Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

motorzbh

Asta e rezultatul ghiveciului călugăresc prin care se face reabilitarea. Totul într-un singur contract.Nu știe dreapta ce face stânga și nimeni nu știe costurile adevărate.  Totul e făcut de analfabeți funcționali care habar nu au despre ce este vorba. Toate soluțiile făcute din birou. Exemplu:
   Powered by API/PUM imgur uploader[/img]
Desi am un pilon de 30 de metri, s-a mai pus un stalp de beton ca sa se puna camera pe el, ca nu se putea pune pe pilonul GSM-R ca asa scria in proiect :camerele se pun pe stalpi de beton si noi nu avem cap sa optimizam.
Mareata gara Sibot.













Powered by API/PUM imgur uploader
Public Information System. S-au pus ditamai panourile cu 12 rânduri deși sunt doar 10 trenuri pe zi. Sistemul nu permite afișarea aceluiași tren de doua ori.
Sunt 4 tabele de 12 rânduri pentru 10 trenuri. E pusa o tabela cat china in sala de așteptare ( au trebuit sa spargă zidul sa o bage ) când se pute pune un monitor. Pe de alta parte nu am mai pus calorifer ca te bronzezi la panou.
Totul pentru ca sunt firme cpuse care trăiesc din parazitarea CFR. Noi plătim 127 de lei pe luna pentru fiecare rand din panoul de afișaj, indiferent daca e folosit sau nu. Norocul nostru este ca Verona nu face panouri mai mari de 12 ca ar fi pus de 24.
Asa se fac proiectele. Cu oameni care nu au habar de realitatea din teren.
Si peroanele la fel.
Copertinele care s-au pus pe Brasov Arad obturează semnalele de circulație... a trebuit sa punem repetoare ca prostul de proiectant nu și-a dat seama ca noi avem semnale mai înalte ca in Italia.
Nu avem oameni de specialitate in CFR. salariile sunt mici si nu vine nimeni. Angajam oameni si simplul criteriu este sa fie viu. poate sa-si îndoaie degetele il facem inginer, știe sa dea un mail inginer de sistem. stie sa monteze o imprimanta si sa fac ppt-uri administrator de sistem.
Dai 3000 de lei salariu ai oameni de 3000 de lei.

motorzbh


Cetatean

Am vazut trenul de teste Alstom la Copsa. Se receptioneaza ceva?cosmar sa treci prin Medias. Pe langa lucrari in oras,la trecerea la nivel era coada kilometrica.





Powered by API/PUM imgur uploader

motorzbh

Ce poza misto... ambele trenuri de teste Alstom lucru... eu m-am chinuit sa prind cele doua rame Alstom in Medias si tie ti-a reusit fara sa-ti dai seama.
Din pacate CFR vrea sa repete Arad 614 si vrea sa faca receptie partiala cu sute de neconformitati. Dupa cae o sa vina Alstom fericit ca si-a luat bani sa zica, nu vreau sa fac aia sau ailalta nu ma intereseaza a-ti semnat recepția.
La arad 614 dupa 5 ani de la cele 90 de zile legale Alstom a venit la receptia finala cu 40 de neconformitati.
O sa mai dureze inca 2 zile Medias, ne mutam pe Copsa Valea Lunga.


Cetatean

M-am bucurat sincer ca le-am prins.Erau in mers si m a mirat atat viteza lor,cat si distanta mica intre ele.

motorzbh

Iluzie optica. Erau pe fire diferite. Rama făcea măsurători la ETCS pe un fir si Drezina măsura semnalul GSM-R. In mod normal rama Coradia trebuia sa poată facă ambele lucruri simultan dar ... Sistemele de testat nu funcționează. Dar conducerea CFR insista sa se facă recepția la terminarea lucrărilor. 19 milioane de euro pentru o rama de 5 milioane ... bine ati venit la ghiveciul călugăresc CFR.

Cetatean

Din mersul masinii mi s a parut ca erau pe acelasi fir. Atunci inseamna ca dadeau o liniuta :))

motorzbh


athosga

Uitandu-ma la cele doua filmari:
1. Ambele fire sunt folosite in zona asta? Par ambele gata, dar totusi nu-i sigur.
2. Ce fel de instalatii (nemaivazute de mine pana acum) se pot vedea langa sine, pe cele doua poduri de la Conop? O pereche la mijloc si cate una (diferite) la capete, insa la capete doar pe unul dintre fire. :o
3. (Inca o data) Pe Milova-Radna care-i povestea cu cele doua "semi-schimbatoare" intre 4:40 - 4:50?

Mersi.

District EA

#10450
^^
1. Ambele fire sunt folosite până la Bârzava Nouă.
2. "O pereche la mijloc" - aparate de compensare a dilatării căii prin care se asigură continuitatea căii în dreptul aparatelor de reazem mobile cu deplasări mari, "cate una (diferite) la capete, insa la capete doar pe unul dintre fire" - dispozitive de repunere pe șine a eventualelor vagoane deraiate pe pod.
3. Unde sunt cele două "semi-schimbătoare" mai trebuie montate două schimbătoare pentru a întregi cele două diagonale din cap X Radna între cele două fire ale căii.
Completări să facă specialiștii în drumuri și poduri, eu nu sunt specialist, sunt doar observator.
Și o poză, în care AC=aparat compensare iar DRV=dipozitiv ridicare (repunere) vagoane.




Powered by API/PUM imgur uploader

Sorinus

Am gasit asta pe YouTube:


Deci, cum arata Barzava, care deserveste efectiv satul, si cum arata HM-ul folosit doar pt incrucisari, situat in camp, la 1-2km de sat.

Daca nici asta nu-i prostie... daca era de furat, furau la amandoua si le faceau ambele dupa calapodul nou.


District EA

#10452
Din ciclul: "Am găsit pe youtube": Simeria  - Săvârșin - decembrie 2023

Sorinus

Era filmarea ta, am văzut. Dar vroiam sa 'make a point' cu haltele respective, nu cu stadiul lucrărilor.

RobertH

Quote from: RobertH on November 28, 2023, 09:22:14 PMOctombrie 2023

Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    99.15% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        99.00% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          88.47% (financiar 77.33%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    86.85% (financiar 82.33%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            66.85% (financiar 63.85%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      81.05% (financiar 73.74%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  23.49% (financiar  21.30%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 19.80% (financiar 18.53%)

Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București–Constanța: 31.00% (financiar 7.39%)

Noiembrie 2023

Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    99.15% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        99.00% (financiar 89.44%)


subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          90.12% (financiar 77.33%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    88.25% (financiar 82.33%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            67.65% (financiar 63.85%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      82.00% (financiar 73.74%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  24.15% (financiar  21.58%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 19.85% (financiar 18.69%)

Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București–Constanța: 32.00% (financiar 19.21%)