baieti, se apropie 8(9) (http://www.mediafax.ro/social/ponta-a-inaugurat-14-km-de-sosea-de-centura-la-iasi-fara-variante-de-ocolire-orasele-se-sufoca-10345721)
Ce tare, a venit Premierul sa taie o panglica.
Soseaua asta e functionala din vara, ei abia acum taie panglici.
Apropo arata f f bine, eu cand vin dinspre Vaslui pe DJ248 si vreau sa ocolesc Iasi-ul mi se pare parca desprinsa din alt film, zici ca e jumatate de autostrada.
Un drum ce leaga judetele Iasi si Neamt va fi refacut
O asociere de firme a castigat un contract legat de modernizarea unui drum care face legatura intre judetul Iasi si judetul Neamt. Asocierea SC Constructii Gabap SRL si SC Rutier Consult SRL din comuna Dobreni, judetul Neamt, a ofertat 1.032.230 lei, in timp ce alte sapte societati comerciale care s-au inscris la procedura au avut oferte mai slabe. Este vorba despre un drum aflat intr-un stadiu avansat de degradare, care urmeaza sa fie refacut pe portiunea de legatura dintre cele doua judete.
"Contractul prevede elaborarea unui proiect tehnic si executarea lucrarilor pentru modernizarea drumului judetean DJ280: limita judetului Iasi - Bîra, intre kilometrul 21+000 si kilometrul 21+830. Valoarea estimata a serviciilor de proiectare de 23.795 lei fara TVA, iar executarea lucrarii, conform proiectului tehnic realizat, este de 1.506.049 lei fara TVA, din care diverse si neprevazute 142.958 lei fara TVA, reprezentând 10,75 la suta, exclusiv organizare de santier. Lucrarile principale constau in desfaceri si terasamente, sistem rutier, santuri, drumuri laterale, podet, siguranta rutiera si organizare de santier", se arata in nota emisa de autoritatile iesene.
http://www.bzi.ro/un-drum-ce-leaga-judetele-iasi-si-neamt-va-fi-refacut-553905
Se asfaltează drumurile din Răcăciuni
Sătenii din Cătunul Dumbrăveni şi zona Silişte, din comuna Răcăciuni, judeţul Bacău, vor scăpa de noroiul de pe drum. Drumurile săteşti au primit finanţare în vederea modernizării din partea Ministerului Dezvoltării. ,,Încă un proiect deosebit de important pentru comuna Răcăciuni. S-a aprobat finanţarea prin OMDRAP nr.633/3016 privind aprobarea listei obiectivelor de investiţii şi sumele alocate acestora pentru finanţarea Programului naţional de dezvoltare locală pentru judeţul Bacău, obiectivul de investiţii Modernizare drumuri săteşti, Cătun Dumbrăveni şi zona Silişte, în comuna Răcăciuni", a anunţat Lucian Cheta, primarul comunei Răcăciuni.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/se-asfalteaza-drumurile-din-racaciuni--217308957.html
Quote from: Hory1987 on May 14, 2016, 09:30:18 AM
@TibiV :D :D , din pacate suntem doar 2 moldoveni pe forum, eu si @AlexAllex, dar vad ca el e axat mai mult pe A7/DX7
3 chiar :D (chiar daca de 1 an m-am mutat in BV).
Intrebari:
1) pentru E85, ar fi bine sa deschidem o scrisoare / petitie ca in zonele marcate cu indicator de "Punct negru" sa solicitam montarea de parapeti NJ? E clar ca nu o sa vedem in curand o autostrada pe acolo.
2) DJ 248 A de la centura pana la Belvedere a mai fost reabilitat?
3) De Tg Frumos - Cotnari se mai stie ceva despre lucrari de reabilitare? (Ca daca nu poate incepem cu niste cereri de pozitie / petitii).
1) Da, ar fi utila o scrisoare de intentie (doar ca eu nu ma pricep la asa ceva, nu e domeniul meu), poate ne ajuta altcineva :notworthy: :notworthy:
2) Nu am informatii
3) Sincer, nu mai stiu in ce stadiu mai este acel proiect (parca avea SF facut pentru reabilitare)
Off-topic: eu sunt nascut in BV si stat vreo 7 ani acolo, fain oras :D :D
Începe proiectarea drumului alternativ Iași-Suceava. Ce rută au ales autoritățile pentru a ajunge mai repede în Bucovina
Consiliul Judeţean Iași a desemnat în urma procedurii de licitație proiectantul pentru viitorul drum alternativ Iaşi – Suceava. Din cele 13 firme care şi-au anunţat intenţia de a participa la licitaţia organizată de Consiliul Judetean Iași, au fost declarate eligibile 7 societăţi. Firma câștigătoare a fost desemnată Search Corporation. Valoarea finală a contractului este de 815.000 lei
Proiectul Axei Strategice Iaşi - Suceava presupune refacerea DJ 281, 281B, 281D şi 282 pe raza judeţului Iaşi, pe traseul Iaşi - Gropniţa - Focuri - Cotnari - Sireţel - Lespezi - limită judeţ Suceava. Tronsonul sucevean al drumului va pleca de la limita cu judeţul Iaşi, spre Budeni-Dolhasca pe DJ 208A - Liteni - Udeşti - Bosanci - Ipoteşti - Suceava, de unde s-ar face legătura cu DJ 209C spre Moara Liteni - Moara Voniceni şi spre DJ 209D Zahareşti - Stroeşti - Vâlcele - Costâna - Dărmăneşti, spre DN 2. Lungimea totală a drumului, până la Dărmăneşti (vamă), este de 172,3 km (147 km până la Suceava), urmând să conecteze 20 de unităţi administrativ-teritoriale urbane şi rurale la reţeaua europeană de transport TEN-T. Noul traseu Iaşi - Suceava (147 km), este cu numai 1 km mai scurt decât celelalte rute clasice Iaşi - Suceava, pe drumuri naţionale, prin Paşcani - Fălticeni sau prin Botoşani, ambele având o lungime egală, de 148 km.
Valoarea totală estimată a proiectului se ridică la 79,8 milioane euro. Pentru realizarea documentaţiilor, Consiliul Județean Iași a stabilit un termen de patru luni. Pentru a obţine finanţarea necesară din partea Comisiei Europene, în cadrul Programului Operaţional Regional, Consiliul Judetean Iași trebuie să depună proiectul până pe 16 noiembrie.
http://www.7est.ro/actualitate/administratie-locala/item/67164-incepe-proiectarea-drumului-alternativ-iasi-suceava-ce-ruta-au-ales-autoritatile-pentru-a-ajunge-mai-repede-in-bucovina.html
Începe proiectarea drumului alternativ Iași-Suceava. Ce rută au ales autoritățile pentru a ajunge mai repede în Bucovina
Consiliul Judeţean Iași a desemnat în urma procedurii de licitație proiectantul pentru viitorul drum alternativ Iaşi – Suceava. Din cele 13 firme care şi-au anunţat intenţia de a participa la licitaţia organizată de Consiliul Judetean Iași, au fost declarate eligibile 7 societăţi. Firma câștigătoare a fost desemnată Search Corporation. Valoarea finală a contractului este de 815.000 lei
Proiectul Axei Strategice Iaşi - Suceava presupune refacerea DJ 281, 281B, 281D şi 282 pe raza judeţului Iaşi, pe traseul Iaşi - Gropniţa - Focuri - Cotnari - Sireţel - Lespezi - limită judeţ Suceava. Tronsonul sucevean al drumului va pleca de la limita cu judeţul Iaşi, spre Budeni-Dolhasca pe DJ 208A - Liteni - Udeşti - Bosanci - Ipoteşti - Suceava, de unde s-ar face legătura cu DJ 209C spre Moara Liteni - Moara Voniceni şi spre DJ 209D Zahareşti - Stroeşti - Vâlcele - Costâna - Dărmăneşti, spre DN 2. Lungimea totală a drumului, până la Dărmăneşti (vamă), este de 172,3 km (147 km până la Suceava), urmând să conecteze 20 de unităţi administrativ-teritoriale urbane şi rurale la reţeaua europeană de transport TEN-T. Noul traseu Iaşi - Suceava (147 km), este cu numai 1 km mai scurt decât celelalte rute clasice Iaşi - Suceava, pe drumuri naţionale, prin Paşcani - Fălticeni sau prin Botoşani, ambele având o lungime egală, de 148 km.
Valoarea totală estimată a proiectului se ridică la 79,8 milioane euro. Pentru realizarea documentaţiilor, Consiliul Județean Iași a stabilit un termen de patru luni. Pentru a obţine finanţarea necesară din partea Comisiei Europene, în cadrul Programului Operaţional Regional, Consiliul Judetean Iași trebuie să depună proiectul până pe 16 noiembrie.
http://www.7est.ro/actualitate/administratie-locala/item/67164-incepe-proiectarea-drumului-alternativ-iasi-suceava-ce-ruta-au-ales-autoritatile-pentru-a-ajunge-mai-repede-in-bucovina.html
Se caută o firmă care să asfalteze străzi în Tg.Frumos
Oraşul Târgu Frumos îşi reface 2 km de străzi. Primăria oraşului va organiza o licitaţie pentru selectarea unei firme care să refacă 7 tronsoane de străzi.
