios că e mult mai ok așa decât să aștepți după CNAIR. Măcar la județ ajungi ușor și poți pune presiune.
Anul trecut foarte greu am reușit să îi convingem pe cei din CNAIR să lanseze acel pachet de 13 noduri noi pe autostrăzile aflate în circulație, îmi e greu de crezut că în contextul actual vor mai licita un nou pachet de noduri extra. Așa că mi se pare mult mai fezabil să facă CJ Olt un proiecțel și să facă acolo niște bretele banale, e loc berechet, totul e plat și la nivel, pasajul peste e deja făcut de UMB.
in afara de cateva exceptii (gen distanta de 40-50 km intre noduri, sau ocol pt mare pentru a conecta un alt oras mare sau un dn mai important)- care nu stiu daca mai sunt, ar trebui realizat de catre consiliile judetene.
Avem nevoie ca autoritatile locale sa se miste, nu sa astepte totul de la centru.
Plus că în cazul ăsta (Colonești) cea mai complicată și scumpă componentă a nodului este făcută. Mă rog, va fi făcută de UMB: pasajul. Deci, așa cum zicea și Horațiu, tot ce trebuie să mai faci este la sol. Niște bretele (terasament+asfalt) și o girație sau două dacă vrei să fii fancy. Am simplificat, e puțin mai complicat, dar nu mult mai complicat de atât. Dar na, tot trebuie să vrei și să poți face măcar atât: 1-2 kilometri de bretele și un cerc.
Vorbim de trafic local prin nodurile astea adăugate ulterior de CJ-uri. Giratoriile sunt overkill.
Pana la urma si emag si-a facut nod
Sunt convins ca sunt in stare si cei de la consiliul judetean
ELABORARE STUDIU DE PREFEZABILITATE ȘI STUDIU DE FEZABILITATE Noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonești și DJ 659 - Suseni
oferte pana pe 26 iunie
https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100228808/
Imposibil sa vedem nod executat anul acesta . Birocratia ne omoara . Mai trebuie AM , expropieri , avizari , etc.
Nu se putea face act aditional direct cu UMB ?
Da, dar cu pasajul deja dat în circulație poate fi gata înainte de nodul cu A1.
Cu UMB probabil nu e loc . Costă peste cât s-ar putea suplimenta legal contractul.
Ionut, monarhul zice ca poporul e suveran. Buna asta!
Soluția definitivă e mai complicată ca pași. Însă cea temporară mai deloc.
Pe scurt, unde avem DN 65 deviat lângă Colonești punem un giratoriu temporar în capăt de DX. A la Iernut. Și ținem pasajul închis. Asta e soluția quick and dirty
Eu acum am sesizat că în licitația prezentată mai sus CN1055173 (https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100228808/)
ELABORARE STUDIU DE PREFEZABILITATE ȘI STUDIU DE FEZABILITATE Noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonești și DJ 659 - Suseni
Se propun de fapt 2 noduri noi.
Necesitatea celui de-al doilea nod cu DJ659 mie chiar îmi depășește puterea de înțelegere!
(https://i.imgur.com/eOwYNeA.png)
Nodul ar deservi toate satele din zona Suseni, in total ~3500 de locuitori, care ar fi astfel mai accesibile dinspre Pitesti si zona s-ar putea dezvolta.
Similar nodul de la Colonesti, dupa ce se va inaugura T4, va continua sa serveasca satele din zona.
Infrastructura trebuie sa serveasca si comunitatile locale, nu doar traficul de tranzit. Si nu cred ca un nod la Colonesti sau Suseni ar provoca vreodata blocaje de trafic pe DX. Vezi si A1 care are noduri dese, aproape cu fiecare drum local, si cu toate acestea, dupa ce treci de centura Bucuresti traficul e fluent. E bine pentru localnici.
@oneLess normal ar fi sa avem noduri si la intersectii cu drumuri judetene nu doar cu cele nationale.
Ce folos ai ca iti trece autostrada prin spatele curtii daca nu poti sa te urci pe ea si investitorii iti fug catre satul vecin care are acces mai bun;
In schimb te alegi cu poluare fonica cat si cu emisii de noxe si particule, cetateni nemultumiti de exproprieri si trafic de tranzit care altfel ar circula pe DX.
