[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

Quote from: adrian rosca on September 13, 2018, 10:50:26 PM
Eu unul astept sa vad care e suma pusa la dispozitie de CE. Sa nu avem surpriza ca ne dau doar jumatate din necesar.

"Referitor la linia de metrou M6, Ministerul Transporturilor a depus documentaţia în decembrie 2017. Au fost au fost o serie întreagă de proceduri de clarificare cu serviciile de specialitate  ale Comisiei Europene. În septembrie 2018 Comisia Europeană a anunţat Ministerul Transporturilor, printr-o scrisoare, că va finanţa proiectul legăturii de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă, doar porţiunea de la 1 Mai la Mall Băneasa, (staţia Tokio). Trebuie să trimitem Comisiei Europene un un calcul privind costurile finale ale tronsonului, în vederea finanţării", a declarat ministrul Fondurilor Europene, Rovana Plumb.

capital.ro

8)

Ionut

Adica portiunea din oras, cea care ar avea trafic serios. Interesant, foarte interesant. Va aduc aminte ca API a castigat pe fond procesul contra MFE in care am cerut scrisoarea Requrest for Clarifications trimisa de Comisie dupa ce s-a depus cererea de finantare.

GDPR

Plumb a mai zis ceva in conferinta de presa: ,,Ministerul Transporturilor va transmite până pe data de 12 noiembrie, către Comisia Europeană calculul final al acestui tronson (n.red. Mediafax - 1 Mai şi Mall Băneasa) în vederea obţinerii finanţării"

Ionut

#678
Cu doar cateva pagini in urma puteti gasi prezentarea Metrorex de la CM POIM din iunie 2018. Acolo aveti statiile magistralei si detalii despre costurile totale si alte detalii/promisiuni. Asta pentru referinta, sa stiti despre ce vorbim (nu toata lumea cunoaste proiectul). Mult mai in urma, intr-un post din noiembrie 2017, gasiti prezentarea oficiala Metrorex de la CM POIM din noiembrie 2017.

Statiile (atentie, slide din noiembrie 2017):


Detalii despre statii gasiti un pic mai in urma, aici.

voicul

Si care a fost logica cand sa ales staita 1 Mai ca inceput de linie?
De ce nu au ales Straulesti ca pare la fel de incomod?

Sau exista dorinta, daca tot vin turistii de la aeroport sa se frece prin tot metroul din Bucuresti?
Schimba: odata la 1 Mai, odata la Basarab, odata la Victoriei si ... Victorie ... au ajuns in centru. Doar atat au de facut.

TibiV

#680
Nu schimba nimeni nimic la 1 Mai...
Vor fi trenuri GdN-Otopeni si trenuri GdN-Straulesti.
Statia 1 Mai va functiona cam asa cum functioneaza acum Eroilor...

Da, vor schimba la Basarab cu M1 pentru Pta.Victoriei..
Dar candva vor ajunge direct la Hasdeu/Izvor (Cismigiu...)

Candva, pe M4 vor fi trenuri CFR Progresu-Otopeni si CFR Progresu-Straulesti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Si totusi...cine naiba va folosi M6 de la Gdn la Mall Baneasa? Pentru ca restul e greu de crezut ca se poate face fara co-finantare europeana.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Ba fix asta vor face...
Vor lua bani de la UE pana la statia Tokio/Tokyo, de acolo pana la OTP se va plati integral din bugetul de stat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Plata integrala din bugetul de stat = nu se mai face. Bugetul nu are cum sa sustina un proiect de 700 milioane de euro.

TibiV

Bugetul a suportat multe mizerii pana acum...

Pe pariu ca accepta si merg inainte pe varianta asta?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Ai sa pierzi.  :) Cel mult sa anunte ca-l fac in PPP inainte sa-l ingroape de tot.

voicul

@TibiV Mersi de explicatie - are sens.

S-ar face planuri pentru turnuri in zona Romexpo, pentru ca o sa ajunga M6 acolo. E spatiu pe acolo mult si vor sa transforme zona in Pipera 2.
Atunci o sa fie trafic pe M6.

Si daca cineva trage un Park&Ride langa Mall Baneasa (HEI! Noroc cu Mall Baneasa ca au facut o parcare gigant acolo ... SI asa mai lucrara cu spor miile de angajati PMB) sunt sanse ca multi sa isi lase masinile si sa ia metroul.

Ca mult mai bun era continuare M5 sau M4 ... asta e alta poveste.

Vlad94

#687
^^
Ar fi o solutie ca unele trenuri de pe M4 si M6 sa mearga pana la Dristor 2 si restul la Progresul. Ar incuraja schimbarile. Vii de la Aeroport/Straulesti si ai treaba in zona de est, iei M4 sau M6 barat. Daca ai treaba in zona de sud, iei M4 sau M6 normal. O astfel de ramura este des intalnita la metrourile din Berlin sau Munchen.

TibiV

Trenurile de pe M4/M6 NU au cum sa ajunga la Dristor (2 sau 1).
Deocamdata au "cap de linie" (infundat) la GdN2.
Calatorii pot schimba la Basarab cu M1, trenurile nu au cum sa schimbe linia.
Prelungirea respectivei linii va duce la CFR Progresu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Valentin

#689
Intrebare este... Nu s-ar putea face doar statiile din Otopeni si Aeroport Otopeni?(Inafara celor propuse pentru co-finantare). Iar pentru restul statiilor sa se faca in asa fel incat sa se poata construii/finisa mai tarziu? Ma gandesc ca ar putea sa mai reduca din costuri.