S-a aprobat documentația de către PMB si PS3 (PUZ) si deja exista activitate.
Ce activitate "există"?
Poza preluata de la colegii electrici, by colegul adrenalina2580
Prima cupa,
(https://i.imgur.com/mEBR3n6.jpg)
Exista si termen de finalizare?
De unde a aparut lucrarea asta, fara sa nu auda nimeni nimic? O fac firmele primariei?
am gasit aici (https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/1471)
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal PUZ- CONSTRUIRE CALE DE COMUNICAȚIE PESTE OBSTACOL NATURAL, RAUL DAMBOVITA ȘI ACCESIBILIZARE CIRCULAȚIE - ZONA STR. NICOLAE TECLU, SECTOR 3, BUCUREȘTI
anuntul (https://www3.pmb.ro/storage/proiecte/1575984065PUZ_CONSTRUIRE_CALE_DE_COMUNICATII_PESTE%20OBSTACOL_NATURAL_RAUL_DAMBOVITA.pdf)
e si un comentariu "tehnic"
QuoteMIRCEA VOINEA 2019-12-11 22:23:47
Bună seara, aş vrea să vă semnalez o inadvertenţă în planşa de reglementări a documentaţiei PUZ. Cele două zone încadrate în zona V4 (din spre râul Dâmboviţa), au menţiunea pe plan "conform PUZ Sector 3", dar RLU-ul din PUZ-S3 ptr. UTR V4 : POT - nu este cazul, iar CUT - fără obiect (similar cu UTR V5) şi nu cum este menţionat POT = 15%, CUT = 0,2. Din PUZ-S3 rezultă că nici instalaţiile - liniile de înaltă tensiune aeriene LEA, nu mai sunt permise în zona V4,V5 (trebuia menţionat la art 10 şi UTR V4,V5 în RLU S3 - H max. clădiri= 0,00m cu excepţia instalaţiilor), şi nici străzi de categoria a II-a cu profil de 24m nu sunt permise în V4 conf. pct 9.7.11 - Circulaţii şi accese UTR V, fiind permise doar alei principale, drumuri de halaj alei de aprovizionare şi întreţinere, cu asigurarea accesului pe drumurile de halaj, pentru maşinile de pompieri la lac (care lac ????). În proiectul de Hotărâre nu există menţiunea că aceasta modifică parţial sau completează documentaţia PUZ S3 care este în vigoare. Se menţionează că documentaţia este valabilă până la aprobarea unei alte documentaţii PUZ.
interesant. Acum nu că aș fi împotriva unui nou pod peste Dâmbovița ( trebuie cât mai multe) , dar aparent acolo există doar acel "confort city" care pare a fi beneficiarul lucrării."Primăria în slujba cetățenilor, mai ales a unora..."
Pai cam singurii din zona, dar e si cam la jumatatea distantei intre 2 poduri.
E buna zona.
Orice pod peste Dambovita e un plus, totusi sunt curios daca ramane la 90 de grade ca in PUZ sau oblic cum e in in Planul de incadrare:
(https://i.imgur.com/M1QB2qO.png)
un lucru interesant pe care nu îl remarcasem este că pe malul celălalt nu mai e București, ci Leordeni. Pentru că ar avea sens dacă ai continua și mai departe, dar mai departe nu prea ai cum decât în coordonare cu Ilfov-ul. Mă rog...
Acum au motiv sa faca ceva cei din Popesti. Orice strapungere fara pod era inutila,cat timp punctul de intoarcere e pe DNCB.
Da, până la urmă oricum e utilă trecerea. Faptul că acel complex aparține primarului sectorului trei e scris chiar și pe Wikipedia, dar în definitiv dacă interesul public și interesul privat coincid, cu atât mai bine :) Sper că această fericită coincidență să se repete și în Popești-Leordeni și să ducă la apariția unei alternative locale la DNCB.
Eu nu va inteleg ce aveti cu Negoita. Tin sa va reamintesc ca e primar de 8 ani iar Confort city e terminat de 10. Deja e vandut in amre parte.
Intre timp acolo a aparut si Trend residence si inca un ansamblu. Si toata zona se va popula dupa aparitia acestui pod.
Nu pare ideal sa astepti 8 ani sa incepi sa faci podul. Altii au rezolvat in 2-3 ani cand era vorba de interesul propriu. Sau poate are de gand sa mai construiasca pe acolo.
Nu am ceva în mod special cu el, doar că acest pod parcă a apărut din senin, nu presă, nu comunicate de la primărie, nu SF-uri.... Sau poate or fi fost și nu știu eu.
eu stiu de proiect de acum 10 ani. Pe atunci imi cautam un apartament si ma oprisem si la cele din confort city. Aveau suprafata generoasa si preturi mici, iar splaiul era liber. De la Unirii pana acolo faceai 15 minute. Problema e ca la intoarcere era dublu, ca trebuia sa iesi in DNCB.
Se spunea de atunci ca se va face "imediat" un pasaj acolo.
Cand a ajuns Negoita primar, chiar am crezut ca se va face destul de repede. Intre timp au trecut 2 mandate, asa ca tind sa cred ca nu mai sunt ale lui (stiu ca i-au laut si ANAF-ul cateva).
Revenind la pasaj, nu ar strica o linie de autobuz Leordeni- Metrou Nicolae Teclu. Daca intra si pe Victor brauner si apoi sa se intoarca prin zona comerciala, cu atat mai bine. Ca la tramvai nu-mi permit sa visez.
PS. eu stau langa Mihai Bravu, asa ca nu am interes direct, desi am fost de cateva ori la terenul de fotbal de pe stanga splaiului si a trebuit sa intorc la centura sau sa intru chiar pe Nicolae Teclu (care e bombardata)
Atunci poate n-am mai urmărit eu ( m-am mutat din oraș de mai bine de zece ani). Traversarea Dâmboviței e una din problemele principale ale orașului ( toate traversările sunt full aproape permanent) deci cu cât mai multe cu atât mai bine. Probabil că e o moștenire a perioadei de dinainte de criză, care nu s-a mai putut face atunci.
@dr4qul4, "... Nicolae Teclu (care e bombardata)"
De cand ai fost ultima data, strada este complet asfaltata, cap-coada (pana in Splai)
Poze de astazi 15 martie 2020
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200315/0790b5bae4a442e726ba2b5fd970e90a.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200315/e2e7026e166ec5484538d170a41ad361.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200315/7f99385e4a502a6e718504a2281e328a.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200315/1a47a54db29ff225943274ead928205c.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200315/07c85527c4674b7400039cfc3203a6fa.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200315/5d8d0f48c5d1da3f8bad6d616b32ce65.jpg)
Multumesc Danutzu. Nu ca as fi mers prea des la terenul acela in ultimii 3-4 ani, dar cand am fost am intors la DNCB sau mai nou waze-ul m-a bagat prin Lunca Dochiei (pe podul nou de la NG si imediat dreapta), strada asfaltata de curand.
Intr-un fel era normal ca Nicolae Teclu sa fi fost si ea asfaltata (multe stradute din zona au fost), dar ar trebui si dublata.
Ce interes este de se face ... vrea cineva să dezvolte în zona vreun complex imobiliar ... :o
Eu zic ca ar fi si o scurtatura pentru a ajunge in A2, mergand pe chei si sa nu mai stai la DNCB sa faci stanga...
Sau ca sa nu mai mergi pe NG, si sa stai pana faci dreapta pe Pallady, si apoi sa ai semafoare, treceri de pietoni, etc...
Daca acum nu are utilitae, o sa ii gasim noi.... 8)
eu sunt curios cine executa lucrarea
@Morning5tar ai vazut cumva sigla celor de la Algorithm Constructii S3?
Sunt 3.3 km de la ultimul pod - asta e prima utiliate.
E cartierul acela acolo si probabil o sa se faca acum mai multe in zona.
Ajuta ce a zis @danutzu_1069 mai ales ca in DNCB stai ceva si nu e chiar asa sigur sa faci stanga.
E foarte util proiectul indiferent de alte posibile interese.
@rocklee, acest pasaj are utilitate acum. Trebuia sa fie gata de 3-4 ani. Vorbium de o investitie minima (daca nu se cere cumva vreun hobanat cu gabarit de navigatie...).
Pe langa iesirea spre A2, acest pasaj va lega in Sud unul din dormitoarele Bucurestiului. Pe langa Confort City (unde avem 1680 de apartamente) si trend residence (unde mai avem cateva sute de case si apartamente) mai leaga si Popesti-Leordeni-ul care in acest moment are o singura legatura prin Bucuresti (Piata Sudului).
In Nord avem Metrou, depou tramvai, autobaza stb, o zona comerciala care include orice iti poti imagina si o zona rezidentiala noua (30-50k apartamente) lipita de unul din cele mai mari cartiere ale capitalei. Iar in zona de mijloc inca mai rezista cateva fabrici.
Loc de construit mai e si la nord si la sud de pasaj dar exista o problema: Glina e exact acolo cu groapa de gunoi dar mai ales cu statia de tratare a apelor uzate. Miroase destul de rau. Nu ar strica sa faca si un parc mare acolo (si mai multe mai mici).
Aici se lucreaza de zor. Au inceput excavatiile si pe malul sudic, pe malul nordic au adus cele necesare pentru bentonita, urmeaza sa vina si utilajul...
Nu vreau sa fac campanie politica, dar 2 luni pt un pod? bine..carcotas am fost si la parcarea Decebal ??? Video min 41:20 (https://www.youtube.com/watch?v=ojkntIcr6f0)
Pod e cam mult spus. Vorbim de un capac pentru un canal de 43m. Putin mai sus s-au facut 2 langa pasajul NG. Banuiesc ca se face destul de usor: Niste piloti forati, si dupa aia doar prefabricate.
Mie mi se pare incredibil ca se lucreaza deja. Avizul de la apele romane dureaza de obicei cat executia.
^ aviz de la Apele Romane? Ce este ala Aviz?
Tu nu-l stii pe Negoita si ce poate muschii lui....
Lasand gluma la o parte, este buna intrebarea....
si nu numai avizul asta, ci si altele...
Daca ma gandesc bine, un pic mai sus de N Griorescu incepuse sa faca statie de sortare... la care, tot asa, nu avea nu stiu ce aviz....
Pai lucrarea a aparut peste noapte pentru majoritatea. Deci poate e prima lucrare care asteapta toate avizele si dupa incepe.
