Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 5 Guests are viewing this topic.

oneLess

#6270
^ Au de unde alege, mai au 7 grinzi în șantier!

LE: Cred că au peste jumătate din predale deja ridicate.
O să vină și suprabetonările, tot în ritmul lor!

horatiu.cosma

Quote from: Fred on March 26, 2023, 08:06:57 PMAm intrebat, nu stie data inceperii, dar dupa termenul planificat de terminare a lotului ma astept sa inceapa in mai putin de o luna. Asta e o speculatie personala, nimic mai mult.


Dincolo de avansul foarte bun pe șantiere, trebuie făcută o distincție între discursul ultra optimist UMB și realitate. Ei zic pe gură că anul ăsta termină ambele loturi din A0, CraPi3, Brăila - Galați și mai încearcă încă vreo 3 șantiere. Eu zic că nu o să termine nimic, in sensul că nu va exista proiectul x terminat 100%, fără anexă cu lucrări nefinalizate.

miahi

^ Ambele loturi de A0? Nu e cam lung podul de la Cernica sa il termine in 8-9 luni ?

ovicor

E de presupus ca vor incerca sa elibereze utilajele si lucratorii "de hard", urmand sa le deplaseze spre alte loturi. Dar "bibilelile", cele de la 90% pa AON2 si cele de la 70% pe AON4, greu de crezut ca le vor rezolva integral in 2023!

mirceaeliade

Cred ca nici cei mai mari fani UMB nu pot sa creada ca viaductul Nord4 peste lacul din rezervatia Cernica se poate face de la 0 pana la asfaltare in doar 9 luni.  Presupun ca va fi asemanator cu ce face Strabag la Oradea, ceea ce e optimist spre 1.5 ani.  In functie de cum se lalaie cei de pe Sud1, POATE sa termine cam la aceiasi data ca Sud1.

florin74

#6275
Neoficial, saptamana asta se va anunta preluarea Aktor de catre Intrakat. Peste 200 mil euro tranzactie (sunt incluse datoriile in suma asta)
Pentru aducere aminte, Intrakat este detinuta de anul trecut de fostii actionari minoritari din Aktor ce s-au contrat cu olandezii (2 armatori cu conturi  pline plus Exarhou, ce dtin 35%), plus inca 2 armatori ce detin 26%. Toti armatorii au afaceri infloritoare si superprofitabile pe mare :))))
Deci poate la anul o sa avem Intrakat pe 2 loturi din A0. Sper si ceva bani in conturi si niste PM mai de doamne ajuta... :lol:

adix

#6276
@TibiV

Salut!
Dar de ce ai pus ghilimelele? Chiar a fost LIVE. Apropo, cum preferati: LIVE sau urcat pe Youtube dupa 6 zile? M-ar ajuta mult parerea voastra. Multumesc!!

cosminn

Mie mi-a plăcut live-ul și aș prefera formatul acesta. Mulțumesc pentru efortul depus.

PaulS

Ambele variante  :D Daca nu se poate , atunci cred ca e mai eficient Live-ul.

CapitanulPtk

Intr-o lume ideala, nu ar trebui sa existe acte de "curaj/nebunie" din partea unui constructor, mai ales cu un contract clar. Ne imbatam repede cu termene nerealiste, mi-ar placea ca UMB sa se concentreze si pe calitatea lucrarilor. Sunt portiuni din DX12 unde am fost mega dezamagit de planeitate. Ajungi sa circuli pe un drum prost timp de 10 ani pentru 6 luni finalizate mai rapid.

TibiV

Quote from: adix on March 28, 2023, 01:10:00 PMSalut!
Dar de ce ai pus ghilimelele? Chiar a fost LIVE.

Sincer?...
Exact de asta!
Am incercat sa te provoc, sa te fac sa revii pe forum si sa-ti postezi singur filmarile (cu plusurile de rigoare...)

Nu te-ai mai logat pe forum de pe 5 martie.
Nu stiu cine te-a suparat, dar nu cred ca meritam sa te superi pe noi toti...

Iti respect munca, si as prefera sa ti-o pui tu insuti in valoare...

PS
Quote from: adix on March 28, 2023, 01:10:00 PMApropo, cum preferati: LIVE sau urcat pe Youtube dupa 6 zile?

Cum iti este tie mai comod... Tu esti seful dronei!  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adix

Salutare!
Nu sunt suparat pe voi deloc.
Uneori as vrea sa am mai mult timp liber.
Eu cred ca LIVE ul este mai eficient si mai spectaculos. Doar ca LIVE ul este o singura manevra, un singur zbor, nu ai loc de duble, balbe, ezitari.
Pe curand!!

Fred

Quote from: miahi on March 28, 2023, 10:42:12 AM^ Ambele loturi de A0? Nu e cam lung podul de la Cernica sa il termine in 8-9 luni ?
Au facut planificarea pentru proiecte si aparent se incadreaza in timp, cel putin pe hartie. Din ce am auzit, planificarea e foarte stricta, foarte precisa si nu prea se accepta intarzieri la nivel de echipe, ceea ce inseamna ca exista sanse sa reuseasca daca nu se intampla nimic neprevazut, de la vreme (ploi peste medie, inundatii) la descoperiri noi pe traseu (sol deficient in lac, petrol, tuneluri extraterestre  :D ) sau nevoi de lucrari sau exproprieri suplimentare.

horatiu.cosma

Pe planificarea asta "foarte strictă, foarte precisă" din 2021 azi era în circulație CraPi3, A3, Brăila - Galați. Important e să fim optimiști  :D .

carutasul

asta voiam să comentez, aparent UMB mai folosește forma asta de planificare "stimulativă" , parcă au mai fost asemenea termene vehiculate de muncitori (și preluate aici) pe alte loturi. Dacă îi mobilizează tot e bine, chiar dacă n-or fi nouă și-or fi 12 :)