[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Fred

Ar trebui reziliat contractul la Domnesti, pasajul ala e inutil ca se blocheaza traficul la Dragomiresti.

Sunteti reali? Mai sunteti multi? Aveti drept de vot si il exercitati? Daca da, tara asta nu mai are nici o speranta.

alexd4u2


VladVulpe

Domnule Fred , daca ai pasaj la Mogosoaia si la Domnesti ..dar pentru a ajunge dintr-un punct in celalat faci 1h30 din cauza blocajelor din zona Chiajna crezi ca e ok ? Nu contesta nimeni utilitatea celor 2 pasaje dar in ideea in care nu se face in viitor ceva si in zona Chiajna cozile se vor forma acolo .

dr4qul4

Ce ne arata pasajele de la Mogosoaia si Chitila este ca avem nevoie de eliminarea tuturor intersectiilor la nivel ale DNCB.
Asta inseamna atat Dragomiresti cat si Rudeni, Chiajna si chiar si Odaii si Gara Otopeni.
In multe cazuri (unde drumul este in in Y) este de ajuns sa se faca pasaj doar pt un singur sens si doar bretea care sa ocoleasca giratoriile pt celalalt sens. Important este ca traficul pe directia centurii sa nu fie obstructionat de nimic si sa existe benzi de incadrare (una e sa intri pe DNCB cand esti oprit si alta e sa intri cand ai deja 50 km/h).
Noduri pe 3 nivele nu avem nevoie decat la DN1, A1, A7, DN2 si A2.
Pana si giratoriile acelea suspendate nu sunt decat noduri denivelate. Sunt bune dar nu ar fi avut nici o logica la Mogosoaia  pt ca sunt cu adevarat utile doar unde CF-ul este lipit de DNCB.

m-am referit doar la centura de nord.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hefaistos

Corect
+1 de la mine.
Pasaj doar pe un sens si se rezolva multe.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

panzer

#4160
Strict doar pe Nord: n-am vazut niciodata blocaje la Rudeni, sau langa Chitila la Remat.
Nu inseamna ca n-ar fi utile pasaje acolo. Doar ca blocajele in giratii apar unde exista conflict de trafic sau unde nu functioneaza una din degajari: Chiajna spre Bucuresti, Mogosoaia spre comuna, etc.

Adauga te rog si DN7 la lista de 3 nivele. Macar asa de dragul meu. :lol:

Informatie pentru cei care nu sunt localnici: dupa deschiderea partiala a nodului de pe A1 la Emag, traficul s-a adaptat: DNCB => Dragomiresti => A1. Astfel se evita "nodul" DNCB <> A1.
Relatia inversa nu este posibila, A1 <> DJ602 asigura doar conexiunea cu sensul Bucuresti => Pitesti.
Nu va sfiiti sa folositi relatia asta. Waze nu estimeaza bine blocajele.

LE: a mai auzit cineva vreun update despre licitatiile noi? Largirea pe bucatile lipsa din Sud, parca si un studiu pt Nord era pe lista?

hefaistos

La DN7 e deja pe 3 nivele. La nivelul inferior este CF.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

tocmai din cauza CF e greu de facut nod pe 3 nivele la DN7. Dar oricat de mult mi-as dori (azi am iesit prin mogosaia si m-am intors pe Chitila, si desi erau multe masini, roata s-a miscat constant) sunt constient ca ar costa foarte mult.
La Rudeni si Remat nu sunt blocaje, dar s-ar putea sa apar daca se fac pasaje la Dragomiresti si A1 si se inmultesc constructiile din zona aceea.  Ideal ar fi sa circulam cu minim 50 kmh pe DNCB fara sa existe nici macar un punct in care sa ai cedeaza trecerea (pe directia DNCB)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

punktnet

Între DN2 și A2 a mai urcat terasamentul lângă pădure și sunt 5 utilaje. Munții de pietriș se duc și apar alții, am întrebat un șofer de basculantă și vine din Călărași cu balast. Mai departe era acțiune la Cernica unde la 19 turnau beton in piloții forați și era activitate cât nu a fost toată vara
Just kidding.

Sionut

La Pasajul Berceni, la ora 8 seara se turna asfalt, pana aproape de calea ferata de lângă Remat.

robert_b

Salut. Incepand de luni fac de doua ori pe zi (ora 7 si ora 14), traseul dus Chiajna-Voluntari (str. Emil Racovita) si oberv aglomeratie mare la giratoriul de langa Remat si foare aglomerat la pasajul Mogosoaia, coborare spre Otopeni, unde Viarom are 5-6 muncitori care se tot invart in jurul a 4 guri de canal ce trebuie asfaltate. Practic din 3 benzi (2 de pe pasaj si cea dinspre Mol), se circula doar pe una.
La giratoriul de la str. Gara Otopeni este aglomerat la coborarea de pe pasajul Otopeni dar se circula totusi insa coada pe partea cealalta, dinspre Tunari, este de cel putin 2-3 km. Aproape aceeasi coada si la giratoriul de la Tunari si Dragomiresti, toate inspre A1.
In concluzie pasajul Mogosoaia este util insa blocajele apar in alte 2 parti. Nu pot sa inteleg de ce nu reduc numarul de giratorii (Remat si Gara Otopeni) pentru a nu mai gatui viteza si traficul de pe DNCB. Pana nu se contruieste A3 nord, CNAIR nu o sa faca nimic in sensul asta. Sa speram ca macar dupa sa faca regandeasca toata centura pentru o viteza medie de 90-100 km/ora, cu pasaje denivelate in locurile critice  Dragomiresti si Gara Otopeni si sa renunte la multe dintre cele existente.

pasa_andrei

O filmare de duminica de la Berceni. Avanseaza si aici lucrarile. Avem si prima parte a ovalului deja asamblata la sol. Totusi sunt destul de in urma fata de Domnesti. Partea buna este ca s-au apucat de lucru si pe zona Bucuresti.



Enjoy!

hvm

@robert_b ^^

Presupun ca te referi la A0 Nord și nu înțeleg ce vrei sa spui cu renuntatul la unele pasaje denivelate...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

robert_b

#4168
Da, mă refeream la A0 nord și la renunțarea la unele giratorii existente. Scuze pentru inexactități.
Azi au fost aceleași blocaje enunțate ieri iar la giratoriul de la str. Gara Otopeni, sensul dinspre DN2 era o coadă lungă de cel puțin 5-6 km. La fel și giratoriul de la Tunari. Clar sensul asta este mult mai afectat.

rhemaxo

Acu 20 de min era inchisa breteaua din sensul giratoriu Mogosoaia spre Chitila, se asfalteaza (Doamne ajuta) = cam haos, pe langa ingustarea de la capatul pasajului spre Otopeni.
Foreza sapa si azi pe spatiul verde pe sensul spre pasajul cfr. Am vazut foreza la lucru in fiecare zi in diferite puncte.