Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

alexbb

#8505
^
Zici de zona imprejmuita cu gard de tabla, in apropiere de picioarele de pod? Ar fi bine  :zen:
In plus la centura a aparut un reflector care vegheaza grinzile existente acolo. Fericirea sta in lucruri marunte  :lol:

bridge

Quote from: horatiu.cosma on February 10, 2016, 05:44:30 PM
L.E. Nu cred ca ar fi foarte util sa cerem rapoartele de progres pentru tunelul Meses, asa cum am cerut pentru PiSi. Mai mult ne-am ingrozi.
Ar ajuta tot cam atata cat au ajutat rapoartele de pe PiSi,pana nu vine unul ca Jaspers sa ne spuna ca ce facem nu corespunde.

TibiV

Quote from: alexbb on February 10, 2016, 07:17:45 PM
la centura a aparut un reflector care vegheaza grinzile existente acolo. Fericirea sta in lucruri marunte  :lol:

Dacă există un reflector la vedere, sigur există şi un paznic la umbră...
Vai, şi tocmai pregatisem bomfaierul să "recoltez" nişte armătură "fezandată" câţiva ani... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panda_no 5

Paulmare, organizarea de santier imprejmuita cu tabla nu are nici o legatura cu A3.
Se pregatesc sa construiasca citeva case, cu toate ca mi se pare ca e o prostie maxima sa construiesti spatii de locuit atat de aproape de A3.
Cum ar fi sa construiasca o statie de alimentare cu combustibil chiar in nodul de linga A3?
Topografii intr-adevar misuna in zona.


alexbb

Quote from: panda_no 5 on February 11, 2016, 06:20:20 AM
... mi se pare ca e o prostie maxima sa construiesti spatii de locuit atat de aproape de A3.

Nu m-ar mira. Oricum probabil acolo se vor monta panouri pt ca deja sunt cateva ansambluri foarte aproape de autostrada. Cred ca ignoranta si mai mare este sa cumperi acolo casa. Zgomot si praf cat cuprinde.
In alta ordine de idei, la centura era o echipa intreaga de nacele iar la nodul de la moara vlasiei ceva baieti cu trepied  8). Oare vor sa intre in teren mai devreme de cele 4 luni de proiectare?

stent76


ciprebbe

#8512
^^^

:)) "Goagal"e una , harta administrativa e alta

Nadaselu tine de Garbau, iar zona cu padurea e partial la Gilau si partial la Vistea( care tine tot de Garbau) Comuna Garbau are urmatoarele sate componente   Gârbău, Cornești, Nădășelu, Turea, Viștea iar traseul A3 trece pe raza administrativa a comunei.
Cuvintele cheie din HG sunt Gilau, 3A1 si 3A2 (3A2 = Nadaselu-Mihaiesti)

LE: Sector 2B,
Pod  km 51+700- km 52+500

Pregatirea documentatiei pentru licitatie



Sector 3A1, Cluj Vest (Gilau) – Nadaselu , km 0+000 – km 8+700

Constructor: UMB Spedition – Tehnostrade

Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL

Consultanta: Egis Internationale

Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA

Valoarea Lucrarilor: 258.199.052,52 lei fara TVA

Durata de executie: 24 luni (6 luni proiectare+ 18 luni executie)

Perioada de garanţie: 48 de luni

Data ordin de incepere: 07.04.2014 .

Stadiul fizic: 68.29% (31.01.2016)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Citisem acolo "localitatea Garbau", pentru mine o localitate e un sat sau un oras, nu o comuna :). Oricum, sper sa fie cum ziceti si sa vad in martie furnicutele pe DN 1F, la nod.

alecu26

#8514
Quote from: adrian rosca on February 02, 2016, 09:22:39 PM
@horatiu, ce zici tu poate ca e valabil in conditiile in care constructorul are lansator de grinzi. Altfel, avand in vedere deschiderile podului, montajul grinzilor se face de pe lateral, vezi spre exemplu poza lui @ciprebbe de anul trecut:

Sau poate ar merge cu un Felbermayr din ala imens? Nu-mi dau seama insa cat de grele sunt grinzile.

