Cu ocazia lansarii licitatiei pentru studiul de fezabilitate al centurii Sighetu Marmatiei, am deschis acest topic.
Asadar, a fost lansata licitatia pentru realizarea SF Centura Sighetu Marmatiei https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100155779/ (https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100155779/)
Depunerea ofertelor se va face pana la 06.07.21, iar evaluarea lor pana la data de 06.11.2021.
Durata contractului este de 18 luni, din care 6 luni realizare SF, iar 18 luni asistenta pentru depunerea documentatiei de finantare.
Sper ca se va lua in considerare si o legatura cu viitor pod peste Tisa din zona Teplita
(https://i.imgur.com/qp8cvJq.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Sunt foarte curios cum va evolua acest proiect. Cel putin partea sudica, pe malul Izei/sub dealul Solovan mi se pare absolut utopic. :headache: :dunno:
Clar ca in sezonul turistic e necesara centura, dar autoritatile locale ar trebui sa aiba grija si de strazile din localitate. Niste sensuri unice si asfaltari serioase sunt prioritare acolo.
Am tot uitat sa scriu ca nu este decat un ofertant (CONSTRUCT C.D.P.) si s-ar putea sa aflam mai repede de la ceva surse locale cum merge evaluarea ofertei.
Din cate se aude, semnarea contractului cu acesta asociere ofertanta (Specialist Consulting SRL București & Construct CDP SRL Baia Mare) se va face cat de curand.
Singurul ofertant a fost descalificat, procedura de achizitie publica a fost redeschisa in SICAP cu termen de depunere a ofertelor 22.12.2021
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100174902/ (https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100174902/)
"Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate (SF) pentru Varianta Ocolire Sighetu Marmației"
Licitatia a fost anulata astazi.
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100182577/ (https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100182577/)
QuoteContractul privind efectuarea studiul de fezabilitate a centurii rutiere a municipiului Sighetu Marmației a fost atribuit firmei Drum Pod Invest SRL din Iași, aceeași care proiectează și centura rutieră a municipiului Baia Mare. Lucrarea a fost estimată de beneficiar (CJ Maramureș) la suma de 1,72 milioane de lei (suma, care conține TVA și este echivalentă cu circa 350.000 de euro, urmând să fie plătită în părți egale de Consiliul Județean Maramureș – care a aprobat încă din decembrie 2020 suma de 864.300 de lei pentru finanțarea a 50% din contract – și Primăria Sighetu Marmației).
Sursa (https://2mnews.ro/exclusiv-s-a-semnat-contractul-pentru-proiectarea-centurii-rutiere-a-municipiului-sighetu-marmatiei-afla-cine-a-castigat-contractul/)
^
[CN1039231 (http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100136733)] Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate (SF) pentru Varianta Ocolire Sighetu Marmației
Data publicare: 11.02.2022
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Valoarea totala estimata:1452605.04 Moneda: RON
O singură ofertă:
1. Ofertant unic : DRUM POD INVEST
Ofertant castigator
DRUM POD INVEST
Valoare contract
1452605 RON
http://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100292547
Podul peste Tisa si drumul de legatura
Sursa: facebook (Ionel Bogdan - presedintele CJ MM)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230826/047b14136b2ef529287c5d9b090ea498.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230826/b4ca84df938e04478ea6b0d49d07db6a.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230826/6ac71e92d50281f28c3433e2d039d7f5.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230826/aeb3fe2e7acf73e2c55a68bcf5ac0bda.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230826/98cefb4ddcf2619154618c45c2daf181.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230826/df036b8243a2f98918c4cbdff519c25e.jpg)
Quote𝗜𝗻𝗰𝗮 𝘂𝗻 𝗷𝘂𝗱𝗲𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗼𝗽𝘂𝗹 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲𝗻𝗲𝗿𝗶𝗮𝘁𝗲𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝘁𝗲 𝘀𝗶 𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗰𝘂 𝗠𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝘀𝗶 𝗜𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶
În ultimii 3 ani, conducerea județului Maramureș a înțeles necesitatea coordonării între autoritățile locale și autoritățile centrale pentru dezvoltarea și implementarea proiectelor benefice atât pentru cetățeni, cât și pentru economia județului.
Astfel, au fost dezvoltate mai multe 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲𝗻𝗲𝗿𝗶𝗮𝘁𝗲 între Consiliul Județean Maramureș, prin domnul președinte Ionel Bogdan și Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, iar astăzi avem în județul Maramureș primele obiective de investiție strategice de infrastructură din ultimii 30 ani, în valoare de aproximativ 𝟭 𝗺𝗶𝗹𝗶𝗮𝗿𝗱 𝗱𝗲 𝗲𝘂𝗿𝗼.
