Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gdo

Da din pacate cu tot cu autorizatie...si nu au dislocat nici macar un utilaj in teren...si timpul trece si la fel si vremea...buna...In tim ce pe unele loturi se lucreaza fara autorizatie pe lotul 2 cu autorizatie cu tot..e tot liniste... >:(

adiarc

Daca venea autorizația integral se putea lucra , inclusiv la structuri....așa , d.p.d.v economic , nu stiu daca rentează mobilizarea generală a utilajelor si oamenilor  , pt doar câțiva km.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#3497
Quote from: horatiu.cosma on September 11, 2015, 01:41:32 PM
Asteptam cu interes AC-ul pentru lotul 3, ca sa poata emite niste facturi. Fara bani primiti de la CNADNR nu prea cred ca vor aparea grinzile.
Pai mai este o problema mai putin cunoscuta care cred ca intarzie platile pe lotul 3. ;)
De la sfarsitul lui Iulie nu mai exista supervizare pe acest lot, pentru ca atunci s-a reziliat contractul cu TECNIC CONSULTING ENGINEERING / EGIS.
Teoretic acum ar trebui sa supervizeze prin DRDP Cluj, si s-ar putea sa fie ceva probleme cu acceptarea lucrarilor efectuate, din cauza schimbarii supervizarii.

NGC

#3498
^^^ Au solicitat schimbarea expertilor cheie inainte de expirarea valabilitatii ofertei, incalcand contractul.
Trebuiau sa mai astepte parca 4 zile pana sa expire valabilitatea ofertei si abia apoi sa solicite schimbarea.
Si e vorba si de niste salariati CNADNR care ar fi fost selectati ca si experti (conflicte de interese). ;)

bridge


elion

Pe lotul 3 au început să aducă grinzile pentru viaductul de la Gâmbaş.

alexV

Quote from: NGC20 on September 15, 2015, 12:02:44 PM
MT a eliberat autorizatia de construire pentru sectorul 1 din lotul 2.
Sector 1:
(a) km 17+000 - km 22+500 si
(b) km 25+300 - km 26+100

Pe prima pagina a acestui thread sunt hartile loturilor.
Sector1(a) contine doua lucrari de arta si un podet.
Sector1(b) este fix nodul rutier Teius. Cu mentiunea ca A este la o inaltime considerabila deoarece supratraverseaza un DN si o cale ferata.

NGC

#3502
Mai aveti putina rabdare si vom avea acord de mediu pentru aproape toate modificarile de pe toate loturile.
Revizuirea este in curs, dar se mai pot aduce propuneri / observatii / obiectii.

Lotul 1




Lotul 2 - Se vor folosi structuri mixte de otel si beton la poduri.




Lotul 3








Lotul 4 - Se va accepta solutia propusa de PORR pentru lac, cu reabilitarea barajului.







alecu26

Motivele de intarziere ale lotului 2 tin cred ca de incapacitatea consturctorului mai mult: proiectare nefinalizata (si ce e finalizat sunt solutii tehnice dubioase), problemele pe care le are Euroconstruct, lipsa de experienta a lui Aktor pe un proiect de autostrada in Romania, mai ales ca e design&build.

Avand in vedere ca primele lucrari sunt de terasamente, faptul ca eurocnstruct are probleme atat legale cat si financiare cat si de capacitate (fiind impliat si in alte santiere) as zice ca aici e principala cauza.

Sa vedem insa ce se va intampla in urmatoarele saptamani. Vremea trece...dar cel putin toamna si iarna se pot executa decopertari, sapaturi pentru deblee si piloti forati la structuri, adica exact primele lucrari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Multumesc de informatii. Se pare ca ne apropiem cu pasi rapizi de obtinerea AC-ului pe toata lungimea Sebes-Turda. La nodul de la Decea, vad ca nu s-a acceptat solutia TS si se merge pe varianta din SF. Dar TS deja a inceput sa modeleze nodul, ar putea cauza probleme acest aspect? Legat de nodul de la Turda, modificarile de care zice semnifica acceptarea solutiei Porr?

NGC

#3505
Mai ramane de actualizat ulterior acordul de mediu pentru sectiunile B si C din lotul 1 unde inca nu avem PT aprobat, deci 3,3 Km in total, la inceputul si sfarsitul lotului.
Pentru sectiunea A se revizuieste acum.

Impartirea in sectiuni a lotului 1:

Sectiunea A - km 0+300 - km 14+000
Sectiunea B - km 14+000 - km 17+000
Sectiunea C - km 0+000 - km 0+300

cutter

#3506
Quote from: NGC20 on September 16, 2015, 10:05:20 AM
Mai ramane de actualizat ulterior acordul de mediu pentru sectiunile B si C din lotul 1 unde inca nu avem PT aprobat, deci 3,3 Km in total, la inceputul si sfarsitul lotului.
Quote
Sectiunea B - km 14+000 - km 17+000

Adică finalul lotului 1 unde Pizzarotti a propus mutarea culoarului autostrăzii astfel încît să nu mai taie un deal care se pare că este tot argilos și susceptibil la alunecări de teren. Soluția este în analiză la CNADNR și neacceptată încă, prin urmare nici proiectarea nu e acceptată - sincer, fără să știu detalii, eu aș spera să fie acceptată - după experiența Aciliu - și să nu se blocheze iarăși în birocrație și chichițe legale (concurență, etc). Dealul din ce-am înțeles este chiar în finalul lotului, poate îl identifică cineva pe Google Maps și/sau pe ultima filmare aeriană?

Quote
Sectiunea C - km 0+000 - km 0+300

Adică nodul Sebeș A1-A10 pentru care încă nu este acceptată declarația de proiectare pentru că Pizzarotti a încercat să simplifice nodul propunînd și demolarea unor structuri construite în cadrul proiectului A1.

pasadia

Quote from: cutter on September 16, 2015, 10:34:12 AM
Dealul din ce-am înțeles este chiar în finalul lotului, poate îl identifică cineva pe Google Maps și/sau pe ultima filmare aeriană?

Banuiesc ca asta e.

horatiu.cosma

#3508
E dealul din stanga DN-ului, care se vede cu verde pe openstreet. Probabil ca vor sa vina mai aproape de DN, sau sa ramana intre DN si CF mai mult timp, nu sa treaca direct peste ambele.

Aiud.dan

#3509
Acel deal e, intre groapa de gunoi de la Paraul Iovului si Santimbru,deci mai incolo incepe de unde ai oprot marcarea pe harta .spre Santimbru