Vor trebui insa create platforme de lucru si rampe temporare ceea ce inseamna distrugeri punctuale ale digurilor si apoi sunt si lucrarile de refacere. Ok, poate ca 6 luni e prea mult, dar nu trebuie nici sa subestimam timpii. Mai trebuie doar ca Hidroelectrica sa permita interventia la diguri, altfel vorbim discutii.

imi dau si eu cu parerea cam cu intarziere, dar in ultima vreme nu prea am fost activ pe forum. Astenie de iarna/primavara. Grinzile lui Bechtel au 160 de tone. (UMB are undeva pe la jumătate si cele de la Vitan vreo 60). Bechtel când instala grinzile la Suplacu (singurul caz când nu a folosit lansator) se folosea de doi asemenea monstri fiecare plasti in pozitie perfecta, avand bratul minim. In lipsa unui lansator, sau a reproiectarii grinzilor, nu prea cred ca exista multe macarale in lume capabile de asta. (sau poate ca exista: ) dar doar mobilizarea lor ar costa mai mult.

In final totul se reduce la ce e mai ieftin: deviere temporara a Somesului, Oprire completa a somesului si plata daune la hidroelectrica, reporiectare deschideri centrale cu ceva grinzi metalice, mobilizare lansator,  reproiectare in totalitate a grinzilor si executia unora mai usoare). As merge pe mobilizare lansator...si/sau deviere Somes (probabil asta gandea si Bechtel si acea deviere din poza lui Horatiu e facuta poate tot de atunci....prea pare artificiala).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

si o precizare refeirotare la problemele semnalate de Horatiu la grinzile Bechtel: din ce am inteles e vorba de un aparat de reazem degradat. Cel mai probabil Bechtel a folosit acolo aparate simple din neopren, cel mai probabil produse de Freyrom.

Avand in vedere cat de multe sunt folosite pe toata autostrada (solutia tehnica Bechtel solicita asa ceva, nefiind structurii continue si/sau rigide), e de mirare ca in atatia ani doar asta ar fi primul care cedeaza.

Vancouver si altii pot confirma: rosturile de dilatatie si aparatele de reazem se cam considera consumabile la autostrazi si chiar si pe la DN-uri. Se si înlocuiesc destul de usor, mai ales ca bancheta acelor pile a fost gandita asa masiva si pentru acest motiv. Oricum nu cred ca e asa grava situatia. Daca ati intra pe 80% din reteaua de DN-uri pe sub podurile mari, dar si cele mici, va-ti ingrozi ce ati vedea pe dedesubt in zona reazemelor si nu numai.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Quote from: ciprebbe on February 11, 2016, 12:47:45 PM
:)) "Goagal"e una , harta administrativa e alta


harta cadastru
la un zoom se poate vedea ca autostrada UMB este pe teritoriul celor doua comune, Gilau si Garbau

stangabriel

Azi pe A3 Bucuresti-Ploiesti o echipa monta ochi de pisica, iar masini cu trepiede erau si langa cateva viitoare parcari.

Observatie: urmatorul nod necesar - Rafov. Se scutesc 8 km jumate pentru directia est si 10-15 minute minim.
Momentam e folosit intens si ilegal mai ales de camioane. Foarte periculos, asfaltul incepe sa cedeze datorita unghiului strans.

Nodul Gherghita e iluminat foarte fain.

Ionut

^ Trebuie nodul Moara Vlasiei facut in cel mai scurt timp, va fi probabil cel mai folosit pentru ca ai acces la "salba" de localitati din apropierea Capitalei. Sper sa vedem nodul facut mai intai. Poate nu asteptam 18 luni sa vedem nodul la final de contract. O sa comunicam si noi (pe toate canalele disponibile) acest lucru.

dr4qul4

nodul Moara Vlasiei va deservi si Therme Bucuresti. In fiecare weekend avem 1500 de masini care ajung acolo. SI nici in timpul saptamanii nu e chiar pustiu.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024