Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

carutasul

#6105
Azi am scos "calul" la plimbare, după ce ieri am curățat noroaiele din ianuarie (adunate pe DC20)

Zilele trecute am văzut că puneau balast la podul peste DN6, au cam ajuns la cotă sau nu mai au mult.




Aici avem rampa de la DC20 cu zona de care vă vorbeam ( clădirea albă e fosta stație de transformare de la irigații)



Ca să explic ce se vede :) în dreapta de tot e podul de peste Sabar iar în stânga cel peste autostradă. Aparent o să ridice drumul pe toată porțiunea, ceea ce ar bloca accesul la drumurile de pe malul Sabarului - lucru care însă cred că se poate rezolva dacă fac și pentru el o rampă perpendiculară. Din punctul meu de vedere e ok să ridice cota drumului (podul peste Sabar e foarte sus) măcar pentru că pe porțiunea aia n-o să mai fie niciodată noroi dar e clar că trebuie să asigure și acces la loturile dintre autostradă si Sabar cumva... asta dacă n-o fi de fapt vreo neînțelegere și s-au gândit deja.



Au decofrat o parte din podul DC20




Powered by API/PUM imgur uploader

danvoicu

Nu o fi urgenta, dar tot lalaiala e.

dtabacaru

Dupa o saptamina de pauza pentru UMB pe lotul de la Corbeanca la Afumati (ma si ingrijorasem ca au mutat temporar muncitorii pe A7), astazi dimineata au revenit in forta.
Cel putin la DN1 se lucra la armatura piloni, basculantele se miscau de zor sa umple terasamentul dintre dn1 si subtraversarea autostrazii pentru breteaua care va veni dinspre dn1 si te va scoate spre pitesti.
Cred ca vor incepe sa lucreze si la vest de DN1(zona neatacata pina acum decit pe partea de relocare utilitati si forare). Saptamina trecuta e drept ca nu a fost pierduta complet. Desi UMB nu a fost in santier, s-au scos toti stalpii de curent si s/a mai lucrat la relocare utilitati, insa e o placere sa vezi forfota umb la acest nod complicat.

carutasul

Am "developat" de pe camera de bord trei poze:

Primele două sunt de pe lotul Aktor, de pe drumul spre Tegheș. Sâmbătă, se lucra la devierea traficului pentru construcția supratraversării.






Asta e de azi, supratraversarea peste lotul 2 la Dărăști,  făceau suprabetonarea:




Powered by API/PUM imgur uploader

oneway

Se munceste la A1-A0, nu va faceti griji. E gata pana in decembrie😁






Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Duta C


panda_no 5

UMB muncea la lumina farurilor camioanelor la terasamente in nodul A0 cu DN1 la ora 19.30.

Feri

QuoteMinisterul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru relocarea unei magistrale GN Transgaz, un pas foarte important pentru evoluția și conexiunea primelor două loturi ale Autostrăzii București Sud unde lucrează constructorul Alsim Alarko din Turcia. Relocarea conductei de gaz (DN 700 Inel București) nu se putea face în sezonul rece, conducta intersectând mai multe tronsoane ale Autostrăzii A 0, A2- Autostrada Soarelui și chiar șantierul pasajului de la Berceni de pe Centură.

Lotul 2 Vidra -Bragadiru cu o lungime de 16 km. este avansat, la puțin peste 70 % execuție, însă la vară ar putea fi dați în trafic doar 11 kilometri între nordurile Bragadiru DN 6 și Jilava DN 5 în lipsa legăturii cu lotul 1 Vidra-A2 (Glina) kde 17 km. și construit în procent de doar 55 %.

QuoteÎn timpul lucrărilor care se execută la Pasajul Berceni, pod care ar putea fi inaugurat în aprilie, CNAIR a identificat suprapunerea cu proiectul A0 – relocarea conductei TransGaz Muntenia  : ,,PROBLEME: IN CADRUL UNEI INTALNIRI CU ANTREPRENORUL CARE EXECUTA LUCRARILE DE LA PASAJUL BERCENI, AU FOST IDENTIFICATE LUCRARI CARE SE SUPRAPUN CU LUCRARILE CARE SE EXECUTA PENTRU AUTOSTRADA, RESPECTIV PROIECTELE DE RELOCARE A UNEI CONDUCETE DE GAZ. IN URMA REVIZUIRII PROIECTELOR DE RELOCARE CONDUCTA GAZ , RESPECTIV A PROIECTULUI INITIAL SI ULTERIOR, DATORITA IDENTIFICARII NECESITATII RELOCARII ACELEASI CONDUCTEI DE GAZ DAR SI LA O ALTA POZITIE KM (ACESTA RELOCARE FIIND SUPLIMENTARA FATA DE PROIECTUL INITIAL), ANTREPRENORUL A OBTINUT AVIZAREA SOLUTIILOR LA TRANZGAZ MUNTENIA SI VA DEPUNE IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL DOCUMENTATIA NECESARA PENTRU DEMARAREA PROCEDURII DE EXPROPRIERE."- raport CNAIR.
https://economedia.ro/autostrada-bucurestiului-ministerul-transporturilor-a-aprobat-relocarea-unei-magistrale-transgaz-pe-santierul-alsim-alarko-cum-a-ajuns-o-conducta-de-gaz-sa-incurce-constructorii-care-lucreaza-la-pa.html

clf

Quote from: panda_no 5 on March 06, 2023, 08:40:30 PMUMB muncea la lumina farurilor camioanelor la terasamente in nodul A0 cu DN1 la ora 19.30.
UMB muncește și acum, la 23:47. :)