Avantajele evidente ale acestui nod sunt urmatoarele:
-nodul are deja pasajul construit, trebuie doar bretele ieftine;
-comuna Suseni si satele adiacente primesc acces mai bun;
-comunele Oarja si Bradu scapa de o parte din traficul de tranzit spre Pitesti respectiv A1.
Orice nod in plus ajuta, unul in minus strica!
Noduri se pot face si pe ieftin. Daca exista un pasaj, nu trebuie sa faci mai mult decat o banda de iesire care sa se termine cu un STOP, unde cel care iese se opreste si face stanga sau dreapta pe langa pasaj. Nu trebuie proiectate iesiri de 50/80 km/h cand poti foarte usor sa incetinesti si sub 30. Si asa rezolvi si cu intoarceri (pentru masini mici dar si pentru aia mai mari) pentru cei care au ratat iesirea anterioara, si asa mai scapi de retardatii care conduc pe contrasens.
Să punem și aici!
Quote from: oneLess on June 26, 2023, 11:06:34 PMAzi [26 iunie/nota redacției :D] era data limită pentru depunerea ofertelor pentru licitația CN1055173 (http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100228808/)
ELABORARE STUDIU DE PREFEZABILITATE ȘI STUDIU DE FEZABILITATE Noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonești și DJ 659 - Suseni
Stare procedură a devenit SUSPENDATĂ ! Fără explicații suplimentare!
Colega Podaru, ne spuneți și nouă de ce s-a suspendat?
Quote from: tom_sawyer on August 21, 2023, 10:21:58 PMS-a anulat astăzi licitația (SF pentru nod definitiv la Colonești).
http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100228808/
Reluată:
[CN1058828 (http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100169805)] Elaborare Studiu de Fezabilitate Noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonești și DJ 659 - Suseni
Data publicare: 25.08.2023
Depunere oferta
Data limita: 10.10.2023 15:00
1. Ofertant unic : SPECIALIST CONSULTING SRL,
2. Ofertant unic : Total Business Land SRL,
3. Ofertant unic : Like Consulting SRL,
Firma SPECIALIST CONSULTING SRL a câștigat contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construirii celor două noduri rutiere de descărcare de pe Drumul Expres Craiova - Pitești (DX12) pe DN65 (Colonești), județul Olt și DJ659 (Suseni), județul Argeș!
Contractul are o valoare de 1,25 milioane de lei (fără TVA) și o durată de 8 luni, din care 7 luni pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate.
Investiția (finanțată prin PT) este necesară ca urmare a construcției drumului expres Craiova - Pitești care generează valori de trafic suplimentare.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
facebook.com/CristianOvCPistol
Nu vreau sa ma dau cunosocator sau expert , la un SF pt 2 Noduri rutiere care implica 4 giratorii la capetele podurilor este nevoie de 8 luni ?
Si cand au loturi intregi SF este de 12 luni .
Nu sunt cam exagerate aceste alocari de timp ?
^ Ai mai spus-o odată colegu'.
Poate există ceva utilități acolo, poate pământul acela are niște proprietari ! Poate mediu ! DN65 dacă îl închizi o oră creezi haos ... Poate multe altele ...
Cu stimă !
^^^
Pe SEAP, licitația este în stadiu "deliberare" din februarie a.c.:
http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100238981/
S-a semnat contractul sau nu? Ulterior desemnării câștigătorului, s-a depus o contestație, respinsă de CNSC.
^
Elaborare Studiu de Fezabilitate Noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonești și DJ 659 - Suseni
Contract numar / Data
92/29667 / 25 mar. 2025
Ofertant castigator
SPECIALIST CONSULTING SRL / RO19019918
Valoare contract
1255929.67 RON
https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100169805
[CN1079820 (https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100193631)] Elaborare Studiu de Fezabilitate Nod conexiune Drum Expres Buzău – Brăila cu Drum Expres Brăila – Galați și drumul de legătură dintre Podul suspendat peste Dunăre la Brăila și Drumul Expres Brăila (Jijila) – Tulcea (Cataloi)
Data publicare: 04.04.2025
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 3.274.529,29 si 3.868.080,07 Moneda: RON
Depunere oferta
Data limita: 15.05.2025
Alta farfurie cu macaroane scăpată pe jos :madwife: