Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 42 Guests are viewing this topic.

Quest

Multumiri tuturor ptr aprecieri :)
Voicul ai si tu dreptatea ta, inaltimea de survol a fost mare, dar asta ptr a evita orice risc de intrerupere a legaturii radio, care dupa 2-3 sec face ca drona sa faca stinga-mprejur si sa vina la baza. Iar daca are tendinta sa se roteasca, atunci integritatea artistica a inregistrarii e compromisa. Pe viitor o sa incerc un survol mai jos (dupa niste calcule despre elipsoidul Fresnel radio pe directia drona-baza).

Ionut m-a felicitat ptr ca am tinut cont de sugestia lui :) Planul meu era sa fac duminica un Live de la Holdea, iar simbata tot un Live de pe DN7 la iesirea din Deva catre Simeria, la Sintuhalm, unde exista un semafor la bifurcatia catre Hunedoara, care produce ambuteiaje majore in noul conext dat de inchiderea A1 pe Simeria-Soimus.
Vineri toata ziua GM a dat trafic in culori rosu/maro cu intindere de cite 2 km in ambele directii pe DN7 de la semafor, Waze atragea si el atentia asupra ambuteiajelor. Simbata, big surprise, totul pe verde, n-ai ce sa arati publicului intr-o astfel de situatie, si atunci am zis ca fac un Live de la Soimus, unde UMB a lucrat voiniceste pina la 19:30. Ionut spunea ca frumusetea Live-ului e umbrita si ca nu merita din moment ce exista filmare de cu o zi in urma. Asa c-a ramas de facut doar filmarea de la Holdea.

Daca solutia din SF a ramas neschimbata, atunci cota culeei estice a pasajului Bejan @ km96+625 e la 202,46 m. Cota vestica a pasajului Soimus 2 @ km 97+750 e la 202,90 m. Ambele pasaje sint in rampa respectiv panta, intre ele A1 avind in zona centrala cota 205,30 m (km 96+925 - km97+475). Asadar, dinspre ambele pasaje de la capetele tronsonului, A1 urca ~3m.
Common sense will get you far !

flashu74

#43486
@Quest, dacă vrei să vezi trafic la Sântuhalm, în timpul săptămânii trebuie mers, deoarece atunci e distracție. Și vineri e distracția maximă. Și chiar cred că ar ieși ceva memorabil.
Astăzi au trimis 2 polițiști de dimineață în intersecție.
UMB a lucrat tare și cel puțin la conexiune ar fi fost o diferență față de cealaltă filmare. Dacă ai drum e oricând binevenită dar te rog să ții cont că pe la ora 19 se înserează și lumina devine cam slabă. Cam după 18.30 apune soarele. Încă o dată mulțumiri pentru filmarea de la Holdea.

paulmare

Quest super filmare - multumesc
Idiotii care au vrut giratoriul fara bretele ar trebui trimisi la munca fortata sa reimpadureasca tot ce se taie si ce strica Comsa acuma ca sa le faca

flashu74

Cu scuzele de rigoare, pentru că nu pot oferi calitatea din filmarea lui Quest, pun și eu 4 fotografii de la Holdea de sâmbătă seara.




Powered by API/PUM imgur uploader

pelan87

Salutare tuturor, urmaresc forumul de mult timp, dar pana acum m-am multumit doar sa citesc ce au scris altii. Insa m-am decis sa-mi incerc norocul cu prima postare.
Atasez mai jos o simulare despre cum cred eu ca va veni autostrada pe deal, am impresia ca terasamentul din pamant armat ar trebui sa fie mai inalt fata de cel din postarea lui elphax. Adica sa inceapa mai de jos, si va tot cobori spre viaductul Bejan, acolo unde terasamentul incepe de la cota DN, sau chiar ceva mai jos de acesta.
Dar nu stiu exact cum o sa fie cu acel zid de sprijin de langa viaductul dinspre Soimus (unde este foreza acum), am facut o presupunere, sper sa nu fie prea departe de realitate.