GAC

Ideea cu A0 la 3 benzi trebuie sa o parcam pentru o vreme din urmatoarele motive:
1. A0 are putine noduri si majoritatea acestor noduri sunt de capacitate mica / medie, cu bretele cu o banda pe sens si viteze de proiectare mici pe acele bretele;
2. Chiar daca am avea o solicitare foarte mare, cel mai probabil, s-ar forma blocaje in dreptul nodurilor - deci va trebui mai intai sa crestem capacitatea nodurilor, ca sa putem avea acel volum de trafic care sa justifice 3 benzi pe sens;
3. Ocolirea Bucurestiului se poate face atat pe la N cat si la S sau E sau V (in functie de directia in care mergi), deci orice sofer are la dispozitie 4 benzi (2*2 benzi). In antiteza, de la Pitesti la Buc, ai doar 2 benzi;
4. A0 nu va avea niciodata functiunea de drum de servitute pentru riverani. Chiar daca vor mai fi construite cateva noduri, nu vor fi niciodata noduri catre ansambluri imobiliare si depozite logistice.

Daca ar fi sa vedem o banda in plus pe centura, cel mai probabil aceasta va fi largirea DNCB la 3 benzi pe sens. DNCB va deveni un bulevard si mai aglomerat ca in prezent pentru ca de-a lungul DNCB se poate construi si se poate "intepa", vezi Cosmopolis.

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/restric%C8%9Bii-de-circula%C8%9Bie-pe-a2-timp-de-dou%C4%83-ore-%C3%AEn
QuoteRestricții de circulație pe A2 timp de două ore în noaptea 07 - 08.03.2023

CNAIR împreună cu Poliția Rutieră vor institui restricții de circulație în noaptea dintre zilele 7 și 8 martie, pe A2, pe sectorul cuprins între km 11+700 și km 12+600, în intervalul orar 23:00 – 01:00, pentru a permite executarea lucrărilor de demontare și scoatere de pe amplasament a portalului aferent contractului de proiectare și execuție a lotului 1 de pe Autostrada de Centură București Sud.

Astfel, circulația în această perioadă se va desfășura pe banda 1 în ambele sensuri de circulație.
În intervalul orar precizat, va avea loc și o închidere totală a circulației pe Calea 1 sensul București - Constanța între orele 23:30 – 24:00.

În acest interval de timp (30 de minute) circulația pe sensul București – Constanța se va devia pe următoarele rute:
- pe direcția Bulevardul Theodor Pallady  – Constanța: Bulevardul Theodor Pallady  - A2, nod rutier km 12-000 – DNCB – DN 3 – Fundulea – A2
- pe direcția DNCB – Constanța: DNCB – A2 - nod rutier km 12-000 – DNCB – DN 3 – Fundulea – A2.

Si o filmare cu nodul  A0-DN5 de la Ionut Ivasca: Autostrada A0 Sud, Lot 2 / Nod Rutier DN5 / 1Decembrie / 02.03.2023


Si il asteptam si pe @Raducu Popa ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

#6116
Avem si filmarea completa de la Daniel Costache. Click pe Youtube.

Din pacate preview nu este available. Tb sa o vedeti pe youtube.

carutasul

Aparent la DN6 au terminat suprabetonarea deasupra șoselei, o mai fi vreo operație tehnologică necesară care să necesite acces de pe șosea? Că altfel ar trebui să revină la traseul normal ca să poată pune predalele pe sectorul de deasupra devierii.
O veste care mi se pare bună din filmarea asta e că au început să se vadă în depărtare și lucrările pe lotul Aktor. Incipiente, dar nu poți termina nimic dacă nu începi :)

panzer

Pe ultima filmare completa se vede mobilizarea Alsim. Satisfacatoare pt inceput de Martie. Lucreaza cam in toate zonele, au stocuri de balast peste tot. Si numarati cate basculante sunt.

Am ramas surpins sa vad ca betoneaza aliniamentul. Cine a facut SFul a bagat cat beton se poate in loturile astea.

Nu se poate sa nu sara in ochi. Peste tot se pune un pic de pamant vegetal. Pe A0 Sud il betoneaza?  :doh:

Sorinus

Mi se pare ca orice e posibil pe astea doua loturi, de la a fi gata la termen (destul de improbabil) pana la a se intinde pana spre final de 2024 cu lotul 1 daca o iau usor.