Pe listă se regăsesc deabilitarea străzii Plăieşilor pe 462 metri, Petru Rareş 238 metri, Izvor - 89 metri, Doctor Borş - 370 metri, Trandafirilor - 428 metri, Narciselor - 282 metri şi Fundac 22 Decembrie - 157 metri.
,,Structura rutieră actuală fără una improprie traficului auto şi circulaţiei pietonale. În prezent, străzile se prezintă la nivel de balast, având o grosime de 10-25 cm, excepţie făcând strada Doctor Borş care pe o lungime de 100 m se află la nivel de asfalt foarte deteriorat. Desfăşurarea traficului auto este una dificilă mai cu seamă în anotimpul rece şi în perioadele cu precipitaţii abundente. Prin modernizarea străzilor vor fi influenţate în sens pozitiv condiţiile de trai ale localnicilor, activitatea economico-comercială, înfrumuseţând zona", se menţionează în memoriul tehnic aferent proiectului.
Licitaţia va fi organizată pe 2 august, valoarea estimată a contractului ridicându-se la 1,83 milioane de lei. Lucrările ar urma să dureze doi ani.
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/se-cauta-o-firma-care-sa-asfalteze-strazi-in-tg-frumos--133506.html
Zeci de autorizaţii pentru investiţiile de infrastructură
Mai multe comune vor da startul investiţiilor după ce, în cursul lunii trecute, Consiliul Judeţean Iaşi a emis zeci de autorizaţii de construcţii şi certificate de urbanism. Una dintre cele mai importante lucrări de viitor se anunţă la Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Pădureni – Grajduri, unde s-a primit certificatul de urbanism pentru reabilitarea şi modernizarea unor pavilioane, iar comuna Drăguşeni a primit certificatul de urbanism pentru lucrări de modernizare a unor drumuri comunale în satele Drăguşeni şi Freciugi. În plus, autorizaţii de construcţii au primit comuna Româneşti, pentru modernizarea prin asfaltare a unor drumuri în satele Româneşti, Avîntu, Ursoaia şi extravilanul comunei, Direcţia Judeţeană de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi, pentru reabilitarea DJ 208I Gura Bădiliţei – Criveşti – Vânători km 6+178 – 15+210 şi comuna Oţeleni, pentru modernizarea unor drumuri de exploatare.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/zeci-de-autorizatii-pentru-investitiile-de-infrastructura--217325949.html
Am fost ieri in Iasi si am observat ca la intersectia DN28 cu Varianta Ocolitoare (https://www.google.ro/maps/@47.1806115,27.4723494,3a,75y,5.34h,73.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1si2gcRdEJUCz5M-eQwLxAMg!2e0!7i13312!8i6656) se pregatesc sa faca un sens giratoriu.
(http://i.imgur.com/168Zmms.png)
Şase investiţii care vor schimba faţa Iaşului
Consiliul Judeţean Iaşi urmează să depună şase proiecte pe Programul Operaţional Regional 2014 – 2020, din care două de mare importanţă pentru dezvoltarea zonei de Nord – Est * prioritare sunt axele strategice Iaşi – Suceava şi Iaşi – Botoşani, proiecte care însumează peste 100 milioane euro, data limită fiind luna noiembrie * celelalte patru proiecte vizează investiţii pe bani europeni în monumente istorice aflate în patrimoniul CJ Iaşi, dar care sunt abia în faza licitaţiilor de proiectare
Viitoarele ghiduri ale solicitanților prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 vor surprinde Consiliul Judeţean Iaşi cu şase proiecte gata de finanţare, din care două sunt în directă colaborare cu judeţele vecine. Cel mai important proiect ce urmează să fie depus este ,,Regiunea Nord – Est – Axa Rutieră Strategică 1 Iaşi – Suceava", în valoare de 79,4 milioane euro, o investiţie aflată în discuţii încă de acum doi ani. Drumul propus are o lungime totală de 167,6 kilometri şi va conecta unităţi administrativ teritoriale de pe raza judeţelor Iaşi şi Botoşani pe traseul Iaşi – Gropniţa - Coarnele Caprei – Belceşti – Scobinţi – Lespezi -Budeni – Dolhasca – Liteni – Udeşti – Bosanci – Ipoteşti – Suceava – Moara – Liteni – Zahareşti – Stroieşti – Vâlcele – Costâna – Dărmăneşti – DN2. De altfel, investiţia se anunţă a fi cel mai mare proiect strategic al regiunii de nord – est pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere care asigură conectivitatea cu reţeaua TEN-T. Din tronsonul propus spre reabilitare si modernizare, circa 3% (5,2 km) este din pământ, 26% (44,8 km) pietruit, 9% (15,5 km) cu asfalt tip beton (din care 12,0 km în stare medie sau rea) şi 62,2% (107,19 km) cu îmbrăcăminţi asfaltice (din care 54,5 km în stare de viabilitate rea sau medie). ,,Suntem în faza în care avem contract de proiectare cu Search Corporation SRL Bucureşti care trebuie să predea documentaţia până la data de 17 septembrie iar până în noiembrie trebuie depus proiectul. Obiectivul principal este îmbunătăţirea accesibilităţii şi mobilităţii populaţiei, bunurilor şi serviciilor, în vederea stimulării dezvoltării economice durabile, prin modernizarea şi reabilitarea drumurilor judeţene din Iaşi şi Suceava aflate în proximitatea TEN-T şi conectarea a 20 de unităţi administrativ teritoriale urbane şi rurale la reţeaua TEN-T. Lider de proiect este judeţul Iaşi", a precizat Vlad Ciobanu, responsabil de relaţia cu mass-media din CJ Iaşi.
Ambiţii mari pentru axa Iaşi – Botoşani
Un alt proiect strategic ce urmează să fie depus de CJ Iaşi leagă judeţul nostru de Botoşani. Este vorba de ,,Regiunea Nord – Est – Axa Rutieră Strategică 2 Iaşi – Botoşani", în care lider de proiect este Consiliul Judeţean Botoşani. Această investiţie este estimată la 39,6 milioane euro si are în vedere modernizarea unui traseu cu o lungime totală de 106,3 kilometri. Ca partener în cadrul acestui proiect, judeţul Iaşi are o cotă de doar 6,1 kilometri pe DJ 282 H, diferenţa fiind în întregime pe teritoriul judeţului Botoşani: DJ 282H limita judeţului Iaşi – Rediu – Răuşeni – Călăraşi cu o lungime de 13,9 kilometri, DJ 282 Răuşeni Todireni – Truşeşti – Dângeni – Hăneşti cu o lungime de 50 kilometri, DJ 297 Todireni – Suliţa – Blândeşti cu o lungime de 25,9 kilometri şi DJ 294 Dângeni – Mihălăşeni cu o lungime de 9,6 kilometri. ,,Proiectul are în vedere creşterea gradului de coeziune economică şi socială la nivelul judeţelor Botoşani şi Iaşi, prin îmbunătăţirea infrastructurii de transport din zonă şi facilitarea accesului la rutele naţionale şi europene din regiune, interconectarea la reţelele de transport judeţene cu acces la reţeaua TEN-T şi la Polul de creştere Iaşi. Investiţia odată finalizată va permite creşterea traficului rutier pe traseul modernizat, dezvoltarea sectorului IMM din zonă şi a turismului. Traseul Botoşani – Târgu Frumos va fi transformat în drum Trans Regio (RT 52B) iar axa strategică propusă se conectează indirect, prin intermediul DJ 208H, reabilitat prin OPR 2007 – 2013, la acest drum, care la rândul său uneşte cu viitorul drum expres DX5B Botoşani – Suceava de viitoarea autostradă Ungheni – Iaşi – Târgu Neamţ – (Târgu Mureş)", se arată într-un proiect al CJ Botoşani.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/sase-investitii-care-vor-schimba-fata-iasului-exclusiv--217329523.html
Goana după bani: 11 firme concurează pentru un drum judeţean
Consiliul Judeţean Iaşi a organizat noi licitaţii pentru lucrări de infrastructură rutieră. Două tronsoane de drum judeţean au stârnit interesul mai multor firme de construcţii, iar şefii judeţului speră ca lucrările să nu întârzie din cauza contestaţiilor. Pentru primul tronson din DJ 207A, limită judeţul Neamţ – Storneşti – intersecţie cu DJ 282E, având o lungime de 4 kilometri, au fost depuse 9 oferte: Asocierea Citadin 98 şi Vega 93, SC Conest SA, Asocierea Daro Construct şi Geprocon, SC Eky Sam SRL, SC Geiger Transilvania SRL, Asocierea Occidental şi SC Danlin XXL SRL, SC Con Ted Company SRL, SC Enviro Construct SRL, SC Viarom Construct SRL. Valoarea estimată a contractului este de 6.518.714 lei. Pentru cel de-al doilea tronson din DJ 248B, Păun – Tomeşti – DN 28, având o lungime de 2 kilometri, au fost depuse 11 oferte: Asocierea Citadin 98 şi Vega 93, SC Conest SA, Asocierea Daro Constrcut şi SC Geprocon SRL, SC Eky Sam SRL, SC Geiger Transilvania SRL, Asocierea Petro Construct Grup şi SC Wins Construct Project SRL, SC Con Ted Company SRL, SC Dan Lin XXl SRL, SC Enviro Construct SRL, SC Transmir SRL, SC Viarom Construct SRL. Valoarea estimată a contractului este de 3.179.769 lei. Ofertele depuse vor intra în analiza tehnico-economică a Comisiei de Licitaţii şi dacă ofertele vor îndeplini condiţiile solicitate se va pronunţa asupra câştigătorului. Valoarea totală estimată a celor două contracte este de 9.698.483 lei.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/goana-dupa-bani-11-firme-concureaza-pentru-un-drum-judetean--217336229.html
Pot uriaş pentru modernizarea drumurilor într-o comună ieşeană
Drumurile comunale din Dagâţa vor intra într-un proces de modernizare, anunţă primăria. Contractul scos la licitaţie, cu o valoare estimată la 4 milioane lei, are în vedere modernizarea a două drumuri – DC78 şi DC80 – care fac conexiunea între locuinţele oamenilor, dispensar, poliţie şi primărie. Reprezentanţii autorităţii locale spun că degradarea drumurilor s-a produs ca urmare a regimului pluvial intens, a diferenţelor mari de temperatură şi a ciclurilor repetate de îngheţ-dezgheţ. ,,În zonele sensibile s-a produs colmatarea periodică cu material prăfos-argilos, care a permis infiltraţii de apă în corpul drumului. Prin reabilitarea drumurilor vor fi influenţate în sens pozitiv condiţiile de trai ale localnicilor şi activitatea economico-comercială", arată Primăria Dagâţa.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/pot-urias-pentru-modernizarea-drumurilor-intr-o-comuna-ieseana--217336227.html
Finanţare pentru ruta ocolitoare spre Botoşani, în bugetul anului viitor
Ruta ocolitoare nr. 2 a Sucevei, aşa cum a fost propusă iniţial, pe la Ipoteşti, înspre Botoşani, nu poate fi realizată din fonduri europene, motiv pentru care se va merge pe realizarea unei variante mai scurte, care să poată fi finanţată din fonduri proprii.
https://www.monitorulsv.ro/Local/2016-10-13/Finantare-pentru-ruta-ocolitoare-spre-Botosani-in-bugetul-anului-viitor
Câteva zeci de kilometri de drum județean din Iași vor intra în reabilitare. Vezi unde vor fi efectuate lucrările
Reprezentanții Consiliului Județean Iași au semnat, ieri, contractul pentru reabilitarea celor 18.5 km pe DJ 248A (Iaşi-Voineşti-Ţibăneşti).
Tronsoanele de drum pe care se vor executa lucrări de reabilitare sunt:
– Voinești, între km. 14 – 19, pe o lungime de 4.5 km,
– Slobozia – Țibana, între km. 25 – 33, pe o lungime de 5.5 km.
– Țibana – Glodenii Gândului, între km 34 – 38, pe o lungime de 4.2 km.
– Țibana – Glodenii Gândului, între km 38 – 41, pe o lungime de 2.3 km.
Societatea care va executa lucrarea este SC Con Ted Company SRL. Durata de finalizare a lucrărilor este de 3 luni, iar garanţia de bună execuţie: 24 de luni. Valoarea contractului este de aproximativ 6 milioane lei.
Tot ieri s-au stabilit și câștigătorii licitației privind reabilitarea a 3 tronsoane de drum judeţean cu îmbrăcăminţi bituminoase.
Astfel, contractul pentru Lotul I, DJ 280E, Iaşi-Rediu, pe un tronson de 0.33 km a fost atribuit SC Eky Sam SRL, cu o valoare licitată de 216.687 lei (fără TVA). Contractul pentru lotul II, DJ 246 Dagâţa, pe un tronson de 0.55 km a fost adjudecat de SC Enviro Construct SRL, pentru suma de 306.942 lei (fără TVA).
Ultimul tronson propus spre reabilitare, din DJ 280 Dagâţa, pe o lungime de 0.65 km a fost câştigat de SC Danlin XXL SRL, cu o valoare licitată de 459.796 lei (fără TVA).
http://www.7est.ro/actualitate/administratie-locala/item/71247-cateva-zeci-de-kilometri-de-drum-judetean-din-iasi-vor-intra-in-reabilitare-vezi-unde-vor-fi-efectuate-lucrarile.html#sthash.GgLKzMdY.dpuf
,,REGIUNEA NORD - EST - AXA RUTIERĂ STRATEGICĂ 1: IAŞI - SUCEAVA" POR 2014 – 2020
Proiect desfăşurat în parteneriat cu UAT Suceava
Scopul economic principal: Îmbunătăţirea accesibilităţii şi mobilităţii populaţiei, bunurilor şi serviciilor, în vederea stimulării dezvoltării economice durabile, prin modernizarea si reabilitarea a 167,613 km de drumuri judeţene din judeţele Iaşi şi Suceava aflate în proximitatea TEN T şi conectarea
a 20 de unităţi administrativ - terioriale urbane şi rurale la reţeaua TEN-T.
Bugetul estimativ al proiectului: 74,5 mil. Euro
Beneficiar/Promotor Judeţul Iaşi, prin Consiliul Judeţean Iaşi
Partener 1 Judeţul Suceava - Consiliul Judeţean Suceava
Perioada de implementare a proiectului nu poate depăşi data de 31.12.2023
Programul european relevant
Programul Operaţional Regional 2014 - 2020
Axa prioritară 6. Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională; Prioritatea de investiții 6.1. Stimularea mobilității regionale prin conectarea nodurilor secundare și terțiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale
http://www.icc.ro/sites/default/files/files/proiecte_evenimente/ProiecteEvaluare/Drum%20Suceava%20Axa%201.pdf
GALERIE FOTO Lucrări de mântuială pe drumul Iaşi – Ţibăneşti
Preşedintele CJ Iaşi, Maricel Popa, a cerut sistarea lucrărilor
Lucrările pe drumul judeţean DJ 248A Iaşi - Ţibăneşti se fac în bătaie de joc, este de părere preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Iaşi, Maricel Popa. Şeful judeţului a efectuat o vizită inopinată pe acest tronson, unde lucrările sunt executate de SC Con Ted Company SRL Iaşi. Acesta s-a declarat total nemulţumit de situaţia gravă găsită în teren. ,,Pe tronsonul de drum dintre Voineşti şi Ţibăneşti, am găsit un dezastru. Am dat dispoziţie directorului de la Direcţia Judeţeană de Drumuri să facă demersurile pentru oprirea lucrărilor până la momentul în care va fi respectată metodologia. Nu este posibil ca grosimea stratului de asfalt să fie cu 2 cm mai mică decât în caietul de sarcini (6 cm). Am vrut să discut cu unul dintre inginerii firmei care a câştigat contractul. Din păcate, unul dintre muncitori conducea echipa care efectuează în acest moment lucrările. Se lucrează în bătaie de joc. La un metru de acostamentul drumului am găsit amestec de pământ cu emulsie şi apoi se turna asfalt. Nu s-a frezat, nu au fost efectuate plombări înainte. Atenţionez şi directorul de la Direcţia Judeţeană de Drumuri şi diriginţii de şantier să fie foarte atenţi la gestionarea lucrărilor. Voi tăia în carne vie la DJADP Iaşi", a avertizat preşedintele CJ Iaşi. Acesta a precizat că va face plângere la instituţiile abilitate ale statului, pentru că astfel de situaţii a găsit şi pe alte şantiere. Lucrările pentru reabilitarea celor 18,5 kilometri pe DJ 248A Iaşi-Voineşti-Ţibăneşti au fost demarate săptămâna trecută. Valoarea estimată a contractului este de aproximativ 6 milioane lei.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/lucrari-de-mantuiala-pe-drumul-iasi-a-tibanesti--217340369.html
Lista drumurilor problemă din judeţ, aproape finalizată
Comisia de etapizare a lucrărilor pe drumurile judeţene a avut, ieri, o parcurgere a ultimelor tronsoane propuse pentru reabilitare. Şefii Consiliului Judeţean (CJ) Iaşi spun că, după 25 de ani, există localităţi, centre de comună care nu sunt legate de asfalt nici cu drum judeţean, nici cu drum naţional. Unul din drumurile-problemă ale judeţului este Bivolari – Andrieşeni, cu porţiuni din pământ în câmp şi zone inundabile, care ar necesita o investiţie enormă, dar nejustificată. ,,Practic, în unele zone, oamenii merg 5-10 kilometri prin praf şi noroi, până la un drum asfaltat. Sunt şapte localităţi cu această problemă. Exemple ar fi Vânători, Mădîrjac, Româneşti, Andrieşeni, Drăguşeni, Şcheia sau Ipatele. Sunt localităţi care au apă, canalizare, dar nu au asfalt", a declarat Victor Chirilă, vicepreşedintele CJ Iaşi şi preşedintele comisiei de prioritizare. Acesta a dat ca exemplu drumul judeţean Blăgeşti – Coasta Măgurii – Cotnari, despre care spune că nu se mai cunoaşte asfaltul original. ,,Acest drum leagă două oraşe. Ca să mergi de la Paşcani la Hîrlău trebuie să treci prin Târgu Frumos şi să ocoleşti aproape 30 kilometri, pentru o legătură fluidă. Pe drumul Iaşi – Bârnova, în 12 noiembrie are loc deschiderea ofertelor, banii sunt deja în bugetul CJ. Drumul care face legătura între Mogoşeşti şi Iaşi, aflat în Axa 3 a Masterplanului drumurilor judeţene va fi etapizat şi modernizat, mai ales în intravilan, unde praful e o problemă. Sperăm că în doi-trei ani acest drum va fi refăcut. Sunt drumuri de o importanţă vitală pentru judeţul Iaşi, care trebuie refăcute", a completat Victor Chirilă. Vicepreşedintele CJ Iaşi speră ca instituţia să câştige TVA-ul din lucrările la Aeroportul Iaşi în procesul cu Fiscul, suma disponibilă în acest mod pentru reabilitarea drumurilor judeţene rotunjindu-se la 50 de milioane de euro.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/lista-drumurilor-problema-din-judet-aproape-finalizata--217343363.html
http://zdbc.ro/se-reabiliteaza-poduri-si-podete-feroviare-din-judetul-bacau/ (http://zdbc.ro/se-reabiliteaza-poduri-si-podete-feroviare-din-judetul-bacau/)
QuoteCompania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat că a finalizat procedura de licitaţie pentru reabilitarea a 21 poduri şi podeţe de cale ferată aflate pe raza Regionalei CF Galaţi, program cu o valoare financiară totală de 129,73 milioane lei, anunță Monitorul de Galați.