Randare A1 Deal Soimus



Powered by API/PUM imgur uploader

pelan87

Si partea a doua, din pacate nu mi-a mai ajuns vopseaua sa fac si marcajul benzilor  :)



Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma


Ionut

#43492
Acum chiar ca e clar ca e gata in decembrie! :lol:
2019! :lol:

Si ca sa-i raspund lui rocklee, cred ca trebuie sa avem termene. Cum sa nu avem termene? Pai atunci sa aruncam pe foc graficele de lucrari. Ca nu trebuie sa avem termene. Sa lasam constructorii sa lucreze cum vor ei. :) Pai ce, la ce ne trebuie deadline-uri si programare si diagrame Gantt si alte porcarii? Lasa frate, fiecare lucreaza dupa cum vrea. Trebuie termene clare! Ceea ce trebuie sa faca autoritatile este sa nu mai declare aberatii, sa nu faca promisiuni fanteziste si sa nu mai minta cu nerusinare! Graficele de executie fac parte integranta din contractul de lucrari. Hai sa inventam noi contractul fara termen de executie. :lol:

mirceal

Uau ... bine ai intrat Pelan87  :gj:  . Simulare trasnet :cheers: 

Io

#43494
Excelent, Pelan87, fii binevenit!  :cheers:

Deci A1 in zona sapaturii e un arc de cerc in plan vertical avind o sageata de ~3m. Bun. Revin cu mica mea obsesie, cum dreneaza apele de ploaie?
- Trebuie sa existe un sant colector intre deal si corpul drumului, altfel ii bai mare pe ploaie.
- Fiind arcuit corpul autostrazii pot drena catre capete/structuri, ok dar mai apoi unde?
- Pot sa dreneze partial si pe sub autostrada prin canale construite in scopul asta. Bun, dar unde dreneaza apa aia ca jos e DN76.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dumbravaandrei

#43495
:cheers: Pelan

- cu siguranta terasa de langa corpul autostrazii va fi torcretata
- cu siguranta intre corpul autostrazii si prima terasa va fi si instalatia de evacuare. Probabil sa mearga si cu un mix de canale de drenaj cum au facut la groapa. Un alt canal mai poate aparea pe actualul drum intre DN si zidul de sprijin
- nu mi-as face problema de evacuare a apei ci de evacuare a zapezii (o arunca in DN? Ca pana in Mures nu cred ca o pot arunca frezele...)

Am sa mai caut prin AM sa vad daca sunt detalii despre evacuarea apelor pluviale... poate construim un reactor nuclear pe sub autostrada si de asta PT-ul e asa de bine pazit si ascuns de cn***.

Europiu

#43496
Quote from: Io on October 15, 2018, 06:24:41 PM
Bun, dar unde dreneaza apa aia ca jos e DN76.

Sparg DN-ul in 2-3 locuri (capete+mijloc?) si trag niste deversoare pe sub el. Cand sunt gata, refac DN-ul. Vor trebui sa-l refaca si la celalalt viaduct.

@dumbravaandrei: L-am mai citat o data pe ciprebbe (de regula foarte bine dotat la capitolul insider-information) ca nu se face torcretare... Acum, pe cine sa credem?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Pt ce sa spargi DN-ul? Deja ati intrat la detalii.
Apa se va scurge prin zona mediana si prin santurile de pe margine, spre capete. Probabil va exista si un sant sus pe deal.
Adica 3-4 santuri de scurgere mai mult ca inainte. Nu are de unde sa vina viitura de pe acel deal. Apa nu sta pe el datorita pantei si cand va ploua torential se va scurge chiar mai repede decat se intampla acum pe DN.
Hai sa le vedem noi gata si discutam dupa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

#43498
^^ Cam riscant fara torcretare. Vibratii vor fi multe, risc de macinare/desprinderi pietre (nu stanci cum a fost pe DN 10 la Stanca Teherau, mai mult ca pe DN7-VO) e suficient de mare. Nu tin minte sa fi zis ciprebbe ceva (am mai lipsit de pe aici), daca a dat el informatia ca va fi fara, cele mai mari sanse e sa ramanem doar cu plasa.
@dr4qul4 tocmai asta era discutia... cum sa faci sa nu deversezi apa in DN. e ca si cum ti-ai face sifonul de la baie direct in baia vecinului de sub tine :)

pbh

Nu trebuie sa sparga nimic. Au destul loc sa faca inclinatia santurilor de scurgere catre paraul de sub viaductul 2. Probabil ca vor fi 4 sau 5 daca vor face si la nivelul DN-lui.
Superba simularea. Foreza introduce piloni doar pentru stabilizarea versantului, nu va fi zid de sprijin acolo.