@rota Algorithm Constructii S3 este antrepenor general.
Lungime pod 41,30 m, latime 21,10 m, parte carosabila+trotuare+piste biciclete, suprastructura va avea 16 grinzi prefabricate(le au deja).
Valoare totala lucrari 13.537.438,36 lei, inclusiv TVA
Din S3 intelegem ca e firma primariei? (asa s-ar explica cum au inceput dintr-o data)
Da, gasiti mai multe detalii in H.C.L. S3 nr. 794/19.12.2019
(https://i.imgur.com/r4VP1FR.jpg)
Sursa (https://www.facebook.com/profile.php?id=100012268365283&__tn__=%2Cd%2AF%2AF-R&eid=ARAJldq5JEstL5RdxDoF95xMRuUCt92bhZOYOy8lfKQUKnQCk2qD8U46e32Pl81wk1Vks8kCZQ9Cm2CM&tn-str=%2AF)
(https://i.imgur.com/KNHqRCU.jpg)
(https://i.imgur.com/2fdvfwo.jpg)
Sursa (https://www.facebook.com/Robert.Negoita/?__xts__%5B0%5D=68.ARAVhpdj15-tGqNyFQCflwHrw6qHo_BdUlv7Kgp-3_ScxAt0UIp7Mnw2VUyzN0S43xUyndRJS4oRq332vu8rYY3eUPqSRqf5fwbkRUCBK37ZtwrFrQZgvB5EulaYOPrhKd96tHpKj9CrLZIgSgSDaUwoM8m255y6KKhTkYGklu_RaY2yQwSQS_vyRDyvInq-gjdqpuAYXnLULTcjf4sKetRv8WC-Ia1N19NVJpCwimjHweCo1heoVjtjneF3iK5q0WKX1baa0X51ADyr3vYtme4POae85sV3tv87YozKCZCLOektCntDJlq6Ec2ldqegD_38&__tn__=k%2AF&tn-str=k%2AF)
Ce viteza pe lucrarea asta!
Oare respecta gabaritul pentru canalul navigabil? Sau doar la autostrazi se cere asa ceva (NG, DNCB si DC-ul de la Balaceanca sunt tot la nivel)
(https://i.imgur.com/AbGkwGu.jpg)
(https://i.imgur.com/XbGwp3S.jpg)
(https://i.imgur.com/TT5Ewhy.jpg)
(https://i.imgur.com/gmfLSFQ.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Sursa: https://www.facebook.com/Popesti2Bucuresti/
Si un mic VIDEO (https://www.facebook.com/Robert.Negoita/videos/521248631899173/)
Poze de acum 40 de minute via Robert Negoita
(https://1.bp.blogspot.com/-15rkIzWU9hw/XpliXSn8agI/AAAAAAABwhM/fuLEEYBE4roI1YavjfGoBBxZdHCV9UWMgCLcBGAsYHQ/s640/0.jpg)
(https://1.bp.blogspot.com/-dZPr5O9LsBM/XpliXRw51pI/AAAAAAABwhI/X0JqVzxnx_0o4MlT_QSg-z5aeJzBKmjgwCLcBGAsYHQ/s640/93769966_2528428377487209_6709086770048270336_n.jpg)
(https://1.bp.blogspot.com/-WWWubyOHi8M/XpliXZeulGI/AAAAAAABwhQ/bzXtlYZ6ZiwMzQGtOgKXJ5dfBB-aZqmSgCLcBGAsYHQ/s640/94104308_2528428297487217_8342674828007833600_n.jpg)
(https://1.bp.blogspot.com/-HYuP-1g5TTI/XpliYGYNuMI/AAAAAAABwhU/kVg7YdyeAsg34meq_tKa9O2one9BzfoYwCLcBGAsYHQ/s640/94143717_2528428360820544_915976461058310144_o.jpg)
Sa-i spuna cineva lu Negoita ca normele de protectia muncii in santier sunt pentru TOTI cei din santier...
Casca si incaltaminte adecvate.
Chiar si manusi....
pentru poze de insta si fb, nu ai nevoie de casca :lol: bocanci de santier are, sunt pozati in fiecare zi.. in plus e campanie, ai voie :lol: :lol:
au montat astazi 3 grinzi peste pasaj si descarcau inca 2.
LE:
Video (https://www.facebook.com/primariesector3/videos/666701594183818/)
Foarte tare. La primăria generală ar fi durat cel puțin 2-3 ani să ajungă în stadiul acesta.
Sa speram ca nu se taie bani de la aceasta lucrare.
(https://i.imgur.com/CsrQ8XB.jpg)
SURSA (https://www.facebook.com/macarale/?__xts__%5B0%5D=68.ARA10_qPelhOduTkk3RXOi9a10oufdFOy0RP-q-2taVALCkHrnYzyzx3BvXgjypqjYGDiIZ03SA04HYJ-dSFarCcQcV0k3-VzA_awhIPiJA38eDzHHW0MDKk8E9MPSZh9AcplMzgG0qfejcK9eEQFWJCqu62ax3-S_vkDkcQdQOIk2D52pXg7jR2uGnqJrfk_lNJ8Ar--RkqFKWZYVUp4Kg6UMmD_oJ7TeMLMUS5U7z38G7QjpeE3X05eazA6ObX5HRDtus6agPCT5NtrCvtIWshhPmC9mjDwgiHlTPEBYzkj0AXn2UY5rV7kWyUG16srpuT81aM57o3uPJ5uCnPFRB0BYiqHSjIKGTdPgqQkdFooVc1VuBJPV99&__tn__=k%2AF&tn-str=k%2AF)
Sunt asezate toate grinzile. De ieri a început să se lucreze la armare.
Ar trebui numit "Podul Pandemiei" având în vedere că a început odata cu izolarea si in ritmul asta are toate șansele să fie terminat cand iesim din case.
Quote from: dr4qul4 on April 15, 2020, 02:39:41 PM
Oare respecta gabaritul pentru canalul navigabil? Sau doar la autostrazi se cere asa ceva (NG, DNCB si DC-ul de la Balaceanca sunt tot la nivel)
"Portul" e construit putin mai in aval, imediat dupa linia de centura. Cred ca in aval de punctul ala ar fi trebuit sa fie navigabila.
Dambovita este (ar fi trebuit sa fie) navigabila doar in aval de ceea ce ar fi urmat sa fie portul (turistic) Glina (https://goo.gl/maps/sAvwcYWF2GpMgctRA)...
Intre Lacul Morii si Glina, Dambovita are multe stavilare, dar nici o ecluza.
Deci in oras NU are cum sa fie navigabila decat "pe portiuni" - adica intre doua stavilare succesive...
Adica cel mult cu barcute.
si cu podul asta (https://goo.gl/maps/eReh4Pc1QH1XCJBCA) ce facem? Pare identic cu cel care se face acum la N Teclu. Doar ca e dupa Glina.
Eu zic ca nu are rost sa mai discutam despre Dambovita navigabila.... Este ceva de domeniul trecutului, si care nu se va face...ever...
Nici macar Argesul....
Doar mai sunt unii ancorati in trecut si isi mai aduc aminte de treaba asta... si o scot pe tapet...
(https://i.imgur.com/msboOP6.png)
Sursa (https://www.facebook.com/Robert.Negoita/?__tn__=%2CdkC-R&eid=ARCWRcjVsE3KM7oykPhfco8F5CwInkFE85-BZzwtgQ-T-8qfQvcG6Xx-jCYnMxhqAdGTIbivtwCYhkwG&hc_ref=ARRnVP_pMp4918PX6XzujqJxeMQWQcFCGvtHg8rhMVdZQKmlASruGgiHcg_dNqCp4-E&ref=nf_target)
Absolut superb merge proiectul asta! :cheers:
(ca multi altii sunt surprins de fiecare data cand un proiect merge normal!)
Proiect facut in regie proprie. Daca PS3 poate face asa ceva, atunci si CNAIR ar trebui sa poata face un nod provizoriu sau chiar definitiv.
Placa de suprabetonare e turnata inca de aseara. Astazi o udau.
sectorul trei nu cumpărase o firmă de construcții? Da, merge rapid, probabil nu vom ști niciodată cât a costat, ăsta e reversul medaliei...
Da, cumparase Delta ACM 93, care a intrat in faliment...
LE
Poze cu podul suprabetonat: https://www.facebook.com/ilovesector3/posts/1348159012049624 (https://www.facebook.com/ilovesector3/posts/1348159012049624)
Vai cat de groaznic arata :(
Sa speram ca il finiseaza, zici ca e facut cu drujba......
Sigur nu ramane asa.
Negoita este omul care vrea "sa ia ochii" alegatorilor....
hai sa punem si pozele de pe I Love S3
(https://i.imgur.com/KzpPM6u.jpg)
(https://i.imgur.com/bz3VzeU.jpg)
(https://i.imgur.com/9SvZs3b.jpg)
(https://i.imgur.com/oziWZGm.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Între timp au terminat hidroizolatia si astăzi s-a turnat primul strat de asfalt. Mai au de montat bordurile si balustrada
what? au dat drumul la pod. Sursa (https://www.facebook.com/primariesector3/videos/1352015131854780/UzpfSTE4NjA1Mjk5ODA4MzQ0MjozMjE4NDQ1MDg4MTc3NTM2/)
L.E. a durat 2 luni. cost: aprox 2,5 milioane :o
așteptăm cu interes primele accidente ...
Este ok ca au ingustat gabaritul Dambovitei?
Asta e proiect?
S-a terminat in 5 pagini de forum?
1 pagina a fost doar sa intrebam despre ce e vorba si unde e. :lol:
Felicitari! :cheers:
2bogdanstancu, vroiai sa te dai cu barcuta pe acolo? Dambovita e subterana. Ce e la suprafata e doar un canal. Podul nu incurca deloc. Doar ajuta traficul.
M-am uitat pe sarite, dar vad ca vrea sa faca 2 pasaje pe Pallady la Ikea si la Drumul intre tarlale. Probabil vor fi perpendiculare pe Pallady. Poate invata si CNAIR cum sa trateze proiectele minuscule.
Nici parcarea de la Decebal nu arata prea rau.
Si a mai zis un lucru interesant: proprietarii de terenuri din zonele noi trebuie sa cedeze primariei teren daca vor ca PS3 sa largeasca strazile, pentru ca ei vor fi principalii beneficiari. Si pare de bun simt cerinta.
