Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

adiarc

Propun API o scrisoare publica in acest sens , despre modul execrabil de , derulare a proiectelor cu aceleași probleme grave de ani de zile
- evaluare ofertelor durează o vesnicie
- anunțarea câștigătorului la fel
- se semnează contracte de execuție in absenta exproprierilor , a desc.arheologice , acordului de mediu , etc
- eliberarea autoriz de mediu ( de care depinde aut.de construcție ) , durează o vesnicie
- nu exista un plan coerent de finanțare cu bugete MULTIANUALE pt proiecte strategice
- este ultimul an in care putem recupera fonduri europene pe exercițiul trecut...totusi stam si ne uitam la vremea de afara si atat
- mai nou avem o moda de a semna ctr de execuție ( ca sa dea bine ) si apoi de a nu aloca nici un leu , peste un an de zile ( ex Gilau-Nadaselu si C.Turzii-Tg Mureș )
etc , etc , etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

julienb

Vremea buna trece.. finantarea trece ..incompetentii raman  >:(  :((

Quote from: adiarc on July 08, 2015, 11:39:02 AM
Totusi , nu se sesizează nici o instituție de control a statului ? Pierdem sute de mi-l de euro , doar aici ....e grav....... e f.f.f grav....
Dincolo de orice părere , declarație , polemica , asta e realitatea crunta si cineva trebuie sa răspundă pt modul EXECRABIL de implementare a proiectelor......
unii care se cred deștepți dădeau vina pe contestatari de profesie,,,,dar ce au făcut aceștia (anti)reprezentanți ai satului pt a aloca fonduri , pt a grabi eliberarea autorizațiilor de orice fel ?Nimic....sau chiar pun bete in roate.......

shamanu

Speculez... nu ma pricep. E oarecum politic, dar mi-am pus intrebarea de ceva timp...

Ce legatura are AKTOR si criza din Gecia cu lotul 2?
Se poate ca cei din romania sa aibe oaresce sprijin (logistic/financiar) de la firma mama? si cum bancile in grecia nu merg...

Scuze daca e off-topic

alba1


yetiman

Vin in completarea postului de dimineata si cu ceva poze.
Podul de la Kaufland:

Relocarea DN:


Viaductul:


Podul urmator:

Si atat cu lucrul pe L4;
Suplimentar. Parcul auto de la Decea (gol, dar utilajele nu sunt pe santier):
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Lot3:
Pasajul peste DN:

Terasamentul de langa:


Au inceput sa pregateasca si viaductul peste CF. (fara poza  :( )
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Quote from: yetiman on July 08, 2015, 07:26:02 PM
Au inceput sa pregateasca si viaductul peste CF. (fara poza  :( )

Asta chiar este o veste foarte buna....  :)
Aia va fi o lucrare mai complicata decat pasajul peste DN...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

spy_flo

Azi la ora 5:15 la nodul Decea se lucra,mai exact se turna beton la supratraversarea A10 peste DN1.poze din păcate nu am apucat să fac.nu mă așteptam să găsesc activitate la ora asta.

florin74

TS lucra destul de sustinut pe portiunea Decea- pasaj peste CF. Si pe restul lotului părea sa se lucreze, dar nu am putut sa îmi dau seama la ce turatie. Despre PORR nici o noutate. Lucrează doar la bucata cu AC si cativa muncitori se făceau ca lucrează in nod la Turda.

danutzu_1069

Cine ar trebui sa suprvegheze ritmul lucrarilor?
Raspunsul e foarte simplu: Consultanta
Este reprezentantul beneficiarului in relatia cu antreprenorul.
Ei trebuie sa-i frece pe antreprenori cu scrisori cu privire la ritmul lucrarilor.
Si in mod sigur asa se intampla.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Schumy

Saptamana trecuta am avut ocazia sa ma plimb mai mult decat mi-as fi dorit in zona comunei Radesti. Pe lotul 2, cum probabil toata lumea stie, nu se misca inca nimic. In afara de gropile arheologice si cateva jaloane si benzi alb-rosii, nimic nu anunta ceea ce ar trebui sa fie viitoarea autostrada. Ce m-a surprins pe aceasta sectiune a lotului e ca autostrada a fost proiectata sa treaca prin mijlocul unei plantatii de hamei. Sunt curios cum vor demonta si modifica stalpii si cablurile ca sa nu dezafecteze un intreg sector(autostrada ocupa cam jumatate din doua sectoare). Plus ca mai este si o instalatie de irigat inca functionala pe acolo.

Saptamana aceasta am inceput-o la capatul lotului 4, in zona Inoc. Surprinzator, dar aici se lucreaza. Se relocheaza o teava ce transporta gaz si se lucra la armatura viitorului pasaj de pe DJ103G. De asemenea, se completa cofrajul pentru sensul de rulare spre Sebes al viitorului pod peste raul Ciugud.

Viitorul pod peste Ciugud







Stalpul din mijloc e fix intre cele 2 loturi. Sunt curios cat va mai dura pana vor reloca linia.



Traseul original se suprapune cu viitoarea autostrada. Acum a fost plasat la est de autostrada, iar in zona pasajului peste DJ103G va trece pe cealalta parte continuand traseul original spre Aiud.



Aici se mai face un podet la nord de pasajul peste DJ103G. Probabil va traversa valea Inocului(pare a fi mai degraba un parau cu caracter torential). Dupa cum arata cred ca vor mai avea destul de mult de excavat in acel versant.



Vedere de ansamblu cu lucrarile de langa Inoc.



Un podet pe la kilometru 50-500(cred).



Si terasamentul...



Alt pod in apropiere de kilometrul 50. Doar utilaje parcate, nicio miscare.





Pe la kilometrul 50. Arata doar cum s-ar fi decopertat si nimic mai mult. Mai e mult de lucru...





Pe la ora 16:00 vazusem in aici un Duster de la Porr si un microbuz. Coborasera mai multi oameni cu veste, dar nu erau muncitori. Au cercetat lucrarile cateva minute si au plec mai departe spre Unirea.



Vedere de ansamblu spre sfarsitul lotului 4/inceputul lotului 3.





In zona nodului Decea agitatia era vizibil mai mare



Cam atat pe ziua de azi. Zilele urmatoare voi continua sa merg pe lotul 4 si in final voi ajunge in zona viitorului nod A3/A10. O sa revin cu poze pe parcurs, mai ales din zonele care nu se vad din DN.
Sunt curios cand vor da drumul la devierea DN-ului de pe dealul de langa Kaufland. Vineri au terminat de montat parapetii si arata ca si cum ar mai trebui rezolvate doar marcajele.

TibiV

Multumim Schumy, excelent reportaj !
Asteptăm cu nerăbdare să continui...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


AFC

@schumy, multumim pentru update. Big like, tine-o tot asa si bucura-ne cu poze si stiri bune. Totusi, chiar si pe lotul 4 mai este mult de lucru iar in conditiile actuale ma cam loveste pesimismul cu privire la incadrarea in termen.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell