[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

Pai daca acum fac in unele locuri foraje....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

irirat

E cam liniste pe topicul acesta, asa ca incerc sa-l mai agit putin.
Am filmat astazi - 27.02.2020 - cu dashcam-ul, venind de pe Splai, va rog sa scuzati calitatea si sa faceti abstractie de data afisata, nu ne-am teleportat in viitor.
Ce am observat:
- lucrarile se concentreaza pe partea cu STS-ul
- se turnau fundatia unor piloni, se forau alti piloni si se cofra un zid de sprijin

voicul

Pai sa bage mare ca daca vine Nicusor Dan la PMB ingheata proiecutl si la 90%.  :lol:

Puffyk

Am discutat cu vrabiuta acum doua-trei zile, termenul de finalizare va fi, in continuare, sfarsitul lui 2020. Am inteles ca vor avansa cam un km spre centura si vor finaliza, momentan, intr-un giratoriu cu descarcare spre Uverturii....Sincer, asta este tot ce mai stiu....
Vorba unui coleg, conditia este sa nu se schimbe nimic in ce priveste finantarea sau mai stiu eu ce....

carutasul

Dacă după lac traversează Dâmbovița, terenul ăla al cui e? Că din gmaps pare suspect de liber.

irirat

Nu traverseaza Dambovita, altul e traseul. Terenul la care banuiesc ca te referi tu, este zona inundabila Giulesti-Sarbi, nu se poate construi nimic acolo.

Puffyk

Planul initial pe acolo a fost dar s-a dovedit foarte scump de asanat....

RazvanN

"Spre Uverturii"? Adica in traducere in capatul unei salbe de stradute mici rezidentiale. Cu ce au gresit acei oameni sa se descarce un bulevard cu flux mare printr-un giratoriu fix in cartierul lor si asa cu trafic mai mare decat ar trebui?

Stiu ca si in prezent se folosesc acele strazi, dar ca parte distribuita/blocata de niste seturi de semafoare in amonte si conditionate de fluxul bulevardului Virtutii. Nu faci asa un astfel de proiect.
Nu cred ca ar trebui sa existe nici o alta legatura decat cu bulevardul Virtutii pana la cladirea unei noi magistrale/strapungere.

irirat

#1088
Cred ca locatarii din zona si-au luat gandul de la liniste demult, respectiv de prin 2010 de cand au facut West Park Residence si au legat Militari Residence&Co cu Chiajna prin strada Rezervelor. Stai sa vezi ce trafic "local" o sa fie cand termina Novum Residence si blocurile noi in constructie de pe strada Stupca. Ca sa fie treaba buna, au aparut blocuri 3E+M si pe stradutele de case, banuiesc ca prin metoda cumpara doua case alaturate, alipeste loturile si obtine AC prin metode miraculoase:) (un exemplu la intamplare de pe Google maps https://goo.gl/maps/U97dVsUNWTVGifGc7

Referitor la legatura, presupunand ca legatura avanseaza cam un km, ajung la strada Boja->Ajustorului, care pe langa ca sunt ele inguste se si blocheaza in traficul de pe Uverturii, blocat la randul lui de semaforul de la Apusului x Uverturii (in fata la Lidl).

@Puffyk - poate vrabiuta ciripeste si ne zice unde am gasi un plan al lucrarilor pentru continuare ?

nenea_hartia


GDPR

Mda, a zis doar ca trebuie reanalizat. Ce-o fi insemnand asta?

danutzu_1069


voicul

Nu prea are cum sa puna lacatul in punctul asta, desi asa cum s-a construit asa se poate si distruge, nu?

dr4qul4

#1093
Eu nu inteleg cum poate acest proiect sa duca masinile de la Craiova la Constanta.. Poate in anii 70-80 ar fi putut, dar acum, sigur nu.
Are fix 0 sanse sa fie gata inaintea A0 Sud. Si sub 0,1% sa fie gata inaintea A0 Nord.
Degeaba scurteaza distanta cu max 15 km (fata de A0 sud); cel putin pe sensul spre oras, viteza maxima va fi de vreo 60kmh. Si asta noaptea, ca ziua va fi aglomerat. In plus, pe Splai, de la Grozavesti si pana la Autovit viteza medie nu poate depasi 30 min si vei mai sta intre 5 si 30 de minute la semafoare.
Sa-i spuna cineva ca nu cere nimeni tunel pe sub Piata Unirii si denivelarea tuturor intersectiilor.
Acum, sambata la pranz cand orasul este liber, de la Ciurel la A2 faci cel putin 31 min. La care mai avem 9-10 km din acest nou bulevard pana in A1. Pe A0 sunt vreo 45 de km. Adica maxim 30 min la 90kmh.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Fred

Quote from: adrian rosca on February 29, 2020, 08:47:10 AM
Mda, a zis doar ca trebuie reanalizat. Ce-o fi insemnand asta?
A zis ca trebuie reanalizat pentru ca nu vrea autostrada acolo. E politician si stie ca nu va fi bine privit daca spune direct ca nu va face proiectul, asa ca spune ca va reanaliza. Nu are ce sa reanalizeze ca proiectul nu e aparut de ieri sau alaltaieri, are vreo 10 ani, a avut tot timpul din lume sa analizeze si sa traga concluzii, le-a tras dar nu vrea sa piarda voturi spunand adevarul.

In schimb a aruncat pe masa strapungeri pe Liniei sau Timisoara. Da, ar fi bune si alea, dar aditional, nu il loc de. Ar putea distribui foarte bine catre cartiere traficul dinspre si spre A0 & A1, ca sa nu treaca toata lumea prin Iuliu Maniu si sa iasa direct in centura sau A1. Daca se face A0 cum se iese din partea de vest a orasului in A0? Doar prin Maniu? Prelungirea Ghencea nu ajunge in A0, strapungerea din Timisoara sau Liniei nu sunt planificate sa ajunga in A0, din Chiajna nu se ajunge, ramane doar Iuliu Maniu si, mai spre sud un pic, nodul din Bragadiru. Cu strapungerea din Virtutii se poate iesi pe A1 si trece de acolo pe A0, fara ea ramane doar Iuliu Maniu pe veci blocat.

Quote from: dr4qul4 on February 29, 2020, 12:06:02 PMEu nu inteleg cum poate acest proiect sa duca masinile de la Craiova la Constanta.
E doar un pretext, nu trebuie sa fie adevarat. Lupul e in blana de oaie pana ajunge primar.