Vad ca Nicolae Teclu arata bine, ceea ce inseamna ca va fi mai simplu de pe Splai sa intrii pe A2 asa: pod - Nicolae Teclu - A2.
Se aplica si invers (mai ales ca vara, duminica e cam plina banda de urgena cu masini ce vor sa faca stanga pe DNCB).
Intrarea pe Teclu (din Pallady) nu arata prea bine. Practic mergi pe sinele de tramvai. Dar inteleg ca vor sa largeasca la 4 benzi toata strada. Oricum, dinspre oras spre Constanta se va merge pe podul asta. Invers nu este posibil (trebuie sa mergi in fata si sa te intorci mai bine de 500m)). Insa va fi si coada mult mai mica la DNCB. Presimt ca se va dezvolta Splaiul cu aceste 2 noi poduri.
Si mai sper sa se apuce si Popestenii sa faca o strada pana la podul asta. Sa nu se mai inghesuie toti pe Soseaua Oltenitei.
Se pare ca unii ar trebui sa-si puna niste semne de întrebare...daca se vrea si prezinta interes, se poate...
Ce e interesant este ca nu pare sa fi fost o mobilizare nemaintalnita. Doar ca a fost constanta. De la devierea circulatiei si pana acum au lucrarile au continuat lin.
Asta arata ca au avut un proiect bine facut, cu toate avizele luate in prealabil.
Stiu ca este un proiect minuscul. Dar nu pot sa uit modernizarea podului de la Mihai Bravu. Cel vechi de la sol, care a durat mai bine de 1 an (sau 2?). Sau Centura Mihailesti. Sau podul peste Arges de pe DN5 (care a facut 1 an si pare ca nu se misca nimic). Sau spatiile de servicii de pe ce autostrada vreti voi.
Asadar un pod/pasaj cu o deschidere de 35m nu ar trebui sa dureze mai mult de 6 luni (las 3 luni pt rampe, ca aici nu avem), de ce naiba avem tara plina de sensuri giratorii si de de treceri la nivel cu CF?
Păi nu e o lucrare deosebită. Până la urmă placa de la casa mea a avut 11x7 m, asta are 40x15 sau pe acolo, a durat cam la fel, doar că sigur nu am ajuns la prețuri de ordinul milioanelor :) . Probabil că fiind făcut intern le e mai ușor să "scurtcircuiteze" niște proceduri, nu în sensul să le încalce dar să se pună de acord, însă la asta contribuie și faptul că sectorul 3 are experiență bogată în tot felul de lucrări (aș zice spre deosebire de celelalte). Însă mie sincer tot nu îmi plac niște chestii: 1. Poate au existat niște discutii despre soluție în sector, la noi nu au ajuns, dar traversarea la sol într-o zonă unde se merge cu 100 km/h va duce la unele accidente cel puțin în prima fază. Nu știu care va fi soluția, probabil un semafor sau măcar niște șicane.... Pe de altă parte e clar că un pasaj ar fi fost exagerat. 2. Nefiind licitație nu știm care ar fi prețul real. Sigur, s-ar putea ca un an câștigat să merite prețul în plus, deși în acest caz specific nu prea aș crede. 3. Neexistând un studiu sau un PUZ, nu știm dacă nu cumva era mai potrivit un pasaj în altă parte, mai puțin populată, care ar fi deschis posibilitatea încă unui bulevard în viitor ( mie mi se pare că niciodată nu vor fi destule poduri peste Dâmovița :) )
Recunosc ca n-am urmarit atent, sunt insa foarte curios de doua lucruri: ce firma a executat lucrarile si cat a costat? Ah, trei. Cine a platit?
Eu sarit prin video si zicea primarul de: 2.5 milioane lei in conditiile in care ii compara cu 20 de milioane - si imagini cu aceasta lucrare. Deci am presupus ca asta e costul, dar intradevar nu am auzit concret: aceasta lucrare a fost 2.5 milioane.
L.E - de la 9.30 apar si costurile: "hai 3 milioane de lei".
Ce sa faca lumea cu 100 acolo, ca suntem in oras :D
Se obisnuieste ca traficul va porni treptat, cat va mai porni.
Sper sa nu dau informatie eronată. Primarul Negoită spunea ca( arhitecții) au evaluat la 20 milioane lei ,iar după terminarea pasajului sa constat ca a costat 2,5 milioane lei.😎
^^Minciuna prin omisiune, probabil.
Arhitectii au fost intrebati de un pasaj, au zis 20 mil. Negoita a facut o podisca, 2.5 mil.
Cine se pricepe cat de cat la costuri, poate colegul @cfdp, ne poate zice daca face sau nu banii astia. Mie mi se pare destul de mult 2.5 mil pentru ce s-a facut acolo.
Si uite asa Negoita castiga capital ca a salvat multi bani de la buget, cand de fapt, parerea mea, a facut o lucrare supra evaluata, unde a mai sifonat niste bani.
Nu neg utilitatea proiectului, cum zicea si @carutasul mai sus, orice pod peste dambovita e bine venit, mai ales in zona aceea unde sunt la kilometri distanta.
