Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Acolo a fost placa de racordare... Dar ceva nu a fost bine...

danvoicu

Drum local este ambiguu. Insa se poate inlocui cu DN1+Corbeanca to be more precisely. Insa ideea conteaza si ca poate fi imbunatatita.

danvoicu

A cata oara nu a mers bine? Turkish hazna. Hai sictir.

reed

Mă gândesc că la constructorul fara consultanta totul merge bine  :lol:  de asta sărim că broaștele la 100 la ora pe poduri :lol:
 

cfdp

Eu cred ca zidul de garda nu este bine. Armatura de rezistenta din culee nu este pina in partea superioara. Se vede ciocul la 90 grade pe la jumatea grinzilor, iar armatura ce o scot sunt niste etrieri de diam mai mic. Cred ca atunci cand sa moteze dispozitivele de acoperire rosturi au constatat ca nu exista armatura "mai groasa". Inca odata unde a fost dirigentia-consultanta la etapa premergatoare turnarii betonului?? Zic si eu.

TibiV

#8330
De la @adix aka Alberto Costea: [06 DEC 2023] Autostrada A0 sud lot1 intre DJ 301A si pod Dambovita zona Glina. Alsim Alarko

De la Ionut Ivasca:
- AUTOSTRADA A0 Sud / Lot 2 / 08.12.2023

- Autostrada A0 Sud lot2 / DN6 Bragadiru 08.12.2023
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rezin

#8331














Banda de concentrare și de distribuție a traficului nod DN6



Powered by API/PUM imgur uploader








Banda de concentrare și de distriubuție a traficului din acest nod cu DN6 , este mult prea scurtă, și îndeosebi pe partea  din inteiror.

AlinAlecu

Salut,

Vă atașez un video cu A0 Sud Lot 2 complet + A0 Sud Lot 1 de la DN5 pana la DJ401.


Vizionare plăcută!

pasa_andrei

A0 Sud - DN5-Limita lot 2 - pe o ninsoare destul de puternica, se "vede" destul de bine ca mai e mult de lucru pentru acest sector.

Nu am reusit sa ajung pana la DN4 in motive lesne de inteles. :lol:

Revin probabil un video de la inagurarea DN6-DN5 si vedem atunci cum stam pana la DN4, dar pariul meu ramane pe o dubla deschidere in mai (DN5-DN4) si septembrie (DN4-A2) 2024 .


Enjoy!

matei_vasilescu

Mai bine ar fi sa puna presiune pe ei sa dea DN5 - A2 integral pana in 15 iunie pentru sezonul estival. O dubla deschidere nu ajuta real pe nimeni. Tehnic vorbind este posibil si au toate motivele sa o faca. (Inclusiv electorale  ;) )

dumbravaandrei

Tehnic vorbind, nu e posibila deschiderea DN4-A0xA2 in iunie. Poate Q4 2024. 

Doar sa amintesc... la Glina la supratraversare mai e de lucru (slabe sanse sa inchida structura iarna asta).
Pe calea II (A1->A2) terasamentul inca este neprotejat
Peste Dambovita abia acum se suprabetoneaza 
la nod mai e mult de lucru...

TibiV

Quote from: pasa_andrei on December 11, 2023, 02:27:12 PM... pariul meu ramane pe o dubla deschidere in mai (DN5-DN4) si septembrie (DN4-A2) 2024 .

Mi-e teama ca vei pierde pariul...
Pur si simplu nu cred ca turcii pot "duce" o "palarie" atat de mare... Ei sunt "pamant de flori".

Uita-te pe filmarea lui @AlinAlecu, la subtraversarea A0 pe breteaua catre DN5. Mizerie cap-coada...

In urma cu o luna speram ca dupa Craciun merg spre Alexandria pe acolo. Acum nu mai sper...  :(

Dar hai sa pun si o filmare "optimista" de la @adix aka Alberto Costea: [06 DEC 2023] Nod rutier A0-A2. Alsim Alarko

A se observa dupa 07.00 ca UMB a pregatit (bine) teren suplimentar pentru A0N L4....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

Daca inteleg bine Alarko nu vor mai putea licita o perioada avand certificat negativ,nu? Atunci nu cred ca mai au vreo motivatie sa tureze motoarele si asa slabe.

Siciltir

A0xDJ401A au ieșit cu armătura din pământ la culeea dinspre Tandava. La cealaltă culee au trasat cu tarusi poziția.

Feri

Quote𝗔 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗮𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗰 𝗽𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗮 𝘂𝗻 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬, 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗱𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰

Sunt pe șantierul Lotului 2 Sud al Autostrăzii Bucureștiului #A0, cel de-al doilea tronson din această autostradă pe care îl vom da în trafic în scurt timp.

Astfel, a început testarea sistemului de iluminat public, care este amplasat pe cele două noduri rutiere principale situate la intersecțiile cu DN6 și DN5, dar și pe toate celelalte pasaje, zona parcărilor și centrului de întreținere și coordonare din proximitatea intersecției DN5 Jilava.

Sistemul de iluminat public este dotat cu:
✅️ 506 stâlpi instalați pe toate zonele
✅️ 555 lămpi LED
✅️ telegestiune, care permite reglarea intensității luminii în funcție de trafic, în baza informațiilor emise de senzorii radar instalați pe stâlpi
✅️ reducerea fluxului luminos al aparatelor de iluminat LED
✅️ 20 km cabluri aferente sistemului de iluminat

Cum am spus, acest lot de 16,3 km va fi finalizat în scurt timp și se va circula cel puțin între DN5 și DN6, la nivel de autostradă, fără a se mai tranzita actuala Centură a Capitalei, iar constructorul depune toate eforturile pentru deschiderea circulației până la intersecția cu DN4 Șoseaua Olteniței, în cel mai scurt timp.

📍 Lotul 2 Sud al Autostrăzii Bucureștiului #A0 are o lungime de 16,3 km și traversează orașul Bragadiru, orașul Măgurele și comunele Jilava și Vidra (Ilfov).

🇷🇴 𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 🇷🇴
Sursa