[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasa_andrei

Intram in linie dreapta la Mogosoaia. Ultima luna de chin pentru traficul din aceasta zona.



Enjoy!

Attreyu

Cum se va proceda cu incadrarea dupa pasaj, din moment ce in zona respectiva exista doar cate o banda pe sens - "la mica intelegere" pentru cei care vin dinspre giratie ?

DarkFranck

#3872
@Attreyu Ai mai jos proiectul pasajului, cu benzile de încadrare încercuite cu negru:




Powered by API/PUM imgur uploader

Pe centură sunt câte 2 benzi pe sens în porțiunea aia și sunt prevăzute benzi de încadrare în prelungirea bretelelor dinspre giratoriu, e chiar suficient.

Singurul mic conflict de trafic e la breteaua dinspre giratoriu spre Otopeni (pătrat roșu) - ai bretea dinspre giratoriu care se unește cu bretea directă dinspre București -, dar sunt 2 benzi pe breteaua principală, ai câte o bandă pentru fiecare (așa cum e și acum, de altfel, doar că nu sunt marcaje). Posibil să fie nevoie și de un "cedează trecerea", ca să fie mai simplu.

Fluctuat Nec Mergitur

RaduG

FB CNAIR:

Quote
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere
28 August at 10:00
👷‍♂️ Ioan Diaconescu, responsabil proiect "Pasaj Mogoșoaia": "Stadiul e avansat (62-63%) și sperăm că lucrările vor fi finalizate înaintea termenului prevăzut în contract".
🔵 ,,Așteptăm ca toată lumea să se bucure de acest proiect de infrastructură important, mai ales pentru bucureșteni", a mărturisit acesta.
🔵 "Antreprenorul lucrează în două ture (și ziua și noaptea), având mobilizate în șantier peste 60-70 de utilaje. S-au finalizat lucrările pentru rampa Otopeni în proporție de 90-95%. Placa de suprabetonare la pasaj este realizată 100%. Acum se execută lucrările necesare la rampa dinspre Chitila. Avem un stadiu de aproximativ 95%.
🔵 După cum se poate observa avem și foarte mulți oameni angajați pe șantier. Se lucrează pe toate trei punctele. Mi-aș dori să fie câți mai mulți studenți implicați și ingineri tineri în șantier. Eu chiar am nevoie să las mai departe tainele acestei meserii.
🔵 Am nevoie de minim 5 ingineri să mă ajute și să învețe șantierul și proiectul, mai ales că vorbim despre un proiect de infrastructură frumos. Mulțumim Facultății de Căi Ferate, Drumuri și Poduri că ne ajută. Avem mai mulți ingineri implicați la firma Strabag. Sunt tineri, muncitori și au capacitatea de a învăța tainele acestei meserii", a explicat Ioan Diaconescu.

Video: https://fb.watch/7OQyU28sZ8/

zuma80

Surpriza frumoasa de la Mogosoaia - rampa Chitila

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru A6!

cao_vali

si de la mine cateva poze astazi in jur de ora 16:23 tot de la rampa Chitila











Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Pasajul DOMNESTI 2021 🇷🇴 Stadiul lucrarilor la 05.09.2021 🇷🇴 Centura Bucuresti


Fred

Am facut azi un drum pe centura, ca tot era frumos afara si traficul lejer.

La Otopeni podul hobanat are asfalt nou, dar nu si rosturi de dilatare. Ce e ciudat e ca desi ambele sensuri sunt in acelasi stadiu de executie, spre A2 se circula pe ambele benzi, iar spre Mogosoaia banda a 2-a e inchisa fara nici un motiv. De asemenea lucrarea la turbogiratia de la giratoriul spre A2 arata nefiresc, inca e o cladire mica si veche (asta: https://www.google.com/maps/@44.5377551,26.0827973,3a,75y,168.55h,79.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_zz-h2fGcBA71qduickfkw!2e0!7i13312!8i6656) in picioare acolo si fara de care banda de turbogiratie va fi tare inghesuita, din scurt si cu curba accentuata. Nu stiu daca e in plan sa darame si cladirea aia, dar daca nu o fac o sa iasa o mare porcarie, un semicerc exterior pe giratoril existent, nu o banda fluenta si aproape dreapta cum ar fi fost normal.

Spre Mogosoaia am observat ca panta transversala e inversa, pe sensul respectiv apa pluviala curge spre stanga si nu e nici o rigola acolo. Nu stiu daca e de la asfaltarea noua sau asa era de dinainte.