Later Edit:
Am gasit detaliile despre alte poduri realizate recent:
- un pod filmat de colegul @AlinC :
POD PESTE RAUL MURES IN ZONA LOCALITATII CAPUD ORAS TEIUS JUDETUL ALBA - Pretul estimativ:2.348.325,00 RON - Finalizat Octombrie 2019
- un pod facut de Astaldi tot peste Mures:
"Aşadar, societatea respectivă va investi din propriile fonduri peste 2,3 milioane de lei pentru construirea unui pod care va traversa Mureşul, urmând să aibă o lungime totală de 82 de metri şi o lăţime de 7,4 metri" ( Sursa (https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/pod-nou-peste-mures-in-arad-25292/)).
Se pare ca s-a deschis si este si primul incident in zona. Poza preluata de pe grupul de FB Info trafic bucuresti-ilfov.
(https://i.imgur.com/xy00zGw.jpg)
Bun, deci imi dau -1 ca am zis ca nu o sa fie incidente :lol:
Ce lucrare e aia gata fara balustrada?
^^ Politia rutiera oare ce vegheaza :)
ai mers vreodată pe acolo? Dacă mergi cu 70-80 îți iei flash-uri și claxoane la greu . Într-un fel e normal, e un sens unic fără nici o intrare din lateral, până acum ( îmi pare rău, sper că nu am cobit, era doar logic....)
Si or sa mai fie accidente (din alea mai nasoale... pentru ca,.... semafoare?
Ar fi curios de vazut avizul Politiei Rutiere.... precum si plansa(ele) cu marcajele / semnalizarile orizontale si verticale....
în ceea ce privește prețul, prețul "real" e greu de estimat. Presupun că acum S3 are propria firmă de construcții, deci niște oameni care muncesc/nu muncesc, salariu iau. Cum calculezi contribuția lor la pod? La fel cu mașini, utilaje, care stau în curte ( în mare parte, presupun, dacă nu cumva mai fac și niște lucrări.... în afara programului :) ) . Rămâne singura cheltuială cuantificabilă la materiale. Evident că nu poți compara cu o lucrare contractată, unde ai un preț total.
Daca stateau acasa (este firma de constructii a S3) costurile cu mana de lucru si cu ratele de leasing la utilaje erau aceleasi.
Continuau sa-si ia salariul intreg, la fel ca toti bugetarii si nimeni nu le putea reprosa ceva.
Poate invata si CNAIR ce inseamna regie proprie, ca sa nu mai fie nevoiti sa faca licitatii pentru toate rahaturile.
Intradevar se circula pe pod... printre muncitori si utilaje...
Au facut si marcajele rutiere, chiar au pus si semn de STOP....
(https://i.imgur.com/BuBrDtfh.jpg)
Da, se lucreaza la trotuare si balustrade... (scuzati-l pe dorel ca sta cu spatele.... :) )
(https://i.imgur.com/CTLIc8Ah.jpg)
Jos palaria. Eu am vazut acest topic si am zis ca ... lasa ... ma uit peste un an sau doi sa vad ce e, ca sa nu ma enervez prea tare. Acum mi-am luat-o, asta e. Descopar lucrarea dupa ce e data in trafic... :o
Negoita se lauda f. tare in video legat de pasaj... dar culmea, chiar are de ce sa se laude. Si zice si ceva de un pasaj pe care-l propune pe Pallady de la Ozana spre A2, cu un semafor nou la Ozana (acum nu e, si sunt de acord cu el ca trebuie). Astfel ca de la Ozana sa nu mai exista semafor / intersectie la nivel pana la autostrada. Culmea e ca si eu m-am gandit cu ceva luni in urma exact la asa ceva. Exact asa, cu un prim semafor de stocaj (de blocare a excesului de vehicule care vin pe autostrada, ca sa protejez cartierul, si ambuteiajul sa ramana pe autostrada, nu in cartier). Dar in gand am spus: zero sanse sa se faca asa ceva in RO. Acum, ca zice Negoita eu chiar cred ca o sa se faca. Chiar daca nu direct de catre sect. 3, dar ei probabil vor pregati proiectul dupa model Oradea si il vor servi pe tava PMB.
Am trecut si eu azi pe acolo la o tura cu masina pe Splai si am oprit si am facut doua poze
(https://i.imgur.com/0TifBjg.jpg)
(https://i.imgur.com/u187YqI.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Am dat si eu o fuga pana la noul pod si am descoperit o buba
(https://i.imgur.com/b3iXHDmh.jpg) (https://i.imgur.com/b3iXHDm.jpg)
(https://i.imgur.com/DpZim16h.jpg) (https://i.imgur.com/DpZim16.jpg)
(https://i.imgur.com/UK8Cmcih.jpg) (https://i.imgur.com/UK8Cmci.jpg)
(https://i.imgur.com/pDda9jth.jpg) (https://i.imgur.com/pDda9jt.jpg)
Dupa cum se observa in ultima poza foarte multe masini fac dreapta pe Splai pe interzis si foarte multe masini vin cu viteza(am prins 2 masini pe interzis) . O sa fie accidente urate acolo
Pe Splai, chiar înainte de pod e o denivelare, nu-i semnalizata.
Cel din fata mea a pus avariile si cat am stat acolo pt. poze, la fel au procedat si altii cu avariile pornite
Semnele zic: STOP si obligatoriu la stanga.
Oricum eu sper ca se regleaza strada care intra in Splai ca o sa fie multi care sa vrea sa intre pe interzis.
https://youtu.be/pYngq6ada6I
Am tras azi o fuga pana la pod. Mai au putin de lucru.
