News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Siguranta circulatiei feroviare in Romania

Started by cristi5, April 08, 2017, 03:57:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Felicitari domnului ministru!...

Era si timpul sa fie luat taurul de coarne. Sau de rupt pisica...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hvm

Cum adică existau reglementari dar nu și sancțiuni?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vancouver

Cand exista reglementari dar nu si sanctiuni, atunci cel care incalca reglementarile este responsabil penal si patrimonial DOAR ATUNCI cand are loc efectiv un accident / eveniment. Si numai in limita pagubei real produse.

In plus companiile pot sanctiona intern angajatii care incalca reglementarile, pot face instructaje pe baza acestor reglementari etc...

Nu tot ce se intampla in lumea asta trebuie pedepsit cu o amenda sau puscarie si pot sa existe reglementari si numai cu scopul de a exista o abordare unitara, astfel incat toata lumea sa urmeze aceeasi cale de rezolvare a unei probleme. Deci este normal si ok ca nu existau sanctiuni. La fel de normal este insa sa apara sanctiuni, atunci cand se constata incalcari repetate ale reglementarilor, care duc inclusiv la accidente.

Subliniez inca un aspect: orice sanctiuni sunt aproape inutile, daca nu exista un control macar sporadic si aleatoriu al respectarii reglementarilor. Daca nu exista nici un control, atunci (aproape) degeaba exista sanctiuni. Pentru asta trebuie create echipe de control. Marile firme sa fie obligate sa faca controale interne (in caz de accident se verifica si modul in care au avut loc controalele interne si daca nu au avut loc, atunci sanctiunile trebuie marite, pana la ridicarea licentei), iar la nivelul organelor de control ale statului trebuie de asemenea sa existe oameni care nu fac altceva decat se ocupa de control.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dan tm


ioandorin

 ... și consecința ultimelor evenimente de pe calea ferată! 



Powered by API/PUM imgur uploader

ioandorin


hvm

^
Degeaba avem reglementările astea si controale peste controale dacă pot fi trecute cu șpagă...

Nu acolo trebuie făcută schimbarea ci la control cu o legislație în care cel care face controlul este responsabil legal în cazul în care se întâmplă ceva și se descoperă ca putea fi rezolvata situația în cazul în care se făcea control corect.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ioandorin

Este și cel care face examinarea! La o adică se ia la puricat tot,inclusiv cel care si-a pus parafa pe acel aviz!  Medicalul oricum se face de aproape toți cei peste 40 de ani la un an sau 6 luni,peste rând, cel puțin la "interne".

tom_sawyer

Comisia Europeană îi acuză pe funcționarii și politicienii români că au transpus greșit Directiva privind siguranța feroviară. Acum, oficialii europeni cer explicații și ne amenință cu sancțiuni.

De la min. 2:30

dan tm

Sa vedem îmbîrligăturile actelor,avizelor și mai ales a livretului de mers care a ajuns un fel de lucrare filozofică încît nu mai sînt suficiente simboluri pentru a explica totul.

Păi ăia care sînt pe teren la linie, la manevră, la legat dezlegat nu prea stau ei să proceseze o oră, două ce vor   să spună în livret ăia care nu stiu nici măcar unde este Bănița.

Nu ar fi mai bine sa fie lucrurile mult mai clare?

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_371_RI_Banita_08_10_2020.pdf

hvm

QuotePrețul pentru reparația generală și reconstrucția locomotivei EA 647 la nivelul de dotare
pe care îl avea inițial, conform unei ofertei tehnico- economice, este de 1.295.700 EUR

Asa de curiozitate, una noua cat costa? Ca imi vine greu sa cred ca locomotiva aia valora atat....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

frunzaverde

Una noua e vreo 2-3 milioane de euro, tehnologie moderna 100% gen Smartron. Un Phoenix/Transmontana un pic sub 2 milioane.

EA-ul ala nu valoreaza nici reconstruit mai mult de 500.000 euro, sunt efectiv bani aruncati.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

hvm

si una din asta care noua e 2-3 milioane, cat costa daca o cumperi la mana a doua dupa 5-8 ani sa spunem? Adica nu e chiar tehnologie din ani 80, e de 2015...?

Incerc sa fac o paralela intre a repara un mercedes din 1990 cu banii pe care ai putea sa iti cumperi unul vechi de 5-8 ani. Sunt curios cati ar prefera sa il repare pe ala din 1990 in conditiile in care asta o sa fie masina lor de zi cu zi si platesc la ea credit timp de 5 ani.  (in loc de mercedes puteti sa alegeti orice alta marca, rezultatul rationamentului nu cred ca se schimba).

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dan tm

Totuși acolo sînt niște raționamente privind vagoanele goale, ca si cum ar conta daca un tren are 1000 de tone de vagoane goale sau 1000 de tone incarcate.

Sînt prea complicate  toate interpretările alea acolo.