În cadrul vizitei, am analizat stadiul proiectelor și am efectuat inclusiv vizite pe teren, împreună cu conducerea și echipa de implementare a CJ Maramureș și CNAIR, după cum urmează:
-
-
3️⃣ 𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 𝗦𝗶𝗴𝗵𝗲𝘁𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝗲𝗶: centura în lungime de 5.52 km, ce va face legătura cu cele două drumuri naționale care tranzitează orașul (DN18 - legătură cu Vișeu - Borșa - Baia Mare și DN19 - legătură cu Negrești-Oaș - Satu Mare), precum și cu noul pod peste râul Tisa, ce se află în construcție
✅️ studiile geotehnice și procedura de mediu se află în derulare
✅️ finalizarea Studiului de Fezabilitate este estimată în decembrie 2023
✅️ valoarea estimată a investiției: peste 20,1 milioane euro, fără TVA
7️⃣ 𝗣𝗼𝗱 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗿𝗮𝘂𝗹 𝗧𝗶𝘀𝗮: presupune construcția unui pod nou peste râul Tisa format din două poduri paralele, câte un pod pentru fiecare sens de mers, dar și a unui Punct de Trecere a Frontierei și drumuri de legătură
✅️ contractul de proiectare și execuție se află în derulare, iar de câteva luni, au început lucrările pe partea României, stadiul acestora ajungând la 22%
✅️ zilele trecute am avut o întâlnire la Sighetu Marmației, dar și o vizită pe șantier cu partea ucraineană, pentru a accelera procedurile de lucru, astfel încât constructorul român să poată înceapă lucrările și pe malul ucrainean
✅️ valoare contract: peste 33,75 milioane euro, fără TVA
Irinel Ionel Scriosteanu (https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu)
(https://i.imgur.com/D8Ff2lu.jpg)
(https://i.imgur.com/IN5BLWC.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (https://proinfrastructura.ro/poze.html)
Au inceput lucrarile si pe malul Ucrainian care cuprind in momentul de fata ,organizarea de santier si defrisarile necesare.
Tablierul metalic necesar podului este produs in Baia Mare si va incepe livrarea lui in santier incepand cu luna iunie.
Mai au ucrainenii bani de astfel de lucrări?
05.07.2024
Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii a avizat astăzi Studiile de Fezabilitate pentru realizarea a 3 proiecte în județele Ilfov și Maramureș, după cum urmează:
𝗠𝗮𝗿𝗮𝗺𝘂𝗿𝗲𝘀:
➡️ 𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 𝗦𝗶𝗴𝗵𝗲𝘁𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝗲𝗶, care va face legătura cu cele două drumuri naționale care tranzitează orașul (DN18 - legătură cu Vișeu - Borșa - Baia Mare și DN19 - legătură cu Negrești-Oaș - Satu Mare), precum și cu noul pod peste râul Tisa, ce se află în construcție.
🔹 Valoarea totală a investiției este de 48 milioane euro cu TVA, finanțare asigurată prin Programul Transport 2021-2027
Acest proiect se realizează la solicitarea și în parteneriat cu Consiliul Județean Maramureș.
facebook.com/IrinelScriosteanu
Quote from: survola on May 31, 2024, 04:41:29 PMMai au ucrainenii bani de astfel de lucrări?
Bugetul pentru acest proiect e asigurat 100% de Romania.
Pod "Tisa" A inceput construirea platofrmei/podului provizoriu astfel incat sa poata fi accesat malul Ucrainian pentru continuarea lucrarilor;
Sectiuni a tablierului metalic sunt ridicate si montate pe suportii provizorii, se continua productia acestuia la subcontractor, estimare de finalizare, toamnase estimeaza finalizarea acestuia in toamna acestui an;
Se lucreaza la terasamente, utilitati, rigizidare poduri de descarcare;
Detalii mai jos :D
21.08.2024
Au fost avizate în ședința Consiliului interministerial de avizare lucrări publice de interes național și locuințe la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației Studiile de fezabilitate pentru realizarea a 2 proiecte în județele Ilfov și Maramureș, după cum urmează:
𝗠𝗮𝗿𝗮𝗺𝘂𝗿𝗲𝘀:
➡️ 𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 𝗦𝗶𝗴𝗵𝗲𝘁𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝗲𝗶, care va face legătura cu cele două drumuri naționale care tranzitează orașul (DN18 - legătură cu Vișeu - Borșa - Baia Mare și DN19 - legătură cu Negrești-Oaș - Satu Mare), precum și cu noul pod peste râul Tisa, ce se află în construcție.