Se pare ca sunt destui cei care au invatat sa sofeze "in Arges". Cat am trecut podul, 2 masini care veneau dinspre DNCB au ratat intrarea pe pod. Prima incerca sa dea cu spatele, probabil si al doilea urma sa faca la fel (era oprit). Pur si simplu nu si-au dat seama pe unde se intra pe pod. Asta desi acolo strada e exact in capatul podului si prima banda era blocata corespunzator. Pe jos, pe pod avem dubla linie continua. Marcaj clar si vizibil pentru delimitarea sensurilor.
Banuiesc ca dupa ce treceau podul, ar fi mers putin pe contrasens ca sa se incadreze spre Confort City.
Eu as pune semafor aici.
măcar o jumătate de an până îl învață lumea :) Poate ar merge și niște șicane care să forțeze reducerea vitezei, în ideea că traficul pe pod nu ar fi mare și nu are rost să blochezi splaiul, dar nu știu, că nu îmi dau seama ce trafic va fi pe el.
Votez cu semafor.
Fie ca mergi 50 - 80 - 120 pe Splai, tot ajungi sa stai la intrare in DNCB (si aici fi bun un semafor0.
Da, aici ar merge fixată o viteză, 80km/h de exemplu, și sincronizate semafoarele pentru ea, începând de la Vitan-Bârzești. Chiar n-are rost să o lași la 50, că nu sunt obstacole pe aici, și dacă le sincronizezi îi forțezi pe toți să se adapteze.
Daca se fac 2 benzi pe N Teclu, atunci trebuie semafor.
Cei 2 nu l-au ratat din cauza vitezei. Al doilea efectiv s-a tarat pana la pasaj. A trecut prin fata podului cu 10km/h. Cred ca mergea dupa Waze ..si atat. Iar waze-ul i-a zis prea tarziu cand sa vireze la stanga.
Multi nu mai se uita la semne, marcaje si sunt mai atenti la waze decat la drum.
Este prima data cand trec pe acest pod si nu am avut probleme sa ma incadrez, desi eram in aceeasi situatie ca si ei (si m-am asigurat si ca nu vine unul tare din spate). Banda ramasa este ingustata si virajul poate fi dificil, asa ca trebuie luat cu viteza mica.
PS. Banuiesc ca ati observat ca nu am filmat eu. Pe un pod fara parapete e bine sa fii atent doar la drum.
Waze inca nu are podul pe harta...
Intreb, nu exista vreun tip de semafor inteligent care sa puna rosu pe directia principala (pe Spli) doar cand sunt masini in asteptare pe directia secundara? Bineinteles, cu repectarea unui timp minim ptr directia principala, sa zicem 90 secunde ptr inceput.
Bineinteles ca da. Sunt 2 variante de detectie: pe baza de imagini capturate de o camera video montata pe consola semaforului sau cu bucle inductive inainte de intersectie.
Semafoare, semafoare... de giratorii ati auzit?
In lumea civilizată doar giratorii se fac.
In felul asta se elimina si forțarea pe contrasens pt acces in cartierul rezidențial. La fel pt intrarea pe Teclu. ;)
Poze din seara asta.
Se vad niste stalpisori pe extremitatile podului
(https://i.imgur.com/JcgJ0aw.jpg)
(https://i.imgur.com/kfg9XGd.jpg)
(https://i.imgur.com/icq6npv.jpg)
(https://i.imgur.com/uCw6UST.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Obligatoriu semafor aici, altfel o sa fie urat de tot. Noaptea pe intermitent, ziua trebuie sa functioneze, inclusiv daca e circulatie slaba, gen duminica.
Pe moment cedeaza trecerea e suficient.
Fix pe moment e suficient. Macar 5 morti, apoi poate luam in considerarea si facem un SF.
Dar astfel de lucrari nu trec si pe la Comisia de circulatie de la Politia rutiera, sau cu s-o numi? Eu presupun ca ei nu avizeaza decit daca se respecta cele mai inalte standarde de sigurata.
Pe sensul de la centura spre Vitan s-a instalat un limitator de viteză.
Podul asta pare o improvizatie sinistra din punct de vedere al sigurantei circulatiei.
Pai sa ii puna semafoare! Restrictia de viteza nu prea ajuta.
Nu este nevoie de niciun semafor.
Doar de cedeaza trecerea si de un bumper.
Este salutar un astfel de pod, mai ales ca si aceasta parte a orasului este pe cale sa se dezvolte(altfel, de ce un nou pod, daca nu ar uni ceva cu ceva?)
Cum este proiectat si construit acest pod, normal ar fi ca intersectia nou creata sa fie semaforizata.
Sper ca in curand si strada care iese din Leordeni(comuna se numeste Popesti-Leordeni, inainte fiind doua sate distincte) sa aiba un capat in fata podului, altfel ar fi intr-adevar haos, obligatoriu la dreapta si imediat (pe banda din stanga...)pe Splai la stanga....(asta este si cand fiecare mare constructor isi face blocurile cam unde doreste si isi gaseste maidanele lui) Daca am fi de acord cu o semaforizare moderna a intersectiilor, ar trebui ca podul sa aiba la capete strazi care continua directia podului.
