[Sud-Muntenia] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Sud-Muntenia

Started by TibiV, January 01, 2019, 08:58:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

De 2-3 ani am observat de pe DN6, la iesirea/intrarea din/in Naipu, un pod aparent abandonat...
Localizarea: https://goo.gl/maps/Qwfq7sxDueN2

Ce se vede din satelit:


Ce se vede din DN6, sensul spre Bucuresti:





Zoom pe ultima poza:


Este destul de clar ca podul nu este functional.
Dar stie cineva mai multe despre lucrarea asta?.....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

^^

Anulata - ,,Pod pe drum de exploatare peste paraul Calnistea in localitatea Naipu, comuna Ghimpati , Judetul Giurgiu "

28.12.15

Executarea lucrarilor contine urmatoarele etape: Devierea provizorie a circulatiei ,rutiere,pe perioada executiei podului nou Realizarea coloanelor forate si a culeelor; Demolarea podului existent; Executarea protectiei de fund a albiei; Montarea grinzilor prefabricate si turnarea placilor de suprabetonare; Relizarea hidroizolatiei,caii,parapetilor; Ralizarea rampelor de acces; Darea in folosinta a noului pod. Valoarea estimata a contractului este de 3.086.000 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de Diverse si Neprevazute si Organizare de santier, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general. Procentul de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 10 % , respectiv 294.230 lei fara TVA. Organizarea de santier este de 68.610 lei fara TVA Valoarea estimata a contractului fara cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute si fara organizare de santier este de 2.723.160 lei fara TVA. Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele va include valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar în cazul în care va fi necesara suplimentarea lucrarilor

Ionut

Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Sud-Muntenia, judetele Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova si Teleorman.

Ionut

Sinaia, 9 milioane de euro din fonduri europene pentru o parcare şi autobuze hibrid

Oraşul Sinaia va beneficia de 9 mil. euro, prin semnarea a două noi proiecte finanţate din fonduri europene, prin care va construi o parcare supraetajată, cu 6 niveluri şi 300 de locuri, şi va promova transportul public nepoluant prin achiziţia a 11 autobuze hibrid. Cele două contracte sunt primele din cele zece propuse a fi implementate în oraş în următorii trei ani cu bani europeni.  ,,Un oraş în care poţi accesa uşor transportul în comun este un oraş sănătos. Aştept ziua în care voi vedea mai multe biciclete decât maşini pe străzile oraşului. Sinaia este oraşul cu cea mai mare rată de bani europeni atraşi pe cap de locuitor (n.n. - 2.260 euro pentru fiecare locuitor)", a spus Vlad Oprea, primarul oraşului Sinaia.

ZF

NadlacII

Bună ziua,
Știe cineva dacă s-a asfaltat DJ 504 Putineiu - limita județ Teleorman, măcar între intersecția cu DJ 504A și limita județ Teleorman?
Mulțumesc!

TibiV

NU.
Probabil era rezervat pentru TelDrum, dar intre timp s-au intamplat niste lucruri....
Pacat.
In Teleorman DJ504 este de albastru ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NadlacII



Văd că de prin 2015 - adică de vreo 4 ani - este asfaltat atât DJ 504A în jud. Giurgiu până la intersecția cu DJ 504 (lângă Izvoru), cât și DJ 504 pe teritoriul jud. Teleorman. Nu mai trebuia să asfalteze decât 4,5 km (!) pentru a lega drumurile unul de altul ... iar șoferii nu ar mai fi fost nevoiți să ocolească ca. 25 km pe DN 5B pentru a ajunge de la Alexandria la Giurgiu. ???

(Iar dacă s-ar asfalta și cei 5,5 km din DJ 504 până la Putineiu, drumul Alexandria - Giurgiu s-ar mai scurta cu încă 5 km, din moment ce n-ar mai fi nevoie de ocolul pe DJ 504A.)


voicul

Proiect controversat. Autoritățile vor să defrișeze o pădure ca să facă o parcare - VIDEO

Proiect controversat, pus în scenă la Sinaia. Primăria are în plan să construiască o parcare cu 7 etaje între Gara Regală și Hotelul Caraiman, chiar dacă ambele clădiri sunt monumente istorice de clasa A.


https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/proiect-controversat-la-sinaia-primaria-vrea-sa-defriseze-o-padure-ca-sa-faca-o-parcare.html?fbclid=IwAR0_sy13j22Wuw_zoGUcpdAs8j08MAOMOXXSQOD7TDPjDoy57u7DBWrSEZw

punktnet

Este in curs de reabilitare si DJ711A intre DN7 si A1, pe portiunea de intrare din DN7 se largeste deja drumul iar in anumite puncte s-au facut reparatii cu frezare pana la stratul de stabilizat.
Just kidding.

TVlad

Ia citeva poze cu lucrarile care se executa pentru modernizarea DJ402 din Jud. Calarasi, intre localitatile Fundulea si Nana. Am parcurs numai distanta intre Fundulea si Padurea Macelaru, venind pe urma catre Bucuresti prin satul Sohatu, pe un drum comunal. Intre Fundulea si Solacolu este deja asternut asfalt pe cea mai mare parte a drumului, cu exceptia unor scurte portiuni de 100-200m in zona unor podete unde se asteapta probabil la tasari.

