[CJ] Ce-am mai vazut din mers in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, December 07, 2012, 01:28:16 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

gsimon

Au inceput sa lucreze si sa asfalteze si la str. Bacovia si Teo Peter. Putin si la Picasso, care cica totusi era privata.

zol21

#556
^^

A 3-a banda va fi pentru CTP, deci nu va fi nici un efect de palnie. (la fel e si in fata la SORA, unde busul are semafor)

florin74

^^Pana la asfalt mai e ceva, poate saptamana viitoare primul strat, depinde de vreme. Si doar pe un segment din Bacovia, cel dintre Picasso si Celibidache, ca acolo sunt mai avansati

MMarius

Strada Locomotivei, stadiul lucrărilor sâmbătă, 30 martie:







La capătul zidului de beton nou se putea totuși construi ceva scări să coboare și să urce lumea spre pod, deoarece pe acolo, majoritatea oamenilor care fie mergeau din cartiere către stadion sau dinspre Gruia spre Autogară, scurtau accesul către Locomotivei prin spațiul verde. Erau înainte ceva trepte pe la mijlocul spațiului verde, dar în timp s-au degradat total și lumea le evita. Așa, dacă nu se va pune gard, toată lumea care trece pe acolo își va croi cărare prin spațiul verde.

chisp

E facuta de un prieten de al meu panorama. De aici se pot vedea cam toate constructiile mari care is in curs de dezvoltare sau care sunt gata. Pentru print uri de mari dimensiuni puteti scrie la Rcnicoara@gmail.com

MMarius

Strada Locomotivei, finalul lucrărilor, 29 aprilie. S-a așternut stratul de uzură și s-a adăugat un mic zid de pietre betonate în zona podului.



nicolaem

trotuare valurite impracticabile pt batrani. (c) RADP.
nu-i nimmic vor merge pe strada pe unde e plan.

TVlad

#562
Sa punem la socoteala cutiile de gaz/electricitate si stilpii de iluminat de pe trotuar, alte obstacole.
Era chiar asa de greu sa ii monteze pe partea opusa? Sau pe unde nu incurca? Pe vremuri se puteau suspenda corpuri de iluminat de niste cabluri purtatoare prinse in fatadele opuse ale caselor.

De asemenea, contoarele - desi nu erau cu telecitire ca acum - se montau in interiorul proprietatii.

ijwtsh

Ca tot am mai dat prin Cluj, niste observatii:

1. Cuburile ce au fost puse pe jos pe strazile reamenajate din jurul parcului IL Caragiale se simt foarte bine, toate la nivel. Mult peste ce s-a facut in alte zone.

2. Pe langa UBB am vazut ca inlocuiesc dalele lunguiete si subtiri (care erau groaznice) cu din acelea mai late, cum gasim si in alte parti. Asta trebuia sa faca de la inceput, pacat de banii irositi.

3. Nu mai stiu daca am zis sau nu asta mai demult, dar de ce e inchisa inca Avram Iancu? Ar trebui sa deschida strada, sa reamenajeze intersectia cu Universitatii, si sa schimbe semaforul sa poata face stanga pe Republicii. Cu o investitie minima se face in 2 saptamani tot.

4. Dupa ce m-am obisnuit ca Google Maps sa afiseze in timp real transportul in comun in Bucuresti, ma intreb cat de greu e s-o faci si la Cluj. Deja au GPS, ca doar este aplicatia aia jegoasa, Tranzy sau cum se numeste. Nu se poate ca cei de la Google sa aiba acces la datele alea? In plus, nici nu cred ca sunt afisate ca lumea toate liniile. De exemplu am trecut pe Dorobantilor si nici macar nu aparea ca in statia respectiva ar trece 44.

5. Strada IC Bratianu apare ca inchisa pe Google Maps si Waze. Se va redeschide vreodata la capatul spre Universitatii?

6. E nevoie mare de umbra pe tot proiectul cu Universitatii. Si dupa ce cresc copacii, tot nu te ajuta, pentru ca pe mijloc nu iti vine nimic. Poate sa puna umbrelute ca la Timisoara sau naiba stie, da tre' sa faca ceva.

Rant over.