Conform sursei menționate, programul de reabilitare a celor 21 de obiective feroviare, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, are drept scop dezvoltarea reţelei feroviare din estul ţării, prin creşterea vitezei de circulaţie, a gradului de confort şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă pe segmentele de cale ferată Zoiţa-Rm. Sărat, Gugeşti-Coteşti, Rm. Sărat-Sihlea, Oneşti-Tg.Ocna, Borzeşti-Oneşti, Ghimeş-Bolovăniş, Asău-Ghimeş, Asău-Goioasa, Focşani-Putna Seacă, Galaţi-Frontiera Reni, Mărăşeşti-Pădureni, Pădureni-Pufeşti, Oneşti-Tg. Ocna, Tg. Ocna – Cireşoaia.
http://ziarbacau.ro/2017/03/15/noua-drumuri-judetene-din-bacau-reabilitate-si-modernizate-prin-programul-national-de-dezvoltare-locala/ (http://ziarbacau.ro/2017/03/15/noua-drumuri-judetene-din-bacau-reabilitate-si-modernizate-prin-programul-national-de-dezvoltare-locala/)
QuoteConsiliul Judeţean Bacău a depus marţi, la Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, documentațiile tehnico-economice aferente unui număr de nouă proiecte de reabilitare și modernizare de drumuri județene propuse spre finanțare prin Programul Național de Dezvoltare Locală (P.N.D.L.).
Obiectivele propuse spre finanțare sunt:
– DJ 241 B Pădureni-Godovana, lungime de 15.43 km;
– DJ 252F, Ungureni-Gârla Anei-Bărtășești, lungime 13.8 km;
– DJ 243B, Vultureni (intersecție cu DJ 241A) – Parincea (intersecție cu DJ 252), lungime de 21.33km;
– DJ 243B, Motoșeni-Stănișești, lungime de 15 km;
– DJ 252A, Horgești-Răcătăul de Jos (DJ 252B), lungime de 7.4 km;
– DJ 119, la Ciucani, lungime 2.25 km;
– DJ 123, limită județ Harghita – Valea Uzului – Dărmănești – DN 12A, lungime 21.10 km;
– DJ 252C, Tătărăști-Corbasca, lungime 15.06km;
– DJ 117, Poduri, lungime 4.18 km.
Aceste drumuri, cu o lungime de 113,3 kilometri, sunt prevăzute a fi reabilitate și modernizate cu finanțare prin P.N.D.L, etapa aprobării acestora de către Consiliul Județean Bacău fiind una obligatorie.
"Sunt obiective de investiții foarte importante pentru comunitatea județului Bacău. Imediat după această ședință, proiectele vor fi trimise la București pentru a fi depuse solicitările de finanțare aferente", a precizat Sorin Brașoveanu, președintele Consiliului Județean Bacău.
La rândul său, consilierul Dorian Pocovnicu a subliniat importanța deosebită a acestor proiecte: "Suntem la un pas de a primi finanțare pentru reabilitarea drumurilor din partea stângă a Siretului, zonă care are cea mai precară infrastructură rutieră din întreg județul. Este un lucru deosebit de important și felicit aparatul tehnic ce a contribuit la elaborarea documentației și Consiliul Județean pentru efortul susținut în obținerea acestor finanțări".
Tot pentru finanțare prin P.N.D.L. a fost propus și proiectul de "Reparații capitale Clădire Centru Școlar – C11" (Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr. 1). Clădirea a fost construită în 1970 iar expertiza tehnică a pus în evidență necesitatea reabilitării întregii clădiri prin reparații capitale.
Au fost depuse proiectele. Acum sa vedem care intra la finantare. MDRAPFE-ul are painea si cutitul.
Promisiuni electorale..marca PSD:
Stan: "Va fi finalizată în acest an centura Sucevei, Spitalul Municipal Fălticeni, încep procedurile pentru centura Rădăuțiului și pentru drumul expres Siret – Pașcani"
Șoseaua de centură a municipiului Suceava va fi finalizată în acest an. Anunțul a fost făcut de președintele organizației județene a PSD, senatorul Ioan Stan, în cadrul ședinței Comitetului Executiv Județean al partidului care a avut loc joi la Sucevița în prezența liderului național al PSD, Liviu Dragnea.
"Și în acest an guvernarea social-democrată e preocupată de investițiile în județul Suceava. Va fi finalizată șoseaua de centură a Sucevei, va fi finalizat Spitalul Municipal Fălticeni vor fi demarate procedurile pentru începerea lucrărilor la șoseaua de centură a Rădăuțiului și a drumului expres Siret – Pașcani. Vor fi demarate lucrări ce determină creșterea potențialului turistic al județului precum modernizarea bazei Salvamont din Vatra Dornei investiție deja aprobată de Ministerul Turismului", a declarat Stan.
Svnews.ro (https://www.svnews.ro/stan-va-fi-finalizata-in-acest-an-centura-sucevei-spitalul-municipal-falticeni-incep-procedurile-pentru-centura-radautiului-si-pentru-drumul-expres-siret-pascani/141292/)
Stiam eu ca asta e motivul pentru care Dragnea a mers in Moldova....sa rezolve problemele de infrastructura
Eh, motivul a fost altul, stim cu totii. Dar ca orice vizita politica, trebuie aruncate si niste promisiuni la pleava de votanti sa stea linistiti. La centura Radauti totul s-a impotmolit la relocarea LEA de cativa ani. Nici un pai nu a fost mutat desi banii ruleaza intr-un mod suspicios.
se deschid pariurile pentru centura Sucevei?
Pun ramasag ca in 2018 nu se misca un pai pe acolo...
Oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au demarat licitaţia pentru centura Suceava
Potrivit unui anunţ publicat pe SEAP, valoarea contractului pentru varianta de ocolire a municipiului Suceava este estimată la 20 milioane euro, fără TVA. ,,În conformitate cu caietul de sarcini şi Propunerea Tehnica - Achiziţia este necesară pentru buna desfăşurare: Realizarea restului rămas de executat şi finalizarea obiectivului va conduce la darea în functiune integrală a celor 12,4 km de drum ce asigură scoaterea traficului greu şi de tranzit din municipiul Suceava asigurând fluenţa traficului şi reducerea timpilor de parcurs, dat fiind ca în municipul Suceava converg 4 drumuri naţionale: DN2, DN 29, DN 17, DN 29A", conform anunţului de licitaţie.
Nu se va organiza o licitaţie electronică, termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 25 aprilie, iar data limită de evaluare a ofertelor este 08 iunie.
capital.ro (http://www.capital.ro/cand-va-fi-gata-cea-mai-importanta-sosea-de-centura-din-moldova.html)
Covor asfaltic nou pe Zvoriștea - Șerbănești si E 85, la intrarea în Siret dinspre Suceava, unde se va interveni cu covor pe o porțiune de 1,3 kilometri.
Monitorul de SV (https://www.monitorulsv.ro/Local/2018-06-27/Covor-asfaltic-nou-pe-doua-portiuni-de-drum-national-foarte-proaste-din-Suceava)
Are cineva idee cat vor dura lucrarile la podul inchis de pe DN2H de la Milisauti care leaga municipiile Radauti de Suceava afectat de inundatiile de pe 1 iulie? Sau cand se va redeschide?
Greu de spus. Teoretic este situatie de urgenta si cel putin cu un pod provizoriu se pot misca destul de repede. Dar sa faca unul nou cum l-au facut pe ultimul, cred ca ne ducem la 2-3 ani...
Covor asfaltic nou pe 33 de kilometri din DN 17, care leagă Suceava de Ardeal, porţiunea Mestecăniş – Valea Putnei şi de Poiana Stampei, în zona de ieşire din judeţ.
Lucrările au început deja la Poiana Stampei, fiind executate de firmele cu care are încheiate contracte Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Iaşi.
MonitorulSV (https://www.monitorulsv.ro/Local/2018-07-07/Covor-asfaltic-nou-pe-33-de-kilometri-din-DN-17-care-leaga-Suceava-de-Ardeal)
Quote from: dumbravaandrei on July 03, 2018, 10:54:38 AM
Greu de spus. Teoretic este situatie de urgenta si cel putin cu un pod provizoriu se pot misca destul de repede. Dar sa faca unul nou cum l-au facut pe ultimul, cred ca ne ducem la 2-3 ani...
La Milișăuți va fi construit un pod provizoriu;nu se mai poate face achiziția în regim de urgență la refacerea podului afectat de ape. Guvernul României a alocat, joi 12 iulie 2018, întreaga sumă solicitată pentru reparații la drumurile județene afectate de inundații, în valoare de 5.483.000 milioane lei, a anunțat Prefectura Suceava.
"se estimează că lucrările la podul provizoriu vor fi finalizate la mijlocul săptămânii viitoare." ???
newsbucovina (https://www.newsbucovina.ro/actualitate/227658/mirela-adomnicai-la-milisauti-va-fi-construit-un-pod-provizoriunu-se-mai-poate-face-achizitia-in-regim-de-urgenta-la-refacerea-podului-afectat-de-ape-guvernul-a-alocat-banii-pentru-refacerea-drumur)
Am modificat thread-ul. Avem thread pentru proiectele din Regiunea Nord-Est si din Jud. Iasi (acesta), si avem thread doar pentru Suceava (https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=439.0) (pentru ORAS, nu pentru judet). Thread-urile generale de proiecte pentru orase sunt separate. Iar acest thread (de pe care cititi mesajul asta) va contine proiecte din toate judetele regiunii. Este valabil si pentru Bacau.
O mica statistica pentru alocari* PNDL 2, pentru regiunea Nord-Est:
https://clujeuropean.com/2017/09/08/alocari-pndl-2-regiunea-nord-est-suceava-botosani-iasi-neamt-bacau-vaslui/
* alocari, nu bani cheltuiti. Vedem pana in 20-20 cat se va atrage
(https://clujeuropean.files.wordpress.com/2018/01/regiunea-nord-est-pe-domenii.jpg)
Președintele Gheorghe Flutur a inspectat lucrările de reparații și întreținere la drumurile județene: Am făcut un plan, ne ținem de el, astfel încât să aduceam toate drumurile județene la o stare normală, și asta cu toate că resursele pe care le avem sunt limitate
newsbucovina (https://www.newsbucovina.ro/actualitate/227761/presedintele-gheorghe-flutur-a-inspectat-lucrarile-de-reparatii-si-intretinere-la-drumurile-judetene-am-facut-un-plan-ne-tinem-de-el-astfel-incat-sa-aduceam-toate-drumurile-judetene-la-o-stare-norm)
O companie chineză se va ocupa, în următorii trei ani, de întreţinerea drumurilor din judeţul Vrancea, valoarea contractului ridicându-se la aproximativ 77 milioane de lei
Reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi şi cei ai companiei chineze Sinohydro Corporation Limited au semnat, vineri, acordul-cadru privind executarea lucrărilor de întreţinere a drumurilor naţionale din judeţul Vrancea. Desemnarea companiei chineze s-a făcut în urma unei licitaţii organizată de DRDP Iaşi, valoarea contractului ridicându-se la 77,062 milioane de lei, fără TVA.
News.ro (https://www.news.ro/economic/o-companie-chineza-se-va-ocupa-in-urmatorii-trei-ani-de-intretinerea-drumurilor-din-judetul-vrancea-valoarea-contractului-ridicandu-se-la-aproximativ-77-milioane-de-lei-1922403214152018091518401327)
Începerea lucrărilor de turnare a pilei demolate la podul de la Milișăuți, județul Suceava
DRDP Iasi (https://www.facebook.com/DRDPIS/videos/1025552400947866/?eid=ARAMzlQBNCmWwuzNIsORUljf-o4_LlM2LCYyUfmFTHo5gecBGskmeypy8ITLZXAqqE3JDfb4Ou_qG9hB&fref=tag)
Consiliul Judeţean Bacău vrea să reabiliteze 6,3 km de drum judeţean cu 13,7 milioane de lei
Consiliul Judeţean Bacău a lansat o licitaţie privind reabilitarea a 6,3 km din Drumul Judeţean 123 (DJ 123), valoarea contractului fiind estimată la 13,7 milioane de lei (2,9 milioane de euro), fără TVA, potrivit unui anunţ publicat pe platforma de achiziţii publice SICAP. Contractul vizează "reabilitare şi modernizare DJ 123, limita judeţ Harghita - Valea Uzului - Dărmăneşti - DN 12A judeţ Bacau (sector de drum studiat de la km 44+800 la km 51+100. Pe o lungime de 6.30 km)", potrivit anunţului. Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut, iar tipul procedurii este procedură simplificată. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 11 martie.
News.ro (https://www.news.ro/economic/consiliul-judetean-bacau-vrea-sa-reabiliteze-6-3-km-de-drum-judetean-cu-13-7-milioane-de-lei-1922404027002019010918829316)
Şoferii spun că este "cel mai nenorocit drum din România": "Plângi lângă dânsul"Probleme sunt şi în Iaşi, unde un drum judeţean pare desprins din Evul Mediu. Drumul din imagini este unul judeţean, deşi e acoperit cu pietriş. Leagă comuna Andrieşeni de civilizaţie. În total, 13 kilometri. Anul trecut, după inundaţii, cinci kilometri au fost reparaţi. În rest, gropile sunt atât de adânci, încât apa din ele acoperă roţile maşinilor. Pe o porţiune de şapte kilometri, drumul judeţean este impracticabil. Peste tot sunt gropi uriaşe, care cu greu pot fi ocolite, iar pentru a parcurge întregul traseu, şoferii fac chiar şi o oră şi jumătate. Adică de nouă ori mai mult decât în mod normal.
Digi24 (https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/soferii-spun-ca-este-cel-mai-nenorocit-drum-din-romania-plangi-langa-dansul-1083285)
Singura parte buna: nu o sa vezi niciodata radarul politiei pe drumul asta... :lol: :lol:
S-a rezolvat problema sediului DRDP Iasi, au rugat corpul de control sa-i verifice :)) Cine are rabdare sa-l asculte pe domn` director:
https://www.youtube.com/watch?v=67D0oUrE89A&fbclid=IwAR1Hs29-nuLpZPyk09r7NGJLXcJeQvBGsLLU2i1Sjc37ss9mPKj5LLKcEEw
Epopeea continua la Sediul DRDP Iasi:
Unii consideră că şi preţul de 100.000 de euro este la limita superioară, în condiţiile în care clădirea fusese amenajată pentru birourile unei bănci şi apoi ale unei firme de IT. Preţul estimativ ar fi între 10 şi 40 de euro/mp, adică între 25.000 şi 100.000 de euro u DRDP a "negociat" 400.000 de euro.
Totuşi, pentru imobilul cu cinci niveluri de pe Şoseaua Naţională nr. 23, antreprenori în construcţii pe care i-am întrebat au considerat exagerat şi un cost de 100.000 de euro. Ei au situat lucrările de amenajare între 10 euro şi maximum 40 de euro/mp.
ZiaruldeIasi (https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/umflat-de-10-ori-sediul-drdp-constructorii-s-au-crucit-cand-au-auzit-pretul-amenajarilor--212689.html?fbclid=IwAR3Dl_qlB8kg5tvwc177KR2vB4H6-ujbbyNpav988Ylk1prKUUMXZICMfgo)
https://www.ziarpiatraneamt.ro/44-de-obiective-de-investitii-in-infrastructura-rutiera-nemteana
Este inclus si DJ 127 Ditrau-Tulghes,destul de util in scurtarea anumitor distante.
hmm cica sunt proiecte în arhiva Ministerului Transporturilor:
Suceava:
(https://i.imgur.com/DjDY9cH.jpg)
"ruta ocolitoare 2 are o lungime de 7,4 kilometri și face legătura între DN 2 și DN 29 spre Salcea"
Falticeni:
(https://i.imgur.com/yId0O4t.jpg)
"ruta ocolitoare ar urma să aibă o lungime de 8,7 kilometri, iar traseul este din DN 2 în zona lacurilor de la intrarea în Fălticeni dinspre Suceava și până la intersecția de la Spătărești."