🔹 Valoarea totală a investiției este de 48 milioane euro cu TVA, finanțare asigurată prin Programul Transport 2021-2027
facebook.com/IrinelScriosteanu
Astăzi, 06.09.2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:
Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții ,,Varianta de ocolire Sighetu Marmației", județul Maramureș
Scurtă descriere
Proiectul are ca scop realizarea Variantei de ocolire a municipiului Sighetu Marmaţiei, ocolind municipiul Sighetu Marmaţiei, pentru fluidizarea fluxului de trafic dinspre DN18 Baia Mare-Sighetu Marmaţiei-Borşa-Iacobeni şi DN19 limita județului Satu-Mare-Săpânţa-Sighetu Marmaţiei (DN18), care reprezintă căile de intrare/ieșire în/din municipiul Sighetu Marmației. Întregul traseu al variantei ocolitoare al municipiului Sighetu Marmaţiei propus ca amplasament este situat pe raza administrativă a municipiului Sighetu Marmaţiei.
Obiectivul de investitii este inclus în Planul Investițional aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1312/2021, în cadrul listei proiectelor de variante de ocolire regionale finanțabile prin Programul Transport 2021-2027.
Principalii indicatori tehnico-economici ai obiectivului de investiții au fost aprobați cu Avizul Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național și Locuințe nr.47 din 21.08.2024 și sunt următorii: lungimea traseului: 4,153 km, lățimea platformei: 18,00 m, lățime parte carosabilă 2x3,50 m, poduri/pasaje/viaducte 2 buc.
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 238.843 mii lei, din care C+M (inclusiv T.V.A.) 152.116 mii lei.
Durata de execuție a obiectivului de investiții: 24 luni.
Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile - Programul Transport (P.T.) 2021-2027 și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
MT (https://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/5469-hg06092024dacrtm)
Quote𝗣𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁 𝗮𝗽𝗿𝗼𝗯𝗮𝘁 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗮𝗺𝘂𝗿𝗲𝘀
Astăzi au fost aprobați în ședința Guvernului României indicatorii tehnico-economici necesari realizării încă unui proiect în județul Maramures, respectiv 𝗩𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 𝗦𝗶𝗴𝗵𝗲𝘁𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝗲𝗶.
Varianta de Ocolire Sighetu Marmației va face legătura cu cele două drumuri naționale care tranzitează orașul (DN18 - legătură cu Vișeu - Borșa - Baia Mare și DN19 - legătură cu Negrești-Oaș - Satu Mare), precum și cu noul pod peste râul Tisa, ce se află în construcție.
Scopul proiectului constă în ocolirea Municipiului Sighetu Marmației și în creșterea fluidizării fluxului de trafic dinspre DN18 și DN19, întregul traseu fiind amplasat pe raza administrativă a orașului.
Prevede construirea a:
✅️ 4,15 km lungime traseu
✅️ 2 structuri:
1) Pod peste râul Ronișoara situat pe drumul național DN18 la km 58+968
2) Pasaj pe varianta de ocolire peste CF la km 3+700
✅️ spațiu de servicii tip S1
✅️ sistem de transport inteligent ITS
✅️ iluminat public
✅️ lucrări de colectare și evacuare ape
Valoarea totală a investiției este de 48 milioane euro cu TVA, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027.
Acest proiect se realizează la solicitarea și în parteneriat cu Consiliul Județean Maramureș, prin domnul președinte Ionel Bogdan, iar obiectivul este inclus în 𝗣𝗹𝗮𝗻𝘂𝗹 𝗜𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021.
Comunica I.I.Scriosteanu
Sursa (https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid02Zt8miRhsnTXLoBLrULefh2Ard9bWPfRft4wYKgJmXuiKHdW7kZ4Z7uTNYh2G7vC9l)
Pod "Tisa"
Continua lucrarile la Podul peste Tisa.
Grizile metalice au fost asamblate pe pilonii finalizati, pe partea UA se foreaza pilotii necesari
Terasamentele au crescut peste "podurile de descarcare"
Cladirile vamale sunt "la rosu"
(https://i.imgur.com/FSF6rqF.jpeg)
(https://i.imgur.com/BlYc5ko.jpeg)
(https://i.imgur.com/AMYyNx0.jpeg)
(https://i.imgur.com/xhzJjL5.jpeg)
(https://i.imgur.com/4AUCjpD.jpeg)
(https://i.imgur.com/J3rBa7B.jpeg)
(https://i.imgur.com/lOet8yJ.jpeg)
(https://i.imgur.com/uE2IydU.jpeg)
(https://i.imgur.com/pIMhUIz.jpeg)
(https://i.imgur.com/bhAH6sm.jpeg)
Powered by API/PUM imgur uploader (https://proinfrastructura.ro/poze.html)
Sunt curios cum se va comporta toata zona respectiva cand va veni Tisa furioasa... daca acele subtraversari nu vor prelua debitul viiturii asa cum spera proiectantii, mare parte din apa o va lua spre zona locuita...e interesant de vazut ce va fi la peste 1500mcs...