Strada N. Teclu va fi si aceasta modernizata?(ma refer la trotuare si piste pentru biciclisti)
Așa arăta podul vineri, 19.06:
(https://i.imgur.com/tgcGLsmh.jpg) (https://i.imgur.com/tgcGLsm.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Vineri pe la 6PM am iesit din Bucuresti pe A2. Jale la intersectia Teclu cu Pallady. Pe Teclu cred ca era coada pâna la Dâmbovita. Si erau si doua echipaje cu Garcea care normal ca nu faceau altceva decât sa incurce.
Poze de azi 29 iunie ora 12:30 (GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39442972222222,26.20171536111111)
(https://i.imgur.com/PwLwR7Dh.jpg) (https://i.imgur.com/PwLwR7D.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39442561111111,26.201721222222222)
(https://i.imgur.com/TXmMkWOh.jpg) (https://i.imgur.com/TXmMkWO.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.394333583333335,26.20135047222222)
(https://i.imgur.com/aOP5sl4h.jpg) (https://i.imgur.com/aOP5sl4.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39433208333333,26.20134722222222)
(https://i.imgur.com/jkGuV7Sh.jpg) (https://i.imgur.com/jkGuV7S.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39490711111111,26.201820416666667)
(https://i.imgur.com/jkmEfUbh.jpg) (https://i.imgur.com/jkmEfUb.jpg)
Cam asa se face acum, se merge inainte si apoi dreapta spre si pe straduta spre Confort City (GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39490833333333,26.20181786111111)
(https://i.imgur.com/Ryz15jCh.jpg) (https://i.imgur.com/Ryz15jC.jpg)
Doar ca acest camion mergea inainte (GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.394907777777775,26.201819194444443)
(https://i.imgur.com/V56fr8Th.jpg) (https://i.imgur.com/V56fr8T.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Se merge înainte, deși au obligatoriu stânga, după marcaje.
^ Nici o problemă, marcajele încep deja să dispară. Oare le-au trasat cu cretă? >:(
Poze din 4 iulie ora 21
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.394429583333334,26.201700833333334)
(https://i.imgur.com/rhCMlJjh.jpg) (https://i.imgur.com/rhCMlJj.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39488847222222,26.201651638888887)
(https://i.imgur.com/11D9qvjh.jpg) (https://i.imgur.com/11D9qvj.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39447191666667,26.201553527777776)
(https://i.imgur.com/UnzlFFDh.jpg) (https://i.imgur.com/UnzlFFD.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39447802777778,26.201551166666665)
(https://i.imgur.com/fFf8rWdh.jpg) (https://i.imgur.com/fFf8rWd.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39448272222222,26.20155311111111)
(https://i.imgur.com/1VAmpSCh.jpg) (https://i.imgur.com/1VAmpSC.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39448102777778,26.201550972222222)
(https://i.imgur.com/Shb5qX9h.jpg) (https://i.imgur.com/Shb5qX9.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39449880555556,26.202220083333334)
(https://i.imgur.com/uKHOedzh.jpg) (https://i.imgur.com/uKHOedz.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.394499277777776,26.202217555555556)
(https://i.imgur.com/g4GQ55sh.jpg) (https://i.imgur.com/g4GQ55s.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
13 august ora 20, marcajele sunt in alb, finale
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39451555555556,26.202222777777777)
(https://i.imgur.com/zDsIXjuh.jpg) (https://i.imgur.com/zDsIXju.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39430075,26.202197305555554)
(https://i.imgur.com/1w82bp9h.jpg) (https://i.imgur.com/1w82bp9.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39429611111111,26.20219638888889)
(https://i.imgur.com/zlmV9zch.jpg) (https://i.imgur.com/zlmV9zc.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.394839805555556,26.20146411111111)
(https://i.imgur.com/BycD729h.jpg) (https://i.imgur.com/BycD729.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=44.39477152777778,26.202950388888887)
(https://i.imgur.com/pHqIrT3h.jpg) (https://i.imgur.com/pHqIrT3.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Si mie imi pare periculos fara semafor. Daca pun cu senzor, si cei de pe pod au verde doar cand exista efectiv cineva pe pob, ar fi grozav. Vizibilitatea nu e cea mai buna si cei ce vin de pe Splai au in cel mai bun can 80 la ora.
Au pus ceva limitatoare pe jos... Nu vii ca berbecu...
In schimb, este ciudat ce faci daca vrei sa mergi spre zona rezidentiala...
Acolo ar trebui sa miste si cei din Popesti. Au un stalp de relocat, dar si continuarea drumului spre sat
Au inceput sa monteze SEMAFOARE!!
Desigur, cu deranjul aferent (santuri transversale)
Am avut un soc aseara cand am vazut ca s-a modificat soseaua dinspre Popesti sa vina in acceasi linie cu podul si cu Str Nicolae Teclu. AM fost ata de socat de nu am apucat sa fac poze.
Chiar dacă sunt UAT-uri diferite, ajută mult că primarul S3 este și dezvoltatorul proiectului imobiliar către care duce drumul.
Evident....
Construiesc niste blocuri in camp si banii pentru ele imi intra in buzunar...
Primaria (pe care o conduc) sa faca bine si sa construiasca (din bani publici) niste drumuri pentru locatarii amarati din blocurile mele.
Curat murdar, coane Fanica!....