Campulung Moldovenesc:
(https://i.imgur.com/EeTeoYQ.jpg)
Dorna:
(https://i.imgur.com/fM9MdLp.jpg)
"centură ocolitoare de 3,8 kilometri care presupune construcția a două tuneluri. Astfel, aceasta ar începe de la Argestru și va avea un tunel de 207 metri și un altul de 2280 de metri."
MZA 2015
(https://i.imgur.com/Lgj19M5.jpg)
"traficul mediu zilnic pe DN 2 în județul Suceava este de minimum 10.000 de autovehicule, în timp ce pe DN 17 este de peste 8500 de autovehicule."
sursa (https://www.newsbucovina.ro/actualitate/261657/in-judetul-suceava-circula-anual-aproape-4-milioane-de-autovehicule-pe-dn-2-si-aproape-3-milioane-pe-dn-17-flutur-cere-imperativ-ministrului-transporturilor-sa-inceapa-autostrazile-est-vest-si-nord?fbclid=IwAR25mEZQwmBlsVNcWJRzGoEXOxAhuNhFoEbYh8V-66u6LQLQcnkD0aDNLYo)
Oferte depuse pentru Axa Iasi-Suceava: (http://"https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/cine-va-construi-axa-iasi-suceava-prin-breazu-iata-lista--230251.html")
Cei 92 km au fost împărţiţi în trei loturi
Pentru Lotul 1, evaluat la 66,2 milioane de lei (modernizarea DJ 282 de la limita municipiului Iaşi-Rediu-Movileni-Gropniţa-DJ 281D, în lungime de 29,6 km), s-au înscris două asocieri:
* Alpenside (Bucureşti), ofertant lider, Elektra Invest (Bucureşti), subcontractant, General Trust Argeş S.R.L., ofertant, Dormacons (Craiova), terţ.
* SC Con Ted Company SRL (cu sediul în Lunca Cetăţuii), ofertant lider, Transmir (Vaslui), ofertant, Construcţii Gabap, ofertant.
Pentru cel mai mic lot (2), în lungime de 22 km şi estimat la 46,5 milioane de lei (modernizarea DJ 281D de la Coarnele Caprei-Focuri-Gropniţa şi modernizarea DJ 281B Coarnele Caprei-Belceşti):
* Alpenside (Bucureşti), ofertant lider, Domarcons (Craiova), terţ, Elektra Invest (Bucureşti), General Trust Argeş S.R.L., ofertant.
pe lotul 3, cel mai lung dintre toate (40,6 km, DJ 281 de la Belceşti-Cepleniţa-DN 28B, apoi DJ 281 de la DN 28B-Scobinţi-Lespezi). ...... evaluat la 96 de milioane de lei:
* Eky-Sam S.R.L. (cu sediul în Tg. Frumos), în calitate de lider, DIMEX-2000 Company S.R.L. (Bistriţa), ofertant, Lincas (Paşcani), subcontractant, SC Big Conf SRL (Botoşani), ofertant, A.R.M. Grup Feroviar S.R.L. (Iaşi), subcontractant, şi Cornell's Floor S.R.L. (Botoşani).
* Alpenside (Bucureşti), în calitate de lider, Domarcons (Craiova), terţ, WFA IMPEX S.R.L. (Turnu Măgurele), ofertant, şi Elektra Invest (Bucureşti), subcontractant.
* Daroconstruct (Iaşi), în calitate de lider, General Tehnic S.R.L. (Iaşi), subcontractant, Rutador (Chişinău, R. Moldova), ofertant, şi Damiena (Suceava), subcontractant.
Pfff, astea sunt vise faine, dar improbabile. Vatra Dornei pare opțiunea firească, cred că ar salva 10-15 minute per mașina.
Avand in vedere ca povestile cu A Nordului sunt si mai improbabile, ca si DX pe Pascani-Suceava, cred ca cele 2 Campulung+Falticeni ar fi importante pentru zona.
Parca la Falticeni pregatirea era inclusa intr-o licitatie ceva pe POIM. Gresesc?
Falticeni, ca si Suceava (care sper ca o putem bifa rezolvata mai putin legatura spre Botosani), e o gatuire importanta pe traseul DN2 Nordic.
De Pascani nu zic nimic, in ideea ca se va rezolva cu A8...cand va fi aia...
Toate proiectele astea de centuri ar fi mers de minune sa fie parte din niste DX-uri, si implementate centurile intai + drumuri de legatura cu DN-urile actuale.
^ O strategie sănătoasă și de bun simt ar fii ca pe traseu A8 si A7 in continuare sa se aplice aceeași idee ca și pe A7 Bacău, adică centura + autostrada (unde măcar este planificata pe hartie autostrada).
Beneficii indiscutabile, evitarea orașelor și aglomerațiilor urbane, reducerea poluării și disconfortului pentru locuitori, timpi salvați pentru cei in tranzit.
Asa ar trebuii sa arate strategia pe termen scurt și mediu.
Exemplu perfect Podu Ilioaie, cei din zona cunosc... in perioadele de vârf se sta in coloana zeci de minute și chiar pe loc fără sa treacă trenul.
In special pe A8 prioritate maxima
1. Podu Iloaiei
2. Târgu Frumos.
In continuare pe DN2:
3. Centura Fălticeni sau cumva din A7
Din A7.
4. Ramnicu Sarat, Buzau, Focsani, Adjud, Pascani..
Alte zone cu centura:
Vatra Dornei, Campulung Moldovenesc, Gura Humorului..
Și eu cred că aceasta e soluția, în toată țara, pentru perioada următoare. Proiectele mari de infrastructură (autostrăzi care să treacă munții, etc.) au puține șanse de realizare, din lipsă de fonduri. Finalizare lor are ca țintă de timp 10-20 de ani.
În schimb, viitoarea sau viitoarele guvernări ar putea să-și treacă cu adevărat ceva la realizări, dacă ar schimba strategia și s-ar axa pe rezolvarea punctelor critice din țară, în special centuri de ocolire (chiar la nivel de autostradă, unde se încadrează), lărgirea drumurilor naționale, reabilitarea lor. Dacă s-ar face asta în următorii 5 ani, să zic, în România s-ar circula mult mai ușor.
[IS-VS]
Știe careva starea drumului DC6 Protopopești - Tăcută - Codăești ?
In 2018 când am trecut pe acolo până la Protopopești era beton bun, apoi bănuiesc că de la limita de județ cu VS piatră până în Codăești. Și între Protopopești și Tăcută părea pregătit pentru modernizare.
Oare or fii făcut ceva prin vestitul PNDL ?
[IS-VS]
Am fost pe drumul DC6, Poiana cu Cetate, Protopopești, Tăcuta, până aici asfalt prin PNDL în rest pământ și piatră.
Cu greu îmi să cred că avem încă localități cu principala cale de acces neasfaltată dar probabil nu m-am aventurat suficient.
Pun câteva imagini.
Nu este prea circulat, dealuri pitorești, păduri frumoase și bonus 2 eoliene.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191007/548a1fdd09472ec89a427159ad61e978.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191007/ef12c4e78cf829a5b77f57ac99d0b372.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191007/a4b58d71c95b22ce15fb972e85e5aa1b.jpg)
(https://live.staticflickr.com/65535/49127445232_ba97a1a9bf_o.jpg)
Astăzi, 10 decembrie 2019, la Consiliul Județean Suceava, președintele Gheorghe Flutur a avut discuții cu noul director general al CNAIR, Sorin Scarlat, principalele subiecte fiind Șoseaua de centura a Sucevei, centura Rădăuțiului și DN 18.
La discuții a fost invitată și firma care a executat lucrările pe șoseaua de centura a Sucevei și de pe DN 18.
În urma discuțiilor a rezultat faptul ca există datorii față de firma constructoare în valoare de 18,6 milioane lei la centura Sucevei și de 12 milioane lei pentru lucrările executate în acest an pe DN 18, precum și faptul că receptia lucrărilor nu este semnată.
Gheorghe Flutur a transmis că: "la un moment dat apăruse ideea de oprire temporară a traficului pentru executarea unor lucrări restante (montarea de console indicatoare) lucru cu care nu am fost de acord. Am solicitat CNAIR și constructorului să găsească soluții fără să oprească traficul. În zilele următoare aceste console vor fi montate".
S-a convenit achitarea plăților restante și recepția în perioada următoare a tronsonului șoselei de centură și a lotului 4 din DN 18 Iacobeni – Cârlibaba.
Flutur a solicitat o întâlnire cu constructorul șoselei ocolitoare a Rădăuțiului pentru a discuta despre stadiul lucrărilor și problemele posibile care ar putea apărea cu deținătorii terenurilor din vecinătate.
suceava-smartpress.ro (https://suceava-smartpress.ro/soseaua-de-centura-a-sucevei-centura-radautiului-autostrada-siret-suceava-ploiesti-modernizari-de-tronsoane-de-drum-teme-transate-azi-la-masa-de-sedinte-a-cj-suceava-de-gheorgh/?fbclid=IwAR1hQBhOU_JwnlP7IFR7tPhDCvy2M-oETNTbpox4ePKDZ_BL0g38S_u0LRg)
Se pare ca celor de la Autotehnorom le-a ajuns cutitul la os de au ajuns sa intervina la Flutur. Oricum, 30 de milioane de lei reprezinta o suma importanta, alti constructori ar fi oprit de mult lucrarile.
M-am uitat pe Rogop si inca nu s-au platit facturile Autotehnorom. Gargara ieftina.
Astazi in Consiliul județean Suceava a fost aprobat studiul de fezabilitate pentru un nou pod peste raul MOLDOVA, INTRE MALINI ȘI CORNU LUNCII, in valoare de peste 7 milioane de euro
Sursa (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2717844984937344&set=pcb.2717845138270662&type=3&theater)
In continuare facturile Autotehnorom si Tehnic-Asist apar pe ROGOP ca fiind neachitate. Partenerul "serios" da dovada inca o data de ticalosie.
Președintele Gheorghe Flutur prezintă detalii privind proiectele autostrăzilor A7 Siret-București și A 14 Autostrada Nordului Suceava-Satu Mare și centurile ocolitoare de pe A 14. Cea de la Câmpulung Moldovenesc va avea 18 kilometri și un tunel, iar cea de la Vatra Dornei 4 kilometri cu două tuneluri// VIDEO
Sursa: https://www.newsbucovina.ro/actualitate/274852/presedintele-gheorghe-flutur-prezinta-detalii-privind-proiectele-autostrazilor-a7-siret-bucuresti-si-a-14-autostrada-nordului-suceava-satu-mare-si-centurile-ocolitoare-de-pe-a-14-cea-de-la-campulung (https://www.newsbucovina.ro/actualitate/274852/presedintele-gheorghe-flutur-prezinta-detalii-privind-proiectele-autostrazilor-a7-siret-bucuresti-si-a-14-autostrada-nordului-suceava-satu-mare-si-centurile-ocolitoare-de-pe-a-14-cea-de-la-campulung)
O sa fie o informatie relevanta abia atunci cand Flutur va ajunge ministru la Transporturi....
Mai lasane cu fluturii pe la. MT cuci am avut. Asta ne mai trebuie fluturi si le avem pe toate. :D
Probabil cel mai mare proiect de infrastructura din judetul Vaslui, nu aduce beneficii traficului national dar va deservi locuitorii mai multor comune.
http://www.vremeanoua.ro/grupul-de-firme-transmir-lucreaza-in-forta-pe-drumul-strategic-s-au-inceput-lucrarile-si-la-bacani-foto
"LUCRÃRI ÎN FORTÃ... Zeci de utilaje, sute de oameni, materiale si echipamente de ultimã generatie. Grupul de firme Transmir a atacat în fortã lucrãrile pe drumul strategic al judetului Vaslui, cel care va strãbate judetul de la sud la nord. Ieri au început lucrãrile la transonul I, adicã de la intersectia DE 581 spre Al-Vlahutã-Poienesti, firma Soragmin, parte a grupului de firme Transmir, aducând în zona Banca multe masini si foarte multi muncitori. ,,Lucrãm cu aproape tot efectivul la drumul strategic, pe cele douã tronsoane câstigate de Soragmin. La Bãlteni, fatã de 1 km de drum care trebuia decapat într-o sãptãmânã, ne-am mobilizat extraordinar si am decapat 4 km de drum asfaltat", a explicat Eduard Popica, directorul executiv al grupului de firme Transmir.
Traseul drumului strategic Bârlad-Laza-Codãesti îsi are originea în Drumul European 581, pleacã de la Simila (comuna Zorleni), traverseazã jumãtatea de vest a judetului, intersectându-se cu DN 2F (Bacãu-Vaslui), în apropierea localitãtii Poienesti si cu DN 15D (Vaslui-Roman-Piatra Neamt) în apropierea localitãtii Mãrãseni (comuna Stefan cel Mare) si se terminã la intersectia cu DN 24 (Vaslui-Iasi) în apropierea localitãtii Codãesti. Lucrarea a fost împãrtitã pe trei loturi, firma Soragmin câstigând licitatiile pe loturile 1 si 2, astfel: lotul 1 – situat între DE 581/DN 24 (loc. Simila) si DN 2F (loc. Poienesti); lotul 2 – situat între DN 15D (loc. Bãlteni) si DN 2F (loc. Laza). ,,Lucrãm în fortã, cu efective complete, pentru a depãsi termenele stabilite prin contract. Pe lotul 2, am început din zona intersectiei cu com. Zãpodeni, pe DN 15D, si mergem în fortã pentru a realiza toti parametrii. Am decapat deja o portiune de 4 km de asfalt, desi aveam doar 1 km prin contract, urmând ca, în timpul cel mai scurt sã terminãm lucrãrile de decapare si montare casete pentru supralãrgirea drumului pe 5,7 km, pânã în zona Bãlteni Deal, acolo unde începe drumul judetean, de piatrã. Vom folosi balast, piatrã spartã si tot ce este nevoie, pentru a pregãti acest tronson în vederea asfaltãrii, în timp ce vom continua lucrãrile prevãzute de contract pânã la intersectia cu DN 2F", a explicat Eduard Popica, directorul executiv al grupului Transmir. De ieri dimineatã, grupul Transmir a primit avizele si ordinul de începere a lucrãrilor si la lotul 1, astfel cã au început lucrãrile si în zona comunei Bãcani. ,,Ne mobilizãm cu toate fortele disponibile, materiale si umane, pentru a realiza lucrãrile într-un timp mai scurt decât cel cuprins în contract. Noi credem cã, pânã la finele acestui an, vom reusi sã realizãm o mare parte dintre lucrãrile la care ne-am angajat", mai spune Popica."
https://www.monitorulsv.ro/Local/2020-04-23/Gheorghe-Flutur-a-semnat-contractul-pentru-inceperea-lucrarilor-de-modernizare-a-drumului-Suceava-Liteni-Dolhasca
Seful administrației județene, Gheorghe Flutur, a semnat miercuri contractul pentru începerea lucrărilor de modernizare a drumului Suceava - Ipotești - Bosanci - Udești - Liteni – Dolhasca – limita cu județul Iași.
Gheorghe Flutur a declarat că acesta este unul dintre cele mai importante proiecte de modernizare a infrastructurii de drumuri județene, licitația fiind câştigată de o asociere de şase firme, condusă de SC Autotehnorom SRL Suceava.
DJ 155F Izvorul Muntelui - Durau (denumire locala - Axial)- portiune in reabilitare. 30.05.2020
https://www.youtube.com/watch?v=HN42zknx2mo
Localizare:
https://www.google.com/maps/dir/Dur%C4%83u/Izvoru+Muntelui+615104/@46.9743625,25.9678064,12204m/data=!3m1!1e3!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x474a9e2f15b14a87:0xfdb80e7ee031af05!2m2!1d25.9234568!2d46.9983632!1m5!1m1!1s0x474aa0c4833de405:0x245d05c19b1e3bd6!2m2!1d26.0497554!2d46.94621!3e0
Arata mult mai bine fata de atunci cand era "asfaltat"
Mare panica pe froum cu lucrarea UMB pe DJ205B.
Nici nu stiam de aceasta lucrare si dintr-o data destabilizeaza restul de santiere a lui UMB :lol:
Am vrut sa stiu si eu ce va produce incapacitatea de lucru a acestei mari firme si am gasit asta.
VIDEO și GALERIE FOTO: Au început lucrările de reabilitare a DJ 205B – Dumbrăveni, Gugeşti, Popeşti, Urecheşti, Coteşti, Dălhăuţi, Faraoanele, Odobeşti
https://monitoruldevrancea.ro/2020/05/05/video-si-galerie-foto-au-inceput-lucrarile-de-reabilitare-a-dj-205b-dumbraveni-gugesti-popesti-urechesti-cotesti-dalhauti-faraoanele-odobesti/
Axa Rutieră Iași-Suceava (Rediu, Gropnița, Belcești)
Noua Axă Rutieră Iași-Suceava (Rediu, Gropnița, Belcești) capătă tot mai mult contur. Lucrările avansează în ritm susținut, cu respectarea strictă a tuturor măsurilor sanitare, astfel că stadiul fizic al loturilor 1 și 2 va ajunge la 40% până la sfârșitul anului.
Video (https://www.facebook.com/alpenside/videos/752373605358297)
Care axa? Cine a venit cu asa o idee sa defineasca drumul acesta ca noua axa pe directia Iasi - Suceava?