La giratoriul din Mogosoaia e nevoie de asfaltare pe breteaua spre Chitila, e intr-o stare proasta.

De la Mogosoaia la Chitila majoritatea masinilor circula pe banda a 2-a, iar banda 1 e folosita de cei care merg mai repede; nu e tehnic depasire, dar practic benzile sunt folosite pe dos, aia care circula mai incet stau pe banda a 2-a si aia care merg mai tare pe banda 1.

La Domnesti era ciudat de liber, am traversat in vreo 2 minute. Mai departe nu prea mai e nimic de zis, nu se intampla nimic interesant.


rocklee

#3879
Cateva filmari ....pe repede inainte...fara sa îți  dea timp sa vezi detalii...este  mai mult pentru linkuri. Si publicitate...parerea mea filmari inutile...si de slaba calitate care nu merita vazute si sa-ti pierzi timpul cu ele

Hercule35

Dimpotriva, filmarile sunt foarte bune, Rocklee. Poate ar trebui sa maresti rezolutia filmarilor, sau sa pui viteza derularii filmului sa fie mai mica.
Prea multe clipuri cu Centura Capitalei nu sunt, pe un drum de o importanta enorma. Asa ca, multumim mult autorului filmarii !

zuma80

Aseara pe la ora 20.00 avand drum in zona, am vrut sa dau o tura pe la Mogosoaia, dar dupa ce am trecut de intersectia cu DN1 am renuntat din cauza de coloana stationara.
In schimb am observat ca Viarom lucra la acea ora (erau oameni care pregateau cred zonele cu capace de canal pentru afaltare, finisoarele erau stationare). La pasajul peste CF se circula pe un fir pe ambele sensuri, pe cel spre Mogosoaia au inlocuit rosturile de dilatatie, dar nu cred ca este asternut stratul de uzura (si sper sa nu fie la cum se simte trecerea peste), iar pe sensul spre A3 s-au apucat pe o banda de inlocuirea rosturilor.
Pentru A6!

voicul

Silvano Stefoni, Șef șantier la Pasajul Oltenița: "Lucrările se desfășoară conform graficului".
🔵 Silvano Stefoni a precizat că amenajarea nodului rutier se face printr-un pasaj denivelat suprateran de tip sens giratoriu alungit cu relație pe fiecare rampă de urcare și coborâre cu legătură în Centură București.
🔵 "Pe DN4 avem 1,6 km de reabilitare, lărgire la patru benzi. Se termină cu câte un sens giratoriu, respectiv unul spre Oltenița și unul spre București. Lucrările se desfășoară conform graficului. Mici întârzieri apar în procesul de relocare a utilităților pe care sperăm să le recuperăm cât mai curând.
🔵 Pasajul are 47 de structuri pile și culei. În momentul de față avem realizate 32 de astfel de structuri (4 culei și 28 de pile). Ne pregătim pentru montarea grinzilor pentru tablierele de beton. În rest, la terasamente și lărgiri se lucrează pentru realizarea unei devieri de trafic în zona intersecției", Silvano Stefoni, șef șantier Pasajul Oltenița.

https://www.facebook.com/watch/?v=1321744968281008

alecu26

Oare la ce graphic se refera Italianul? Ca si la Aktor si si la Pizzaroti e conform graficului.

Sunt probleme foarte mari la Oltenita cu subcontractorii care se schimba foarte des.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vm75

#3884
Scurt update de pe DNCB Nord:

La Mogosoaia avem asfalt pe jumatate din rampa Chitila iar pe rampa Otopeni au inceput sa monteze stalpii pentru gardul de protectie




Viarom a finalizat sensul Mogosoaia- Otopeni si a mutat traficul pe acesta, blocand sensul Otopeni-Mogosoaia. Pe la jumatate au frezat cam 20 - 30 cm pana la stratul de baza; daca vor freza peste tot cred ca va dura si aici cam doua luni lucrarea, ca pe sensul opus.


Pe hobanatul de la Otopeni e haos, s-au apucat de rosturi pe sensul spre Tunari si se circula foarte greu in toate directiile. Dar par sa se miste destul de repede

In giratoriul de la Drumul Garii Otopeni lucreaza CNAIR in regie proprie, au inceput sa compacteze fundatia drumului, dar ritmul e mai lejer, probabil va dura cateva saptamani bune.






PS: Pe sensul Otopeni-Mogosoaia, inainte de Rompetrol, unde e restrictia de 30, stau in fiecare dimineata niste pistolari. Aveti grija cum apasati pedalele