Fotografiile sint facute pe tronsonul Solacolu - Padurea Macelaru. Pentru comparatie, am alaturat imaginile din Google street view, din august 2012, facute din acelasi loc. Se vede in ce hal era acest drum, mai degraba agricol decit judetean. Ma mir ca s-a incumetat Google pe acolo dar, cu atit mai bine pentru valoarea documentara a imaginilor. Lucrarile avanseaza se pare de la nord catre sud. Observati cum dispare mai intii stratul de prundis amestecat cu ciment, apoi balastul, baza de argila, pina la pamintul natural al fostului drum (ma rog, pe alocuri fusese imbunatatit cu un strat de pietris).

1b


1 - observati in dreapta cit a crescut in 8 ani perdeaua forestiera; nu protejeaza drumul, e pe partea opusa vintului dominant, fiind plantata probabil de proprietarul terenului pentru folos propriu


1b


2


3b


3


4b


4


5b


5


6b


6


Asta e drumul spre Sohatu, modernizat mai demult:



8


Si intersectia DJ cu acest drum comunal, in 2012. Aici nu am mai facut poza insa acum e un indicator "oprirea obligatorie" pentru cei care vin de pe drumul comunal. Desi in pustietatea astea eram numai noi, legea lui Murphy functioneaza si a facut ca un ghinionist sa trebuiasca sa ne acorde prioritate :)




John787

Salutare tuturor colegilor de pe acest forum,

Având in vedere ca aceasta este prima mea postare pe acest forum, va rog sa scuzați dacă postarea a fost făcută in partea nepotrivita a forumului. Acestea fiind spuse, vreau sa vorbesc despre "reabilitarea" acestui drum, in special între localitățile menționate. Sper ca și alți membrii au călătorit pe acest drum pentru a își spune experiența aici, situația acestui drum este una dezastruoasa, și a făcut ca in ultimul an, sa rupă de Civilizație și de facilitățile orașului Buzau locuitorii comunelor și satelor care pana sa înceapă distrugerea acestui drum aveau nevoie de 10 minute pentru a ajunge in oraș, acum acest timp se ridica la 30. Într-un an și jumătate de când au început lucrările la acest drum, sa reușit reabilitarea pe anumite "petice" de drum, iar având in vedere ca drumul este săpat la o adâncime de aproximativ 2,5 metri, și se muncește cu 2-3 muncitori, când se muncește, câteodată nici aceia. Iar din cauza ca lucrările nu se termina din cauza traficului greu, autobuzele de oraș trecând pe aici de asemenea pentru a aduce oamenii de la munca, se degradează pe câte o parte de fiecare data când compania care se ocupa de reabilitare termina de tasat straturile de piatra, și se reia procedura pe câte un sens. In ultima vreme situația a devenit un dezastru, autobuzelor fiindu-le aproape imposibil sa mai treacă pe drum, am încercat sa filmez acest tronson, voi încerca sa fac mai multe fotografii acestui drum dacă va exista interes și pe forum.


TibiV

John787,

ai uitat sa spui despre ce drum este vorba. Indicativ, si de unde pana unde.

Ne-am prins ca este prin Buzau, dar chiar ghicitori in stele nu suntem....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Pod nou peste raul Arges pe DJ 403 intre comunele Soldanu si Radovanu.
Descriere: posul actual este o improvizatie pe tuburi de beton armat ce se rupea la fiecare viitura mai mare pe Arges.
Rezulta din ce am gasit pe net ca CJ Calarasi a lansat un proiect (si o licitatie finalizata???) de construire a unui pod.

https://observatorcl.info/incep-lucrarile-la-trecerea-prin-vad-soldanu-radovanu/

Spicuim din articol:
- podul va avea o lungime de 110 m
- lucrarile vor fi reluate (???? poate incepute) la 19 august a.c.
- proiectul va fi finalizat in noiembrie 2021.

https://recorder.ro/investitii/calarasi/soldanu/
De aici aflam:
Modernizare Pod de trecere peste râul Argeș, km 23+000
Beneficiar: Consiliul Județean Călărași
Localitate: Șoldanu, Radovanu
Sursa finanțării: FONDURI LOCALE
Valoarea totală a proiectului: 6.717.877 lei
Data finalizării: 30/11/2021

Din RAPORTUL privind modul de îndeplinire a atribuţiilor de către Consiliul Judeţean Călăraşi în perioada 01 ianuarie - 31 decembrie 2019
Capitolul Transporturi/Investitii noi

QuoteLa poziția "Pod provizoriu peste râul Argeș între localitățile Șoldanu și Radovanu, inclusiv rampe de acces la capete-PT+DE+DTAC, execuție lucrări, inclusiv asistență tehnică, consultanta, servicii SSM, comisioane, taxe, avize", s-a propus alocarea sumei de  200 mii lei. Aceasta este necesară pentru elaborarea Proiectului Tehnic, a documentației de autorizare, după finalizarea procedurii de achiziție.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

pai cum 110 m? Diatanta intre diguri este de 200m acolo. Si trebuie sa aiba gabarit pentru navigatie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024