^stapanul padurilor cu aripioare, momentan e in stadiu de larva dupa alegeri, ghici ghicitoare cine e animalutul :lol: :lol:
Să vedem dacă se materializează în sfârșit acest proiect!
http://www.banulbotosanean.ro/administratie/54142-cu-o-oferta-de-395-milioane-lei-conrec-in-asociere-cu-o-firma-din-timisoara-si-una-din-spania-vor-construi-drumul-strategic-judetean/
Prin județe se întâmplă multe chestii interesante, dar văd că pe forum apar prea puține informații.
De exemplu, am căutat noutăți din județul Botoșani, mă interesează cumva, pentru că originile mele sunt acolo.
Iată câteva lucruri pe care le-am găsit, de pe pagina de FB a Consiliului Județean Botoșani:
✅În luna mai 2021, Consiliul Județean Botoșani, în prezența reprezentanților dirigintelui de șantier, ai proiectantului și ai instituțiilor avizatoare, au predat constructorilor amplasamentele loturilor din #Drumul_Strategic, adjudecate în procesul de licitație, pentru a începe procesul de modernizare.
Lotul 1 din Drumul Strategic, în lungime de aproximativ 30 kilometri, este format din două tronsoane Șipote (jud. Iași) – Rediu – Răuseni – Călărași, respectiv Dângeni – Mihălășeni. Lucrările de modernizare se ridică la 112,4 milioane de lei, inclusiv TVA, și vor fi efectuate de asocierea dintre firmele Danlin XXL și Dragos Invest.
Lotul 2 din Drumul Strategic, în lungime de 51,194 kilometri și format din tronsonul Răuseni – Todireni – Albești – Trușești – Dângeni – Hănești (DJ 282), a fost adjudecat de asocierea Cornell's Floor – Construct Com – Test Prima – Autotehnorom. Valoarea licitată este de 208.355.380,47 lei cu TVA.
Lotul 3, în lungime de aproximativ 26 de kilometri, pe relația Blândești – Cerchejeni – Sulița (Cheleș) – Lunca Cernești – Todireni, va fi modernizat de asocierea formată din Frasinul și Dimex 2000 Company. Valoarea lucrărilor contractate este de 103 milioane, inclusiv TVA.
Într-o postare din 1 octombrie, se spune: "Lucrările_evoluează într-un ritm susținut. Deja pe două dintre cele trei loturi, 1 și 3, primele adjudecate de către constructori s-a turnat primul strat de asfalt (binder) pe sectoare importante, care totalizează peste 12 kilometri. De asemenea, s-a turnat balastul stabilizat pe alte sectoare, care urmează a fi asfaltate zilele următoare. Și pe lotul 2, unde contractul a fost adjudecat mai târziu, s-a ajuns la lucrările de stabilizare a căii de rulare a drumului, constructorii sperând că până la venirea iernii vor reuși să toarne primul strat de asfalt."
Harta proiectului și câteva poze de la lucrări, luate tot de pe pagina de facebook a Consiliului Județean Botoșani.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100067965197785 (https://www.facebook.com/profile.php?id=100067965197785).
(https://i.imgur.com/GW1pV4N.jpg)
(https://i.imgur.com/fW5loDH.jpg)
(https://i.imgur.com/7y0AviL.jpg)
(https://i.imgur.com/gd1Bfve.jpg)
(https://i.imgur.com/pdE6p3R.jpg)
(https://i.imgur.com/LTWFS4L.jpg)
(https://i.imgur.com/pwwrJPy.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Să mai actualizăm acest topic, cu noutăți despre așa numitul drum strategic.
21 iunie 2022 - Lotul 1
14 martie 2023 - Lotul 3
9 mai 2023 - Lotul 2
Pare o treabă bine făcută.
drum strategic electoral, ca sa fim intelesi despre ce nevoie strategica vorbim.
Buna ziua!
Stie cineva care este stadiul lucrarilor la drumul care leaga Dragoiasa de Bilbor? Ar trebui sa lege judetele Suceava de Harghita.
Multumesc!
Ultimile noutati despre DJ 174 C Panaci Bilbor
https://www.newsbucovina.ro/actualitate/364794/gheorghe-flutur-spune-ca-drumul-panaci-bilbor-este-cea-mai-spectaculoasa-lucrare-a-cj-suceava
Asocierea Katar Conneg (lider) - Consola Grup Construct va construi noile cladiri din cadrul Spitalului nr. 2 Vaslui, cele doua companii castigand contractul cu o oferta financiara de 216,4 milioane de lei (fara TVA). Din echipa de proiect mai fac parte firmele Aramis, Hidroterm, Frigo-Star, Imeco, KONE Ascensorul, Euras Green Company, Hospital Technical Solutions, Mag Construct Company si Burner Service, ca subcontractanti. Constructorii vor avea la dispozitie 30 de luni pentru constructia a doua corpuri noi de cladire (Ds+P+4E+E5-tehnic si D+P+5E) si anexe, in scopul relocarii specializarilor Boli infectioase si Psihiatrie care, in prezent, functioneaza intr-o singura cladire.
La licitatie au fost transmise, in total, 7 oferte, celelalte 6 fiind depuse de:
Ness Proiect Europe, avand ca subcontractanti companiile KONE Ascensorul, Afcon Electra Romania, Socomizo Construct, Black Sea Suppliers si Medical Gazplus;
Conest SA, avand ca subcontractanti companiile Dacorum Grup, DZ Medicale, Mic Das, Imeco, IFMA si Damiena;
MTE Yapi Ticaret, avand ca subcontractanti companiile Photovoltaic Systems, Kronlift, MHT Experience si Termolux;
Asocierea SSAB-AG (lider) - Intertrade Group, avand ca subcontractanti companiile Alarmtel, DZ Medicale, Kazinst Grup, Dacorum Grup, C&A Consulting, KONE Ascensorul, Quattro Engineering Solutions, Vangaz Instal si Electric Company;
Asocierea Total Business Land (lider) - BTDConstruct & Ambient, avand ca subcontractanti companiile Sion Solution, Medical Gazplus, Miral Instal Company si KONE Ascensorul;
Asocierea CCN Altyapi Yatirimlari IAS (lider), UTI Construction and Facility Management, avand ca subcontractanti companiile Draeger Romania,
https://www.agendaconstructiilor.ro/files/info-santiere/katar-conneg-si-consola-grup-construiesc-noile-cladiri-de-la-spitalul-nr.-2-vaslui.html
https://apix.ro/incep-lucrarile-la-rondul-era-vor-tine-2-luni-si-vor-fi-finantate-de-investitorul-de-la-centrul-comercial/
,,În perioada 22.07 – 15.09.2024 se vor executa lucrări în carosabil pentru modernizarea zonei sensului giratoriu către Mall ERA, în conformitate cu autorizația de construire nr. 11/07.02.2024. Compania Demo Strade Group AG SRL își cere scuze pentru disconfortul creat în această perioadă".
Vizită de lucru și stadiul lucrărilor la podul de peste Siret de la LuțcaRoman24 (https://www.youtube.com/@Roman24)
Quote🚧 Au început lucrările la podul de pe DN 15D, Girov, județul Neamț. Traficul se desfășoară pe varianta provizorie, cu restricție de tonaj de 30t ⚠️
📌 În această dimineață, a fost dată în trafic varianta provizorie peste pârâul Cracău, aferentă podului de pe DN 15D, km 9+510, Girov, județul Neamț, după finalizarea lucrărilor de amenajare a acesteia.
📌 Traficul pe varianta provizorie se va desfășura cu o restricție impusă pentru autovehiculele cu masă totală maximă admisă de 30 de tone.
📌 Varianta are o lungime totală de 274 m, este construită pe grinzi metalice și este prevăzută în cadrul proiectului de reparații la podul de pe DN 15D, km 9+510.
📌 Odată cu darea în trafic a variantei, au început și lucrările pregătitoare în vederea reparațiilor la podul propriu-zis, constând în decopertarea căii de rulare.
📌 Podul de pe DN 15D de la Girov, a fost construit în anul 1968, fiind prevăzut la clasa I de încărcare, iar până la acest moment a beneficiat doar de lucrări de întreținere curentă. Este construit în aliniament, pe grinzi din beton armat prefabricat, cu opt deschideri de aprox. 18,50 m fiecare. Lungimea totală a podului este de 157,30 m, cu o lățime a părții carosabile de 7,95 m și o lățime între parapeți de 10,50 m.
📌 Lucrările actuale vizează reparații la partea de infrastructură, la nivelul căii de rulare a autovehiculelor și lucrări de amenajare în albia pârâului Cracău.
_____________________________________
✅Antreprenor: SC STEF EDIL CDP SRL, SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL
✅Durata de execuție: 7 luni
(https://i.imgur.com/rzsrJDV.jpeg)
Powered by API/PUM imgur uploader (https://proinfrastructura.ro/poze.html)DRDP Iasi (https://www.facebook.com/DRDPIS/posts/pfbid0ouQL3xGcgkGXfweij4wXJPWeN5PPSzLDpiyLwgAhkh6N7qfuT1BKQo7wA3nrnmgZl)
Se lucrează la podul de la Girov. Investiția, 3.3 milioane de euroRoman TV (https://www.youtube.com/@Roman_TV)