Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

hitsasu

  :lol: Desigur, şi Mamaia este defavorizată de sutele de maşini care trec pe acolo, de zgomotul permanent, iar bieţii patroni nu câştigă mai nimic! Recomand, pentru linişte, comuna Pui, judeţul Hunedoara, sau oraşul Nuşfalău, din judeţul Sălaj!

dr4qul4

Imaginati-va doar ca va ninge si cateva tiruri turcesti luate prin surprindere vor incepe sa derapeze. Oricum, pe 2 benzi, la asemenea trafic viteza medie ar fi sub 70 km la ora, daca ninge bine va fi ca in filmele cu prosti.
Oricum, ne-am uitat doar la poze si nu am citit asterixul: Pentru alegerea tronsoanelor viitoare, e nevoie de o strategie de dezvoltare, realizată prin consultarea tuturor vocilor interesate din spațiul public (politic, societate civilă).

Fraza asta cam lasa loc de modificari. Probabil vor ramane lugoj-calafat, sb-bv, bors-tg mures, pitesti-curtea de arges si iasi-bacau.
Cam asa se procedeaza la o negociere: arunci o varianta inadmisibila pentru ca mai apoi UE sa accepte ceea ce vroiai de la inceput.
Pe de o parte ii inteleg si pe ei, fara harta asta, nu se atragea finantare pt bv-comarnic.
Iar dupa 2018 pot face si altele, fie ele pe harta asta sau nu
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Quote from: hitsasu on December 04, 2013, 11:13:08 PM
  :lol: Desigur, şi Mamaia este defavorizată de sutele de maşini care trec pe acolo, de zgomotul permanent, iar bieţii patroni nu câştigă mai nimic! Recomand, pentru linişte, comuna Pui, judeţul Hunedoara, sau oraşul Nuşfalău, din judeţul Sălaj!

Daca nu stii ce inseamna zgomtul surd al unei autostrazi, mai bine nu mai vorbesti. Nu exista nici o legatura intre traficul de bulevard din Mamaia sau de pe Bd. Stefan cel Mare din Bucuresti sau de pe Bd. Lapusneanu din Constanta etc...   cu ȚIUITUL permanent al autostrăzilor, ca urmare a frecării roților de asfalt la 100-120 km/h si al turarii continue a motoarelor la 2500-3000 ture. De aceea in Germania exista sute de km de autostrada cu restrictii la 100 km/h sau la 80km/h intre anumite ore (noaptea) sau permanent, si asta chiar daca au panouri antifonice. Iar cum restrictiile se respecta +/- si nici nu se poate impune camioanelor sa mearga cu 60km/h pe acolo, zgomotul tot ramâne.

Asta nu are legatura cu patronii. Vor castiga foarte bine in continuare. Dar disconfortul va fi si el si vor fi turiști care se vor reorienta sau vor sta mai putin, ceea ce va afecta calitatea turismului si va crea o imagine mai proasta in general.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Diferenta majora voine din faptul ca in mamaia masinile se opresc acolo, in timp ce pe autostrada traficul va fi de tranzit. Asadar, daca va creste numarul de masini care merg in statiunile depe VP atunci zona va avea de castigat, insa cum cei mai multi doar vor trece pe acolo fara sa opreasca, zona nu are decat de pierdut.
In ceea ce priveste diferenta de zgomot, in mamaia circula de peste 100 de ori mai putine masini mici pe ora (restul sunt parcate iar iarna e pustiu), la o viteza medie de 50 km, asa ca hitsasu nu a gasit comparatia potrivita.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovicor

A fost Sova la Realitatea TV. Se intrevede ceva logica, ce-i drept, bolnava. Dupa ce vor analiza mai multi prestatia si informatiile (ineptiile) prezentate, se poate analiza cat este prostie si cat interes in "strategia" guvernului.

savagedanyro

O emisiune DEGEABA, cu intrebari penibile si raspunsuri si mai penibile.

Imi e scarba de politicienii nostrii !!!

Exemplu concludent 1 :

Intrebare: ce facem cu Suplacu de Barcau - Gilau
Raspuns Sova : va ramane ultimul pentru ca nu e facut nimic pe el.
Intrebare repetata : Sigur ??
Raspuns Sova fara echivoc : Sigur nu e nimic !!!!

Si domnul Rares Bogdan trece la altceva. Cum sa nu ii spui ca ai SUTE de MILIOANE bagate intr-un MEGA VIADUCT la Suplacu ????????????????????????


TIMISOARA 2021 !

dr4qul4

Viaductul e pe suplacu de barcau-bors! Spre gilau nu e nimic momentan.

Sau era invers?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovicor

E cum spune dr4qul4, dar in rest, savagedanyro, ai dreptate. Nu m-am simtit reprezentat de Rares Bogdan, e pe alocuri mai mult "lozincard" decat documentat, prestatia lui Sova penibila, prostie si infatuare deopotriva, despre minciuna ce sa mai vorbim. Sa fi fost Victor Cosmei in locul lui Rares Bogdan...........Vedeti interviul de pe topic A1 !

delacroix

Ultimele comentarii arata ca Sova nu e singurul habarnist. Sectorul 3 AT este de la Gilau la Bors. Tronsonul 3, popular denumit Suplacu-Bors incepe la nord de Bors si se termina la Ip si in consecinta include si viaductul. Nodul de cuplare cu Tronsonul 2 este la Nusfalau, parte a respectivului tronson. Bechtelul a atacat 2(doua) tronsoane: 2B si 3C. In consecinta intre Gilau si Suplacu/Barcau(Nusfalau) nu e nimic construit.

dr4qul4

Sectiunea 3C, Suplacu de Barcau - Bors - 64,5 km include si Viaductul. apare si pe CNADNR. este realizat in proportie de 50% dar de fapt ei trebuie sa mai construiasca inca un viaduct imens peste campul de sonde asadar stadiul real va scadea la maxim 30%. singurul lucru bun este ca au hotarat sa o continue.

celelalte sectiuni sunt:: Tronsonul Cluj Vest - Mihăieşti si Tronsonul Mihăieşti - Suplacu de Barcău care impreuna fac Gilau-Suplacu de Barcau si pe care nu s-a miscat nimic, si nici nu sunt bani alocati deloc.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

A vehiculat un pret de 322 mil euro pt terminarea celor 64 km  .
SO, WTF?
Bechtel o facea bine de tot la 250 in 12 luni si nu i-ati lasat. Acum platim si pe contractul de pasa catre Napoca Security + ca pretul va mai creste cu 72 mil.
La Suplacu, dupa viaductul mare nu e obligatoriu un alt viaduct prin acel camp de sonde. Acolo e singura zona din tara unde nu se foloseste forajul vertical ci orizontal asa ca nu e greu de relocat ( teoretic).
Practic si ce nu se zice e ca OMV ul are tot interesul sa se faca acest tronson.
ARDE!!!  finalizarea lui. 
In 2016 la ce interese sunt va fi gata atat la noi cat si dincolo la Unguri iar austriecii vor avea combustibilul mai ieftin decat noi. 
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Daca OMV-ul are tot interesul atunci sa elibere ei acel teren de sonde.

Bechtel tb sa-l faca la 245 mil, dar a incasat peste 150 mil doar pt viaduct!!! Iar viaductul nu era in planul initial. Since, costul pe care l-a dat Bechtel initial nu a avut nici o treaba cu realitatea, ceva din acel contract le-a dat voie sa ia bani fara sa faca nimic.

Tronsonul trebuie facut, chiar daca acum leaga nimic (ajuta putin Zalaul) de Bors, tot trebuie terminat, altfel se vor pierde banii bagati in el. Ba mai mult, il pot da in concesiune celor care vor construi in continuarea lui spre Cluj.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

250 mil a fost ultima negiciere a celor de la Bechtel pt a finaliza cei 64 km de la stadiul actual. Cat era initial nu are rost sa vorbim ca ne intristam.
OMV-ul va elibera acel teren dar va incasa bani pt asta de la stat(ca asa e la noi).
Acesti 64km vor ajuta mai mult decat Salajul (orasul din judetul Zalau).
Cred ca spre concesiune se va merge cu tot tronsonul Bors-Tg Mures pt a merita investitia dintre Suplacu si Gilau.(poate chiar si Sebes-Turda la pachet sa fie mai rentabil). Altfel, la traficul de acuma, oricine ar construi ar iesi pe minus.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

interviurile de la Romania TV cu Ponta probabil sunt cele mai credibile, tovarasul Ghita va avea grija sa-l intrebe doar ceea ce vrea.
Probabil Ponta ia dat  "Copy" iar prezentatorul a dat doar "Paste" pe acele subiecte.
Asadar comarnic-bv luni, si sebes-turda pe 19.12.

Pe de alta parte, sper ca viitorul sistem de taxare al autostrazilor sa fie facut de una din firmele lui Ghita. indiferent de ce s-ar spune, Asesoft-ul ramane unul dintre cele mai importante grupuri de firme IT din Europa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

^ important grup, important, dar din ce punct de vedere?
stie sa scoata caiete de sarcini "overclockate" bine si cu FSB-ul (Fondul de Spaga al Barosanilor) de mare "viteza"? :D

just kiddin'

Sailing away! S/Y Haimana