News:

.

Main Menu

Airport lounge

Started by TibiV, March 18, 2018, 12:00:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Wow, de ce o zi? Daca are intarziere n-o sa aiba ma mult de 6 ore, altfel se anuleaza oricum.

mario antonio

In ceea ce priveste aeroportul noaptea, nu m-am gandit sa iti spun cum se procedeaza la Bergamo, nu m-am gandit ca vei avea nevoie. Insa este totul asa cum ai indicat si tu, practic, aeroportul nu este deschis 24 de ore, decat in mica parte.

In ceea ce priveste conexiunile, Ryanair a inceput sa le ofere pe zborurile sale, chiar si pe Bergamo. Clar ca la o conexiune "self-made" te expui la diferite riscuri.

Succes in calatoriile viitoare.


Harry

Cine zbura azi deasupra Constantei  :lol:

Dauphine SA-365 N a survolat cerul Constantei.  Este vorba de fostul YR-DFF avand seria 6143, intrat in serviciu in data de 07.04.1986. In prezent acesta poarta numarul 202 si este operat de Serviciul Roman de Informatii. Acesta este elicopterul care in timpul Revolutiei, la data de 22 decembrie 1989 ii prelua de pe sediul central al PCR pe Nicolae si Elena Ceausescu, precum si alte oficialitati comuniste.




Sorinus

Salutare,

Saptamana viitoare o sa zbor prima data cu BlueAir. Am intrat sa fac check-in si sa-mi aleg locul, dar cand aleg locul si dau continue...ecranul urmator e alb. Au o problema cu Chrome, stiti ceva?

De asemenea, toate locurile costa, si nu am gasit niciunde sa fie ca la alte companii, in care in ultimele 2 zile iti asigneaza loc automat, for free.

Zice doar ca poti sa faci check-in-ul online incepand cu 30zile inainte, si pana la 2 zile inainte.

Nu m-am dumirit daca check-in-ul la aeroport costa...

Ptr cei care au mai zburat cu ei...aveti idee care-i faza?

MS

ciprebbe

Eu nu am platit la aeroport (am zburat mai mult pe interne) dar am patit sa fac online check-in si sa nu fie bun , aeronava fiind mai mica decat aparea in sistem. Mi-au schimbat locul la poarta de imbarcare.
Am patit la ei ca un singur click dat aiurea sa ma faca sa reincep procedura de check-in online. De obicei locurile din spate sunt free.

"Poti face check-in incepand cu 30 de zile si pana la 12 ore inainte de ora programata de plecare. (Acest serviciu este disponibil pentru toti pasagerii Blue Air, cu exceptia celor care pleaca din Constanta, Lisabona, Palma de Mallorca, Oradea, Menorca, Timisoara, Tel Aviv. Pentru aceste zboruri, poti face check-in la aeroport)."

"Serviciul de check-in la aeroport este gratuit, indiferent de ruta pe care veti calatori."

Ia vezi aici mai mult detalii, dar e ok si la aeroport :)

https://www.blueairweb.com/ro/ro/conditii-de-calatorie/#6-1-CHECK-IN-ONLINE

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ghrt

Salut

Zbor relativ des cu ei.
Procedura de asignare a unui loc e cam înşelătoare: dacă alegi tu costă, dar poţi să dai pur şi simplu "Continue" şi primeşti un loc gratis.
Cu browserul sunt diverse probleme. În general versiunile recente sunt suportate. Cred că testează doar browserul IE pe platforma Windows, fără Android, versiuni Linux etc.
La aeroport din câte ştiu e gratis dar e şi coadă, dacă ai doar bagaj de cabină îţi recomand să faci check-in-ul online.
Mai nou acceptă cartea de îmbarcare pe telefon, toamna trecută pe OTP am avut probleme că au vrut hârtia (le aveam pe ambele).
Cont (aproape) inactiv.

horyatm

@Sornius

Cum de ți-ai luat 2 bilete? Te așteptai să aibă întârziere? Cât timp ai avut pentru conexiune?

TibiV

Quote from: frunzaverde on June 08, 2018, 11:22:59 PM
P.S. De ce dracu nu putem standardiza o nenorocita de priza, de tensiune si de frecventa? Macar, daca nu tensiunea si frecventa, macar stilul de priza pentru aceiasi tensiune...

Poate pentru ca ar fi un pas prea mic pentru omenire, dar prea mare pentru un om ?!?!...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

Spre comparatie, anii '70 zborul = confort, relaxare, servicii, acum mare parte din avioane au devenit maxi taxi zburatoare.


TibiV

Da, frumos...
Sa nu uitam ca PanAm a "inventat" transatlanticele aeriene...

"We are proceeding to Europe!"... (Imi place in romana "purcedem spre Europa!....)
Asta se intampla in 1939 !...

Quote
First transatlantic passenger service on heavier-than air aircraft

On June 24, 1939, Pan American inaugurated transatlantic passenger service between New York and Marseilles, France, using Boeing 314 flying boats. On 8 July 1939, a service began between New York and Southampton as well. A single fare was US$375. Scheduled landplane flights started in October 1945.
Hidroavion, desigur... Cred ca nimeni nu mai stie cum arata un Boeing 314 Clipper...

https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_314_Clipper

Dar PanAm nu mai exista astazi. (M-a intristat profund disparitia unei companii cu aproape 65 de ani vechime....)
(Cand eram tanar am asamblat o "macheta la cutie" a unui B-727 cu "livery" PanAm, inca in viata in momentul ala...)

Probabil ca si la vremea aia (a falimentului PanAm) unii au preferat sa stea cu genunchii la gura decat sa dea 5$ in plus si sa stea "relax"... :(

(Nu va ganditi la cei 375$ de atunci... In '39 cu 375$ ai fi putut sa iti cumperi o masina SH sau o casa paraginita...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

#40
Quote from: Harry on June 09, 2018, 08:21:38 PM
Spre comparatie, anii '70 zborul = confort, relaxare, servicii, acum mare parte din avioane au devenit maxi taxi zburatoare.

Reclama ta e din 1958 - pretul de 453 de dolari si 60 centi il vezi si aici: http://www.timetableimages.com/ttimages/pa5810.htm. Preturile au fost reduse odata cu intrarea in vigoare a orarului pe 1960, la sfarsitul lui 1959.

Quote from: TibiV on June 10, 2018, 12:23:48 AM
Probabil ca si la vremea aia (a falimentului PanAm) unii au preferat sa stea cu genunchii la gura decat sa dea 5$ in plus si sa stea "relax"... :(

Serviciile PanAm erau mediocre in cel mai bun caz in anii '60-'80, raportat cel putin la restul lumii. Daca chiar doreai sa zbori "in stil", alegeai SAS sau BOAC sau Air France.

Monopolul pe care-l imparteau cu TWA pe rute SUA - Europa, contractele guvernamentale grase (cu monopol) si lipsa de concurenta cand venea vorba de carat pasageri int'l - intern SUA din cauza bilateralelor super-sordide i-au facut sa se lase urat pe tanjeala. Dupa dereglementarea transportului aerian, au suferit urat, prin costuri mari, confort redus si preturi mizerabile. Si un safety record nu neaparat curat...

Atunci a inceput sa existe o diferenta (negativa) de confort intre americani si restul lumii.

Si intr-adevar, odata cu liberalizarea transportului aerian, la nivel global, confortul la Economy a scazut semnificativ. Dar in acelasi timp, optimizarile astea au dus la preturi la 10% fata de cele din anii '60-'70, desi echipamentele nu au evoluat pe masura si benzina e muult mai scumpa ca acum 50-60 de ani (un 744 nu e de 5 ori mai eficient ca un 741). In 1975 eu unul nu mi-as fi permis sa calatoresc round-the-world ca cetatean middle-class al unei tari "lumea 1", in 2018 imi permit (ba chiar in 2016 am facut asta). Sa calatoresti de cateva ori pe an TATL era apanajul unei elite super-subtiri, si "ia sa vad, mai am o saptamana de concediu sa dau o fuga la NY?" sau "mie imi plateste munca un bilet pana la SFO, ce zici, vii cu mine? Iti platesc eu biletul!" erau chestii pe care le faceai doar daca erai putred de bogat. Azi imi permit chestiile astea (am facut toate cele de mai sus). Pentru mine si sute de milioane de alti oameni, democratizarea transportului aerian si privilegiul de a putea nu doar visa, ci efectiv ajunge in locuri pe partea cealalta a lumii inseamna muuult mai mult ca 5 centimetri la scaun si o friptura (care oricum tot talpa era) servita in aer. Si inseamna mult mai mult decat plimbare - pentru mine a insemnat ca am ajuns sa cunosc colegi de care altfel poate doar as fi citit, si am putut sa-mi prezint munca in fata lor, si ca am putut lucra cu ei. Pentru altii inseamna mult, mult mai mult - pentru sute de milioane de oameni, "adio-ul" definitiv al emigrantului  s-a transformat in "ne vedem in 6 luni". Parca 5 cm la scaun nu mai conteaza asa mult...

Si daca ai bani de dat, azi poti zbura in mai mult comfort ca oricand altcandva. De oriunde spre oriunde poti sa-ti inchiriezi pat la business class, in care sa dormi la 10 km peste ocean, ceea ce nu puteai in 1970 (cand la first aveai fotolii care se dadeau pe spate, dar nu se faceau pat). Iti dau si patura si cearsafuri, si perna! Si costa la jumate cat costa economy-ul in 1958.

Si daca chiar ai bani de aruncat, poti chiar sa-ti inchiriezi ceva ce seamana a camera izolata de restul pasagerilor (AF, EK, SQ, NH ofera de-astea). Unii au si dus la bord, daca asta-ti doresti.

A, plus faptul ca azi probabilitatea sa nu ajungi la destinatie e mult mai mica decat era in anii 60 sau 70.

P.S. BA are pe lung-curier pe sistemele de entertainment on-demand vreo 50 de filmulete istorice din arhiva proprie, incepand cu mijlocul anilor '20 si terminand cu sfarsitul anilor '80. Unele super-interesante, de exemplu cum functionau rutele transcontinentale Londra - India la sfarsitul anilor '20, cand aveau nevoie de un intreg complex fortificat in desert pentru a deservi avionul saptamanal, langa un satuc arab, pe numele lui Dubai. Si cum functionau aeroporturile in anii '50. De la Londra la San Francisco nu mi-a trebuit altceva.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

SB76UFO

Salut
Vreau sa iau bilet de avion (2 pers) Berlin - Seattle sau Vancouver si retur. Nu tin sa fie direct 1-max. 2 escale (max. 2:30 h/ escala).
Am gasit ceva cu United, dar ma taxeaza la bagaje de cala (in plus daca bifez bagaj de cala, ma taxeaza pt. 2, iar eu vreau sa iau doar 1 bagaj de cala, pt. ambele persoane.
Perioada e 4 Aug- 16 aug.
Cine ma ajuta cu sfaturi si tips cum e mai bine sa caut?
"Prostia este eternă și invincibilă"

voicul

Nu e ca si cum vorbim de Bucuresti si Otopeni aici. Deci sa intelegem ca nu prea conteaza unde ajungi?

Intreb, pentru ca asa ai Montreal/Detroit langa Toronto si Vancover (chiar si San Francisco) langa Seattle.

Cateodata schimbare aeroportului (ex: eu ca sa ajung la Praga am aterizat la Berlin, inchiriat masina si tot am iesit mai ieftin facand asta) poate sa iti economiseasca multi bani (in cazul de fata chiar si timp).

Nu cred ca e problema costul bagajului in perioada asta.
Eu din intamplare am gasit un bilet la 918E Berlin - Toronto si pentru perioada asta mi se pare pe moka (adevarat 21h si 18h)

O alta sugestie: incearca sa ajungi la Londra si de acolo sa pleci (mult mai bine conectata cu US).

ciprebbe

#43
Foloseste momondo.com , kiwi.com sau kayak.com

2.30 pt escala doar daca iei pe acelasi bilet si iti transfera ei bagajul altfel e putin.

August e varf de sezon cu preturi mari
Uite ce iasa la o cautare pe acelasi bilet fara grija bagajului.
1.176 EUR/PAX escala (la Londra) de 2 ore la dus si 3 la intoarcere cu Finnair si BA (Tegel-Vancouver)
1 piece of checked baggage is included per passenger.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SB76UFO

Destinatia este Vancouver, dar daca tot merg la Vancouver vreau sa vizitez si Seattle.
"Prostia este eternă și invincibilă"